Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 22.01.2020 kõikidest kohtadest

  1. 9 punkti
    Otsustasin autot siiski mitte maha müüa. Sõit läheb edasi.
  2. 7 punkti
    HeiHei Varsti on käes kevad ja suve hooaeg ei ole ka enam mägede kauguses. Kes eelmisest tellimusest maha jäi, siis nüüd on taas võimalus tellida E30 T-särk! Must hinnaga 15eurot ja valge hinnaga 13eurot! Nii lastele, naistele kui meestele. NB LISANDUSID KA DRESSIPLUUSID: INFO ON KOMMENTAARIDES! Suurused: Lastele SIZE EU 3-4 5-6 7-8 9-11 12-14 Rind*2 32 cm 35,5 cm 38 cm 41 cm 43,5 cm Pikkus 44 cm 49 cm 52,5 cm 58 cm 61 cm Naistele EU S M L XL XXL Rind*2 42 cm 44 cm 46 cm 48 cm 50 cm Pikkus 60 cm 62 cm 64 cm 66 cm 68 cm Meestele EU XS S M L XL XXL XXXL Rind*2 48 cm 51 cm 53,50 cm 56 cm 58 cm 61 cm 66 cm Pikkus 68 cm 70 cm 72 cm 74 cm 76 cm 78 cm 82 cm Soovid kirjuta mulle palun siia teema alla või postkasti Suvised särgid on vastupidanud väga hästi, niiet soovitan Saadan vajadusel ka postiga. Smartpost 2.59 (2.99) ja Omniva 2.95 Ülekandeid saab teha jooksvalt (siis kui endale sobib) KUID VEEBRUARI 29 NDAKS KUUPÄEVAKS PEAKSID KÕIK LAEKUNUD OLEMA. Siis saame MÄRTSI teises pooles särgid kätte. Laura Satsi EE442200221022688917 Selgitusse oma kasutaja nimi! Kribin krabin särgid selga
  3. 4 punkti
    Kirjuta bmw peamajja, et kohalikud plokivad.
  4. 3 punkti
    Nii siin on ka mütsi valik. Nii nagu eelmine kord on valikus CAP ja Klassikaline HIND: 16 EUR CAP värvid : Must/valge, punane, punane/must ja must. HIND 15 EUR Nokamüts: Must/punase triibuga, valge/musta triibuga, punane/valgega ja must/valgega. Nagu ikka tasumine täpselt nii nagu särkide ja pusadega
  5. 3 punkti
    Võib teema lukku panna. Jääb endale!
  6. 3 punkti
    Juhuuu... Head uudised Me saame tellida ka dressipluuse. Lukuga ja lukuta varjant. Värvidest must ja punane (punasel võib olla tarne pikem) Dressipluuse on meestele, naistele ja lastele Suurused Lapsed: S (104/3-4) ; M (116/5-6) ; L (128/7-8) ; XL (140/9-10) ; 2XL (152/11-12) ; 3XL (164/13-14) Mehed: S-XXXL Naised: XS-XXL TK HIND 35 EUR Tasumise info on sama, mis t-särkidel Soovid kirjuta: Lukuga/lukuta, värv, suurus ja tk
  7. 3 punkti
    Hei, poisid, miks te nii kibestunud olete selle 316 suhtes? Millegipärast arvan, et ilma nägemata pole mõtet selliseid seisukorravõrdlusi tuua. Pealt libe pill võib väga mädaks osutuda ja pealt roostekohtadega võib olla tugeva kerega ja mujalt ilma roosteta, korduvalt seda tõdenud. Tuttav käis seda 316 kupeed vaatamas ja müüja jutt ei pidanud "ulme" olema tema sõnul, samuti auto seisukord. Aga tema silmad ei ole minu ja teie, seega huvilised saavad ise minna vaatama ja hinnata oma pilgu läbi. Tekib muidugi ka küsimus, miks seda autot võrrelda autodega, mida siis ei toodetudki? See kõlab juba tüüpiliselt , mida kõike muud vinget selle raha eest saaks.
  8. 2 punkti
    Selleks aastaks kõik. Kohtume 2021 jaanuar.
  9. 2 punkti
    Niisama ei käida autosid takseerimas, tuleb üks kurikuulus foorumi liige meelde, kasutajanimi algas T ja lõppes R tähega 😁
  10. 2 punkti
    No sellepärast ta maksabki 24 900, mitte 25 000
  11. 1 punkt
    Ei ole hullu! Kordamine tarkuse ema. 😀
  12. 1 punkt
    Tere sõbrad. Aeg e30 aktsiaid rahaks teha. Pilte lisan jõudumööda ning nimekiri ka vaikselt täieneb. Hinnad suht laest võetud, kuna pole paljusid asju eriti müügil näinud. Samas paluks suhtuda asja terve mõistusega ning saada aru, et kui M20 kola puhul annab hindu arutada üsna suurel määral, siis näiteks LSD-d ma ära kinkima ei hakka. Diffrid: Typ188 diffrid (hinnad ilma e30 tagakaaneta - seda saab võibolla juurde osta paarisaja euri eest. augutäiteks e34 tagakaaned hetkel): 1. lahtine 2.65 (100 euri) 2. lahtine 4.45 (200 euri) 3. lahtine 4.10 (200 euri) 4. lahtine 3.38 (100 euri) 5. keevitatud 3.25 (100 euri) 6. LSD 2.65 (500 euri) 7. LSD 3.73 (1000 euri) Typ168 1. lahtine 3.45 (100 euri) Kastid: Terved: 1. e38/e39 M51 diisli kast - 100 euri tükk 2. M50 bensuka kast - 100 euri 3. Getrag 260 - 150 euri tükk Defektsed: 1. M51 diisli kast, millel üks bellhousingu kinnitus katki. Seisukorda ei oska kommenteerida ja seega hinnaks 20 euri. 2. Getrag 260, mis ei käi ringi käega ajades. Muud seisukorda ei oska kommenteerida ja seega hinnaks 20 euri. Sisu: 1. Käetoega tagumine iste (seljatugi) - 200 euri 2. Käetoe ja peatugedega tagumine iste (seljatugi) - 200 euri 3. M-Tech 1 rool (suur) - 200 euri tükk 4. M-Tech 2 rool (suur) - 200 euri 5. Roolialune kate - ilma üleliigsete vidinateta (nupud, kõlar vms mis osadel küljes on) - 100 euri tükk Mootor: 1. M20 torukolle - 200 euri 2. M20 starter (tundub suur olevat, m20b23 küljest) - 50 euri 3. M20B23 sisselaske kolle - 30 euri 4. M20 karter - 50 euri 5. M50 väikse mõraga karter (keevitades saab korraliku defka kauba) - 50 euri 6. M20B20 mootor koos kastiga (kõik jääb külge / tuleb kaasa mis vaja, 1983. aasta auto pealt pärit. enam ei käivitu, kuid varem oli klõbin sees) - 300 euri, kuid komplektsuse arvelt saab kindlasti rääkida 7. M20B23 küljes olnud korraliku välimusega siduriketas (materjali tundub olevat) koos korviga, ise sõitnud pole - 100 euri 8. SRE korv, ise sõitnud pole. detailid (tootenumber nt.) täpsustamisel - 200 euri Varia: 1. Kardaan, mis oli Getrag 260 kasti küljes. 150 cm pikk umbes ning flantsi aukude vahe umbes 7 cm. Hind 200 või pakkuge ise midagi. 2. M-Tech 1 sinine esipõll - 500 euri 3. M-Tech 2 valge tagastange - 500 euri 4. Roolivõimendiga lati kardaan - 200 euri Kraami saab kätte Tartust. Telefoninumber on 5463-1767 (samas võib kirjutada ka - külastan foorumit üsna tihti).
  13. 1 punkt
    1,8 is 103kw. e36 peal.
  14. 1 punkt
    Paneks siis müüki järgmise m54b30 mootori 🤣. Mootor alles korda tehtud, kõik mis vaja vahetatud. Uued ketid, tallad, saaled, rõngad, simmerid, klapisääre tihendid ja kkkaane tihend. Kaas lihvitud ja klapid üle käidud. Loomulikult uus kaane tihend ja poldid. Teeks hinnaks 1250.-
  15. 1 punkt
    Lammari lugu see. https://foorum.e30.ee/teema/21978-me30-varuosad/
  16. 1 punkt
    Suht midagi ütlevad koodid on need üle ploki. Kui tõesti mootorikoodi tahad, siis asub see sisselaske pool õlivanni kohal, aga töödeldud tasasel pinnal. Kui rida 4, siis esimesed numbrid peaks sul olema 16 4 või 18 4, millele järgneb veel mingi number ja kirjatäht(tähed). Esimene numbripaar näitab kubatuuri, järgnev üksik number aga silindrite arvu ning viimased 2 tähte/numbrit täpsemat tüüpi.
  17. 1 punkt
    Tuleb ARK osakonda vahetada.
  18. 1 punkt
    ei ole väärt minu silmis seda jebla, võta tdsi turbo külmosa ja sisu lajata sinna 2,4td turbo kuumaossa sisse ja on elu ilus jaksab minna okeilt selle konekohta eeldab muidugi,et ka ülejäänd mootor on ok, nukad nookur rõngad silindrid jne.
  19. 1 punkt
    Veljed uues kodus, müüdud või ümbermõeldud asjad eemaldatud esimesest postist. Põhimõtteliselt on üks M44B19 mootori ehk 1,8is lego ka. Vajab koostamiseks uusi rõngaid, saalesid, tihendeid. Olemas uued kepsupoldid ja nipetnäpet veel. Ajule EWS asju pole, vaja välja kirjutada. €250 kogu lugu, täpsem info telefonitsi. Ma nende mikromootoritega ei viitsi ikka jännata, 6 pütti peab olema...
  20. 1 punkt
    Masin on punast värvi, brilliantrot. Jupid Asuvad Tallinnas-Mähel. Tervikuna ei müü. Pildid tulevad siia teemasse jooksvalt. Kontakt PS Ei ole saadaval/müüdud : Differ, poolteljed, touringu pagassi polstrid, uksepolstrid, armatuur, esituled, obc1/digikell, tagatuled, veljed, kapott, spidoplokk, prillid kulmudega, ahju osad, soojendusmootor, roolilatt, roolikardaan, kütusepump, paagiandur, uksetihendid Saadaval: Esistange stangetalaga brilliantrot, mõned väiksemad kriipsud 80.- Esistange amordid/kronsad 15.- tk Esistange liistude kmp, kriimudega 25.- Tagastange, brilliantrot + Westfalia Kärukonksu set, ei ole teiseldav 80.- Tagastange, liistude kmpl 45.- Sportrool, ilma nahata, keskmine plastkumm nagu uus 70.- Taga tuuringu ketasõõtsad, suure laagriga, sadulad ei kuulu kmpl. Ilma abs variant. 300.- paar Tagasilla tala 100.- Tagumised touringu/cabrio (35mm kolb) sadulad kelkudega, 80.- paar Taga tuuringu stabilisaatori varras 13.5mm 60.- Touringu tagavedrud, 30.- paar 45 mm Esimesed püstakud 80.- paar Esivedrud, 30.- paar Esisadulad kelkudega. 40.- paar Esisilla tala, pindimine rooste 100.- Esiõõtsad 40.- paar Esistabikas 30.- Tumehall põhjavaip, terve. Vajab pesu ja kuivatust. 100.- Kindalaekas koos lingiga 40.- Toimiv katuseluugi süsteem, liigub vabalt igas suunas. 120.- Touringu laepolster katuseluugiga variant, taga knopka ripplagi. 40.- Touringu taga istmed, komplekt 60.- Turvavööd 20.- /tk Käigukast 70.- Mootor M40 1.8, Töökorras. Ilma genekata, rv pumbata, starterita. Juhtemistikuga ja ajuga 100.- Udutulede katted 25.- tk Peeglid, brilliantrot 20.- tk Uste erinevad liistud 15.-tk Tagaluuk läbiva roostega, ehk müügiks ainult korralik tagaklaas 30.-
  21. 1 punkt
    Mina puurisin keermestasin.
  22. 1 punkt
    Oli isegi mõttes, teen lähipäevil postituse.. pean üle küsima, kas saame samad mütsid või uued 😊
  23. 1 punkt
    See viimane pill sobiks ilusti lihtsa hoolduse autoparsnikele, ainult enne ostu veenduda, et ikka õige 2,5-ne pääl on.
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
    https://m.nettiauto.com/bmw/325/11105447 Äkki hakkab kellelgi hammas peale.
  26. 1 punkt
    Kahjuks on nii läinud, et nüüd teab juba iga võhik, et e30 peaks olema ikka väga väärtuslik, samas puudub arusaam seisukorra hindamisest ja investeeringu vajadusest/ suurusest. Mis sa teed 5th eurot maksva taastamist vajava kupeega, kui sama on vaja sinna anyway sisse panna, samas pole ju raha ainus selle juures -aeg, oskused, varuosad, kontaktid jne...., kuid inimesed elavad illusioonides ja püüavad sellel hetkel endale kõik ilusaks mõelda, et küll ma jõuan ja teen, reaalsus aga on midagi muud. Siit tarkus, hobiauto soetamine on omaette oskus ja petta võid saada ka kõige läikivama 10th juurot maksva autoga. Kogemused läbi valu 😁
  27. 1 punkt
    tänud - jaa, ma plaanisin neid "varuosadeks", kuid täna arstisin ikkagi enda omad ära. Need ilmselt ei oleks sobinud ka jah.
  28. 1 punkt
    Kõlarid ja võimud vali koos, et võimsused klapiks. Subwoofer pagasnikus eeldab ilmselt head kasti, lahtist suusaluuki või porte läbi aknalaua... sellega tekib küsimus, kui kaugele oled valmis minema, minu arust see lõikumine mõttetu. Võid aga nt tagumised kõlarid teha tagumistesse küljepolstritesse (kui neid üldse tahad) ja ehitada mingite väiksemate elementidega subwoofer-aknalaua, nagu DSP süsteemiga E38-l on. Oletan, et head süsteemi tahtes esimesed kõlarid ka originaalkohta ega -dimensiooni jää.
  29. 1 punkt
    BMW M-quattro on sündinud... Mootori asendi järgi oletan, et audi kast ja awd? Teine variant, et ehitaja on debiil.
  30. 1 punkt
    @Elvis Sorry ma siis kivi all elanud 😂
  31. 1 punkt
    Tavaistmele olen istumise alla mahutanud pisemat sorti aktiivsupaka (istme külge), pisut liikumisulatus küll kannatas aga kui nagunii ehitamiseks läheb siis võib ju ise sinna sobiva kuju ja suurusega kastid toota. Sportistmel ruumi vähem muidugi.
  32. 1 punkt
    Päris mitu korda see aasta müügis olnud.
  33. 1 punkt
    Airit sai pühapäeval nähtud
  34. 1 punkt
    Loodan, et saad aru ikka, et pean silmas reaalset tulemust peale seda remonti/kooslust. Võid ju ka niisama tuletada, liita-lahutada, räägin sulle reaalsest tulemusest, kui sa peaks dünosse sõitma selle autoga, sa ju tahtsid reaalset tulemust teada. Ega see 25a vana mootor ei oma enam 125kw, võibolla 80-100kw on alles jäänud. Siin ühes teemas tehti ka põhjalikult kõik ära ja düno näitas vist 135kw, katsun üles leida selle.
  35. 0 punkti
  36. 0 punkti
    Ilma poolraamiotste tugevdusteta on nende kärukonksudega paras kajakaid loopida.
  37. 0 punkti
  38. 0 punkti
    E30 müüa. Kahtlast tüüpi mootoriga ainult 😅
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus