Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

SOL

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    221
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    6

SOL võitis päeva viimati 28. november 2017

SOL sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

35 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast SOL

  • Tiitel
    Vana kala

Profiili info

  • Minu autod
    E30 Touring

Hiljutised profiili külastajad

554 profiili vaatamist
  1. SOL

    Head muusikat autosse :)

    Shahmen tegi rullikaga videoo
  2. SOL

    O:E30 soojaklapp

    ikka otsin
  3. SOL

    318i Touring '91 - Varik

    Võin püstakud ära osta kui unarusse jääb
  4. SOL

    O:E30 soojaklapp

    Tere, Mul oleks ühel masinal soojaklappi uut vaja, ehk kellegil vedeleb. Ilma kliimata variant. Tallinn või selle lähiümbrus, hädapärast kaugemalt post. PM
  5. SOL

    318 Touring (m20b25) '90 - SOL

    Täitsa auto moodi isegi nägi välja Ostustasin ka mina, et läheb see auto mul talvebangeriks. Viskan ebavajalikud asjad müüki, panen mingi m50 sinna tagasi(vana mootori müüsin maha), hüdrokas ja läheb minna. Will keep u guys updated
  6. SOL

    318i Touring '91 - Varik

    Hmm, kas see osa kus amordikannu tugi liitub poolraamiga(ja seal on see pisike ümar auk) peabki olema selline natuke kõver juba tehasest? Või kas see viitab sellele, et kann on kunagi natuke kokkupoole end voltinud?
  7. SOL

    M: Typ 188 differ ja jàmedad teljed

    Tagakaane ja õli võid omale jätta, teeme hinna vähe reaalsemaks
  8. SOL

    M: Typ 188 differ ja jàmedad teljed

    differ alles? hind?
  9. SOL

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    Kõik oleneb ju mis komponendid sisse paned. Kaanepoldid, tihend, kepsud jne. Isiklikult soovitan välismaa foorumeid lugeda turbotamise osas.
  10. SOL

    318 Touring (m20b25) '90 - SOL

    BAJ tulevik on olnud tume tõesti, rääkimata keretöödest mis mingi vend kunagi talle teinud Minul lendas see 2.0 sealt vahelt minema ja hetkel ootab m52b28 kone.
  11. SOL

    318 Touring (m20b25) '90 - SOL

    Peaaegu et aasta jälle möödas viimasest postitusest, aeg ikka lendab. Talvel sai kere kõva keevitust terve nina peale. Palju pilte ehitusest kahjuks kadunud telefoni vahetuse tõttu Mis sai ninal keevivatud - Esipaneel, tuledealused plekid, vasak poolraami ots, vasak lanseka ots, parem esimene koobas poolraami juurest, tulemüüri nurk. Kuna kurjad keeled rääkisid, et kui kord on pooleks käinud kere kannu ja müüri vahelt, tahab ta uuesti katki minna. Lõikasin tüki välja, asendasin 4mm plekiga ja ehitasin koopasse sisse veel X tugevduse. Kannude ja lansekate vahele said plaadid ehitatud + jäik strutbar. Peale keevitust siis muidugi värv. Kuna ei meeldi lasta oma autot ehitada, värvisin ise. Tulemusega rahul, kapotil üks tolmutäpp kuid kere veel poleerimata, ehk kõik päästetav. Mootorivalikuks tavaline M50B25 nonvanos. Sai pikalt otsitud ja leitud korralik eksemplar. Tavaline hooldus, mõned tihendid ja rohkem midagi tegema ei pidanud, mõnus lekkevaba toimiv mootor. Kast seal otsas on e36 ZF. Mingihetk kevadel leidsin omale internetist midagi huvitavat. Kuna olin sunnitud amorte vahetama, siis oli ideaalne. Nimelt täisring strong/powerflexidel olevad ketassillad, tutikate piduriplekkide ja koni regullitavate amortidega. E36 roolilatil ja typ188 diffril. Diil on niivõrd hea, et sain need kokkuvõttes kasumiga kätte(loe: müüsin enda sillad kallimalt maha?!) Mis edasine plaan? Maha müüa. Üks vana hingelähedane projekt ootab lõpetamist ja see E30 on end minujaoks ammendanud. Sõidab kuradi hästi ja kahju on müüa aga ma tunnen, et huvi hetkel selle auto vastu on taandunud ja edasi ei viitsi ehitada. Ehk siis annaks oma heas korras beebi kellegile teisele edasi teha(loodetavasti). Mu telefoni kaamera on parajalt katki tänu keevitusdamagile(ärge näidake teloga keevitusele valgust ), loodan, et ei pahanda.
  12. SOL

    Kes, kus ja keda nägi

    Kellegi rulla venelaste fb grupis pildile jäänud Tartus 😀
  13. SOL

    Lobamokkade rubriik

    Leks täna hommikul vilistas oma cabrioga rehvi Nõmmel?
  14. SOL

    320i’90 - Kimberlyader

    Hõbedane M3 ju ka 3.0 V8ga passis. Tegu ei tohiks olla väga keerulise ümberkirjutamisega, ainus asi mille üle viriseda võivad on vist mootorikäpad, sest need peavad olema nö custom made, ehk keegi sertifitseeritud kodanik peaks need valmis keevitama? Parandage kui ma nüüd eksin. Algselt vaatavad angaaris kindlasti pinglsalt ka mootorikoodi, et tegu oleks reaalselt 3 liitrise mootoriga. Tiidu punane tuuring oli vist ka v8? ei tea kas legaalselt muidugi
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus