Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 26.04.2018 kõikidest kohtadest

  1. 15 punkti
    Nagu tavaks on, siis kõik asjad jäävad viimasele hetkele. Peale lõunat jõudsid viimased tükid kohale ning kella viieks oli auto ratastel, valmis testsõiduks ning sillastendiks. Peale seda sai kiirustatud ülevaatusele ning nüüd võib uhkusega öelda, et auto tänavalegaalne. Loodetavasti kohtab mõnda inimest siis ka Pühapäeval Riias.
  2. 14 punkti
    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegite ja auto ikkagist valmis sai. Riias käidud, oma 800km maha sõidetud ning õnneks probleeme ei esinenud. Mootoriga vaja natukene harjuda, kuna tegu sõna otseses mõttes pöördepilliga - Madalatel eriti liikumist loota ei saa. Üritus oli vinge, seltskond samuti - teinekordki.
  3. 14 punkti
    Nüüd nädal aega juhtmeid tehtud ja täna sain lõpuks mati sisse tõsta. Juhtmed tulid kõik üle käia ja keskluku juhtmestiku osa läks vahetusse elektriakendega variandi vastu. Hetke seisuga tuleb siis juurde tehase listile esimesed elektriaknad, elektriline katuseluuk,istmesoojendused ja Hi-Fi helipakett ning 6 nupuline kompu. Kojameeste süsteem sai täielikult korrastatud. Võllid olid juba roostes ning need said asendatud korralikega. Salongi ahi korrastatud ja lisatud juurde taga jalgadele õhutorud. Kapoti alla said kõik korralikud müramatid ja nüüd võiks vaikselt hakkata mootorit peale tõstma. Aga enne tahaks lage sisse saada ning armatuuri ka paikka panna. Saab lõpuks klaasid ette ja hakkab auto juba väljast ilmet võtma. Mõned pildid ka töö käigust:
  4. 11 punkti
    Sõidab!! Tegelikult juba paar nädalat tagasi, aga võtsin nüüd aega ja kirjutan kiire kokkuvõtte. Selliste autodega on ikka nii, et alati on aega puudu või raha vähe. Aga siiski sain etteseatud ajaks asja liikuma ja peaaegu seadistatud. Seadistamine seepärast poolik, kuna mõnipäev ennem seadistamis ütles üles pingi tarkvara ja ainuke info mis sain oli see, et rattad käivad ringi 😀. Kuna jõukõver puudus ja rullidepeal “istmikudyno” ka ei tööta siis ainukesed parameetrid oli segukell ja kõrva kuulmine. 😀 Lõpuks jätsime tagasihoidlikult 0,6 bari peale rõhu kuna ka segu suhtes olime vähe skeptilised, et kas kella näidatud info on ikka 100% tõene. Avakal sai siis täitsa esimesed meetrid sõita turbokana. Kogemus “huvitav”, nagu oleks esimest korda selle auto roolis. 😀 Vajas ikka vähe harjumist, et jõud ei tule kohe kui gaasi vajutad....aga kui tuleb siis ikka kiiresti ja palju. 🙂 Muresi ei esinenud eriti, kui ainult see, et enam ei saa jahutus ventikaid sees hoida, kuna siis jahutab liiga maha mootori. Õnneks sellele leiab lihtsalt rohtu ajuga juhtimisd näol. Nüüd veel tuled ja stanged laiaslaastus külge ja võiks minna võistlema. Kindel soov on minna Juulis lõunaeesti üritusele. Enne vaja muidugi mootor üle seadistada ja konkreetsed jõunubrid teada saada. Mõned pildid ka.. Jahutus- ja kütusesüsteem. Seadistuse ajal sai kiirelt käes olevate vahenditega manual boostcontroll paigaldatud 😁 Kellade pealt hoidsin raha kokku ja enamus info kuvatakse nüüd läbi tahvli. 🙂 Tânan tähelepanu eest!
  5. 7 punkti
    Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitades hakkab iga pedaali tõstmisega sidur järjest rohkem põranda poolt võtma, kuni lõpuks on pedaal vastu põrandat ja sidur pole enam lahutatud ning auto veab end edasi. Peale kolme vajutust on kõik jälle endine ja sidur hakkab kenasti poole pealt võtma. Mõned korrad seda ei juhtunud kuid reeglina viie meelituse järel on pedaal vastu põrandat. Täna ei jõudnud enam süveneda, milles ja kus viga võib olla. Teine jama piduritega. Peasilinder ilmselt hakkab oma töölepingut üles ütlema. See on ka ainuke vana osa, mis pidrurisüsteemis veel vahetamata/remontimata on. Viga nimelt selles, et piduripedaali vajutades ta võtab päris ülevalt, kuid kui jalga pedaalil hoida ja suruda, siis ta liigub veel mingi maa, kuskil poole peale. Ilmselt on ka seal tihendid väsinud. Õhku ei tohiks kummaski süsteemis enam kuskil olla. Mitu ringi õhutatud kõiki rattaid. Vaakumvõimendi töötab. Pedaalil jalga hoides ja käivitades, liigub pedaal veel mõne sentimeetri allapoole. Käsipidur toimib väga hästi. Kolmandaks käigukast iniseb kergelt ja sidurit lahutades kaob see inin ära. Algselt arvasin, et viga siduri survelaagris, kuid kuna see sai uue vastu vahetatud, siis nüüd kahtlustaks käigukasti. Kui nii kaua välja veab, siis järgmise sidurivahetusega vahetaks ka kasti ära, mis on olemas ka. Ainuke imelik erinevus on selles, et käigukastide mootoripoolsed võllid on erineva jämedusega, kuigi kastid mõlemad getrag 240 ja M40 mootori otsast. All hetkel Vana kast 12 mm võlliga. Teine kast, mis tulnud uuema cabrio alt, aga 15 mm võlliga. Niiet kasti vahetades tuleb ka see väike laager ära vahetada. Loodetavasti ülekanded ikka samad neil. Diffris, kastis, mootoris ja jahutussüsteemis kõik vedelikud sees ja lekkimisi pole veel tuvastanud. Siduri ja piduri kõik 3 silindrit tuleb uued osta, siis saab ehk kõik nii tööle nagu peab. Summuti tagumine pott koos vitsadega tuleb samuti uus osta. Kui ühe velje sirgestamisest tagasi saan, siis saab neile ka uued rehvid peale osta. Mõned uued pirnid ja võibolla veel pisiasju ja siis ehk saab ka lõpuks ülevaatuspunkti külastada, kui mõnda suuremat viga jälle kuskilt välja ei löö. Kapotialune sai ka viisakaks küüritud ja täna nägi auto üle pika aja ka korra sampooni ja svammi. Mõni pilt ka, et jutt väga igavaks ei muutuks
  6. 6 punkti
    Aeg seal maal, kus saatsin oma armsa keretöödesse ja värvimisse. Enne viimist tegin ka kerged pildid, hea võrrelda enne ja pärast pilte. Samuti sai tellitud lõpuks madaldusvedrud ja amordid Tatechnixi omad 60/40mm ning veljed lähevad ka taastamisse.
  7. 5 punkti
    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-325ix-e30-allrad-folger-breitbau-einzelstueck/859267895-216-7755 Asjalik nelikveoline.
  8. 4 punkti
    Tere, Alguses kui kätte sain. Teeks ka oma teema siis siia. Ehitanud juba jupimat aega seda masinat. Algselt ei suutnud endas selgusele saada mis selle masinaga teha. Ning seisis mitu aasta. Kuid ükspäev sai selgeks Vaja rajale saada. Seega algas kõik kere korrastusega. Sai vahetatud, radika raam, tagapõll, ja mõlemad küljekarbid. Väga suures osas sai põhja ka parandatud. Kuna üks talv sõideti sisse, sai vahetatud ka taga vasak nurk. Kapotialt ja põhja alt sai kõik keevitatud ja korrastatud. Silla asjad said uuendus kuuri ja külge läks polüretaanpuksid: Ja viimane seis: Ulme siledaks pole pilli ajanud. Harri's Weldworks tegi turvapuuri, Pedalboxi ja hüdrokässari. Esialgu tuleb mootoriks 1.8 85 Kw Kui auto liigub ja sõidab vaatab edasi.
  9. 4 punkti
    No nii kadunud poeg kodus tagasi. Läks ära toomine Tartust küll nii kiireks et sai vist paar trahvigi kuskilt kaamera automadist kindlasti .😀 Pilti ka teha ei jõudnud eks tahab teine veel kõvasti puhastust enne nii seest kui väljast. Tänud siis Markusile et viitsis ikka selle abs tegeleda.🤗 Kaidole ka tänks et aitas meid ühe lisa ajuga.😉 Tuli põlema ennam ei läinud ,eks õhutame süüstemi korra veel ja ehk saab ka selle toimima. Silla regul ja THÜ vaja teha siis võiks juba ametlikult liigelda .
  10. 4 punkti
  11. 4 punkti
    Täna sai tule torru peale seitset kuud,krt salongi mootor on end taas puruks seisnud ja kütusefiltri juurest lekib. Väntvõlli andur vajas ka vahetust,kas m52 on mingi klamber ka mis hoiab anduri juhet ,et veepumba ratas seda ära ei hööveldaks?
  12. 3 punkti
    Teinud vahepeal väga palju polegi. Rohkem sõitnud. Kui siis sai ainult klaasi tihenditele uued kiilud pandud. Spetsiaaltööriista kuskilt ei saanud. Tahtsin ise teha, aga ei leidnud sobivat materjali. Nii siis sai ikka kruvikeeraja ja seebiveega. Aega läks, aga üldjuhul sai täitsa viisakalt ära paigaldada. Ei saanud tihend ka kuskilt haiget. Nüüd veel vaja tagaamordid ja -vedrud ära vahetada. Aga sellega tegeleb kunagi siis, kui igapäeva auto saab ülevaatuseks korda tehtud. Mõned pildid ka lõppu, telefoniga kahjuks paremaid ei suuda teha.
  13. 3 punkti
    Ootoot, toodi ka üks märkus lisaks, et natuke tiksub , aususel ka oma hind.
  14. 3 punkti
  15. 3 punkti
    Sai siis ka talvekorterist auto välja võetud ning paar tiiru tehtud Nii hea on ikka e30 ringi vurada aga kahjuks salongivent on lahkunud.Peab selle korda saama siis võib pikemalt sõita probleemivabalt.
  16. 2 punkti
    Oeh asi siis ka niikaugele kus käib kole pahteldamine. Vihkan seda tööd kuid ma teen lihtsalt algust veits muidu liigub ilusti
  17. 2 punkti
    Sinna käib tavaline papptihend, mille saad ise ka teha. Kunagi tsiklile tegin erinevaid tihendeid, siis ideaalne materjal oli ema pildialbumi tühjad lehed
  18. 2 punkti
    Üks plastikrenn peaks juhtme jaoks olema seal küll jah.
  19. 2 punkti
    Ebays neid ikka leidub jah, aga ei ole kiirustanud. Enamus mis müügis on mingite puudustega olnud, pigem ootan natukene, kui sobilik asi müüki tuleb. Praegu ootab auto viimase asjana õõtsasid. Väga loodan, et see nädal jõuavad, kuna plaan oli pühapäev esimene suurem sõit teha ja Riias toimuvat Youngtimer Cars & Coffee üritust külastada.
  20. 2 punkti
    Eelmine aasta sai ka arkiga võideldud mootorivahetuse teemal(panin ladale bmw 1,8l mootori vahele) ja oi kui sealt tuli mingit hala ja vingu alguses vastu. Ala et miks sa ikka tahad nii teha ja tegelikkuses pole ju vajadust jne.. Jebisin oma 4 kuud kuni lõpuks ei viitsinud enam ja lasin oma juristil neile kirjutada, peale seda hakkas asi liikuma😁. Ja mootori tähistest jne pole neil halli aimugi.. Ma ütlesin lihtsalt neile, et selline mootor on ja kui ette käisin näitamas, tehti suured silmad ainult, kui kapoti lahti tegin. Ütlesin neile et tegu 1,6l mootoriga ja läks passi kirja täpselt selle järgi mida mina neile väitsin. Ei tehtud ühtki pilti mitte midagi. Samahästi oleks võinud sinna 2,8 vahele panna ja öelda, et see 1,6😂 teoorias on nad küll jube targad küsima ja jaurama aga kui reaalselt kohapeale lähed ei saa nad vist enamus ajast ise ka aru mida nad vaatama ja kontrollima peavad.
  21. 2 punkti
    Veidi mahukam galerii: https://photos.app.goo.gl/77I6S0bX2FWG08Iq2 Ruumi oli vähe, aega oli vähe ja eelnevat kogemust keretööde alal ei olnud üldse. Aga tuleb välja, et ei olegi kõigi võimalustega töökoda vaja, et midagi ära teha. Piisab relakast, 100€ poola keevitusaparaadist ja kahest käest. Eelmise omaniku meetodid olid üsna huvitavad. Väga palju metalli oli asendatud mingi vahtkummiga, palju oli ka makrot. Ja kui eelnev kraam otsa oli saanud, oli kasutusse läinud ka viinerikarp. Mastiks peale ja käib. Või kas ikka käib? Kusjuures ülevaatus sai ka teibi ja mastiksi abiga läbitud. Tagumised tiivad niimoodi koos püsisid. Praeguseks ei tohiks aga kusagil peale uste teipi, makrot, plastpudelite tükke jms olla. Ilmselt on tegemist avariilise masinaga. Vaiba all oli palju klaasikilde, parem tagumine osa oli paksult pahtliga üle tõmmatud. Nüüd sai enam-vähem, aga pahtlit oleks võinud ikkagi veel vähem olla. Parem esimene stangeamort oli ka maha sõidetud vist, sest kõvasti oli teda keevitatud. Kui praegu uuesti vaatama hakata, siis muidugi teeks nii mõnegi koha teisiti (nt sisemise tiiva paneks esimese korraga välimise alla, praegu pidin välimise uuesti maha lõikama, et see vahele panna; põhja teeks paremini jne), aga sellegipoolest olen tulemusega rahul ja selline ettevõtmine oli kasulik nii autole kui ka mulle endale. See masin niipea vanarauda igatahes ei sõida
  22. 2 punkti
  23. 1 punkt
    @vunts88 vilguta siis 3 korda, krabasin ehmatusest turvavöö peale :D tervist ja jaksu sullegi:)
  24. 1 punkt
    Päris ilus x5 😂😂😂ei tegelt sain ka sõitu ja nägin lähemalt seda, hmm kerib küll, natukene siit, sealt teha siismaasikas 😎
  25. 1 punkt
    Eks ta ole jah. Esimene auto ja esimene kord niigi mahukas töö ette võtta. Olen veendunud, et järgmisel korral läheb poole vähem aega, aga paari tunni tööna seda küll ette ei oska kujutada. Vähemalt mitte endale tehes. Igal juhul täheldasin, et kõige raskem osa ongi armatuuri füüsiline välja ja sisse tõstmine, sest kõik muu näib teoreetiliselt veel tehtav ka ilma midagi äestamata, aga ilma jõuta üle roolisamba va raibe ei lähe lihtsalt. Eks targemad kohe teavad öelda, mis selles osas tegemata jätsin või valesti tegin. Õnneks oli uus armatuur juba välja võttes täpselt sellest kohast lömmi surutud, seega seekord minupoolseid kahjustusi ei lisandunud. Aga nüüd lühidalt protsessist endast. Esimesena tuli loomulikult armatuur välja võtta, mis sai raskustega ka tehtud, sealjuures õnnestus lisana varasematele defektidele vana armatuuri vasak nurk ka p***e keerata. Muidu oli hea teraapiline tegevus, rullnokk on õnneks nii vana auto, et terve armatuuri peale leidus kaks detaili, mida kruvikaga lahti peab kangutama. Ülejäänud jupid käisid kõik kruvide, poltide või tüüblitega. Armatuur väljas, oli plaan uus kohe sisse tõsta, aga päris nii ikka ei läinud. Soojendustorude üleminekukohas oli poroloonteip, tihendiks või nii, ainult et sellega oli probleem: poroloon oli mõnevõrra lagunenud, nii et seda pidi peoga välja tõstma. Niisis jäi mõningane paus sisse, sest UM-il läks uue porolooni kohaletoimetamisega paar nädalat aega. Kahjuks seekord vanast detailist pilti ei saanud teha, pühkisin puruhunniku põrandalt enne kokku. Natuke enne porolooni jõudsid ka uued kõlarid kohale. Siinkohal tänud Tom90-le info eest. Loodetavasti kui kusagilt korras raadio saan või vana korda lasen teha, saab võimalikuks ka ilma raginata muusika kuulamine, aga ka praegu on juba raginat natuke vähem. Armatuur väljas, tõstsin vanalt kõik juhtmed ja soojendustorud uuele ringi ning edasi oli vaid vaja kõik tagasi kokku laduda, mis oli üldjoontes lihtne ja läks ka palju kiiremini, iga külge pandud jupiga motivatsioon vaid kasvas ja muresid polnud, seega oli vaja ise endale neid tekitada. Juhtmeid ümber tõstes oli ühel hetkel kindalaeka valgustuse lüliti laiali lennanud. Egas midagi, korjasin vedru põrandalt üles ja panin omast arust lüliti kokku tagasi, aga kui saabus kätte aeg testida kas kõik töötab, avastasin, et kindalaeka valgustus ei põle. Tegin endale selgeks, et lülitist oli ka seib välja lennanud, mida siis umbes 10 minutit garaažipõrandalt taga otsisin. Panin lüliti uuesti kokku, ei töötanud, panin teise klemmi ka külge, mille kuhugi armatuurisügavustesse olin unustanud, panin lüliti uuesti kokku, ei töötanud, panin lüliti juhtmed kokku, ei töötanud, panin pirni otse aku pealt tööle, töötas. Siirdusin internetiavarustesse, kust leidsin, et kindalaeka valgustus ei põlegi, kui süüde sees pole. Olin selleks hetkeks juba pool tundi kulutanud, sestap olin ka tiba häiritud. Igal juhul, kokku ta sai ja hea oli kohe vaadata, aga kunagi tuleb vast ikka korralikum armatuur otsida. Praegu sai küll kindlasti parem kui varem, aga ikka on kohati kriimud ja kahjustused peal. Üks eriti udune pilt lõpptulemusest ka. Esialgu veel spidoka ümber olevaid plastikuid kokku ei pannud, sest see peksab aegajalt segast ja oleks vaja kevadel korda teha ning ei taha liiga palju neid plastikuid lahti kangutada. Niimoodi ta seal garaažis nüüd kevadet ootab. Lõppu lisan veel suviseid meenutusi, mis kõvakettasügavustest välja õnnestus kaevata.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus