Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

grimes

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    330
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    26

grimes võitis päeva viimati 10. juuli 2017

grimes sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

146 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast grimes

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Profiili info

  • Minu autod
    E30 324td , E30 316

Hiljutised profiili külastajad

543 profiili vaatamist
  1. grimes

    E30 kokkutulek Poolas 31.08.18-02.09.18

    Ootame huviga liitlasi. Eelmine kord oli ikka megalt vinge, seega 101% minek ka seekord
  2. grimes

    Kellegil kogemusi Aeromotors poega?

    Ise arvan, et see taktikaline nipp.. Tekitavad endale kiire klientuuri tõusu ning saavad tasapisi hindadega kaasa minna
  3. grimes

    Paremad pidurid e30le

    Ma ei tea mis support täpselt e32 on. Endal e38 4ja kolviga alu supportid ja e36 M3 300mm ketas kasutusel. Kasutan sadula/supporti orig klotse
  4. grimes

    324td Touring '89 - grimes

    Esitiiva mõlgi võin ajada kitsepoisi süüks umbes kuuaega tagasi tallinn-tartu maanteel kes tegelt plaanis terve auto nina ära laastada, aga läks suhteliselt õnnelikult seekord. Aga eks ma üritan mõnipäev jh täiustada kui arvutitaha kauemaks satun
  5. grimes

    324td Touring '89 - grimes

    Oh jh.. teema siin juba pikka aega unaruses jälle olnud. Aga tore siis nüüd põhjusega upitada kui põhjust anti Nimelt suured tänud kõikidele häältele mis minu autole Oore kokkutulekul osutusid... Ise ma küll ei osanud eeldada ega oodata sellist tulemust. Oli ju kohal veelgi palju ilusaid ja maitsekalt tuunitud rullasi Eks tegi ikka tuju heaks küll kui näha et enda vaev ka teistele meelejärgi on. Ühesõnaga veel suured suured tänud kõigile osalejatele ja toredale seltskonnale kes kõik kohal viibisid. Üritus oli igati tore ja meeldejääv.. Edaspidi üritan ka teid auto arenguga rohkem kursis hoida.. Auto ei ole veel enda silmis kaugeltki mitte valmis ning plaane ja tegemist jagub Mainin siis igaksjuhuks ka auhinnad ära, keda kohal ei olnud ehk huvitab. Esimene karikas- E30 parim ümberehitus Teine karikas - Rahva lemmik Kolmas auhind - @metsakutsu CD plaat, kõige rohkem hääletustulemuse punkte kokku. Lisan ühe hädise pildi, kui kellegil paremaid pilte võib jagada Ei ole ise suuremasi fotograaf.. Lisasin lisaks veel ühe pildi autost milline ta kunagi oli (mitte minu käes tehtud pilt) Päikest !
  6. grimes

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Jäime ka üritusega väga rahule ! Tõesti suured tänud korraldusele, osavõtjatele, toitlustusele ja Rmk puhkealale.. Oli igati meeldiv ilm, seltskond ja palju ilusaid autosi .. mida veel tahta Lõpetuseks sain muidugi ka suure üllatuse osaliseks auhindade näol. Kaks karikat ja @metsakutsu CD plaat Tänud kõigile kes üritusel kaasa lõid, oli meeldejääv nädalalõpp ! Järgmist korda ootama jäädes !
  7. grimes

    Kes, kus ja keda nägi

    Tegu sõbra autoga jh.. orig seisus 325ix jh
  8. grimes

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Lihtsam oleks reedel kohale lennata
  9. grimes

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Seeaasta ka kohal kindlasti
  10. grimes

    325e '86 - kurikristjan

    Alustasin endaomaga sarnaselt Tuli 2 nädalat puhkust ja idee, et võiks üle värvida.. Kakkusin laiali ja kukkusin eeltöid tegema ja keevitust.. Ja nii paarist kuust sai paraku paar aastat Aga sul eksemplar muidugi üle keskmise hea toorikuks, ning miskit nn tuuningut tulema ei hakka Seega loodan et edeneb jõudsalt ! Paksu rahakotti !
  11. grimes

    320i cabrio s62 '89 - buumer323

    Summuti värvikaitse osas olen mõelnud ise proovida nii. Liivapritsiga kergelt üle (metall karedaks) Ning kuumakindel mattmust pulbervärv (värvitakse tünnisauna jms ahjusi) Pole küll praktikas jõudnud proovida aga ehk mõtteteraks kellegile proovimiseks pükste osal vaevalt küll ka see värv kestma jääks, kuid käigukasti kandist edasi ehk küll. Pükste osa siis vb kolle teibiga mähkida. Mälujärgi temperatuuri taluvus oli sellel värvil 600c Auto ise tõesti igati kadestamist väärt ! Jõudu ja edu edaspidistes tegemistes
  12. Ostaksin E30 ketastega tagasilda koos suurte (51mm) püstakutega esisilda. Soov sisuliselt rauaosa järgi.. sillatalad, õõtsad, püstakud mida taastada/kokku panna koos uute külgekäivate vidinatega. Olulised ei ole (kettad, klotsid, supportid, amordid, vedrud, puksid, differ, poolteljed) Vajadusel tagastan enda autoalt hiljemalt kevadel samad osad + komp Asukoht pole oluline kuid mida lähemal seda parem Asukoht: Tallinn Nr : +37256375647
  13. grimes

    Tulede regulaator (Ohtlik viga ÜV`l?)

    Targemad ehk oskavad täpsemalt vastata. Kuid tean, et alternatiivselt kasutatakse e34 tulesi/raame millel see elektrooniliselt juhitav/reguleeritav. Võimalik ,et sellest ka teema siin foorumis.
  14. grimes

    324td Touring '89 - grimes

    Eks siis on mida järgmine aasta püüda ? Talvel saab siis mootor jõulisa ka seade ja düno mõttes. Siis saaks slikiga proovida järg aasta Kuid kas slikiga vist hakkab juba pooltelgi ja diffreid lendama ? Poolteljed saaks lasta teha mis pidavat kannatama 1000hp - 200 kuni 300€ tk Ning plaanis ka siis sildadega tegelema hakata talvel (tagasilla puksid juba nii vedelaks ära läinud) ja ega esiots ka teab mis tihke ole. Küll midagi peale tagasilla suurte pukside häält ei tee. Sillad pulbervärvi ja kõik uued puksid sisse. Taga piduri torustik ja kütuse torud, põhja korrosjooni tõrje ehk, velgede valem 5x120 peale koos uute velgedega ja suuremad pidurid taha ning arvatavasti veel suuremad ka ette. Plaanis oli ka BC coil kuid kerge mõte juba BC õhkpadjadega vedrustuse peal kui teaks ,et auto jääb nendega ka juhitav ... (Nb: ei plaani teda põrkama panna vaid lihtsalt vastavalt teedele sobivaks kõrguse sättida) Madal auto ilus kuid ju mitte eriti praktiline ja mugav tihtipeale. Lisaks sai ka talveks võetud üks 320 touring jälle ligi
  15. grimes

    324td Touring '89 - grimes

    Oh jh.. olen siin teema päris unarusse jätnud. Ühesõnaga poola tripp oli igati super ja nauditav ning diffrilekke pärast sai õli kontrollitud kohapeal igaksjuhuks tõesti Õnneks muu tehnika kestis laitmatult Kokkuvõttes üldse nüüdseks sõitnud uue mootoriga kuskil 9500km ja ptuiptuiptui aga seni pole ühtegi jama esinenud ja teepeale jätnud Lõpetuseks mõtlesin ,et tuleks enne auto talveunne panekut ja nokitsemist korra auto veel proovile panna haapsalus. Ehk siis lõpulaks mõttes. Läksin täiesti nii nagu ta mul seni 9500km sõitnud on.. Pesin lihtsalt auto puhtaks ja kohale.. Mingeid erilisi lootusi ega eesmärke ei olnud.. Sõidetud sai siis 5 katet. Esimesed 2 katset läksid suht luhta.. Mõlemal korral esimese käiguga startides hakkas perset üless/alla hüpitama (orig pehmed amordid arvatavasti põhjuseks) Teine käik aga ei tahtnud ka koheselt sisse minna (pööre langes ning sain lõpuks sisse väikese viivitusega ja raginaga) Nii teise kui kolmanda käigu lasin ka piirajasse kinni (tahhomeeter veel puudu ning tuleb suht ootamatult see lõpp) Edasi lõpuni kulges ilusti.. 1. Katse 14.3 lõppkiirusega 179.8km/ 2. Katse 14.1 lõppkiirusega 181km/h Järgmised 3 katset sai stardis madala pöördega starditud et perset ei loobiks üles/alla, suht kohe teine käik sisse ja gaas põhja ning gaasiga meelitades seni kuni pidamine tekkis. Ei olnud ka see eriline algus.. Ühesõnaga start oli mega kehva iga kord selle tänava rehviga mis poolkulunud nüüdseks lisaks ei aidanud kaasa ka külm teekate ja märg rehv stardis (burni alast läbi sõites) 3. Katse 13.69 lõppkiirusega 183 4. Katse 13.69 lõppkiirusega 183 5. Katse 13.67 lõppkiirusega 183km/h Seega tulemused jäid lõpus juba samasse auku. Paraku igakord suutsin mõne käigu piirajasse lasta. (Teine või kolmas käik siis) Tagant järgi mõeldes oleks võinud ikkagi proovida rehvid puhtaks burnida. Sest stardijoone eel ju burni ala kus teekate veega märjaks kastetud ja läbi sõidan. Kuna p***e stardis juba algselt esimesel katsel hüppas siis pelgasin üldse rehvi soendamist proovida ? Lisan ühe pildi enda parimast ajast(sinine joon alla tõmmatud siis) kus muud nr-id kirjas mida keegi ehk ise vaadata oskab. Reageerimisaega peab veel lihvima ?
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus