Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 12.04.2021 kõikidest kohtadest

  1. Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm
    8 punkti
  2. 6 punkti
  3. Kena 1.8iS TÜ raamatukogu kõrval
    3 punkti
  4. Minu jaoks suht heas korras kere on valmis. Töötunde kokku 146 h. Rooste väljas,põhja alt lõpuni viimistletud. Seest jne. On epotatud ja hermetiseeritud. Kõik õõnsused õlitatud( maalri õudukas). Ninaraam roostest puhastatud ja muunduriga üle tehtud. Omanik ise tõi karbid,põhja ja tulemüüri jaoks vajaliku materjali. Tagapaneeli tellisin ise. Vahetusse läks ainult alumine osa. Materjalikulu 500+€
    3 punkti
  5. Miks te selliseid asju pidevalt siin arutate? On ju tehtud eraldi teemad, seda infot läheb teistel ka vaja tulevikus! @Margo saab ehk liigutada neid postitusi...
    2 punkti
  6. Kõige lihtsam ja odavam lahendus on leida kõrvalistujaiste. Sellest olen siin palju rääkinud ja ka sulle eraldi, kui mälu ei peta. Istub üks ühele, siinide vahetusega saab igaüks hakkama. Nüüd tekib küsimus, kust seda saada? Tõsi, e30 juppide saadavus pole enam kiita, kuigi helehall r6 mustriga kraam pole otseselt haruldane. Tuleb koguaeg valvel olla, ka siis kui veel häda käes pole. Kindlasti on ebay abiks. Mul ka ilmselt leidub midagi, samuti on sellise mustriga spordikad mul pms olemas/üle (probleemiks ka tagumikualused)(nendest oleme ka rääkinud, ja odavamaks see lõbu ei lähe) Õm
    2 punkti
  7. https://www.delfi.ee/artikkel/93150527/fotod-ulemiste-parklasse-kogunes-terve-hulk-autoentusiaste-em-streetracereid-em#!dgs=dgsee-267429:8-IuFnqYaU3ABBVb01oRO4
    2 punkti
  8. Mis te olite kahekesi sama vöö all? Ma väike olin, siis tagaistmel polnudki turvavööd
    2 punkti
  9. Ära pehmet tekki unusta istme ja turvatooli vahele panna E30 ikkagi.
    2 punkti
  10. Kuna endal oli vaja ja e30 lehelt ei leidnud siis ehk kellelgi abiks.Kui sai vale rubriik tõstke ümber. https://e30goodies.com/gearing-calculator/
    1 punkt
  11. Ahoi! Lao koristus, äkki keegi märkab, mida vajab. https://drive.google.com/drive/folders/1qeN6NWf2gaQUahvsveMpWktkKy8-SnQ8?usp=sharing https://drive.google.com/drive/folders/1HiF0_25o1TVtCthKBjz-xE4bqE5N_XYA?usp=sharing
    1 punkt
  12. Pakkuda valmis kujul kasulikuid tuuning ning oe asendus juppe e30le. Valik vaikselt laieneb. Asub Tallinnas ja kõike asju saab saata pakiautomaadiga, lisandub hinnale. Valmistamine võtab aega olenevalt asjast, kogusest ja järjekorrast. Hetkel valikus on printimisvalmiduses järgmised asjad: *52mm kolmene lisanäidiku pesa, täpne sobivus. Paigaldamiseks tuleb oe keskmisel moodulil vaheseina eemaldada. Hind 40.- ABS plastik. *52mm lisanäidiku pesa keskele vent resti asemele. Tàpne sobivus, kinnitub kindlalt klõpsuga oe nagade külge. 25.- SLA resin *52mm li
    1 punkt
  13. Raplast tallinna poole täna lõuna ajal. Musta Touraniga tallasin mööda korra
    1 punkt
  14. Polegi tükk aega müügis olnud see masin. Millal pronksikarva klaasid sellist summat hakkasid maksma?
    1 punkt
  15. Tere, head foorumikaaslased! Kindlasti on tegu ühe levinuima probleemiga E30 juures - kuluma kippuv juhiiste. Minu auto juhiiste on veel enam-vähem seisus, aga ma näen, kuidas iga 1000 km-ga läheb ta aina hapramaks: Siit ka küsimus targematele - mida saab üldse ette võtta? Jah, loomulikult saab katte peale panna ja silma probleemi suhtes kinni pigistada, kuid ma otsin siiski mingit muud lahendust? Kas kuskilt on veel originaalriiet saada, et kulunud osa uue vastu välja vahetada? Kas on mingeid mõistlikke originaalilähedasi alternatiive saada? Kes j
    1 punkt
  16. Üks variant oleks kuulutustel silma peal hoida ning jupihaaval istme või terve salongi materjal kasutatud tükkidest kokku koguda. Vana riidega on aga see probleem, et UV on juba jõudnud tööd teha ja ka vahetatud riie ei pruugi eriti kaua kesta. Minu autol said 2016. aastal esiistmed õmmeldud ning kuigi ei ole palju sõidetud, on juhiistme seljatugi jälle narmendama hakanud. Raha eest saaks ilmselt uut riiet ka osta. Natukese otsimise tulemusel leidsin näiteks sellise lehekülje: https://www.oldtimer-textiles.de/polstermaterial/audi-neu/bmw-neu-1/. Pidin ise küll pettuma, se
    1 punkt
  17. "Originaalriiet" on netis saada küll, näiteks https://m-fabrics.com/ Ega see kalts kaua ei kestagi, kui tihti kasutatakse - poroloon vajub sisse, kalts läheb pinge alla istudes ning ongi kerge minema, see ka põhjus, miks nahkistmed nii hinnas on.
    1 punkt
  18. Odavate, kiirete ja visuaalselt heade lahendustega maalrid on alati teretulnud, miks nad kinga peaks saama? Raptor ei ole üle värvitav ega kaetav. Moodustab sisuliselt plastikust kihi. Auto kere mängib ja vibreerib, tekivad praod kust niiskus ja vesi sisse läheb, edasi saad ise aru. Tegin selle vea, siis kui oma valget kupeed tegin. Mitmes kohas lahti ja eemale kuivanud, päris põhjaalla pole julgend vaadatagi veel.
    1 punkt
  19. No sel juhul peaks enamus automaalrid töölt kinga saama. Sai just nende soovitusel kasutama hakata cobrat või raptorit. Peaks palju vingem asi olema kui tavaline kivikaitse
    1 punkt
  20. Milles üldse küsimus? Täiesti tavaline isofix kinnitusega turvatool tõsta uuest kärakast e30-nesse, vööga kinni ja tuld. Ja tõesti ära unusta tekki panna istme vahele. See kehtib muude autode puhul ka, eriti nahksisu hävitab ära. Näinud sellist nalja küll. Esiiste ka ette, muidu määrib jalgadega tagant ära ja läbi lugu. Lapse turvalisus ikka ennekõike, vaja siis pead 1000 ka välja käima, ei saa siinkohal koi olla
    1 punkt
  21. Istumisaluseid peab valima mitte raha/tooli raskuse järgi vaid ikka kaalu grupi järgi. Selline istumisalus nagu lingil, on grupp III ehk alates 22kg, aga samuti peab jälgima nagu Tiit mainis turvarihma asukohta lapse kehal. Mõte on see, et kõigile 22kg kaaluvatele lastele ei sobi see pepualus. Samas grupp II istmed on kuni 25kg lastele. Vanasti sai üldse sellisega liigeldud
    1 punkt
  22. Mul sõidab kolmeaastane näiteks umbes sellisega (padi pannakse auto rihmaga kinni ja hiljem saab ainult auto rihma kasutada): http://www.beebile.ee/et/a/joie-i-traver-turvatool-flint-15-36kg Kerge kasutada ja kvaliteet tundub okei. Mahub rullika istmele ära kah. Kõrgenduspatja ei soovita mingil juhul, see ei kaitse mitte muhvigi.
    1 punkt
  23. Minu meelest see antud lingil olev istumise alus on mõeldud vist ikka vanematele kui 3 ja 5. Mul on poiss 6 ja ma kasutan ikka tooli, mis regullib, et see rihm ülevalt õigesti jookseb. Ma usun, et väikestel on suht lihtne nende rihmade vahelt välja lennata, kui korralikult ümber pole. "Pikematel lastel on jätkuvalt lubatud kasutada ka müügil olevaid istumisalused, kuid kuna need ei ole laste jaoks piisavalt turvalised, siis juurde neid enam ei toodeta. Istumisaluse asemel soovitame lapse sõidutamiseks kasutada turvaistet." MNT link
    1 punkt
  24. Sellejärgi pead valima, et ülemine rihm kaela pealt ei jookseks.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus