Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

rkiik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    61
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    6

rkiik võitis päeva viimati 16. jaanuar

rkiik sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

45 meeldimist

Kasutajast rkiik

  • Tiitel
    Bemarivend

Profiili info

  • Minu autod
    E30 sedaan 89' m20 2.8 stoker

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. rkiik

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Ma jookseks tormi, ilus aparaat, saaks veel 2.5 ka sisse. @Tanel_P
  2. rkiik

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Üldjuhul olen täheldanud seda, et siin tuttavate autodel, mis hiljuti ümber regatud mootorid on, on nii läinud, et kered, millel passis kati ei ole, siis ei muutu see passis ka. Isegi kui m50 paned (mida tehasest minu teada ilma katita ei tule), siis "õigesse keresse" panduna ei ole kati vaja.
  3. rkiik

    O: katuseluugi mehhanismi

    Ostan kogu mehhanismi kogu täiega, ideaalis Harjumaal. Võib pakkuda ka kogu täiega koos paneeliga.
  4. rkiik

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    ah ei ole see m50 passi saamine nii keeruline midagi, vahel võib natuke seletamist ette juhtuda, aga kui saadakse Volvo m52 mootoriga passi, siis saadakse ka e30. https://www.instagram.com/raketibaas/p/BsabRuPhNhw/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wrvvkkqtgt9n
  5. rkiik

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    See valge päris äge, kui originaal nina tagasi saaks ja tõllarattad alt ära viskaks. Hind ka enamvähem paigas.
  6. rkiik

    O: M42 mootorit

    Pole ta müügikuulutust näind, oskab äkki kommenteerida
  7. rkiik

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Üldiselt su jutu järgi otsid sa vähe teistmasti autot, kui pea 30 aastat vana autot. Keskkonsool lipendas, kindalaegas logises, aknad käisid raskelt? Need käivad kõik ju nii vana auto juurde, mida ei ole otseselt jupideks võetud ja täielikult taastatud. Kõik need on üks haaval likvideeritavad vead, keskkonsoole saada küll (huvipärast vaatasin ja orikas uus on 135 eurot) ja aknatõstukeid saab ka putitada. 3500 eurot korras kerega rullika eest on täna more or less päris hästi saadud ja isegi kui sa Eestis mõne leiad, millal eelnimetatud asjad korras on, siis on tal muud puudused. E30 turg ei rahune maha. 316tesid (vahet pole, mis kerega) leiad mujalt Euroopast, vahel harva tuuakse neid 1k juurde hindlusega Eestisse ka. Juba kaks aastat tagasi oli võrdlemisi keeruline neid leida ja praegune aastaaeg soosib su otsingut kõvasti, kevadel/suvel oli see aasta täiesti tühi, müügil autosid põhimõtteliselt, et ei olnud.
  8. rkiik

    O: M42 mootorit

    Ideaalis Harjumaal, mida värskem seda parem ja sellest ka hind. Võimalikult komplektne, kui on e36 pealt, siis võib olla ilma karterita.
  9. Äkki kellelgi on, ideaalis Harjumaal. Pakkumised pange koos hinnaga.
  10. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    @Toivokult sain kaks tükki päris viisaka kvaliteedi ja hinnaga, võid teda torkida
  11. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    @Tiit e34 on juba teel ja sõidab ja kinnise luugiga Kokku joodetud, üks kaitse tagaistme alt välja vahetatud, mis ilmselt lühisest lendas ja kõik korras. Samamoodi oli keegi enne imelikult remontind seda touringu niigi natuke vastikut lahendust ja olid liiga pingul ja rebis lahti.
  12. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Taaskord, rattapoldid olid kontrollimata, puhas minu viga, elu õpetab ja ei ütleks, et ma isekalt ja teadlikult seadsin ohtu. Ma ei viitsi tegelikult rohkem sellesse teemasse vastata, sest täiesti ajuvaba reaktsioon on Eesti autokommunis netikommentaatoritel, kuidas kõik teavad, kuidas elu paremini elada. Minge elage!
  13. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    Võin kommenteerida, viiene on minu oma. Differ sai kinni lastud selle ettekäändega, et saaks talvel võibolla jäärajal käia ja ma tahtsin teada, kuidas on sõita keevitatud diffriga autoga, mis ei maksa midagi ja mille hinda on õigustanud ainult mootor ja mille päästmisest keegi ei mõtle. Viiene sai ostetud mootoridoonorina (m50b25 vanos) ja see, et ta üldse sõitis oli tore pluss. Kere on täiesti läbi ja auto 2 aastat seisnud, niiskus sees olnud ja hunnikute viisi elektrikalasid. Viiese jamad ei alanud diffrikeevitamisest. Kes räägib, et diagnostika oleks võind teha, muidugi oleks, aga ausalt öeldes b varuosa vändaandur maksab 25 eurot ja kui m50l sädet pole, siis väga kaugelt ei pea otsima, diagnostika tegemiseks mul endal seadmeid pole ja tol hetkel ei olnd ka tuttaval aega, kellel oli. Keegi ei ole ka väitnud, et me oleks mingid osavad tehnikud, vaid pigem meeldib ehitada ja meeldivad vanad bemmid. Kogemust on täpselt nii palju, kui otsast lahti võtta ja siis uuesti kokku panna, seal juures kodustes tingimustes. Oletan, et 99% inimestel siin foorumis on see samamoodi, mõnedel tõenäoliselt pikema staažiga. Ratas tuli puhtalt enda lollusest ära, pole probleemi seda tunnistada. Müüja väitis kõveraid pidurikettaid ja mina ka uskusin, oleks pidanud üle kontrollima, mis täpselt ja kus logiseb. Kolmesel jäi jah mõned voolikud kahe silmavahele, sest tegu oli esimese mootorivahetusega, mida teinud oleme, osaliselt ka harjutuse eesmärgil. Algaja hobimehaanikud, kes ehitavad autosid ainult enda jaoks, kellelegi teisele sellega liiga ei tee, nii et ma ei tea, miks see inimestele jalgu jääb. Ja jah, tegu oli emotsiooniartikliga, selleks ettenähtud rubriigi kohas, sealjuures toimetaja tellimusele, et milline on elu, kui sul on 5 autot, mis on kõik vähemalt 20 aastat vanad. Loo eesmärk oli väljendada seda, et isegi üsna kirglikult hobiga tegeledes väsitab see ära. Vana tehnika on vana tehnika. Ja kui keegi tahab mulle väita, et roostetanud poltide peale ja oma rullikate peale pole vahepeal vihastanud, siis no palju õnne, olete kõik maailma kõige paremad tehnikud ja tõenäoliselt keegi teine ei tohikski autosid puudutada peale teie.
  14. rkiik

    M: 1988 318i varuosadeks

    spidokas?
  15. rkiik

    Lobamokkade rubriik

    @eix22 sellised uksed, tagumistest veel pilti pole
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus