tisler Postitatud 24. august 2019 Jaga Postitatud 24. august 2019 Nüüd saab ka legaalselt 4.4 mootoreid peale toppida? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-hc- Postitatud 24. august 2019 Jaga Postitatud 24. august 2019 Kui asendusmootoriga suurimat lubatud teljekoormust ei ületa, siis peaks ilusti arvele saama. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
FRand Postitatud 24. august 2019 Jaga Postitatud 24. august 2019 Ma loen seal seda välja, et päris ikka ei saa panna. ´´ loobutakse võimsuse ja massi piirangutest´´ , seega kubatuuri piirang ikka kehtib? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-hc- Postitatud 24. august 2019 Jaga Postitatud 24. august 2019 Määruse nr 42 lisa 1 ja lisa 2 koodi 701 punkt 7 tunnistatakse kehtetuks. Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid. 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Sohwer Postitatud 26. august 2019 Jaga Postitatud 26. august 2019 (muudetud) Korras. Mootori vahetus ametlik... ei pidanud enam angaari isegi minema. Kirja teel tuli teade. Et korras. Vaja veel minna ära vormistada uus pass. PS. Tehtud Muudetud 26. august 2019, muutis Sohwer 2 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tomzz Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 To Sohwer Lihtsalt saatsid avalduse ja tuli vastus Okkaly Dokkaly😀 ja muud midagi? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 Ma saatsin avalduse,ja nüüd juba 1kuu möödas ja vastust pole. Eks tuleb kohapeale minna ja kuna süsteem muutus siis vast saab lihtsamalt selle ära teha. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ryan Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-tehnonouete-maarus-kommentaarid/ Printige see nüüd ilusti välja ja siis pardakasse kaasa, et oleks üv mehele hea näidata! Leidsin omale mõned olulised punktid; ...."Samas kuna veermiku ümberehitus ei ole keelatud, siis ei ole kohustust järgida tootja määratud geomeetriat". See tähendab siis coilide või madaldusvedrude kasutamist, kus siis vedrustuse geomeetria muutub.Velgede ja rehvide valikul on soovitatav järgida sõiduki veermiku ja vedrustuse geomeetriaga seotud tootja poolseid juhiseid. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 @extreme327 võid helistada ka neile, aso hakkab tõenäoliselt kohe liikuma. Omal kogemusel räägin. 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
jaan320i Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 Sai ülevaatusel käidud just ja räägitud tuttava ülevaatajaga. Küsisin uut rehvide teemat ja ütles, et enam ei pea jah kasutama seda mõõtu mis passis on aga rehv peab vastama veljele. Ehk siis igasugused stääntsimehed saavad ikka oma velgi vahetada ennem ülevaatust, sest stretchitud rehvid ei ole veljemõõduga vastavuses. Vastavalt velje laiusele on ette nähtud teatud parameetrid rehvi kõrguse ja laiuse osas. Mootorivahetuse legaliseerimisega peaks ise ka hakkama varsti tegelema, eks siis näis, kas saab jälle Härra Hansoviga memuaare kirjutada või on asi tõesti nii ilus nagu osad räägivad. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Sohwer Postitatud 6. september 2019 Jaga Postitatud 6. september 2019 (muudetud) 6 tundi tagasi, Tomzz ütles: To Sohwer Lihtsalt saatsid avalduse ja tuli vastus Okkaly Dokkaly😀 ja muud midagi? Peaaegu. avalduses siis mootori mudel. kw ja mootori plokilt ka tähise pilt . Päritolu . Ehk mis mudelilt pärit. Kui võimalik siis ka vin. Ja heitgaaside test koopia. Siis kui vastus käes . Angaari näitama. Tehti kapotialusest pilt ja tehti ka pilt mootori markeeringust . PS. Minu swap on selline m21 ---m57. 142kw. ja seoses sellega polnud vaja kaaluda. Muudetud 6. september 2019, muutis Sohwer Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Toivoku Postitatud 7. september 2019 Jaga Postitatud 7. september 2019 endal e34 sama keiss,et m21 m57 vastu. mis käppasid ja kinnitusi kasutasid? ise ju väidetavalt ei tohi teha. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 7. september 2019 Jaga Postitatud 7. september 2019 (muudetud) Kaalumise loogikale ei saa päris pihta. Nüüdkui ainuke nõue on justkui teljekaal, siis seda kohati kontrollida ei suvatseta. Miks peaks kaaluma ainult R4-->R6 swappe, kui ka nt m21 ja m57 on täiesti erinevad mootorid. Teiseks on heitgaaside mõõtmine minuarust vajalik vaid selleks, kui autol on andmete muudatuste hetkel kehtiv üv. Ilma ülevaatuseta autol ei näe jällegi mingit pointi sellist testi nõuda. Või mis on teie teooriad, faktid viimaste kohta? Muudetud 7. september 2019, muutis Max. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Sohwer Postitatud 7. september 2019 Jaga Postitatud 7. september 2019 (muudetud) Käpad on e46 m57 omad ja padjad on e28 m30 omad. Kui ma nüüd ei eksi... Kasutusel 6manu kast. Pean mustast märkmikust varuosade päritolu ja koodid üle vaatama. Toivoku sul peaks ju olema juba sarnase swapiga masin e34 vast. Muudetud 7. september 2019, muutis Sohwer Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Toivoku Postitatud 7. september 2019 Jaga Postitatud 7. september 2019 okei, vist 46 käpad teised, pidin ise kasutama e38 ja e34 käppa aga ühepoole käpp oleks võinud 7cm pikem olla ja pidin tegema vahetüki vahele sillatalale ja mootoripadjale, lihtsalt mõtlesin,,et kuidas keegi midagi lahendanud on Mul jah juba täitsa teeb ketsigi. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Elvis Postitatud 9. september 2019 Jaga Postitatud 9. september 2019 https://www.valcasgarage.com/category/bmw-e30/ leidsin sihukse huvitava lehe. Hindade kohta ei oska öelda kas on head või mitte eks vaadake ise😅 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
jan17 Postitatud 9. september 2019 Jaga Postitatud 9. september 2019 Ökonomaiseriga probleem.. ehk näidik, mis näitab kütusekulu. Näidik kas istub nullis või põhjas, kuid enamasti nullis. Tükk aega ühtlase gaasiga maanteel sõidad siis nagu tahaks midagi näidata, kuid ei miskit. Kust probleemi otsida? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eric Postitatud 10. september 2019 Jaga Postitatud 10. september 2019 Tere Kas kellegil kasutaja hiisi telefoni numbrid on jagada? Palun ps postkasti. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 10. september 2019 Jaga Postitatud 10. september 2019 Palun 54510357 aga see peaks mul.ka allkirjas näha olema ! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MartinM Postitatud 10. september 2019 Jaga Postitatud 10. september 2019 (muudetud) 23 tundi tagasi, jan17 ütles: Ökonomaiseriga probleem.. ehk näidik, mis näitab kütusekulu. Näidik kas istub nullis või põhjas, kuid enamasti nullis. Tükk aega ühtlase gaasiga maanteel sõidad siis nagu tahaks midagi näidata, kuid ei miskit. Kust probleemi otsida? endal oli m50ga sama jama, just eile sain korda. minu veaks oli see et üks vaakum voolik oli katki(see mis sisselaske koldest kütuselati juurde jookseb), vahetasin selle välja ja nüüd kõik toimib. Muudetud 10. september 2019, muutis MartinM Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Fox Postitatud 12. september 2019 Jaga Postitatud 12. september 2019 Tuleks selle paljuräägitud pooltelgede teema juurde tagasi. Logistasin nädalavahetusel murelikult enda sõiduki poolteljed üle ja tõdesin, et lõtk täitsa tuntav. Kuskilt kvaliteetseid jämedamaid pooltelgesid peale ei paista tulevat ja isegi lõtkuga pooltelgesid müüakse juba 50+ euri tükist On kellegil mingi "plaan B" ka olemas, või sõidame kõik nii kaua kui originaaltükke jätkub, ning siis rakendame hobuse E30 ette? Mis seal pooltelje juures nõrgim lüli on, mis harilikult järgi annab? võll ise pooleks või laguneb ots ära? Taastada ei anna kuidagi? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tom90 Postitatud 12. september 2019 Jaga Postitatud 12. september 2019 (muudetud) Reeglina ikka ots ise pudeneb. Saada terveid uusi võlle ja otsasi eraldi ka ju. Kui odav 60 eurine võll ei kesta siis 200 eurine skf võiks ehk kesta? Otsadega sama teema, et saada 20 euriseid ja ka 60 euriseid. Katsetanud muidugi pole ei kallimaid ega odavamaid. Muudetud 12. september 2019, muutis Tom90 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ryan Postitatud 13. september 2019 Jaga Postitatud 13. september 2019 9.09.2019 kell 12:42, Elvis ütles: https://www.valcasgarage.com/category/bmw-e30/ leidsin sihukse huvitava lehe. Hindade kohta ei oska öelda kas on head või mitte eks vaadake ise😅 Vägev värk ! Kui põranda paneelid juba saab, siis on igal juhul elu lihtsam 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kurikristjan Postitatud 13. september 2019 Jaga Postitatud 13. september 2019 Need esimeste nurkade remondipalad tunduvad küll väga mõttetutena seal lehel. Kes tehase specsile ei taasta, neil seda ruutu vaja ei ole sinna alla ja kõik muu on 5 minutit plekki voolida. Kõigil, kel need kohad mädad, on vaja nagunii palju suurem osa plekki välja vahetada. Selle 50 euro eest asja nagu pole üldse. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 13. september 2019 Jaga Postitatud 13. september 2019 12. syyskuuta 2019 kell 14:59, Fox ütles: Tuleks selle paljuräägitud pooltelgede teema juurde tagasi. Logistasin nädalavahetusel murelikult enda sõiduki poolteljed üle ja tõdesin, et lõtk täitsa tuntav. Kuskilt kvaliteetseid jämedamaid pooltelgesid peale ei paista tulevat ja isegi lõtkuga pooltelgesid müüakse juba 50+ euri tükist On kellegil mingi "plaan B" ka olemas, või sõidame kõik nii kaua kui originaaltükke jätkub, ning siis rakendame hobuse E30 ette? Mis seal pooltelje juures nõrgim lüli on, mis harilikult järgi annab? võll ise pooleks või laguneb ots ära? Taastada ei anna kuidagi? On olemas ju B osa jämeda võllid mina ostsin ja siiani on ilusti vastu pidanud . Ostsin aeromootorsist. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse