Jump to content
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Recommended Posts

Noo aga ikkagi oleneb mida tahad. Kas tahad lihtsalt odavat jama all,et öelda nöe mul autol coilid all või tahad ka reguleerida nii kõrgust kui ka jäikust eraldi ja soovid,et tootel oleks ka eluiga. See on nagu ise ütlesid äärmusest äärmusesse. Eestis meil pole vist väga palju e30 omanikke kellel coilid all ja ma ei mõtle odavaid jom vms tooteid. Pigem loe välismaa e30 foorumites kasutajate arvamusi ja proovi omale selgeks teha mis eesmärgil ja milliseid sul vaja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bcd 960 minu käest. d2 ka hea jah. olen s

itnud mõlemaga ja paigaldaund mõlmat.

olen nüüd ka paar ringi mts  paigaldanud ,aga tagasiside jaoks on veel liiga vara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 tund tagasi, Young Fanatik ütles:

Seetõttu ma odavad välistasingi ala jom ja ta-technikud.

Kuna auto hakkab valu saama ka ringrajal, siis peaks see värk ikka vastu pidama.

 

Sõbrale paigaldasime D2’d (mitte just 30le, aga coilid samad) ja minuarust ühed parimad coilid, mida tunda saanud. Soovitan ka vaadata CATuned coilovereid, välismaal päris populaarsed.

Edited by tisler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus täitsa teisest ooperist. Kas keegi teab, kuidas saaks kontakti Erkiga Tartust, kes oli ka viimasel Oore kokkutulekul? Tal on facelift vist royal blau sedaan 1.6 mootoriga (all olid originaalkilbid). Aitäh! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega keegi ei oska äkki öelda.. söekanister ja vahel vaakumklapp (evap valve, purge valve jms) mis suundub sisselaskesse. Kui pistikust tuleb 12v pinge peale alati (kui mul just juhtmed tagurpidi pole), see tähendab, et klapp on sulgunud tavaasendis - kas nii on õige? Juhtmed on vastupidi siis kukub mootor lonkama nagu võtaks lisaõhku.

Edited by jan17

Share this post


Link to post
Share on other sites

See klapp peabki kogu aeg kinni olema. Kui autot käivitad, siis läheb korra lahti ja tõmbab filtrist aurud sisselaskesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks uuena õiget asja ei osta?

Kahe koodiga seda ja üks variant ei maksnud suuri summasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eix ostaks heameelega aga , uurisin mis ma uurisin ma bmwfansis , aga õigeid koode ma ei leidnud. Kui viitsimist on ehk paned mulle õiged koodid. Suured tänud ette ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14.8.2019 kell 22:28, Toivoku ütles:

kas mitte ka põhjagaasil ei anta sealt läbi?

Ei tohiks olla, muidu saab sealt lisaõhku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei pretendeeri täielikule tõele mu jutt, aga täisgaasil mina mootorisse suvalist õhku juurde ei taha :D vbolla kuidagi engine loadiga seotud, et imetakse mingil hetkel veel, kui gaasi maha lased vms ja vaakum suur, aga käivituse hetkel peaks korraks laskma selle lahti igatahes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See täisgaasil kindlasti lahti pole. Võib lisaks käivitusele ka aeglustades või tühikäigul perioodiliselt olla, nt e39 535i-l andis tühikäigul vali tigin sellest teada. 

 

Millest see info, et täisgaasil õhulugeja enam rolli ei mängi? Tundub ebaloogiline, sest õhu temperatuur, tihedus ja võimalik filtrist läbi imemise maht on ju kõik muutuvad tegurid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17.8.2019 kell 18:44, Margo ütles:

No ei pretendeeri täielikule tõele mu jutt, aga täisgaasil mina mootorisse suvalist õhku juurde ei taha :D vbolla kuidagi engine loadiga seotud, et imetakse mingil hetkel veel, kui gaasi maha lased vms ja vaakum suur, aga käivituse hetkel peaks korraks laskma selle lahti igatahes.

 

Kas selle pimeks toppimisel on mõtet? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal sama klapiga üks jebimine, kuidas seda kontrollida?

Edited by tisler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jumal tänatud, et lõpuks keegi võttis mõistuse pähe   :D

Edited by FRand
  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, suht hea tunne kohe sees, et võin järgmine nädal oma "tõllaratastega" pilliga üvle minna ilma ,et peaks pool päeva võimlema rataste vahetusega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy