Oleneb ju puhtalt läbisõidust. Eelmisele postitajale märgiksin juurde, et isik otsis autot siiski suveperioodiks. Sisuliselt ise müüsin ühel hetkel enda uuemad autod maha ja ostsingi endale rullika suviseks sõiduks. Kahe hooaja peale kogunes vast u 10 000 läbisõiduks. Kui väga lahja mootoriga ei ole, siis dünaamiliselt nagu iga teine auto tänapäeval või isegi kiirem. Lisavarustust on ka neile juba omajagu pakutud, et väga meeletult kompromisse ei pea tegema. Mina tundsin puudust püsikiirusehoidjast, mis kindlasti tulevikus saab järgi paigaldatud. Samuti tavalised istmed pole just kõige mugavamad. Esines samuti perioode, kus sõitsin iga nädal Lõuna-Eesti ja Tallinna vahet. Liiklusõnnetuse korral oleks tõesti jama majas, aga autoga peab ikka sõitma, mitte lasta tal garaažis seista. Vastupidavuse koha pealt on super, jupid ei maksa mitte midagi ja ise ei viitsi käsigi külge alati panna, kuna hooldusega saab pea iga üks hakkama ning ei maksa midagi. Ei saa nendest isikutest aru, kes oma diisel universaal E30tega sõita ei julge, minu jaoks need nii erilised masinad küll pole. 4-5k eest ma usun, et kes otsib see leiab ka korraliku, 1.6 mootoriga pillidest keriksin mina aga julgelt edasi.