Max. Postitatud 3. detsember 2016 Postitatud 3. detsember 2016 1 tund tagasi, harcore ütles: kust kohast tee vaatade mis lisad e30-l on tehasest väljudes peal olnud? Googeldad 'bmw vin decoder'. võtad meelepärase saidi, ntks bimmer.work ja sisestad oma vin koodi 7 viimast numbrit ja/või tähte.
harcore Postitatud 3. detsember 2016 Postitatud 3. detsember 2016 1 tund tagasi, Max. ütles: Googeldad 'bmw vin decoder'. võtad meelepärase saidi, ntks bimmer.work ja sisestad oma vin koodi 7 viimast numbrit ja/või tähte. tänud
Margo Postitatud 4. detsember 2016 Postitatud 4. detsember 2016 Friday, December 02, 2016 kell 18:34, Chulo ütles: Ilma rullimata koopasse ei mahu kindlasti. Mul taga 25/50 R16xJ8 ET16 ja käib vastu. Prefacele saab rohkem tuunida, enne kui vastu hakkab käima, nii et see suhteline.
Paap Postitatud 4. detsember 2016 Postitatud 4. detsember 2016 Keegi on juba seal koobastega mingit nahka teinud ja ääred rõvedalt üles keeranud, vbl mahub (235/40R17). Proovin. Aga kas abs vms ei lähe lolliks kui erineva kõrgusega rehvd ees-taga?
Leks Postitatud 4. detsember 2016 Postitatud 4. detsember 2016 ABSile savi, võid ilma rehivita ka lasta. Miskit ei muutu
Margo Postitatud 4. detsember 2016 Postitatud 4. detsember 2016 Rullikal jah ASC ei ole veel, aga isegi ASC lubab mingi protsendi erinevuse, enne kui toimetama hakkab.
RaidoM Postitatud 5. detsember 2016 Postitatud 5. detsember 2016 http://www.ebay.com/itm/1988-BMW-M3-E30-M3-/182376267042?&_trksid=p2056016.m2518.l4276 Üks väsinud M3 US and A-s
Max. Postitatud 5. detsember 2016 Postitatud 5. detsember 2016 Suht barnfind. "The best i can do is.....$"
sass Postitatud 5. detsember 2016 Postitatud 5. detsember 2016 Mingi vana pann,mu kuut sama värvi nii ,et voin m3 märgi külgejätta küll.
oo7 Postitatud 6. detsember 2016 Postitatud 6. detsember 2016 (muudetud) M on M Vahe ongi selles et teed selle korda on see M3, teed enda oma korda maksab see heal juhul 5 kilo. Võimalused olemas tasub sellise timmimine ära, sest hinda koorivad suht korralikult . Lasta teha kindlasti mitte.. Muudetud 6. detsember 2016, muutis oo7
ryan Postitatud 6. detsember 2016 Postitatud 6. detsember 2016 http://www.klokkerholm.com/xProductCatalogue/productCatalogue.aspx?Group=61855 Piduri plekkide juurde tagasi tulles on nee Klokkerholmi kodulehel täitsa olemas . Ma saan aru , et need tuleb läbi firma tellida , eraisikud võivad suu puhtaks lükata . Autokaubad24 ütles , et neid ei saa ja ostukorvi ei lisatud .
RaidoM Postitatud 6. detsember 2016 Postitatud 6. detsember 2016 Tasub mõne varuosapoega siis vist ühendust vōtta ja ehk saavad tellida kui piisavalt huvilisi on.
zero Postitatud 7. detsember 2016 Postitatud 7. detsember 2016 Kas keegi Tallinnas saaks suurt obc-d testida? Tahaks lihtsalt näha kas pildi võtab ette. Kirjutage privasse.
Paap Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Mis täpselt viga on ei tea aga pilt on sarnane nagu fotol: Esimene kang ei lähe oma asendisse (jääb liiga üles) ja ei fikseeri korralikult seljatuge. Tundub üsna levinud probleem olema: http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isseat.html Kuhu võiks sellise istme remonti viia?
ryan Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Mis praegu mihkli garages valmimas on ? Kas see roostes kabrio moodi asi on ka edenenud ? 1
Paap Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Avastan siin veel autot: Ma ei kahtle 80-ndate bmw inseneride loomingus aga kas see 22kg kaaluv pomm "vibration damper" on kabrio pakiruumis tõesti vajalik lisa?
Margo Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Pidi olema. Millegi pärast arvutasid bemmi insenerid, et kabrio tagaots pidi rohkem vibreerima kui sedaani oma. Aku ka selle pärast ees. E36 kabriole tehti spets aku, mida võib pagassi panna. Ilmselt nüüdsed geelakud kõlbaks ka.
eix22 Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Vaatan ,et olgu tahes kui hea kere, tüüpkohad annavad ikka endast märku igal kerel. Tanketoru kaob ära varsti, see on suurem probleem vast, kui see pomm
Paap Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Ära pulli, paak ja toru on täitsa tutikad ja kinnitused kõvad, see väike täpike seal küll asja ei muuda Ega ma end bmw inseneridest targemaks ei pea, läheb pomm tagasi pagassi.
eix22 Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 See täpp on läbi kere mädanenud tanketoru kinnitus, tõsi küll, püsib ilmselt veel aastaid küljes, aga on läbi. Kinnitus ise võib tugev olla, aga pole kasu tast kui kere küljest lahti roostetanud 1
GTA Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 (muudetud) https://en.wikipedia.org/wiki/Scuttle_shake Nagu aru saan siis jäigastava elemendi ehk katuseta on kere kergemini resonantsvibratsioonidele alluv ja selle vältimiseks/leevendamiseks on insenerid näind palju kurja vaeva. Mitte ainult pagassis pole see vibra vaid tuntav rohkem esiotsas siis. Aga kas mitte M3 cabriotel pole aku pagassis juba? Mis lahendusi neil kasutatud on siis et loogika teine on? Muudetud 8. detsember 2016, muutis GTA
markusH Postitatud 8. detsember 2016 Postitatud 8. detsember 2016 Kui keegi sellest "lisast" puudust peaks tundma siis minul on pakkuda.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse