Jump to content
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Recommended Posts

 

20190412_142751.jpg

Ennast jäi vaevama, et kas ma olen loll või ei saa aru, kas tohib või millal tohib sellises kohas parkida? Märk taga näitab parklat, aga ees näha parkimise keeld teatud kellaajal. All lisatahvel, et kindlasti ei tohi parkimiskellaga 1h parkida või mis see peaks tähendama? Bemm minu oma, et ei ürita kellegi peale näpuga näidata sinna parkimises :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tõlgendaks seda nii, et tööpäeviti kella 07-19 vahel ei tohi seal parkida kauem kui 1h (parkimiskella kasutades), muidu auto võidakse teisaldada. 19-07 tööpäeviti ja nädalavahetustel võib parkida ka ilma parkimiskellata ja kauem kui 1h. Mis teised arvavad?

 

P.S. Tundub olevat lasteaia juures. Seal on see tavapärane praktika.

Edited by Tanel_P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline märgistus oleks palju arusaadavam. Praegu parkla, kus ees parkimiskeelu märk :D

20190412_195038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis marki õli oleks E30 mootoril kõige parem kasutada? Kindlasti poolsünt 10W-40, aga just mis marki eelistada. Need praeguse aja kõik õlid ei pruugi ehk kõige sobilikumad olla 35 aastat vanale autole. Praegu sees olev Mobil2000 tükib ikka kuskilt tihendite vahelt veidi immitsema kuigi tihendid on kõik uued. Seda ohtu küll ei ole, et territooriumi hakkaks märgistama.

Edited by Priitv01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retro õlid on lettidel kohe vanade autode jaoks, mis sisaldavad veel neid ühendeid, mida m10, m20 ja m30 vajavad. Mitte ainult tihendite pärast, vaid tänapäeva õlidel igast head ained välja võetud, mis pidavat katte ja DPFe ummistama ja maailma saastama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise kasutanud nt. Castrol Magnatec-i paar aastat (10W-40 poolsünt) ja eelmisel aastal proovisin Liqui Moly MoS2 lisandiga õli, veits halli värvi. Kuidagi tundub et see Liqui Moly on nagu parem, objektiivset põhjust pole :D Ilmselt ostan seda nüüd uuesti. Varem lasin OMV vaadiõliga (Erimell müüb oma taarasse), mis oli 5e liiter ja pold sellel ka midagi viga tegelikult.

Peamine, pane ikkagi igal aastal uus õli ja filter, sõidad küll see paar tuhhi ja tuleb vahel mõte et milleks, aga vanale mootorile uus mesi meeldib :D

Edited by GTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

kellelgi sellist detaili pakkuda on? peaks olema vist mtech2 lisa? ja kas ta sobib tavalise fl stange kylge(endal olemas ainult see pealmine osa kus on suunakad

Screenshot_20190414-000152.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ervin tänud.

Ja oskab keegi õelda kuidas saada kätte esisilla tala poldid, mis on puruks murdujuhipoolsed poldid molemad puruks(poolraami sees, tikk ei ole plekiga tasa, vaid ca 1 cm seespool

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 tundi tagasi, GTA ütles:

Ise kasutanud nt. Castrol Magnatec-i paar aastat (10W-40 poolsünt) ja eelmisel aastal proovisin Liqui Moly MoS2 lisandiga õli, veits halli värvi. Kuidagi tundub et see Liqui Moly on nagu parem, objektiivset põhjust pole :D Ilmselt ostan seda nüüd uuesti. Varem lasin OMV vaadiõliga (Erimell müüb oma taarasse), mis oli 5e liiter ja pold sellel ka midagi viga tegelikult.

Peamine, pane ikkagi igal aastal uus õli ja filter, sõidad küll see paar tuhhi ja tuleb vahel mõte et milleks, aga vanale mootorile uus mesi meeldib :D

 

Tänud, seda Liqui Molyt võib vahelduseks täitsa proovida. Ma ise olen ka ikka seda meelt, et vähemalt aastas korras peaks õli ja filtrit vahetama.

Edited by Priitv01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liqui Moly MoS2 peseb pullilt puhtaks mootori seest, aastaid tagasi kadus ühe õlivälbaga klapikambrikaane seest kinnipõlenud pläust ära ja asemel kena kuldne läige, sisse kallates ehmatab ära ainult korra :)

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutasin mitte küll e30 aga teise masina peal 10w-60 Liqui Moly õli aga tollega oli siuke pull,et õli kaob/kulub 😀

Välja ei tilkund,ei suitsend jne aga õli vahetus aja jooksul tuli juurde kallata. 

Samas läksin pärast Castroli teema peale üle ja õli vahetusega tuli sama kogus välja tagasi mis sisse sai pandud. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10w60ga kannatas subaruga jäärada sõita, kuna võrreldes 10w40ga oli õlirõhk 1bar suurem, õlitemperatuuril 100c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy