Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

erxx

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    518
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    11

erxx võitis päeva viimati 8. detsember 2015

Kasutajal erxx oli kõige rohkem sisu meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

66 meeldimist

Kasutajast erxx

  • Tiitel
    Jutupaunik

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Uued 5x120, 4 auku kinni, ja 3 juurde, ei tule tutikate velgede puhul ka 2000 kokku. Aga võibolla need veljed kullast.
  2. erxx

    K:kes mis turbosid on kasutand 2.4 td mootoril?

    Katsetamiseks mõistlikum juba M51 peale panna. 2.4 kaanel pidid olema väljalaske kanalid liialt väiksed, mis tõttu kuumeneb kaas väga kiiresti ja nii nad p***e lähevadki. M51 pidi olema hingavam, ilmselt ka odavam juba. Mitu komplektset mootorit 100 eest saanud. Ja 2.4d kolvid erinevad ka 2.4td omadest minu mäletamise järgi.
  3. erxx

    E30-le 2.5 tds?

    Krt, ma ei saa aru mis kepp kõigil selle piduri vaakumvõimendiga on Ise kasutasin E36 325td käpad ja E34 525i 141kw 91a. patju ja pole mingit probleemi. Ei käi kuskilt pihta, kui karteri jahutusribid lati juurest ära lõigata. Peab vist ühele autole kollektori peale ära viskama, mis läks samade patjade otsa, saab näha mis seal saab. Niisiis pilt ka, E36 325td käpad ja E34 525i 141kw 91a. padjad ja jääb alu kolle nii. Padjad tuleb panna nn valedesse aukudesse.
  4. erxx

    316i kupee '91 - MartinM

    Peaks olema jah, aga sinu kindlustus tegeleb siiski asjaga. Ja kalkulatsioon tuleb ingese puhul sinu kahjuks. Ei tea mis põhjustel, raha omale kantimine või ei kujuta ettegi milles küsimus. Mul hinnati auto avarii eelne väärtus nii naeruväärseks ingese poolt, et avariilisena oleks ka selle summa eest paari päevaga maha müünud. Neil mingi debiilne venitamise taktika ka, õigus menetleda 30 päeva ja 28'ndal päeval alles võetakse jutule.
  5. erxx

    324 TD Touring 1991 Hermu

    El pumbaga saab vabalt chippida, milleks mingit häma ajada. Pidi olema just hea lihtne, et ainult ühte kaarti vaja muuta. 324td peaks tehasest kõik elektrilise pumbaga olema. Meh pump ainult 324d ja 524d, 524td - E28.
  6. erxx

    316i kupee '91 - MartinM

    Eks need jaapani sportautod hunnik plastmassi ka. Suuremate kindlustusseltside puhul ei tohiks väga suur peavalu olla, aga kui mingi inges(oma kogemus) kindlustuseks, siis võid und näha, et sulle aksepteeritavas summas midagi korvatakse. Auto väärtus hinnatakse 1k peale enne avariid ja oledki kuses. Vanematele autodele ei soovita kõige soodsamat pakkumist võtta.
  7. erxx

    Ei jää käima 🤔

    Pihustilatis sodi? Rõhuregulaator kütuserõhku hoiab? Vaakum lekked?
  8. erxx

    324td Touring '89 m50b25 - oismets

    Omast kogemusest on peasilinder kõigi teiste töösilindritega ilusti koostööd teinud. Pigem on kas õhk vahel, sidurikorv laip või midagi paigast ära. Eeldusel, et sul kumbki silinder ei leki.
  9. erxx

    324td Touring '89 m50b25 - oismets

    Vunts on Lõuna Eestis e30 ringkonnas teada tuntud suli, kellel tihti peale jääb asju "kogemata" taskusse. Foorumist korduvalt läbi käinud teemasid, kus foorumi kasutajatel on kasutaja taksaatoriga probleeme. Ei imesta üldse kui sellega minema jalutas
  10. erxx

    Kojmehed

    Kust sa seda üldse välja ajad? Salongi puhuri kaane alt ikka?
  11. erxx

    324td Touring '89 m50b25 - oismets

    Mis kast sul all üldse on? Getrag kasiga kindlasti 3.25 ülekanne liiast. ZF'iga ei tohiks nii hull olla.
  12. erxx

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Pole vaja tulla kui ei meeldi..
  13. erxx

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Mina lähen reedel. Hakkan küll Tartust sõitma aga teen Elva lähedal maakodus väikse vahepeatuse. Kel koos kulgemise soov, siis võib mingi kogunemise orgunnida nt Elva kanti.
  14. erxx

    e36 diisli paagi kasutamine

    Kindlasti mitte.
  15. erxx

    318i M51D25 touring '91 - erxx

    Pole ammu midagi kirjutanud. Hetkel igapäeva autona kasutuses. Sai lõpuks see hooratta vahetus ka ette võetud. Meeldiv on sõita kohe Hooratta massid olid omavahel 2mm nihkes, niisama masse väänates ei ütlekski, et midagi viga võiks olla, kui vaadata ei oska. Kuna all on ZF kast siis oli ülemiste kasti poltide keeramine ikka paras piin. Läksid uued simmekad, kasti ja väntvõlli omad, teine kast, hooratas, siduriketas ja korv. Genekas sai ka igaksjuhuks ringi visatud, kuna tüv co aparatuur ei tahtnud koostööd teha. Läks 105a peale. Ei tea kas oli juhus aga igatahes pärast hakkas seade mootori pöördeid lugema Ajaviiteks sai uus klaas ette pandud, läks 15min üksi tehes. Koos klaasi puhastamisega pärast jne. Lukud sai ka korda tehtud, et saaks autot lukku üldse keerata. Peab hakkama vist juhmeid ükshaaval taga ajama, kesklukk ei taha koostööd teha, pagassi lukku lahti keerates läheb juhiuks lukku Lukk oli igast sodu täis, keeled puhastatud ja mõned välja vahetatud, kuna võti sees ei jäänud enam õige kõrguse peale, ju nii ära kulunud. Võibolla vahepeal veel midagi tehtud, ei mäleta enam Hetkel siis nii.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus