Olen juba aastaid uurinud vanemaid kolmanda seeria bemme ja on nagu ikka tekkinud vahest impulsiivne vajadus just ka endale osta üks, nagu ka sellel kevadel, millega eristuda tänavatel liikuvatest hallidest liisitud autodest ning ka teha üht-teist autoga ise. Endal on olemas garaaz, vajalikud tööriistad - isegi mehaanikupaberid ja vabalajal meeldib just tehnikaga tegeleda ja olen nii mõndagi garaazis ära teinud alustades 412 täielikust mootoriremondist viimse seibini kuni ka ühe jaapanlasele kompressori paigutamisest nullist. Endale meeldib soojas garaazis istuda ning autodega tegeleda, kuid seda ka põhimõttel, et auto on ikka ka vastupidav ja läbitud vahemaa autoga on ikka pikem kui see aeg, mis garaazis autot parandades.
Siit tuleb ka küsimus - kas on halb mõte omastada endale üks E30 veidi kõrgemas hinnaklassis (4-5k) ning seda pidada daily driverina, välja arvatud talvel?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Olen juba aastaid uurinud vanemaid kolmanda seeria bemme ja on nagu ikka tekkinud vahest impulsiivne vajadus just ka endale osta üks, nagu ka sellel kevadel, millega eristuda tänavatel liikuvatest hallidest liisitud autodest ning ka teha üht-teist autoga ise. Endal on olemas garaaz, vajalikud tööriistad - isegi mehaanikupaberid ja vabalajal meeldib just tehnikaga tegeleda ja olen nii mõndagi garaazis ära teinud alustades 412 täielikust mootoriremondist viimse seibini kuni ka ühe jaapanlasele kompressori paigutamisest nullist. Endale meeldib soojas garaazis istuda ning autodega tegeleda, kuid seda ka põhimõttel, et auto on ikka ka vastupidav ja läbitud vahemaa autoga on ikka pikem kui see aeg, mis garaazis autot parandades.
Siit tuleb ka küsimus - kas on halb mõte omastada endale üks E30 veidi kõrgemas hinnaklassis (4-5k) ning seda pidada daily driverina, välja arvatud talvel?