Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

rkiik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    48
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    5

rkiik võitis päeva viimati 10. juuni

rkiik sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

39 meeldimist

Kasutajast rkiik

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    E30 sedaan 89' m20 2.8 stoker

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Taaskord, rattapoldid olid kontrollimata, puhas minu viga, elu õpetab ja ei ütleks, et ma isekalt ja teadlikult seadsin ohtu. Ma ei viitsi tegelikult rohkem sellesse teemasse vastata, sest täiesti ajuvaba reaktsioon on Eesti autokommunis netikommentaatoritel, kuidas kõik teavad, kuidas elu paremini elada. Minge elage!
  2. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Võin kommenteerida, viiene on minu oma. Differ sai kinni lastud selle ettekäändega, et saaks talvel võibolla jäärajal käia ja ma tahtsin teada, kuidas on sõita keevitatud diffriga autoga, mis ei maksa midagi ja mille hinda on õigustanud ainult mootor ja mille päästmisest keegi ei mõtle. Viiene sai ostetud mootoridoonorina (m50b25 vanos) ja see, et ta üldse sõitis oli tore pluss. Kere on täiesti läbi ja auto 2 aastat seisnud, niiskus sees olnud ja hunnikute viisi elektrikalasid. Viiese jamad ei alanud diffrikeevitamisest. Kes räägib, et diagnostika oleks võind teha, muidugi oleks, aga ausalt öeldes b varuosa vändaandur maksab 25 eurot ja kui m50l sädet pole, siis väga kaugelt ei pea otsima, diagnostika tegemiseks mul endal seadmeid pole ja tol hetkel ei olnd ka tuttaval aega, kellel oli. Keegi ei ole ka väitnud, et me oleks mingid osavad tehnikud, vaid pigem meeldib ehitada ja meeldivad vanad bemmid. Kogemust on täpselt nii palju, kui otsast lahti võtta ja siis uuesti kokku panna, seal juures kodustes tingimustes. Oletan, et 99% inimestel siin foorumis on see samamoodi, mõnedel tõenäoliselt pikema staažiga. Ratas tuli puhtalt enda lollusest ära, pole probleemi seda tunnistada. Müüja väitis kõveraid pidurikettaid ja mina ka uskusin, oleks pidanud üle kontrollima, mis täpselt ja kus logiseb. Kolmesel jäi jah mõned voolikud kahe silmavahele, sest tegu oli esimese mootorivahetusega, mida teinud oleme, osaliselt ka harjutuse eesmärgil. Algaja hobimehaanikud, kes ehitavad autosid ainult enda jaoks, kellelegi teisele sellega liiga ei tee, nii et ma ei tea, miks see inimestele jalgu jääb. Ja jah, tegu oli emotsiooniartikliga, selleks ettenähtud rubriigi kohas, sealjuures toimetaja tellimusele, et milline on elu, kui sul on 5 autot, mis on kõik vähemalt 20 aastat vanad. Loo eesmärk oli väljendada seda, et isegi üsna kirglikult hobiga tegeledes väsitab see ära. Vana tehnika on vana tehnika. Ja kui keegi tahab mulle väita, et roostetanud poltide peale ja oma rullikate peale pole vahepeal vihastanud, siis no palju õnne, olete kõik maailma kõige paremad tehnikud ja tõenäoliselt keegi teine ei tohikski autosid puudutada peale teie.
  3. rkiik

    M: 1988 318i varuosadeks

    spidokas?
  4. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    @eix22 sellised uksed, tagumistest veel pilti pole
  5. Pakkumised teha PMi piltidega, ideaalis võiks olla Harjumaal.
  6. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Mul küsimus paigaldada 86 aasta uksed 89 aasta masinale.
  7. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Palju on vahet pre facelift ja facelifti ustel? Just sedaani omadel.
  8. rkiik

    M/V: M10B18, käigukast ja kardaan

    50 ilma kastita ja kardaanita. (Võid need kaasa anda, aga maksta nende eest ei taha, endal olemas.)
  9. rkiik

    M: M20B25 mudru

    UP
  10. rkiik

    316i Touring '93 - raix

    Visko ära väsind? Iseenesest aretada mingi äge elektriventikas on ka võimalus.
  11. rkiik

    316i '89 m20 stroker - rkiik

    Sai siis vana plokk koos kastiga välja upitatud ja enda huviks lahti võetud. Võtsin ploki täiesti lajali puhtalt sportlikust huvist ja nüüd saigi teada, mis selle mootori sees täpsemalt elutses. Nimelt oli hoopis diisli vänt (lootus ja siiamaani arvamus oli, et m52b28 vänt), kolvid ja kepsud jäid tuvastamata. Kogu sellest lammutamisest on mul hunnik m20 mudru üle, kui kellelgi soovi on, siis võib kirjutada. Panin sellest 6ndast õnnestust kolvist ka pildid, päris korraliku vatti on teine saanud. Viimaks sai aretatud M50 puki otsa, et seda seal putitama hakkata. Esialgu kisuks juhtmed maha ja siis käiks korralikult surveka ja mingi leotusvahendiga üle, tahaks nii puhtaks saada kui võimalik, et endal mõnusam teha oleks. Nimelt see mootor on päris õline igaltpoolt. Mingi hetk käin ka kapotialuse üle, tahaks selle puhtaks saada ja kes teab, äkki viitsiks sealt kõik ebavajaliku ära likvideerida ja ülevärvida.
  12. rkiik

    O: esiosa detaile

    B-osa põll Tallinnas, vasaku udutule juurest natuke mõlkis, muidu korralik. 25 eur Tallinnas.
  13. rkiik

    M: M20B25 mudru

    * 885 kaas, kaks klapi tahaks ülevaatamist, muidu viisakas * sisselase * kütuselatt * pihusteid erinevaid leidub ka (nii m50 kui m20) * genekas * väljalaskekolle korralik * veepump * süütepool * küünlajuhtmete komplekt Bosch alla aasta vanad, korralikud * õhulugeja, tühikäigumootor, gaasiklapp * kõik andurid * juhtmestik + aju * G260 kast * mida iganes veel võib leiduda, äkki leian, uuri üle. Tallinnas, aga ostja kulul liigub vast üle Eesti.
  14. rkiik

    316i '89 m20 stroker - rkiik

    Pikka lugu pole, m20 on kohvi ja parandada ei näe teda pointi. Sai võetud üks m50b25 ilma vanoseta ja hakkan toda pukis viisakaks tegema, ilmselt suht põhjalikult ja see hooaeg ei sõida. Järgmine hooaeg juba puhuriga
  15. rkiik

    M20 ebaühtlane mootori töö

    Esiteks M20d õige termostaadiga ei lähegi 90 kraadini. Osad ei lähegi päris täpselt mõõdiku keskele, see tingimata ei ole näitaja. Võid veel TPSi, vändaanduri, lambda ja pihustid üle vaadata. TPS kõlab kõige reaalsemana + võid ju ära puhastada gaasiklapi (ja muu sealt kandis) ning lisaks proovi mõne teise õhulugejaga.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus