Jump to content
E30 COMMUNITY

eix22

Moderaator
  • Posts

    6,001
  • Joined

  • Days Won

    227

Community Answers

  1. eix22's post in Mida teha juhiistmega? was marked as the answer   
    Kõige lihtsam ja odavam lahendus on leida kõrvalistujaiste. Sellest olen siin palju rääkinud ja ka sulle eraldi, kui mälu ei peta.
    Istub üks ühele, siinide vahetusega saab igaüks hakkama. Nüüd tekib küsimus, kust seda saada? Tõsi, e30 juppide saadavus pole enam kiita, kuigi helehall r6 mustriga kraam pole otseselt haruldane. Tuleb koguaeg valvel olla, ka siis kui veel häda käes pole. Kindlasti on ebay abiks. Mul ka ilmselt leidub midagi, samuti on sellise mustriga spordikad mul pms olemas/üle (probleemiks ka tagumikualused)(nendest oleme ka rääkinud, ja odavamaks see lõbu ei lähe)
    Õmmeldes uue riidega, jääb see võõrkehana ülejääk sisuga võrreldes.  Doonorina tagaistet kasutada ei saa üldjuhul, sisse pressitud triibud segavad ära selle ürituse. On ka variante, kus need triibud välja istutud, siis isegi kannatab kasutada, aga riidel mingid jäljed ikka sees. Hetkel ebayst tellitud tagaistmeriie olemas, vbl omanik nõus sulle ka loovutama, kui tahad nii jännata. Samuti sai välismaalt otsitud seda riiet ja saadeti tasuta proovilapp. Polnud päris see jällegi. Võin uurida, kui tahad ikka uut. E34 seest peaks leidma sama mustriga kraami. Nii et variante on, aga samasugune kõrvalistujaiste oleks parim lahendus.
    Just eelpool mainitud porooni teema tõttu ka. 
     
    Istmete kestvus sõltub täiesti kasutamisharjumustest ja riietest. Lühikesed otsad(sisse välja koguaeg), taguotsa keerutamine istmepeal (istud sisse ja keerad ennast rooli), põlvedega istmepeal, lapsed ja loomad jalgupidi, kahekesi ühe istmepeal (mõneljuhul võib ka seda ette tulla :)), niiskus - kõik see eelpool mainitu hävitab kiiresti. Teksad, teksatrukid ja needid teevad väga lühikese ajaga 1:0.
    Tean inimesi, kes sadu tuhandeid sõitnud e30-tega ja ei ole istmetega probleeme
     
    Nb! Pildil olev kõrvalistujaiste vajab ka juba tegemist, enne kui hilja.
     
    Edu valikutes ja otsingus!
  2. eix22's post in E30 ja lapseiste was marked as the answer   
    Milles üldse küsimus?
    Täiesti tavaline isofix kinnitusega turvatool tõsta uuest kärakast e30-nesse, vööga kinni ja tuld. Ja tõesti ära unusta tekki panna istme vahele. See kehtib muude autode puhul ka, eriti nahksisu hävitab ära. Näinud sellist nalja küll. Esiiste ka ette, muidu määrib jalgadega tagant ära  ja läbi lugu.
    Lapse turvalisus ikka ennekõike, vaja siis pead 1000 ka välja käima, ei saa siinkohal koi olla
  3. eix22's post in Midagi viliseb M20B20 ventilaatori tiiviku juures was marked as the answer   
    Videost ei oska midagi kuulda, aga ehk uued rihmad häälitsevad.
    Või vale pingsus hammasrihmal, kuigi see pigem ulub.
  4. eix22's post in Rooli ja piduripedaali värin was marked as the answer   
    Veljed kõverad, kettad kõverad, rooste rummu ketta vahel. Variante palju. Velgedel ikka õiges mõõdus tsentrirõngad on või istub ainult poltide peal?
  5. eix22's post in Klaasipesusüsteem was marked as the answer   
    Kohe, kui nii teeb, on uue lugu.
    Kolmikust ei piisa, klapiga kolmik ikka.
  6. eix22's post in E30 kupee vesi pagassis ja juhi jalgeall was marked as the answer   
    uksekiled on põhiprobleemiks ,kui vesi salongis. Igas teemas seda nämmutanud, aga millegipärast väga ei usuta.
    https://foorum.e30.ee/teema/12473-ukseklaasi-tihendid-ei-pea/
     
    https://foorum.e30.ee/teema/11379-vesi-salongis/
     
  7. eix22's post in M40B18 miinus kraadidega säde kadunud was marked as the answer   
    vändaandur või releed kapotiall.
    bensupump lööb, kui starterit annad?
  8. eix22's post in 325e tühikäigust ja kütusekulust was marked as the answer   
    See on ikka liig. 7 kanti maanteekulu on enamus e30-tel olenemata mootorist ette nähtud. Linnakulu erineb mootorite osas tunduvalt.
    325e originaalseades peaks üks ökomaid olema, selle jaoks ta loodudki.
  9. eix22's post in K: paagisoleva kütuse kogus was marked as the answer   
    las olla tehasest, eestis pole näppimata autosi, koodipulga kontrolli saad alumiste nuppudega lihtsasti ära teha.
    Ega palju variante pole, andurid,kellaplokk, kütteseier või juhtmestiku kala. obc võtab infi läbi kellaploki,kui seal juba jama näitaja, siis obc ei saa ka õigeid tulemusi anda.
  10. eix22's post in K: mingi asi puudub pardatsjokil... was marked as the answer   
    Pane aju alune plastikkate õigesti paika ja on asi korras. See läheb ikka esiosaga armatuuri taha, mitte suva kruvidega eest läbi armatuuri.
  11. eix22's post in Lsd differ. was marked as the answer   
    kui s tähte näha pole (mida tavaliselt pole näha) , siis tõstad tungiga ühe poole üles, vaba käik sisse ja keerutad ratast, kui raskelt libiseb läbi, siis on lsd.
    Võimalus ka õlikork maha keerata ja vaadata mis element seal ikkagi on.
  12. eix22's post in K: M20b20 = m50b25 was marked as the answer   
    Greger, ära aja asja keeruliseks, mootori juhtmestiku pistik ühendub lahti kohe kaitsmekarbi kõrvalt, tuled ja viled ei puutu asjasse. läbi aastate on mõned PIN`id eri kohtadel ja võimalik, et vaja mõni ots ringi tõsta (ka ümmargused pistikud omavahel võttes) (85a ja alla selle on kandiline ühenduspistik)
  13. eix22's post in Tagastange tala was marked as the answer   
    on ikka eemaldatava, tala ise on klaaskiust. Stange saad kätte kahe torxi või kuuskandi lahtikeeramisel alt. Tavaöliselt on need kinni mädanenud ja saabki ainult koos stange amortide lahtikeeramisega stange küljest, ehk siis 2 polti summuti kohal, teise poole oma siis ka üks põhja all ja teine pagassis. Tala saab stange küljest lahti nii et kõigepealt lisitud lahti, siis plastiktüüblid ja kukubki ära
  14. eix22's post in K:küünla vahe ja kompressioon??? was marked as the answer   
    0.7-0.8mm
  15. eix22's post in K: Kus saada autole kleepsu? was marked as the answer   
    See on eesti keeles driftime, mitte inglise keeles drift time
    Abi saad kindlasti siit http://www.driftime.ee/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy