Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_127897

Küsiks targematelt, et mis liigitub keretööde juures porno alla. Ei mõtle makrot täis karbid vaid ikka keevitust kasutades. Keevitan ka harjutamiseks ühte kere, mis suht läbi, puhtalt huvi pärast ja tahaks enda tööd võrrelda. Pildi peal see veits pruunikas kiht on mille pärast? Gaasi liiga vähe? Palju üldse peaks reduktorist keerama gaasi peale?

IMG_20180908_175921.jpg

Muudetud , muutis Galf

comment_127904

Kõik nii ilus kahjuks ei ole ja plekitükke ka väga ei oska. Paljud kohad peab maha lihvima ja uuesti tegema, sest on lihtsalt peale mäe teinud mitte sisse sulatanud ja sellepärast lõpptulemus nii hea ei jää. üks selline koht on kus tuli kolm plekki kokku ja keevitasin kaks korda aga teine kord vana keevituse sisse ei sulatanud. Kuidas siis tegema peaks enne teist keevitust? Maha lihvima või masinat juurde keerama? Samuti kahe keevise ühenduskohad jäävad mul koledad.

Muudetud , muutis Galf

comment_127905

Alustuseks pane plekk ikka serv servaga, teha raskem ja aega läheb rohkem, aga ülekate on ussipesa tekkele hea soodus.

Lõpptulemus ikka lauskeevitus, aga nn punktimise teel tehtud vahede kaupa, et kõveraks ei kisuks.

Las see keevitus jääb porno, peaasi et läbi sulanud. Maha lihvid pärast, kui siis tühimikke või poore leiad, lased üle jälle need kohad ja lihvid jälle maha. 

 

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus