Jump to content
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Recommended Posts

Kaheukselise sedaani tiivad on samad, mis neljaukselisel ja touringul; omad tiivad on kupeel (e. M3) ja omad tiivad on kabriol. 

Edited by kurikristjan
  • Aitäh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.
Kas keegi on kokku puutunud ektsentrik poltidega? Minu jaoks täiesti võõras teema, ei ole ise kasutanud neid ega keegi tuttavatest pole. Kas on ka head asjad? Olen kuskilt kuulnud et iga 100km tagant peab pingutama, tõsi jutt või vale?
Autol auguvalem 5x118 ja tahaks alla panna 5x120 veljed.

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei pea midagi ise pingutama, poldid/mutrid saad minu käest kui soovid. Mitmel kliendil alla 5x112 veljed 5x114,3 autol ilma probleemideta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui õiged tsentreerimisrõngad on, siis peaks ok olema. Endal ka 5x118 autol 5x120 all ja ei ole pidanud küll üle pingutama. Alguses hoidsin silma peal küll, aga polnudki vajadust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kes teadis, kes ei teadnud. 

Kellele läks korda, kellele mitte.

 

Pean kurvastusega tõdema, et sain väikese viitega teada- paraku on meie seast raske haiguse tagajärjel lahkunud kasutaja eesnahkhiir.

https://foorum.e30.ee/profiil/316-eesnahkhiir/

 

Olin temaga siin ikka pidevas suhtluses ning jamagagi kursis kuid kui täna temaga rääkima läksin ei vastanud minule enam paraku tema.

 

Olgu rullikaparadiisis tal viskit lõputult ja masin igikestev....

Edited by C4V6
  • Kurb 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli ka kokkupuude, vbl mõni tunneb ennast veel ära. Kollasega peaks olema kõnealune isik.

IMGP3080.JPG.5ee1ecc0237ec0ee8beb40cbf146705a.JPG

  • Meeldib 1
  • Aitäh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojah...see nüüd E30 hindade langemisele kaasa ei aita. :D

 

Kas keegi, kel ligipääs olemas, viitsib täisartikli kuhugi riputada/kopeerida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

On see ajakiri aga jäi tööle , esmaspäeval võin teha ühe pildi .

Mul ka auto valge , pre ja pudelikorgid all ;)

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus oleks coilide ja flantside osas , kas neile on mingeid serte vaja ülevaatuse jaoks ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idee poolest ju oleks vaja. Üldiselt sa ei tohi ju muuta miskit ise. Tekib aga küsimus kes Eestis hakkab neid väljastama/kontrollima? Kui läed Maanteametisse siis juba igasugune ümberehituse jutt ehmatab neid nii ära,et vastus tuleb ilma asja läbi mõtlematta juba negatiivne. 

Norras siin ka kõik asjad karmid,kuid igasugune ümber ehitud pannakse kirja ja on ok. Nii suuremad pidurid kui ka turbo mootor. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus tead entu, oled läinud?

Kui on vastava auto jaoks paberid olemas ja näiteks saksa Tüv poolt heaks kiidetud, siis peaks passi kirja saama näiteks madalduse. Peavad auto kõrguse üle mõõtma ainult. 

Flantse teevad ka H&R jne, siis peaks nende kohta ka vastavad paberid olema, iseasi kus sa leiad sellise mnt ameti tegelase kes viitsiks sinuga tegeleda, kergem öelda ju et ei saa/pole võimalik/tõmba uttu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@m20b20 Saksa paberites ka sportroolid sees jne aga Eestis ametlikuks seda ei saa. Ei saa ju autot arvelegi. Aga jh olen näinud Norra pabereid selle kohapealt ja ka suhelnud inimestega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rool peab passis kirjas olema,  siis on okei. Märkuste lahtris siis ümberehitus mingi koodiga. Passi saamiseks peab aga olema mudelile vastavuse sert tootjalt (ilmselt sobib saksa ABE) ja kui auto on tehasest airbagiga olnud siis ei loe see sert ka.

Sama seis on igasugu vedrustuse komponentide ja summutitega jne. ÜV punkt ei hakka hindama asja sobivust, dokumentide esitamine mnt-sse on aga võimalik ja keeldumiseks peab neil mingi parem põhjus olema, kui see et ei viitsi süveneda, ei tohi ja jutul lõpp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli küsimus , kas pean korralise ülevaatuse jaoks vanad amordid tagasi panema ja flantsid eemaldama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei pea, kui maanteametis Tüv/Abe või mõne muu tootjapoolse paberiga lähed ja lased passi kanda. 

Realselt pole kuulnud et keegi coilide eest oleks pähe saanud. Flantsidega ehk veel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flantsi küll olla ei tohi. Ei usu, et mingit paberit ka saab selle kohta. See, et suured tootjad teevad, ei näita midagi. Racing kraami alla liigitub lihtsalt. Kuigi olenevalt flantsi paksusest ja velje stiilist võib seda üldse keeruline näha olla. Coili väga maha ei keera, siis ma ei usu ka, et keegi midagi kobisema peaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge pilt , siis võtan flantsid vahelt ja jätan coilid alla .

Ilmselt ei või siis ka 19 veljega kohale libiseda kui on ettenähtud 16 .

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy