Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Kui tahtmist ja viitsimist, saab maanteeametist Hansoviga asjad ilusti räägitud, kui asi puudutab mootorivahetust suurema vastu.. Pead lihtsalt ilusti lahti seletama asja vajalikkuse ja tooma konkretseid näiteid jne. Mitmeid kordi seal maili teel sõditud ja pole kordagi pidanud oma mõtteid või plaane muutma esialgsega võrreldes. Mul muidugi tubli jurist ka abiks olnud, kes neile selgeks teinud erinevaid mõisteid millele nad endi arust "peavad" tuginema, kui asi puudutab sõiduki ümberehitust. Aga allaandja tüüpi ja nõrga närvikavaga inimestel pole mõtet nendega vaidlema hakata😀

  • 3 nädalat hiljem...

https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/paula-johanna-adamsoni-odavad-talveautod-suletud-garaaziuste-taga-toimuv-kurbmang/

Seda artiklit lugedes pigem meenub ütlus, et pole halba tehnikat vaid halvad tehnikud. 

Enamus loetletud probleemidest on ikka olnud selle taga, et kas on poldid elevandi jõuga kinni keeratud või lihtsalt oskamatus.

Veider on ka arvamus kus "vändaandur" on kõikide probleemide läte, alustaks siiski ehk diagnostikast.

 

Üldjuhul kui näen sõiduki kuulutuses sõna kemppi differ, on see sõiduk juba no go nagu stäänts ja Hiina coil. 

Ehk peitub osa probleeme just nende sõnade taga. 

Eks  remondi vigadest ka õpitakse, puht emotsiooni pealt kirjutatud artiklli oleks võinud ka jätta sinna garaaži ukse taha. 

 

 

Muudetud , muutis sass

Ma isegi saan nagu aru miks ta selles artiklis halab, aga no mida sa ostad siis neid roimasid. Neil on kindlasti ka varasem kogusemus nende “odavate” Peetritega. Ja siis soovitavad teistele, et vanad odavad autod ei pruugi töökindlald olla nagu seda keegi juba ei teaks. 

Jahutusvedeliku lõdvik oleks kohe kinni keeratud(järelikult üldsegi oma viga), siis oleks selle artikli saanud juba lõiguvõrra lühema trükkida.

Muudetud , muutis Max.

Ma ei saa arugi mis sait see on, või mis selle mõte?

Ilmselgelt peaks siit diffri kinnikeevitajad õppust võtma. Viiesel ju kõik jamad sellest algasidki.

Viiene ei ole kerge nagu kolmene, kujutage ette mis jõuga murrab keeramisel, kuskilt peab ju järgi andma.

Kustkohast sellised mõtted küll tulevad :)

Toivoku oskab kindlasti kommida, tema nimi käib ka läbi siit :)

Ostsin 25 euroga Iphone ja see ei töödanud nagu tehasest, peaks geeniusesse artikli kirjutama.

Üleüldse "kemppiga" auto ei ole enam tänavasõidu kõlbulik ja endast lugupidav(või ei olegi?) auto artikleid fabritseeriv ajakiri laseb selle eetrisse 🤔?

Võin kommenteerida, viiene on minu oma. Differ sai kinni lastud selle ettekäändega, et saaks talvel võibolla jäärajal käia ja ma tahtsin teada, kuidas on sõita keevitatud diffriga autoga, mis ei maksa midagi ja mille hinda on õigustanud ainult mootor ja mille päästmisest keegi ei mõtle. Viiene sai ostetud mootoridoonorina (m50b25 vanos) ja see, et ta üldse sõitis oli tore pluss. Kere on täiesti läbi ja auto 2 aastat seisnud, niiskus sees olnud ja hunnikute viisi elektrikalasid. Viiese jamad ei alanud diffrikeevitamisest. Kes räägib, et diagnostika oleks võind teha, muidugi oleks, aga ausalt öeldes b varuosa vändaandur maksab 25 eurot ja kui m50l sädet pole, siis väga kaugelt ei pea otsima, diagnostika tegemiseks mul endal seadmeid pole ja tol hetkel ei olnd ka tuttaval aega, kellel oli. Keegi ei ole ka väitnud, et me oleks mingid osavad tehnikud, vaid pigem meeldib ehitada ja meeldivad vanad bemmid. Kogemust on täpselt nii palju, kui otsast lahti võtta ja siis uuesti kokku panna, seal juures kodustes tingimustes. Oletan, et 99% inimestel siin foorumis on see samamoodi, mõnedel tõenäoliselt pikema staažiga. Ratas tuli puhtalt enda lollusest ära, pole probleemi seda tunnistada. Müüja väitis kõveraid pidurikettaid ja mina ka uskusin, oleks pidanud üle kontrollima, mis täpselt ja kus logiseb.

 

Kolmesel jäi jah mõned voolikud kahe silmavahele, sest tegu oli esimese mootorivahetusega, mida teinud oleme, osaliselt ka harjutuse eesmärgil. Algaja hobimehaanikud, kes ehitavad autosid ainult enda jaoks, kellelegi teisele sellega liiga ei tee, nii et ma ei tea, miks see inimestele jalgu jääb.

 

Ja jah, tegu oli emotsiooniartikliga, selleks ettenähtud rubriigi kohas, sealjuures toimetaja tellimusele, et milline on elu, kui sul on 5 autot, mis on kõik vähemalt 20 aastat vanad. Loo eesmärk oli väljendada seda, et isegi üsna kirglikult hobiga tegeledes väsitab see ära. Vana tehnika on vana tehnika. Ja kui keegi tahab mulle väita, et roostetanud poltide peale ja oma rullikate peale pole vahepeal vihastanud, siis no palju õnne, olete kõik maailma kõige paremad tehnikud ja tõenäoliselt keegi teine ei tohikski autosid puudutada peale teie. 

Seal Autogeeniuses on ennegi väga kahtlaseid artikleid olnud (üks, autode poputamisest, vist jooksis siit juba ka läbi). Sule, oih, ptüi, klahvisepad tunduvad veits diletandid olevat ja eetrisse läheb kõik, mis pähe tuleb.

 

Mis Paulat puudutab, siis tore, kui naisterahvad autosid harrastavad, aga osadest oma (ja oma abistavate sõprade) üliblondidest hetkedest võiks kirjutamata jätta. Mulle isenesest meeldib, et ta ristis oma saksa auto Adolfiks ja sellest tulenev mitmemõtteline hässtääg "makeadolfgreatagain", mis ilmselt mõnedele mõjub ärritvalt. 😀

 

Ah, eks igaüks ajab oma asja. Kes selfitab autodega ja kes remondib neid, mõne elu on peldikuselfied ja mõni kirjutab rumalusi või sõimab facebookis valitsust oma ihuhädades. Vaba maailm, andke kõik minna!:memeGrin:

2 tundi tagasi, rkiik ütles:

Võin kommenteerida, viiene on minu oma. Differ sai kinni lastud selle ettekäändega, et saaks talvel võibolla jäärajal käia ja ma tahtsin teada, kuidas on sõita keevitatud diffriga autoga, mis ei maksa midagi ja mille hinda on õigustanud ainult mootor ja mille päästmisest keegi ei mõtle. 

Ei mõista, sa kaasad oma ebapädeva tegevusega ühed kõige kallimad isikud oma elus. Soovid nendega toredalt aega veeta, samas teed nende elu isekalt ohtlikuks. Teine külg on kaasliiklejad, seekord ei tulnud autot vastu, milles liikleja oleks võinud saada su rattaga otsaette, jalakäijatest ja ratturitest rääkimata. 

Taaskord, rattapoldid olid kontrollimata, puhas minu viga, elu õpetab ja ei ütleks, et ma isekalt ja teadlikult seadsin ohtu. Ma ei viitsi tegelikult rohkem sellesse teemasse vastata, sest täiesti ajuvaba reaktsioon on Eesti autokommunis netikommentaatoritel, kuidas kõik teavad, kuidas elu paremini elada. Minge elage! 

Pritsin ikkagi sappi juurde. Teadlikult või mitte, ühele mu sõbrale lendas vastu sõitnud veoki alt ära tulnud ratas otse auto laupa. Autos oli ka väike laps koos emaga, õnneks jäid inimesed terveks. Auto (uuemapoolne, mitte 20+ a vana risu) läks muidugi mahakandmisele, võtta polnud sealt enam midagi. 

Tõesti vaid idioot läheb sõitma, kui midagi laperdab all, aga täpselt ei tea, mis. Elementaarne on väga kahtlaste helide korral mitte edasi sõita või üldse sõitma minna. Piduriketta jutt on sama rumal, kui kolvirõnga pesa vahetus iseenesest. 

Muudetud , muutis kurikristjan

Lahe :smiling-face-with-open-mouth-and-cold-sweat:

Mutri lahti saamine on minu arust ikkagi oskuste ja kogemuste pagasist pärit anne , lihtne on kõik nuudid kohe maha keerata .

Aga et sumpa pooleks saagida , et mootor maha saada sest mutter oli roostes jne :rolling-on-the-floor-laughing:

 

 

Tuleks teine hobi valida või enne teoorias asi selgeks teha. Või siis lasta remontida kuskil teeninduses, peab olema ikka üsna nisanäpp, et mitte saada lahti summuti polte, survelaager valetpidi sisse panna (kui eelnevalt ise kõik lahti võetud oli), jätta jahutusvedeliku voolikud lahti jne...

Absoluutselt, pole me keegi siia ilma laksust targana sündinud. 

Mind morjendas selle teksti fookus, kus järeldus pole sisuga kooskõlas.Probleemi otsitakse valest kohast, pole vanemal baierlasel häda midagi,  pigem tegijas.

Olen pidanud Igapäev sõidukina mitut 30/e36 /e34 ja viimased 13aastat. Ei ole murdunud ükski ratas alt ja tehnika on hästi vastupidanud.Pigem on kere see mis alla vannub meie talvede ja teedega. 

Nainegi jätab mõnikord oma e90 koju ja võtab vanema venna  tööle sõiduks. 

Autorile soovin häid mõtteid geenius portaalis, turvalist käeharjutust ja head tervist Adolfile:)

 

Muudetud , muutis sass

aga ma tegelt ei viitsi, meist keegi pole perfektne, ja väita,et kui ei oska siis vii teenindusse, nahhui? kuhu jääb ise tegemise lõbu?

Muudetud , muutis Toivoku

Tiit, seeon kirjutatud emotsioonist, kus kõik oli korraga pahas olukorras ja kõik läks korraga, sul pole olnud sellist hetke,et tahaks kogu pasalaadungi põlema panna ja ära unustada ja võtta mingi tutikas pill millega ei peaks midagi tegema? Mina pigem kiidan sellist ettevõtmist, mitte,et igakojamehe vahetusega peab tulema ja küsima kuidas pidi külge panna või siis kulutada remondimehe/müügimehe aega.

Kui meil poleks kellelgi huvi selle asja vastu siis vaevalt seda foorumit ja seda kogukonda üldse eksisteerikski.

Läheks kuidagi usa auto foorumiks kus iga väikese küsimuse peale on esimene vastus,et pöördu dealershipi.

Muudetud , muutis Toivoku

Kas sinna geeniusesse saan ma ka kirjutada oma kääbikusaagadest auto maailmas või see  on ainult autori privileeg? 

Võiks olla mingi autonihilst. Fm või midagi, kõik saaks ehk targemaks, päästaks mõne elugi. 

Muudetud , muutis sass

Eks Geenius on ka ikkagi portaal, mis peab müüma. Selline jutt müüb ilmselt siis. Kui sina, sass, oled asjalikum, läbi planeerinud kõik, vana auto enne ostmist üle kontrollinud, peale ostu üle teinud kriitilised kohad ning siis sõitma läheks, siis kus oleks pinge, põnevus, millest veel mõned veerud kirjutada? Sõidad rahulikult punktist a punkti b ja kogu lugu. Kuiv ja mage. Kuigi nagu välja toodi, siis see oleks ehk tegelikult pealkirjaga tõelisemalt haakunud. Nii et ärge Geeniuse artikleid nii tõsiselt ka võtke. Seal veel igast ukud kirjutanud, kelle juttu võhikum isegi tõe pähe võib võtta.

Ma pole küll paistab sihtgrupp , aga ehk aitab väike kriitika edaspidiste artiklite tegemistel kaasa. 

Parimat, 

@Toivoku : Ei meenu nagu sellist põlemapanemise hetke, ma selle koha pealt vist keskmisest rahulikuma närviga. Mõne teise koha pealt jälle närvist puudu selle arvelt :P

 

Aga @rkiik kurat tehke need tagaluugijuhtmed korda, saate jälle kaane kinni panna kui lukku veel pahupidi ei pekstud proovimise käigus, et äkki ikka jääb kinni.

 

Mu igapäevapereauto vahepeal tekitas veits frustratsiooni kui ta otsustas pagasnikut avades hakata uksi lukku panema, 2 korda õnnestus võtmed tuppa jätta talle sellekäigus. Müsteerium lahenes kui luugi juhtmekimbu vastu minnes lukud jälle elama hakkasid- selgevärk juhmenuš. Seal oli ka keegi juba remontinud juhtmesidumise ja isoleerinäol. Sai 4 uut juhet veetud luugiseest keresse nii, et jootekohad ei jääks liikuva ala sisse, samuti ei ole hea kui liikuv osa isoleeriga kimpu siduda- mida jäigemalt juhtmed on, seda kergemini nad uuesti murduvad.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus