Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

GTA

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    1 219
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    59

GTA võitis päeva viimati 1. aprill

Kasutajal GTA oli kõige rohkem sisu meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

412 meeldimist

Kasutajast GTA

  • Tiitel
    Iidne fänn

Hiljutised profiili külastajad

1 374 profiili vaatamist
  1. 318i kupee '89 - Max

    Hooni jälgi jah. Kui on selline variant et pandi uued rõngad siis need tööpinnaga ei sobitu ja paika ka ei kulu. A seda kontakti küll vaadata ei osanud Kaant on siis juba lihvitud niipalju või mis?
  2. 318i kupee '89 - Max

    Sul suur vaat Luki õli olemas ju, kalland peale, oleks odavam tulnud Kuidas silindriseinad välja näevad? Ega kui kaane maha kiskusid ja rohkem diagnosti ei teinud siis juhtpukside vahetus on miinimumprogramm, mis tast muidu kokku panna enam. Kaanele kerge 0,1 lihv ka, et pind puhas oleks. Mis märkidest sa räägid? Kolbide peal? Kas keegi pole äkki järjekorranumbreid peale kärninud? Äkki nii olnud lugu, et keegi hoonimise vahele jätnud ja uued rõngad õkva sisse ladunud.
  3. 318i kupee ´88 - Eff

    Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis
  4. Tänan pakkumast Kuid noh, ikkagi oleks vaja neid va tagumisi sellistele seltsiks mis ette juba olemas on.
  5. Äratan vana teema ülesse, soov on tekkinud salong ühte tooni ajada Vaiba saaksin vahetada korraliku ent mustaks värvitud variandi vastu. Oli eelnevalt sinine!
  6. BMW 325e '87 ja 327 Kupee Cobra

    Millised need esimesed coili vedrud välja näevad? E90 vedrukanduritega saaks ka cm jagu allapoole. Too oli suvel Oores ka? Polnud vigagi, täitsa ilus masin Kapotitriip on korralik, suht 90ndatesse minek
  7. Sahin-Kahin tagasillas

    Võis olla ka porikate, mis kardaani flantsi taga oli sul. Kui see vastu korpust käib siis ka igavene tobe sahin sees
  8. 325i '90 - GTA

    Kunagi oli treipingile ligipääs... Liblikad cnc-s lõigatud aga esimene katse ei saanud tihedaks, teine sai Paras pinnimine ja lihvimine oli. Kunagi tegin Eix-ile ka ühe aga tal vist sellega polnud head kogemused.
  9. 325i '90 - GTA

    272-kraadine, paar posti ülalpool kirjas sel samal lehel. Päris üksik modifikatsioon see pole: *kergem hooratas, 5,3 kg *rohelised m50b25 pihustid, ultrahelis puhastatud *segusiiber 63,5mm *aftermarket kiip, markusH tutvus sellega ja tuvastas et kütust 4 ühikut tõstetud terve tabeli ulatuses ja süüdet keskeltläbi 3 kraadi varasemaks tõstetud, mõnes kohas rohkem mõnes vähem Samas pole eesmärk masinat laiali lasta või kellelegi muljet avaldada Katsetan oma lõbuks mis toimib. Ettevalmistuse poolelt on kaas 11kkm tagasi saanud uued klapid, juhtpuksid. Süütejuhtmed, kaas, rootor, lambda-andur on veel uuemad. Tagasillas LSD 3.64 ülekandega. Küljes ka reg. rihmaratas aga paigaldusel nukka paika ei kraadinud, märkide järgi ainult hetkel. Miinus on see et alumine ots on remontimata originaal. A las ta olla hetkel, surved üle 10 pole enam aga suht ühtlased ja õli ei tarvita, rohkem kui välja ei tilgu
  10. 325i '90 - GTA

    Niisiis, nuka profiilide võrdlus silma järgi. Kui kedagi huvitab kuidas saab nukka vahetada kaant maha võtmata siis: radika august saab eemaldada alumise nookurilati. Ülemist pole tegelt vaja puutudagi vist, nookurid tuleb sättida nii, et need keerata ülesseasendisse, nukkidel jalust ära. Selline paras nikerdamine Sai likvideeritud ka oma lollus: plokikaane poltidele olin jätnud seibid alla panemata Järelpaigaldus siis uute poltidega ja need seibid lisatud (krt kuidas nii tummised seibid saavad kahe silma vahele jääda???) ning vast hullem ei saanud. Vahetatud sai ka nuka simmerling ning hetkel mingit õli ei paista lekkivat. Sügisel läks leke päris koledaks, loigud olid töötaval mootoril kiirelt all ning aru ei saanudki kas see tuli kaanetihendi vahelt või nuka tagant. Tahaks tänada veel Mihklit korraliku lekkevaba ja ka sellele mootorile õige termostaadi korpuse eest ja Margot selle transpordi eest See nire ka nüüd enam ei nirise, too põlv mis seal all on, käis juba mitu aastat pinda aga nüüd oli põhjus vahetuseks kui nagunii jahutusvedeliku välja lasta sai. No aga mis diiva selle peale kostis, et likvideerin lekkeid tal? Hui vam, nagu kapotialuse kokku sain ja läksin välja proovisõidule oli bensurada taga. Neli aastat vana voolik lõhki nagu vana marliside. Ühesõnaga selle auto lemmikhobi nr. 1 on vedelike lekitamine ja ootan juba põnevusega mis järgmiseks välja mõeldakse Aga nüüd siis kindlustus peal ja käula väljas värske õhu käes, see aasta küll päris varakult aga ma suurt läbisõitu ei ennusta ja kuhugi maanteedele kohe vehkima ei lähe Aga värske nukaga on päris hea lasta, mootor käib üsna vaikselt kui generaatori sume krigin (justkui ritsikad oleks väljas aga pole veel ju augusti õhtud) välja arvata ja njuuton-meetreid ja hobu-jõude on ilmselt rohkem kui eelmine hooaeg küll. Minek on veidi tummisem. Võibolla saab mõnest TDI-st või TSI-st see aasta maanteel mööda ka sõita kui veab Talvel peale nukavahetuse ei teind tegelt rohkem muhvigi, kui välja arvata see üks asi, et õnnestus saada el. luugile õige alusplekk ja see ülejäänud süsteemiga niiviisi ära paaritada et kogu luugimajandus liigub nüüd päääris hästi. Ja laepaneel pole enam punnis ka. Nii et asju saab ratsida küll aga õige asi on parem Ainult et see laepaneel pole enam esimeses nooruses, kui kellelgi oleks ehk pakkuda? El. luugi, check paneeli variant ja ära pudenemata papiga? Noh, loota võib ju. Lolli järjekindlusega teen veel õlivahetuse ära, nagu igal kevadel - mis siis et läbisõit harva üle 4-5k suvel tuleb. Nagu rituaal rohkem. Igakevadine tunne on ka see esimene 15km kus tundub et jõle imelik auto on, aga peale seda hakkab jälle meeldima
  11. 316i Touring '93 - raix

    Tegelt on nii et ülemine kruvi on reguleerimiseks, alumisega kinnitub udukas raami külge. Pirnivahetus on natuke inimlikum ikkagi, eemaldad ainult selle keskmise punni all oleva kruvi ja sikutad lambi raami seest välja. Raam jääb põlle külge. See otsik mida tundsid on toitepistik, enamasti on see oksüdeerunud ja natuke nässerdades hakkab tuli põlema ka. Edit: ise olen pirnivahetuseks eemaldanud ka pidurijahutuse õhusuunaja tule kõrvalt, kinnitub kahe tüübliga. Pehme riie vahele ja suurema lapiku kruvikaga kangutada siis tulevad lahti. Hõlbustab oluliselt seda lambi raami seest väljavõtmist.
  12. O: MHW tagatuled

    Kui pakutakse paari siis olen huvitatud defektideta parempoolsest. Ebay hindadega olen kursis, sellise hinnaga ei soovi
  13. 318i kupee '89 - Max

    Vala korgitäis õli küünlaaugust sisse enne mõõtmist, kui surved jäävad samasse auku (bolje-menje 0,5 bar-i) siis võiks nagu ülemist otsa kahtlustada küll. Kui sa juba mõõteriistu ehitad siis tee omale vaakumkell ka ja uuri veel elu natuke Vaata mul teemas, mingi paar lehte tagasi mässasin sellega. Suur see õlitarbimine ja suitsemise iseloom on siis? Käivitumisel? Koguaeg? Kui surved head aga õli kaob kolvigrupi kaudu siis on veel võimalik et kolvil rõngasoon ära murdunud aga kuna sul kõik küünlad ühte nägu siis nii musta stsenaariumiga ei hirmutaks Imelike anomaaliatega auto sul, nagu minulgi M20 FTW though.
  14. 4x100 16" Borbet T 7.5" 4tk

    Kaks tükki on Aluett Typ 57-d, pole need mingid replicad Sama mudelit võib ka Rondell Typ 57 nime all olla, Aluett ja Rondell on ühe ettevõtte kaubamärgid nagunii. Borbet peaks olema need ka teinud aga veidi on kujuga susserdatud et päris üks ühele T-ga poleks.
  15. 325i M-technik 1 '86 - Hiis

    Vasakpoolne väiksem mõeldud tagumise kontuuri välja lülitamiseks ja parempoolne on 25A kaitselüliti. Istmesoojenduse nupud oleks ju kässari juures. Plaanid tehtud juba kuhu sõita? Sellist asja ma garaazis kinni ei hoiaks, ikka mingile pikale tiirule kohe
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus