Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Kes teadis, kes ei teadnud. 

Kellele läks korda, kellele mitte.

 

Pean kurvastusega tõdema, et sain väikese viitega teada- paraku on meie seast raske haiguse tagajärjel lahkunud kasutaja eesnahkhiir.

https://foorum.e30.ee/profiil/316-eesnahkhiir/

 

Olin temaga siin ikka pidevas suhtluses ning jamagagi kursis kuid kui täna temaga rääkima läksin ei vastanud minule enam paraku tema.

 

Olgu rullikaparadiisis tal viskit lõputult ja masin igikestev....

Muudetud , muutis C4V6
  • Kurb 10
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Idee poolest ju oleks vaja. Üldiselt sa ei tohi ju muuta miskit ise. Tekib aga küsimus kes Eestis hakkab neid väljastama/kontrollima? Kui läed Maanteametisse siis juba igasugune ümberehituse jutt ehmatab neid nii ära,et vastus tuleb ilma asja läbi mõtlematta juba negatiivne. 

Norras siin ka kõik asjad karmid,kuid igasugune ümber ehitud pannakse kirja ja on ok. Nii suuremad pidurid kui ka turbo mootor. 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kus tead entu, oled läinud?

Kui on vastava auto jaoks paberid olemas ja näiteks saksa Tüv poolt heaks kiidetud, siis peaks passi kirja saama näiteks madalduse. Peavad auto kõrguse üle mõõtma ainult. 

Flantse teevad ka H&R jne, siis peaks nende kohta ka vastavad paberid olema, iseasi kus sa leiad sellise mnt ameti tegelase kes viitsiks sinuga tegeleda, kergem öelda ju et ei saa/pole võimalik/tõmba uttu.

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Rool peab passis kirjas olema,  siis on okei. Märkuste lahtris siis ümberehitus mingi koodiga. Passi saamiseks peab aga olema mudelile vastavuse sert tootjalt (ilmselt sobib saksa ABE) ja kui auto on tehasest airbagiga olnud siis ei loe see sert ka.

Sama seis on igasugu vedrustuse komponentide ja summutitega jne. ÜV punkt ei hakka hindama asja sobivust, dokumentide esitamine mnt-sse on aga võimalik ja keeldumiseks peab neil mingi parem põhjus olema, kui see et ei viitsi süveneda, ei tohi ja jutul lõpp. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Flantsi küll olla ei tohi. Ei usu, et mingit paberit ka saab selle kohta. See, et suured tootjad teevad, ei näita midagi. Racing kraami alla liigitub lihtsalt. Kuigi olenevalt flantsi paksusest ja velje stiilist võib seda üldse keeruline näha olla. Coili väga maha ei keera, siis ma ei usu ka, et keegi midagi kobisema peaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sõltub vast autost ja tugevalt ka härrast. Nt 19 oleks rullika all ilmselge neeger ja tõmbaks tähelepanu. Mõni huiab rehvimõõte mm täpsusega, mõni mitte.

 

Rehvid, flantsid suht lihtsasti vahetatavad ning mina ei võtaks riski minna “valede” tükkidega.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus