Jump to content
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Recommended Posts

Nendel recarodel istmepoolsed kinnitused kõik ühesugused,vaja leia vaid margikohased siinid alla.

Edited by sass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raamid ikka erinevad. Juba e30-l on raame mitu erinevat varianti siini muutuse pärast 85a.

E30 recaro 

A-5.jpg?w=480&h=480&fit=clip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pidasin silmas järelturu kaupa,mul on ühed kipperi kirjaga e30 sobivad siinid, kuhu peale saab kinnitada recaro istme. Tuleb see recaro iste siis Opelist, invakärust vms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtled siis, et margikohaseid järelturusiine on tehtud? Viitsid äkki pilti visata, millised on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jap, eks teen pildi kui ligi satun.

Edited by sass

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ju puhta Tiidu enda käekiri. :memeStareDad:

 

Edited by Tiit
Tegelt ejole :D
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need siiski vahetükid, siinid e30 originaalid.

Selg käib kettaga ve? Esipadi eraldi ei liigu?

Saate omavahel äri teha, et üks teist paari kokku saaks  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideaalis oleks mul vaja kõrvalistuja poolset aga paistab, et selle saab ka kõrvalistujale parajaks teha või kasutada kõrvalistuja e30 siine.Selg käib el nupust või kettaga, kuidas kellegil ja esipadi padja alt kangist.

Istme kallutus funktsioon jah puudub.

Edited by sass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istumisasend umbes sama nagu e30 iste kõrgemas asendis, minuomal külgtoe laius regullitav ja pumbaga aladeljatugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu recaro juhiistet saab regullida ala ja ülaselja tuge,istme soendus ja ventilatsiooni nupust, külgtuge ja turjapatja peab ise rapsima.Seljatugi käib nupust, eks neid varjane ole erinevaid. Tiidu istmel mäletan jah mingit käsipumpa rippumas :)

Edited by sass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võta Marguse kerekeevitamise teema lahti, seal ju info kõik olemas. Umbkaudse ettekujutuse peaks ikka asjast saama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taastaja tahab ju palka saada, materjale kulub, algmaterjal e toorik maksab ka midagi. Miks peaks keegi tasuta seda tööd tegema?

 

Isegi 1000 eurot odavamalt müües ei tule keegi rahapakkidega omavahel kaklema kere pärast, samas 2-3 tuhat korraliku remondi alla panna pole mõnedel mingi probleem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole ju kirves, seal jupidena mingi 1k vähemalt kaasas. Kahju ainult, et mingit päris värvi pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on taastatud asi, siis on hind normaalne, sest enamus rullikaid vajavad taastamist,kuigi pealtnäha üpris korralik. Lihtsalt keegi ei teadvusta endale seda ja nii ongi,et mingi pooliku auto eest 2,5 tonni välja käia ei taha. 

Enamus pille,mida olen siin jõudumööda taastanud, ongi summa umbes samasse auku.

Võta või ketassild,mille eest küsitakse juba ammu 300€. Suured püstakud liiguvad samuti 120-150€ paar. Magus kupee kere,laiemaks tehtud tiivad jne. Passis mootori vahetus sees. Mida veel tahta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki musta krundi all? :D Siis värviraha juurde veel. Aga kui taastatud tähendab õiget asja, siis tasub ära ikka kui ise ei plaani tegema hakata. Kui ma kunagi peaks mõne rullika veel ostma, siis ma küll enam lahti ei julgeks kakkuda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Taastamine" on ka selline tähendus , et mida selle all mõeldakse ?

Et siis auto on põhjalikult lahti lõigatud ja kõik valupunktid ravitud .

Kui ei , siis see ei ole taastatud vaid on lihtsalt remonditud käepäraste vahenditega ("pindmine" rooste eemaldatud ja mastiks peale) :face-with-tears-of-joy:

 

Edited by ryan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvipärast kirjutan siia, küll valesse teemasse, aga kas kellelgi siit foorumist ei vedele uuematüübi M50 mootorit garaasis? Eriti oodatud on sellised variandid - M50B25 / M52B25 / M52B28, halvemal päeval käib ka M50B20 nonvanos. Vaja üks kiire E36 kuut sõitma saada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy