Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud

 

1 tund tagasi, harcore ütles:

kust kohast tee vaatade mis lisad e30-l on tehasest väljudes peal olnud?

Googeldad 'bmw vin decoder'. võtad meelepärase saidi, ntks bimmer.work ja sisestad oma vin koodi 7 viimast numbrit ja/või tähte.

Postitatud
1 tund tagasi, Max. ütles:

 

Googeldad 'bmw vin decoder'. võtad meelepärase saidi, ntks bimmer.work ja sisestad oma vin koodi 7 viimast numbrit ja/või tähte.

tänud

Postitatud
Friday, December 02, 2016 kell 18:34, Chulo ütles:

Ilma rullimata koopasse ei mahu kindlasti. Mul taga 25/50 R16xJ8 ET16 ja käib vastu.

Prefacele saab rohkem tuunida, enne kui vastu hakkab käima, nii et see suhteline.

Postitatud

Keegi on juba seal koobastega mingit nahka teinud ja ääred rõvedalt üles keeranud, vbl mahub (235/40R17). Proovin.

Aga kas abs vms ei lähe lolliks kui erineva kõrgusega rehvd ees-taga?

Postitatud (muudetud)

M on M

 

Vahe ongi selles et teed selle korda on see M3, teed enda oma korda maksab see heal juhul 5 kilo.

 

Võimalused olemas tasub sellise timmimine ära, sest hinda koorivad suht korralikult . Lasta teha kindlasti mitte..

Muudetud , muutis oo7
Postitatud

Avastan siin veel autot:

Ma ei kahtle 80-ndate bmw inseneride loomingus aga kas see 22kg kaaluv pomm "vibration damper" on kabrio pakiruumis tõesti vajalik lisa?

vd.jpg

Postitatud

Pidi olema. Millegi pärast arvutasid bemmi insenerid, et kabrio tagaots pidi rohkem vibreerima kui sedaani oma. Aku ka selle pärast ees. E36 kabriole tehti spets aku, mida võib pagassi panna. Ilmselt nüüdsed geelakud kõlbaks ka.

Postitatud

Vaatan ,et olgu tahes kui hea kere, tüüpkohad annavad ikka endast märku igal kerel. Tanketoru kaob ära varsti, see on suurem probleem vast, kui see pomm :D

Postitatud

Ära pulli, paak ja toru on täitsa tutikad ja kinnitused kõvad, see väike täpike seal küll asja ei muuda :)

Ega ma end bmw inseneridest targemaks ei pea, läheb pomm tagasi pagassi.

Postitatud

See täpp on läbi kere mädanenud tanketoru kinnitus, tõsi küll, püsib ilmselt veel aastaid küljes, aga on läbi.

Kinnitus ise võib tugev olla, aga pole kasu tast kui kere küljest lahti roostetanud :)

  • Meeldib 1
Postitatud (muudetud)

https://en.wikipedia.org/wiki/Scuttle_shake
Nagu aru saan siis jäigastava elemendi ehk katuseta on kere kergemini resonantsvibratsioonidele alluv ja selle vältimiseks/leevendamiseks on insenerid näind palju kurja vaeva. Mitte ainult pagassis pole see vibra vaid tuntav rohkem esiotsas siis.

Aga kas mitte M3 cabriotel pole aku pagassis juba? Mis lahendusi neil kasutatud on siis et loogika teine on? :D

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus