Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 21.08.2018 kõikidest kohtadest

  1. 8 punkti
    Tänud. Autoga pole ausaltöeldes midagi erilist vahepeal toimunud, lihtsalt sõitu nautinud. Sai käidud poleerimises ning korralikus salongihoolduses. Meelde tuleb ka see, et bensupump suri maha, kuid sai kiirelt viga likvideeritud. Lisaks vaja natukene lammutada ja leida üles viga juhtmestikus, kuna pagasivalgustuse pesasse pirni panekuga läheb kaitse läbi. Vb kujutan ette, aga soojalt tundub mootor ka natukene erksust kaotamast, mõtlesin proovida lambda vahetust(ÜVl mainiti, et heitgaaside näidud ka kõrged), kuid see asub väga rõvedas kohas ning veel pole ära vahetanud - ostma õige võtme selleks.
  2. 7 punkti
    Mōtlesin üle pika aja uuendada oma teemat. Ega vahepeal eriti midagi tehtud polegi, suve nauditud ja auto kallal paari pisiasja, näiteks see 😃😃 Ja see: Uue mootori vōtsin sellise püssi pealt: Mōned pildid siis töökäigust: Viimasel pildil nähtava mōra pärast käis veel vahepeal korraks alt ära.. 😃 Long story short, aiste vahele maandus m57d30 koos e34 TDSi 5-käigulise manuaalkastiga. Kunagi, kui aega rohkem, vōin nimekirja detailsemalt kokku panna. Lōpptulemus siis aga selline - Mootorivalikuga ei saaks ilmselt hetkel rohkem rahul olla 😊
  3. 4 punkti
    Tere, Masin siis liigub, paar km läbitud Rapla kardirajal ja mõni ring Laitses Sprinti. Selgus, et taga differ vaja LSD panna ja tagavedrustus kindlasti välja vahetada. Taga otsale raskust ka veits lisama.
  4. 2 punkti
    Nende stange plastiktugede alt leiad kindlasti roostet, kui neid just nimelt värvimiseks külge ei kruvinud, aga alt jääb siis pind ju tegemata. Samuti õhutusplastikud....2 min töö küljest võtta.
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    Mõtlesid, vist seda kuulutust http://www.auto24.ee/used/2826835 sama päev läks uuesti asi korraliku hinnaga järgmise käes müüki ja ilmselt nüüd veel paar omaniku vahel
  7. 1 punkt
    Valel ajal sattusid, mõnikord seal neid veel rohkem.
  8. 1 punkt
    Mootori valik hea aga eks varsti harjud selle tõmbega ära ja tahad ikka võimsamaks saada.
  9. 1 punkt
    Pärnus maxima parklas märgatud Rahabossi rulli. Ilus kena originaalkorras vanake oli 😀
  10. 1 punkt
    Ikka annab, kui huvi ja viitsimist on mõõta ja jebida
  11. 1 punkt
    Teema vahepeal unarusse jäänud. Ja ega suurt toimunud polegi peale sõitmise. Siiani on hästi toimetanud ja pole teele veel õnneks jätnud 😊 Karteri tihendi või õlifiltri jala vahelt siiski imevähe ajab õli välja, muid etteheiteid praegu teha ei saa tehtud remondile. Eks varsti mässab autoga jälle edasi, siis teen sellest ka siin juttu, kui midagi jälle tehtud saab. Seniks päikest ja kena suve lõppu 😀 Sõitke turvaliselt 😉
  12. 1 punkt
    See mõra sellest sinna tekkis vast, et vedas keevitades karteri kõveraks, läbikäidud tee omalgi. Polte pingutades käis prõks ja mõra. Soovitan eelsoojendada seda keevitamisel ja karteri mingi jäiga kolaka (mootoriploki?) külge kinni panna. Ehk aitab ka poolautomaadiga keevitamine teda paremini säilitada. Teinekord alkat keevitad, eriti karterit vms oksüdeerunud asja, siis lihvi kõik hästi puhtaks, saad palju ilusama õmbluse.
  13. 1 punkt
    Tore vaadata, et autoga tegeletakse. Kui eelmise aasta augustis auto soetasin oli ta päris nukras seisus. Üks pilt ka sellest kui sai sammal maha pestud.
  14. 1 punkt
    Vändra romukal nähtud sellist pilli
  15. 1 punkt
    Minu teada peaks olema selle järgi milline oli kõige suurema kubatuuriga ehk siis 2.7 mitte antud sõiduki järgi. M3 sinna alla vist ei kuulu
  16. 1 punkt
    Tuleks ka läbi, kui keegi mingi aja ja koha välja mõtleks. Kauaks ju niikuinii enam seda rulliga sõitmise aega ei ole ☺️
  17. 1 punkt
    Seaduse järgi kuni 3l ei ole probleem. Edasi istuta sinna, millist tahad, pealtnäha neil suvaline ülevaataja vast väga vahet ei tee...
  18. 1 punkt
    Ninaraami asja pole veel otsustanud. @Tiitvahepeal jõudis olemasolevat vähe sirgemaks ka toksida mul garaažis ajaviiteks Aga aega jälle möödas. Päris niisama pole passinud. Kui nüüd mingid ajutised veljed leiaks, saaks ratastele lasta ja värvi saata. Sillatükke kokku pandud ja timmitud, et saaks kõik veljed 17x9" alla panna. Taga polegi probleemi, ees läheb natuke keeruliseks, aga õige rehv ja täiesti tehtav. Seejärel saaks mootori kokkupaneku ette võtta. Jupid ja tihendid kõik ootavad riiulis. Samuti kasutan E34 rummusid taga 5x120 saamiseks + saan kasutada E34 disainiga pooltelgi ja vajadusel typ210 difrit, kui järsku palju jõudu kapoti alla peaks tulema. Ees E36 püstakud+M3 Evo õõtsad. Jällegi suures osas 5x120 saamiseks ning üldse lihtsam külge swappida sinna midagi ning küljest käivad sarniirisõbralikumalt ära, kui vaja timmida. Coilid ka poole odavamad E36-le. Pidurid ette E46 300mm või 325mm. Täpselt ei tea veel, kuna 325mm ei mahu 16" velg alla enam hästi ja äkki tekikb selline plaan Samas 325mm pidurisupportid riiulis olemas. Tagumised pidurid selguvad siis, kui muu asi koos tagant. Sarniirid Lemförderilt, puksid Strongflex punased kõik. Coilid E36 omad. Vahepeal ostsin meeltesegaduses ühe 83 2 ukselise ka juurde doonoriks, aga hetkel tundub liiga hea, et lõhkuma hakata. Aga sellest oma teema kunagi ehk
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegite ja auto ikkagist valmis sai. Riias käidud, oma 800km maha sõidetud ning õnneks probleeme ei esinenud. Mootoriga vaja natukene harjuda, kuna tegu sõna otseses mõttes pöördepilliga - Madalatel eriti liikumist loota ei saa. Üritus oli vinge, seltskond samuti - teinekordki.
  21. 1 punkt
    Vahepeal siis asju omajagu korda tehtud - sumbutil kinnitus parandatud ja mõned kinnitused juurde tehtud, kindalaegas parandatud, stabikakondid vahetatud, õlitaseme anduri juhe parandatud, ümberehitus (mootorivahetus) nüüd ka registreerimistunnistuses olemas ja värskelt ülevaatus tehtud. Kõik üldiselt korras ja hea auto. Täna oli väike pesupäev ja sai kogu masinapargist ka mõned uuemad fotod: (Vanuse järjekorras - 1972 BMW E10 2002, 1985 BMW E30 316 m20b25, 1989 BMW E30 316i m42b18, 1990 BMW E30 318is, 1992 BMW E30 318iC m50 stroker)
  22. 1 punkt
    Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga. Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30, mida ma juba tegelikult eelmise aasta kokkutulekust saadik olin taga ajanud. Eelmine aasta sai ka pakkumine tehtud aga siis otsustas omanik ringi (ja õigustatult - pagana hea auto on). See aasta kui uuesti aktiivset müügikuulutust nägin, sai kohe kiirelt kõne peale tehtud ja otsustatud see oligi. Juba ammu olin otsinud just prefacelift kerel valget kupeed ja väga tore, kui keegi on kõigile kriteeriumitele vastava masina juba ka ära taastanud. Hetkel jääb selliseks nagu on aga tulevikus tahaks täiesti originaaliks tagasi saada, et siis M10 mootor ja muud jutud. Tegemist nagu vanale autole kohaselt ikka jagub ja otsast hakkan nädalavahetusel tegema - õlivahetus, uus hammasrihmakomplekt, sumbuti kinnitused uued keevitada, difri alumise punni leke kõrvaldada, käigukasti leke kõrvaldada, välimised sarniirid vahetada, stabikakontid vahetada, salongiradikas vahetada, kindalaegas kinnitada, vasak esimene lähituli parandada/vahetada (niiskus sees), kardaan vist viskab natukene, ilmselt vaja lasta üle käia. Täna veeresin ülevaatuspunktist kontrollimise mõttes läbi ja üldjoontes väga eeskujulik masin, nagu ka arvata oli. Salongist on masin hämmastavalt vaikne võrreldes mu teiste masinatega, esmalt arvasin, et mingi pigimati teema tehtud aga selgus, et mitte. Sõidumõnu on ka enam kui küllaga.
  23. 1 punkt
  24. 0 punkti
    Andsin siis musule pilliga s6ita 2 päeva, et tal vanemad tulevad külla ja tahtis neile vastu minna oma 6ega nii u 130km... Algas siis nii et esimese päeva hommikul tegi tagasip66rde kuskil libedal l6igul t6mbas täiesti risti 4 rattaga yle äärekivide ment taga karjuti ta peale otsiti auto läbi jms... ok see selleks.. Nyyd täna kui tagasi j6udis siis k6llas ,et tule maja ette ma panin laksu ma nagu wtf lÄksin välja vaatan yks kylg enamvähem m6lkis nagu see kylg mul ikka... aga teisltpoolt siis bbs velg tagumine lipe kahest kohast jumst m6lkis 😁 krdi oli mingil kitsal tänaval mingile autole otsa s6itnud ,(mingi peugeot mis oli yhesuunalisel kitaal t3naval rattad väljapoole parkind ja siis oli sinna kinni haakind ja tollel esi ratta viltu alla t6mband) sest et" tark "6de ütles et siit saab kiiremini koju kuigi oleks pidand aint otse pysima tänava peal ja koju j6udnud, mitte kuskile uitama minema. Tavai- velg saab homme haamrit. Vb vaja uus lipe tellida... siis rool ale viltu peal ja mingi hale k6rin on nyyd juures donno. Fuk it.... Krdi tal vanemad olid rentikaga taga s6itnud kui ta oli ära rihtinud vastu teist autot ja olid sinna passima jäänud aga tra siin romulas ei jääda passima kui sisse s6idetakse. Aga nad jäid ja siis tulid mendid ja siis kutsuti mind ka sinna et ala pilte vaja ja kindlustus teema lalala whatever... hyppasin siis maja eest rooli ja s6itsin sinna 6nnetuspaikka tra kuhu karupersevaheletänavatevahelkitsaskuubis vaja neil ronida oli, tra s6idad autodest m66da poole autoga k6nnitee peal, karta on et keegi sisse s6idab aga kirss tordile see,et google map v6ib ka updateda ennast fakin juhatas nii valesti ja pidin tagurdama ja rool sirgelt tagurdasin oma vasakpoolsed veljed ka ääred ära- i mean dafaq tra 6nnetus kuubis see spain ikka 😂 ja nyyd ta kassib et bemmi ära l6hkus. ^^. Tavai nyyd ootame seda aega kui saame sellele tagsi vaadata ja naerda selle yle.. btw 6petasin ta austraalias landcruiseritega s6itma- need madalad bemmid ja laiad veljed ei ole ikka teema kui oled harjunud yle äärekivide s6itma aga noh mis sa teed 😀😀😀
  25. 0 punkti
    Hr. Magnus Kalmann, isikukood 39509260831 ja kaasosanik Gert Aasjärv, isikukood 39507200213 pakuvad justkui värvimisteenust. Kahjuks saab sealt vastu puudulikult värvitud detailid.Ning detailid mis anti tagasi ümbertegemiseks, siis osa nendest ei ole laekunud omanikuni mitme kuu jooksul ja värvija telefonile ning sms-idele ei vasta. Ehk siis selle "ettevõttega ja ettevõtjaga" ei kehti ka kõnekäänd, mille eest maksad seda ka saad, siin maksad aga ei saa, vähemalt mitte kõiki asju mis värvimisse olid antud ja üleantud asjad on tehtud justkui purjus peaga või pimedas kambris müts üle silmade! Lühidalt kokkuvõttes: väga nõrk värvimine ja olematu kliendiga suhtlus ning täielikult puudub huvi kliendiga mingitki kompromissi leida. Samuti ei tasu ennast lasta petta, et tegu on justkui äri ettevõttega, kutid teevad asja mustalt, mingeid raamatupidamislike dokumente te enne ega pärast teenust ei saa. Ei soovita seda kohta. Tervist, AskMann OÜ pakub teile sõidukite värvimist Tallinnast 40km kaugusel, mööda Tartu mnt Vardja külas. Võimalus värvida mitte ainult sõiduautosid, kambrisse mahub ka kaubik (samuti kõige pikem varjant sprinterist nt). Kõik pakutavad teenused: ¤ Mootorsõidukite kere- ja värvitööd ¤ Metallpindade värvimine ¤ Puitpindade värvimine ¤ Plekitööd ¤ Liivapritsitööd ¤ Poleerimine Kirjutan kohe kõigile huvilistele ära detaili hinna, milleks on 120.- Ainult kapoti ning katuse hind erineb natukene sellest. Kapott 140.- Katus 140.- Kogu sõiduki ülevärvi hind algab: Pinnakas alates 1300.- Lakialune alates 1500.- Vajadusel võimalik tulla ka sõidukile ise teie koju järele (kaugus kuni 50km), aga vastavalt kaugusele lisanud detaili hinnale 10-15 eurot vastavalt teie asukohale plus teie enda sõiduki kütus. Magnus Tel nr 56903092 kalmannmagnus@hotmail.com https://www.facebook.com/ouaskmann/ Muudetud 6. aprill 2017, muutis Magnus
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus