Jump to content
E30 COMMUNITY

sysi

Foorumikasutaja
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

sysi last won the day on January 21 2019

sysi had the most liked content!

Community Reputation

34 meeldimist

About sysi

  • Rank
    Algaja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Reisin lennukiga (ja rendiauto/taksoga), ööbin külalistemajas/hotellis ja söön sooja toitu. Saab alati odavamalt tõenäoliselt, lihtsalt siledate piltide, ilusa jutu ning ülihea hinna kokkulangemine ei ole tõenäoline - sellised autod sõidavad enne juba uue omaniku käes kui meie sinna suunas piletid ostetud / autod tangitud saame. Võimalik, et kunagi satun ka millegi hea peale, aga senised kogemused ei ole olnud paljulubavad (Poolas pole küll käinud, olen käinud Leedus, Lätis, Soomes ja Saksamaal autosid vaatamas).
  2. No poolakad ei ole, aga eestlased on. Jumal teab miks siia neid autosid keegi ei impordi. Kui meil käib siin terav diskussioon kas roostes 316 läheb müügiks 5000 euriga või 4000ga, siis välismaalt saab selle raha eest roostevaba tehase 325. Saan aru, et sa üritad ka sarkasmi maailmameistrivõistlustele Moskvasse kevadel sõita? Lähme koos, ma tulin Baden-Badenis maailmameistriks 1996ndal. Kui tõsiselt aga rääkida, siis ma olen käinud vabadel hetkedel mõnda Leedus müüdavat autot vaatamas ja reaalne pilt on ikka väga kaugel kuulutusest olnud seni (3 autot vist viimase aasta jooksul olen üle vaadanud). Poolas pole käinud, aga piltide järgi kohale sõites paned tonnikese hakkama, kui vaja veel mitu erinevat Poola linna läbi sõita, siis tõenäoliselt enamgi. Reisikogemuseks tore, aga ega see tasuta ju pole (+aeg).
  3. Ma endiselt väidan, et raha on lihtsalt üha odavam ja asjad, nt E30, maksavad endiselt enam-vähem ühepalju. Üks, kaks ja viis koos kolme nulliga on lihtsalt numbrid. Kolme aasta hooldusremondid uuendustega (a la hammasrihm, rehvid, sillajupid, õlivahetused jm) on minu e30 puhul kokku ca 2000 maksnud ning aastaid tagasi oleks kolmkümmend tuhat krooni selles kontekstis tundunud mulle ulmelisena, pigem võimatuna. Ehk kui keegi täna kõnealust autot küsitud hinna eest ei osta, siis 6 kuu või 16 kuu või 26 kuu jooksul kindlasti juba ostab.
  4. Et kellelgi ei tekiks hästi tasustatud turundusmeeskondade poolt esilekutsutud "kuumaks-alates-illusioone", siis tavapärase läbisõidu juures (10-20k aastas) on uus liisinguauto alati kallim pidada kui E30 või muu heas korras kasutatud normaalne sõiduauto. Kuid tuleks silmas pidada ka seda, et emotsioonid mis E30 tekitab, ei ole ainult positiivsed. On ju variant, et ta Stockmanni parklas esmaspäeva hommikul kohe vaba päeva võtab, Liivalaia tänaval teisipäeva keskpäeval keset liiklust alla teeb jne. Suvel on mõnusam treilerit oodata, sellega olen täiesti päri . Novembrikuus samas nagu ei tahaks...
  5. Minu jaoks (mitte minu meelest) ei sobi E30 igapäeva-autoks. Sest ilma ühegi mugavuslisata on tore teha pühapäevaseid retrosõite päikesepaistelisel juunikuu päeval, ent mitte kiirustada kella 9.00'ks kokkulepitud kohtumisele novembrikuus. Ma tean ja 100% aktsepteerin inimesi, kelle jaoks retrosõidukiga igapäevane liiklemine on meeltmööda, aga minu jaoks ei ole. Igapäevaautol võiks olla kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus, automaatkäikugast, bluetooth-ühendus, talvel autonoomne kütteseade (e. Webasto), nelikvedu ja nii edasi. Ja selle tulemusena olen mina 2+ aasta jooksul sõitnud oma E30'ga ca 2000km ja tavalise liisinguautoga 50000km. Ja E30 on sellest kahtlemata võitnud, kui silmas pidada tema seisukorda.
  6. sysi

    O: E30 hobiautoks

    Sõltumata NFL/PFL teemast on kasutaja Kristjan128 postitus tähelepanuväärne. Esmane kirjeldus autost on paljulubav ning fakt, et see jõudis postitusena siia teemasse on omaette kõnekas. Minul ostusoovi pole ning seega reisi Tartusse hetkel ei planeeri. Samas vähemagi E30 ostuhuvi olemasolul valiksin nutitelefonis E30 foorumi asemel Kristjani telefoninumbri. Selliste autode puhul võib olla nii head kui halba - kuid sellistel autodel on kindlasti ajalugu siinsamas Eestis, kes selle tõi, miks, mis temast sai....
  7. sysi

    O: E30 hobiautoks

    Et konkurentsitult kõige põhjalikum autoostu-teema jätkuks: Tanel_P kirjutas halli 318i kohta, et see auto ei kõneta. See on väga hea tähelepanek, ma olen korduvalt mõelnud, et miks mõni auto "nagu on" ja teine suhteliselt sarnane "nagu pole". Seda tunnet ei tasu alahinnata. Autot ostes tuleb mõelda võimalikult pragmaatiliselt. On olemas 2 kõige olulisemat kriteeriumit, mida autot ostes silmas pidada. 1) äärmiselt oluline on, et auto oleks tööauto 2) kui see pole võimalik, siis on tähtis, auto lihtsalt meeldib värv, mootor, veoskeem, seisukord jne on teisejärgulised. Ja kui tõesti paberi peal "kõik nagu on", aga tegelikult ei meeldi, siis sa mõtled sellele iga päev, et midagi on nagu valesti. Sellist autot ei ole hea osta, las ostab keegi teine - keegi kellele meeldib.
  8. Järelikult oli hind liiga odav (või siis auto liiga hea). Euroopa mõte on suurepärane, ent kõik sarnased "liiga odavad / liiga head" autod lähevad ju kaubaks mujalgi hetkega. Samas põneva seikluse saad endale ikka. Kuid nagu ma kunagi varem ka kirjutasin - mida suurema riski sa oled valmis võtma seda tõenäolisem on, et sa endale auto leiad. Täna leidis jälle keegi teine - sarnaselt ühe eelmisega. C'est la vie
  9. Ma lihtsalt targutasin, ei viidanud ühelegi personaalküsimusele. See andmebaasi-teema puudutab meid kõiki. Lihtsalt mõnikord on parem minevikku mitte teada. Viidatud 320i on hetkel broneeritud - eks paistab kes jaole sai. Hind piltidele tuginedes on ju igati atraktiivne.
  10. Osta Leedust/Saksast sarnane auto, ükskõik kui läbi ta omadega on ja saad siin müüa ilma probleemideta. Ostja ei jõua ära kiita. Aga Eesti autol on mnt.ee ajalugu, lkf.ee ajalugu, foorumiteema, vana auto24 kuulutus... jah. Need Eesti autod on kõik kohutava ajalooga ja äärmiselt kahtlased
  11. Kohustustega seonduvalt paisatakse turule mogodiisel-aakaheksaid, mitte hästi säilinud hobiautosid. Reeglina. Kui sa seda hetke ootama jääd, siis me ei jõua siin nii kaua sinu autoostu teemat jälgida ja sulle kaasa elada
  12. Tanel_P, E30 turg rahuneb siis, kui rahale väärtus tekib. E30'sid jääb üha vähemaks, raha tekitatakse miljardite kaupa juurde. Loomulikult võib tasakaalupunkt lühiajaliselt kõikuda, aga kui täna 4000 eest ei saa korralikku autot, siis ainult teoreetiliselt võib seda mõne aasta pärast juhtuda, aga pikemas perspektiivis maksab korralik E30 "pigem 40000 kui 4000." Ja mitte, et E30 nüüd mingiks eraldiseisvaks eriti tootlikuks varaklassiks osutub - raha ise lihtsalt odavneb. Kui sa tahad endale hobiautot pikaks ajaks, laena pigem raha juurde ja osta tõesti korralik auto kohe alguses. Sest eks kõik remondiga seotu muutub samamoodi üha kallimaks. See on kindel, et vanal autol on vigu, vaata suurt pilti. Keskendu kere seisukorrale. Minu jaoks oli ka 6-silindrine mootor üks oluline osa. Iga heas korras kerega komplektne E30 maksab täna rohkem kui 3500 eur, sest keretööd on äärmiselt kallid.
  13. sysi

    O: E30 hobiautoks

    Tanel_P, mine esimese asjana nüüd seda 320i vaatama. Muidu juhtub, et keegi teine loeb ka seda teemat, näeb seda arutelu ning ostab sul ninaalt jälle auto ära.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy