Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Young Fanatik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    23
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast Young Fanatik

  • Tiitel
    Algaja

Profiili info

  • Minu autod
    Bmw E30 325 87'

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Max. tänud. uurin järgi
  2. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @kurikristjan kõik sõltubki mis seisukorras mootor on, kui silindrid ja kolvid korralikud siis tuleb hoonimine plus uued rongad, kui aga ovaalsed ja loksud sees juba, siis pean rem moodus kolvid otsima( mida ma siiamaani ei ole suutnud leida,vb m50 kolvid sis ehk?) kaasel lasen loigata 30+45° (oli vist nii) klapipesad. klapid puhtaks, kaase labipesu, lihv, nookurite seisukord yle vaadata ja sääretihendid uued. Hetkel mootor käib yhtlaselt(v.a kylmalt siis jätab vahele ja raputab) ei suitse, kõrvalisi helisid ka pole. Vedelikke ei tarbi, v.a 98😀
  3. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @extreme327 eks kui laiali kisun moto siis saab teada mis seisus õlipump on, aga sedagi hea teada, et tuleb ilusasti toime selle agregatuuri ära toitmisega. Aga seni on rindel muutusteta, auto ootab kodus kuni jälle tal midagi tehtaks, aga ise hetkel tööl ja asi venib. Kuu lõpus plaanis tellida saaled ja muud tihendid, järgmine kuu arvatavasti aju ja cooleri ning pihusti systeem.
  4. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Max. ausaltöeldes pole mootori silindri surveid yle mõõtnud, kui peakski olema blokk kulunud, siis tuleks muretseda uued kolvid. Hetkel jäävad originaalid plaani, täpsemalt saab siis teada kui moto laiali kisun. Minekut tal naq ikka on, kuigi teise käiguga enam kerima väga ei võta.😀
  5. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @GTA orig kolbe ma pole ka suutnud leida, aga sepis kolvid hakkavad alates 1300 eur. @extreme327 eks kindlasti tulevad arp kaane ja kepsu poldid, kaas tehakse ka ilusasti ära, sealt ei plaani kokku hoida. Ma polegi hetkel sru saanud kui palju tuleb neid kolbe siis modida? Kui panna paksem tihend siis peaks ju koik enamvähem olema. Kepsud on m50 kone omad(sepis) aga mõõdud on täpselt samad.saaled ja muu pudru tuleb ka uus kindlasti, bloki seisukorda hetkel ei tea kas ja kui palju on vaja seda lihvida/hoonida sest tahaks talvel sellega veidi sõita. Hetke plaan on koik vajalikud ära tellida/ osta. ja jaan veebr moto pulkadeks ja tegemiseks. Mis õlipumpa sa kasutada soovitaksid? ise olen mõelnud et turbo jaoks eraldi elektriline pump osta ja lisa avaus karterisse.Ma ei tea kas orig punp suudab ära toita turbot, õliradika ja mootori?
  6. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Margo vasktihend ja sepiskolvid laideti mul maha jah, ise hakkasin ka mõtlema et krt ei hakka ju 800 hp votma sellest mootorist. Netiavarustest olen uurinud et 450 hp on täiesti reaalsne sellele mootorile, ja suhteliselt ohutu ka. Surveastme valiku teen täpse siis , kui saan teada kui palju mul kaanelt maha lihvitakse. Prg seisuga arvutasin ,et kaas jaaks sama paks, siis 8.8 lt 8.5 le saamiseks on vaja 0.38 mm paksemat tihendit.
  7. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Spazierstock ega ta nii kipub olema jah, hetkeseisuga olen juba investeerinud ca 1500 eurot siia autosse. ja läheb veel sinna seda raha. Kaugsõidu autojuht ka just miljoneid ei teeni kuus😀 Aga kuuaja peale u 700 800 eurot suudan ikka korvale panna auto jaoks.
  8. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @extreme327 eks näis kaua ta kestab, kui laheb laiali siis valikus on ka holset 35. hetkel yritaks ta lihtsalt toimima saada, siiski esimene turbo projekt, ja enamus teadmised ammutatud internetist.
  9. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Max. kubatuur jääb jah samaks, ei ole plaanis hetkel seda suuremaks ajada. Esialgu prooviks ta plaanitud setiga toimima saada.
  10. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    @Vengerfeldt yhe mehe vana on teise mehe uus, naq öeldakse, kui juhuslikult on kellelgi pakkuda korralikke asju siis miks ma ei tohiks osta? Raha tõesti puuotsas ei kasva mul, ega enamustel vist mitte, miks muidu projektid 2_3 a peale venivad? eesmärk on ta järgmise a kevadeks ilusasti seadesse saada. Investeerin korraga sinna nii palju kui on võimalik. Projekt kindlasti seisma ei jää, juppe aina tuleb juurde. Hetkeseisuga lisandusid kepsud ja turbo ning mootori flantsid.
  11. Young Fanatik

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    paar päeva on vaikus olnud, ega midagi suurt toimunud pole kah. Turbo jõudis kohale ja 50 mm WG sain kätte. tuleb lasta teha flantsid turbole ja koldele, kepsud tellida, uued saaled rõngad ja palju muud. Aga kahjuks raha kulub sinna kiiremini kui seda teenida jõuan ja ei taha kõik nii kiirelt minna😀. Eesmärk on siiski järgmise aasta talve lõpuks pill seadesse saada ja paar kilomeetrit rehve asfaldile jätta. Kui näiteks kellelgi on jäänud oma turbo projektist yle intercooler, torustik, silikoon lõdvikud jne võib mulle pakkumise teha.
  12. Young Fanatik

    316i (m50b25) '89 - devil86

    @devil86 mis selle progeaju hinnajärk võiks olla, see mis on uus juba.
  13. Young Fanatik

    316i (m50b25) '89 - devil86

    @extreme327 suur tänu. tema kaudu tuleb tõesti mõistlikum võtta, ise enamus ajast lõuna euroopas ja pole väga aega sellega pusida.
  14. Young Fanatik

    316i (m50b25) '89 - devil86

    Mis aju sa kasutad? endal ka käsil turbotamine, kyll m20b25 aga usun et see vaga rolli ei mängi. Plaan oli tellida ms3 aga uurides selgus et EV lajatab korralikud maksud sinna otsa, sõbral on yle yks ecumaster emu, sellest pole mul õrna aimugi kus ja mis😀 turbo koht on päris hea, sinna põhjakate ka veel alla ja usun et yv onud ei saa midagi aru.
  15. Young Fanatik

    318i Touring '91 - Varik

    Sellel on roosteuss päris korralikult maiustanud😀 Jõudu ja jaksu taastamisega
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus