Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_113120

M on M

 

Vahe ongi selles et teed selle korda on see M3, teed enda oma korda maksab see heal juhul 5 kilo.

 

Võimalused olemas tasub sellise timmimine ära, sest hinda koorivad suht korralikult . Lasta teha kindlasti mitte..

Muudetud , muutis oo7

comment_113213

https://en.wikipedia.org/wiki/Scuttle_shake
Nagu aru saan siis jäigastava elemendi ehk katuseta on kere kergemini resonantsvibratsioonidele alluv ja selle vältimiseks/leevendamiseks on insenerid näind palju kurja vaeva. Mitte ainult pagassis pole see vibra vaid tuntav rohkem esiotsas siis.

Aga kas mitte M3 cabriotel pole aku pagassis juba? Mis lahendusi neil kasutatud on siis et loogika teine on? :D

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus