Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 19.10.2018 kõikidest kohtadest

  1. 13 punkti
    Ostes oli ka juba teada, et mootor mis kapoti vahel on, see sinna kauaks ei jää. Sai pikalt mõeldud, et mis sinna siis ikkagi panna, kuid lõpuks otsustasin vanakooli r6 mootori kasuks, m20b25 126kw. Mootor pre fl auto pealt, seega sai sebitud fl juhtmestik ja kõik muu sellega kaasa käiv. Mootor läks täiesti pulkadeks ja sisse läksid kõik uued saaled, tihendid ja rõngad. Ostes ei näinud see just kõige viisakam välja. Pilte ehitusest. Sai saadetud ka plokikaas tegemisse, kus hiljem selgus, et sisselaske klapid olid pähe käinud. Sai ka nö "vabamalt hingavamaks" tehtud😃. Ja hetkeseisuga näeb mootor välja selline. Ootab oma pealepanekut.
  2. 12 punkti
    Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda). Nagu juba enamus piltidelt näinud on siis veljed said uue värvi. Ma tükk aega mõtlesin, et mis siis nende replicate asemele ikkagi osta ja kammisin igasuguseid variante, aga ükski 100% ei meeldinud. Mõtlesin siis, et kaotada pole midagi ja värviks lihtsalt olemasolevad teist värvi. Nii sai ka tehtud. Üksjagu nuputamist oli värvi valikul, värvi välja mõtlemisel/kokku valamisel ja värvimise tehnoloogial. Jamamist oli, aga asja sai ja ma ise olen küll tulemusega rahul. Suve jooksul kahjuks väga palju sõita ei jõudnudki, kuid selle eest käisin nädal tagasi Sten-iga pildistamas ja sain ka lõpuks korralikud pildid. Midagi teistsugust siin hallis Tallinnas
  3. 5 punkti
    Pildil paistab, nagu võlgneks paigaldaja sulle uue klaasi, uue tihendi ja uue laepolstri ka.
  4. 5 punkti
    no mingi õhulekke pärast või klapiregulli pärast ei tasu küll mootorit vahetama hakata, see 3,5 on küll rõve paadiankur ja ilmselt rullivahel max pask remontida, aga ta on sitaks huvitavam kui random m50/m52. Samas jällgi varuosi raske hankida, kõikuvad pöördeid põhjustab tihtipeale tühikäigu mootor , lambda, õhulugeja. Ja kui ma ei eksi siis sul sumps ka löriseb, seegi kindlasti mõjutab.
  5. 4 punkti
    See polstri asi ajab mind umbes sama palju marru, kui see, et fordi esinduses härrane kardaan arvas, et tuleb kanalist ning on maru mugav võtta oma sitase käega kinni piilarist ja autot veits liigutada, jättes seestpoolt piilari sitaseks. Puändiks pühkis need samad käpad veel vastu oma istmikku, ehk pükse, ning istus rahumeeli autosse.
  6. 4 punkti
    Alustan kohe juttu sellest, et ega kellelgi/kellegi tuttaval pole Tartus garaaži rendile anda? Ei taha nagu kaugele viia jälle ära autot. Ideaalne oleks 2 auto oma, kuid asja ajab ära ka 1 kohaline. Aga autost ja tema probleemidest siis: Siin üks vahe andsid küünlad otsad. Need said vahetatud. Siis sõi ühe rehvi ära väga julmalt. Sai jälle plekkveljega sõita. kütusekulu on kuidagi väga suureks läinud. Peab hakkama asja uurima. Kere tahab tegemist (tagumine osa, üks karp, tiivaääred)- ehk saaks talvel ära teha midagi, kui garaaži saaks muidugi. Aga vaadata on teda ikka ilus, isegi tema vigadega 💁‍♀️
  7. 4 punkti
    Nonii, natuke aega on möödas ja on palju ringi sõidetud. Taaskord läksid veljed uuesti tegemisse, seekord juba huvitavama plaaniga kui lihtsalt tavaline hõbe. Vahepeal läks siin ka siduri peasilinder mille sai kiirelt vahetatud ja ilusti toimib nüüd. Suur mure on mootori ja värviga..ei teagi kohe mida ette võtta. Värviti küll üle suve alguses kuid väga sõna otseses mõttes sitasti..on öeldud, et poll aitab ja ei aita. Mootori suhtes ei tea kas teha korda või soetada midagi uut vahele.. ütleks et kohe täitsa ummikus oma mõtetega :D kevadeni õnneks aega on. Hetkeseisuga armas bmw tudub garages, eks vaatab mis saama hakkab
  8. 3 punkti
    Mõtlesin et kirjutan ka siia vahepeal siis. Päris unarusse pole jätnud ,ning mõned asjad olen ära teinud ka. Mootorivahetus m54b25 vastu Veljed borbet T Istmesoojendused koos elektrisiinideg Ja veel palju nipetnäpet plastikuid ja muud pudipadi saanud viisakamate vastu vahetada. Enamus aja olengi mootoriga tegelenud kuna kõigepealt otsustas vana mootori streikima hakkata ning seejärel mässasin vana mootoriga kuuaega kuniks otsustasin uuema kooli tuua.samuti läks selle kapotialuse korrastamisega korralik aeg.Tekkinud on ka anomaalilised elektrisüsteemi rikked,nt taob süütevoolu kaitset aegajalt läbi. Samuti sai ka vahepeal väikese hobidriftika projektiga algust teha Mõned pildid ka....
  9. 2 punkti
    Pole ammu nii jätkusuutlikut müüjat kohanud Kas tootjat ei tea? Kõige säästuma tootja samasuguse püta saab poest 31rutsi kopikatega. Pead vist järeleandmisi tegema
  10. 1 punkt
    Hahah Seal ilmselgelt täiesti valesid töövõtteid kasutatud. Reklaamivad küll, et kalibreerivad iga sensori ja ma ei tea mis aga metallvormiga kummitihendit näeks nagu esimest korda. Täiesti võimalik et nägid ka. Uus tihend tuleb sinna nagunii otsida, vesi salongis pole mingi nali. "Vahetus tasuta" on täielik ülelaskmine, see on 10 minuti töö pluss 10 minutit kiilu paigaldus ja tegema oleks seda võimeline iga remonditöökoda ja sa ise ka ma usun. Uus klaas, tihend ja kiil on seevastu üle 250 euri.
  11. 1 punkt
    Miks ültse siukse töö vastu võtsid carglassi poolt? Täiesti ebapädev töö ju.
  12. 1 punkt
    Teema on seisnud, aga see eest olen nii mõndagi vahepeal kõpitsenud. Tagasilla tala otsutas augusti lõpupoole oma eluea lõpetada(piltidel seisis veel koos, aga kui lahti sai võetud, siis seisis üks õõtsa ots täiesti lahtiselt seal). Niiet sai vahetatud tala ning kõik sealolevad puksid. Auto käis ka carglassis, mis valmistas natuke pettumust. Aga saime kokkuleppele, et pean ise uue esiklaasi ostma, ning vahetus oleks siis tasuta. Esiklaas mõranes iseenesest neljanda päeva õhtul pärast paigaldust. Ning tihendi paigaldus ei olnud ka nende poolt väga 5. Lõppude lõpuks sai ka korralikud istmed ette, mis esijalgselt olid küll facelifti omad, aga vanade preface istmetelt sai teatud jupid ümber visatud.
  13. 1 punkt
    @Midaasja Teema autor, sorry, pidin panema.
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Väga tuus pulm oli jep. Suurhalli parklas sai ulakusi ka tehtud ikka. Või noh tegelt juba natsa enne seda kui me kolmekesi foori taha sattusime
  16. 1 punkt
    Mis 3.5l mootoril viga? Kui vahetama hakkad, siis ära hakka mitte ühtegi M50 mootorit vahele panema, ennem tõsta see evo 9 mootor sinna vahele
  17. 1 punkt
    Meie omad joped siit nii abikaasad kui pulmalised ilmselt.
  18. 1 punkt
    Need on ka Borbetid seal all. Borbet A-d tulevad ikka alla tagasi aga uues kuues. Randid tuleb poleerida ja südamikud värvida. Kere vaja siiski veel kõpitseda siit-sealt, eks jõudumööda teeb.
  19. 1 punkt
    Panen siis ka vist asja seisma juba ! Kuigi eks ta seisisgi ennamuse ajast aga kindlustus saab läbi ja ei haka kuukajaks ka tegema seda ennam. Sõitsin siis miski 1200km. Bensubagi anduri tihend sai veel eelmisel nädalavahetusel vahetatud ja see meeletu leeke peatatud seal . Vana oli lappik ja paagi nagad ka liiga püsti et seda filtriosa ei tõmmanud pisavalt vastu . Nüüd kuiv ja kõrini täis 😀. Linnas sai ikka päris mittu kurvi täis leotatud bensuga. Tagaluugi kesklukku võtme osa sai ka oma kohale lõppuks ja kogu see krempel ükskord toimima . Esikappot oleks vaja uuesti värvida, selle peab kuidagi Tartu veel saama . Autoga koos ei viitsi seda talveks sina viia. Muidu toimib ilusti.
  20. 1 punkt
    Kuigi masendav enamus ärandatud vene rauast leitakse põletatuna tühermaalt või purukssõidetuna kuskilt maanteekraavist siis sellele autole anti veel üks võimalus ja tähelepanelike ning ilmselt ka erinevaid meediakanaleid tarbivate kortermaja elanike teadete peale leidis Politsei auto täna pärastlõunal Tallinnast Sõle tänavalt ühest hoovist, vaid väikeste vigastustega. Sisenetud tagumise kolmnurkakna kaudu ja rooli ümber plastikud ja süütelukk lõhutud. Nii et läks hästi ja selle teema saab lukku panna
  21. 1 punkt
    @Vengerfeldt yhe mehe vana on teise mehe uus, naq öeldakse, kui juhuslikult on kellelgi pakkuda korralikke asju siis miks ma ei tohiks osta? Raha tõesti puuotsas ei kasva mul, ega enamustel vist mitte, miks muidu projektid 2_3 a peale venivad? eesmärk on ta järgmise a kevadeks ilusasti seadesse saada. Investeerin korraga sinna nii palju kui on võimalik. Projekt kindlasti seisma ei jää, juppe aina tuleb juurde. Hetkeseisuga lisandusid kepsud ja turbo ning mootori flantsid.
  22. 1 punkt
    Ahoi. Siin teemas on vaikus olnud. Panin siis auto sügisel uuesti teedele liikuma. Enne seda tegin tublisti keretöid, põhja sai kõvasti lapitud ja üks küljekarp vahetatud. Ilusti viimistleda laiendit ei jõudnud ja nagunii varsti auto talveunes tagasi. Tehnika on kõik sama. Veljed sai lihtsalt teised ja kõrgema rehviga alla keeratud.
  23. 1 punkt
    Tervist! 3 kuud pole siia midagi kirjutanud, aga nüüd on kool lõpetatud ja sai auto garaazi lükatud ning natuke jälle tegeletud. Seekord tegelesime siis esisillatala kinnitus kohaga. Enne oli seda ka keegi huvitaval moel lappinud, nimelt oli paber alla pandud ja sinna peale mingi pahtli taoline asjandus tõmmatud. Ära sai see parandatud pleki ja keevitusega mitte paberi ja pahtliga. Ise jäin lõpptulemusega täitsa rahule😁. Järgmisena tahaks esi koobaste ja tulede vahel olevad plekid ära vahetada ja samas ka roostes plekid mootori ruumist eemaldada, peale seda saaks edasi karpide juurde ja salongi liikuda. Lisan tööst ka mõned pildid.
  24. 1 punkt
    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale panna võtab jubedalt aega. Teine e30 ootab samuti kokku panemist aga seda alles siis kui üks valmis.
  25. 1 punkt
    Oh minu vana touring ka elab minu käes oli 2,5 m20 peal, varem olnud veel 2,4 diisel ja enne seda vist üldse r4
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus