Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 17.06.2018 kõikidest kohtadest

  1. 11 punkti
    Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.
  2. 10 punkti
    Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde vahetust, tulid kõik silindrid järgi ja mootor hakkas esialgu tööle, kuid ikkagi poob kinni suht tihti. Sellele hakkasin, siis viga otsima kütusepumbast, mis juba kunagise driftika peal undas nagu boschi 044 pump, aga samas on ta oma töö siiani ära teinud. Peale läks igatahes e36 pealt pärit pump, nüüd pump mõnus ja vaikne, aga pill ikka ei tööta korralikult nagu kütte puudus tekiks. Järgmiseks ideeks on siis pihustid, mis võiks takistada mootori normaalset tööd. Leidsin miskised vanad pihustid veel kodust ja eks peab kõik korraga kontrolli viiima ning, siis parimad välja valima ja vaatama, et mis siis saama hakkab. Ahjaa lisaks üks tore uudis, nimelt otsustas, siis ka radikas lõpuks otsad anda, pressib, siis mõlemalt poolt otstest plastik vannide kinnituste vahelt välja. Selle lahenduseks, sai siis tellitud uus nissensi radikas. Täpsemalt, siis e36 R6 kliima versiooni oma ja lisaks, siis sai ka juba tellitud tuulekoda el. vendi jaoks, oli ennem teine niisama vastu radikat, aga ummikuktes kippus soojaks minema, äkki nüüd saab sellest murest ka lahti. Aga üks pilt ka:
  3. 9 punkti
    Vahepeal pole eriti midagi muud juhtunud kui kallanud ja tallanud. Muidugi ka palju hetki jäädvustanud, millest osad sheerin ka siia.
  4. 8 punkti
    Juuli keskpaigaks saab kokku ikka Hea,et sa aastat ei maininud.
  5. 8 punkti
    Baltikumi parim alt poolt üle vaadatud ja roostealged kõrvaldatud. Paar keevitustäppi sai ka tehtud😉
  6. 7 punkti
    Sai nüüd kaks päeva sisu kokku pandud ja hakkab vaikselt juba looma. Nüüd tuleb oodata kuna H2 kaup jõuab ning saab esiotsa lõpuks kokku ära panna. Viimasel ajal ikka julmalt venivad need pakid sealt. Samuti on kasutatud varuosadega seis kehva. Kas liiga kehvas seisus asjad või pole lihtsalt võtta.
  7. 7 punkti
    Oore 2015-lt tagasi sõites oli mega vihm, kojakad lasid pikalt täis tuuridel ja asi lõppes sellega, et hoovastik andis otsad. Ühe varda liigend oli nii kulunud, et tuli munakust lahti. Nüüd sai lõpuks käsile võetud, kasutajalt @Joonas Joosing tulid jupid ning varda swapimiseks sai hoovastik välja katkutud. Ruumi sinna ikka väga täpselt jäetud 😵 Aga kui kojakad lasta 1/2 tsüklit ning toide välja, tekib navigeerimiseks ruumi juurde. Aga jah, vihma enam ei karda 😎
  8. 5 punkti
    Sain vahepeal turbo kätte ja beezid porimatid 🙂 Kuna siiani pole e28 turbo õlitorusid leidnud, siis järgmine nädal käin dunlopist ja hydroscandist läbi. Äkki suudavad mingi lahenduse pakkuda
  9. 5 punkti
    @extreme327 Tiivik iseenesest korralik ja terve igatepidi. Pole vahepeal kirjutanud, aga küljes siis uus veepump INA oma. Visko tiivik oli ühele lõdvikule lõike sisse söönud, sealt tuli ka see pritsimine. Eelmine nädalavahetus sain jälle teeääres olla, rihmaratas sõi lõdviku klambri läbi (loe: enda lollus ). Tegin kogu lõdviku majanduse ringi, panin pikema toru jupi vahele ning hetkel mänguruum suurem. Loodame, et enam kuskilt miski sisse ei söö. Vahepeal jõudsin otsusele, et bensiinipump streigib. Selline tunne nagu kaoks pumba rõhk ära vahepeal ja siis tuleb jälle tagasi. Täna vahetasin pumba ära ning sobis sinna ilusti Stelloxi pump (2. aastase garantiiga). Eks oma aja on rullika kõrvalt teine hobiauto ära võtnud, nimelt sai peale rullika sügisest garaazi minekut ostetud kõrvale noorem vend E36. Tänu heale hinnale ja seisukorrale, leidis ta oma koha teises garaazis. Tegu on tehase 318i'ga, manuaal ning 1998. aasta. Nüüdseks ilusti Eesti numbritega auto, talvel varusin ühed erilaiused (8'' ja 9'') ja erineva ET'ga 18'' Style 32'd, mis minu silmis sobivad sinna hästi, vedrustuse tegin coiloveride peale ja nipetnäpet veel nokkinud vahetanud. Pildid: Uus bensiinipump E36'st ka mõni pilt Sõbrad koos:
  10. 5 punkti
    Tagumik on kahtlaselt madal, tea kas peaks uued vedrud panema......
  11. 5 punkti
    Kerge update..sai see sumpa porr eemaldatud 😆 Enne ja nüüd 47 ZPD pole veel koos pildile joudnud 😎
  12. 5 punkti
    Sai vahepeal uue siduri, surveka ja kardaanilaagri põhjaalla pandud, ka uued sidurisilindrid, pedaali alt kui ka käigukasti küljest, niisiis siduriga on asi ühelpool Eelnev undamine ja vibra on nüüdseks kadunud. Proovisin restaureerida oma vanu ilukilpe - kõike ma valmis pole veel saanud, aga ühe sain endaarust suht kabeda Loodetavasti jõuab auto E30 suvepäevadeks enamvähem valmis
  13. 4 punkti
    Vahepeal on aega nii palju mööda läinud, et auto on üleni värvitud ja ootab nüüd kokkupanemist. Lisaks vaja panna uued kütuse- ja piduritorud, vahetada kk ja mootoriõli, paigaldada uus esiklaas. Kui kellelgi on soovitusi pigimati valimise kohta, siis ootan neid hea meelega. Ümber vaja tõsta ka uste sisud ning paigaldada uued uksekiled. Siin näha värvikatte all uus külge pandud tagaseina alumine osa. Selline sai esiklaasi alune ning uue värvikattega veeäravoolukatted. Pildil natuke eredad, aga päriselus väga viisakad. Varasemaga ei anna võrrelda. Üle said tehtud kõik põrkerauad, välja tulid siis sellised - tekstuuriga ja natuke poorsed. Lõpptulemusega ülimalt rahul - just sellised, nagu ootaks. Peeglid ja kojameeste vardad.
  14. 3 punkti
    Pole näinud ka hullematel ,et seest roostes oleks. Kui olekski, siis ei tee see midagi, tihendi koht peab ainult korras olema. Kõiki neid tihendeid, tappe ja ka kolbe saab uuena suht olematute hindadega, et pole üldse miskit mõelda. Korraga oleks mõistlik sama protseduur tagumiste suportitega ja ära teha ja uus õli sisse. Ise lasknud alati peale pritsi galvaanikast läbi. Pulbervärvitud varianti ka kokku ladunud , ka asjalik variant. Sellel autol see praegu 4a hiljem samasugune. Kuigi tõesti auto vähe sõitnud, aga siiski näinud mõned korrad ka soolaplöga talvel. Tõsi küll ka see, et tsinkimise kvaliteet on kõvasti langenud ja sellise tulemuse saamine ei ole enam lihtne ilmselt.
  15. 3 punkti
    Ahoi! Vahel kahetsen, et hobisi nii plaju on. Samas on ju lahe ka. Kevad käes ja rulliga pole toimunud mitte midagi. Sügisel tekitasin garagesse mingigi ventilatsiooni ja sinnapaika see asi jäigi. Kuna piduriklotsi tuli läks põlema ja ülevaatusele vaja minna, tellisin ära piduriklotsid (Textar) ja kulumisandurid. Lahtikiskudes aga plaan muutus oluliselt... Supportid on üliroostes, ime et üldse liiguvad, kelgud kinni ei ole (see ka mingi ime), samas nii lootusetu ka pole et asja ei saaks. Klotsid kulunud vaevalt poolepeale ja kettad polegi väga kulunud, lihtsalt kõik on roostes. Esimene plaan on lasta see värk soodapritsiga haljaks ja vaadata mis vastu tuleb. Silindri mansetid on terved ja kuivad. Peaks ikkagi ära vahetama uute vastu? Või oleks kohe mõistlik kõik unustada ja uued supportid hankida?
  16. 2 punkti
    Nõustun täielikult eelkõnelejatega. Väga raske on juba korralikku kere leida,sest pealtnäha korralik,ei ole reeglina korralik.Palju rulle juba minu käe alt läbi käinud ja võin julgelt väita,et ideaalset kere leida ,ei tasu unistadagi. Kui sa just ei ole selgeltnägija ja näed topeltplekkide ja mastiksite ning hermeetikute alla/vahele. 3-4 kilo on vaid kereremont ja ülevärv. Sinna juurde arvesta veel kõik jupid/plekid jne.
  17. 2 punkti
    Sõita on saanud väga vähe, minu arust on isegi moderaatori oma käega valatud õligi veel mootoris - mille peab siiski kahjuks varsti välja vahetama.....iseendast võiks selle kõigest 2000km sõitnud õli ka oksjonile lükata Sai maal vähekese kuuri all vedelevate ratastega müratud....eks BBS-d näevad vist kõige vingemad ikkagi välja.
  18. 2 punkti
    Epod, krundid, möllud tehtud 😀 Järgmiseks nädalaks loodetavasti vaip ka ära kuivanud ja saab hakata salongi kokku tagasi laduma. Hetkel on muidugi plaan vaip ära ka värvida aga eks vaatab kuidas asjad lähevad.
  19. 2 punkti
    Sellisel juhul otsin komplektset juhtmestikku. Kui kellegil pakkuda, siis märku anda. Auto hetkel endiselt pikutab garaazis. Pole jõudnud absoluutselt tegeleda. Panustan juuli puhkusele, et suvepäevadeks auto tänavatele saada. Käisin vahepeal bemmi piilumas ja külge said ka mustad neerud. Hetkel ei teagi, kas peaks kroomi jätma või mustad. Kroomiga tuli ilus nina kuju esile, mustaga jälle süngem. Samas eks vastavalt tujudele saan alati ka vahetada 😎 Mis teha vaja, et muretult see hooaeg ära sõita: Põhjaga miskit ette võtma, kahest kohast tuleb vett sisse, üks siis kõveraks sõidetud põhjapunn Üks katuseluugi äravoolu voolik vahetada ja vahetatud riidega laepolster külge Soojaklapi leke kõrvaldada Elektrilised aknad paigaldada Elektriline ventilaator parema jahutuse tagamiseks Ja ilus oleks teine turbo ka muretseda, kuna praegune reaalselt laseb õli mootorisse.. ja mitte vähe. Plaanis natuke suurem turbo panna, aga hetkel pole ei aega ega raha et sellega tegeleda. Üritaks kasvõi enam vähem korras origin. turbo peale saada. Ülevaatusel käia
  20. 1 punkt
    Siin peab vist täis hiromant olema, et mõista mis need koostajad siin teinud on😁 nii mõnigi iisi super lahendus teeb järgnevale etapile karuteene. Päris hapu vaatepilt ikka. Siin võta tuimalt need leiutised ära ja sirvi m50 swapi teemal netis, saad kiirelt normaalse väljanägemise kapoti all.
  21. 1 punkt
    Plastkilbid on ägedad, peab ka vist kuskilt riiuli tagant välja otsima, aga pole samuti enam eriti kobedad.
  22. 1 punkt
    Ei ole mingit valmidust, eraldi vaja muretseda. Ära siis ukse kilet jäta panemata, ülioluline vee ja niiskuse osas.
  23. 1 punkt
    Nõrgad mehed oma m50 mõtetega hate me now.
  24. 1 punkt
    Kes käib vaatamas ja leiab, et see hea on, ostab selle. Nii maailm töötab. Ise pead hindama, kas sulle sobib. Ma olen 100-euroste asjade pärast ka sõitnud Põltsamaalt Haapsallu jne. Kui sul on papp taskus ja midagi vaja, siis sa lähed käid poes ära, nii lihtne elu ongi.
  25. 1 punkt
    Kindlustus saab septembri kuuga läbi ning rull sai selleks korraks tuttu ära. 2016.a. hooaeg midagi suurt ei uuendanud ja läbisõiduks tuli "kõva" 1081 km. Mõned pildid tänasest: Ootame suve 2017!
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus