Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

oo7

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    1 662
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    63

oo7 võitis päeva viimati 10. august 2017

oo7 sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

408 meeldimist

Kasutajast oo7

  • Tiitel
    Iidne fänn

Profiili info

  • Minu autod
    330Ci

Hiljutised profiili külastajad

766 profiili vaatamist
  1. oo7

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Paras kuhugi Eesti automuuseumisse paigutada sierra ja datsuni kõrvale, järeltulevatel põlvedel hea vaadata, mis eestlased tegid kunagi
  2. oo7

    325i '90 - GTA

    Lihtsalt ainult nukk ära vahetada siis ei juhtu suurt midagi. Mitu kraadi see on ?
  3. oo7

    Lobamokkade rubriik

    Ja päevaga läinud ka Mis hind oli, millega pakuti ?
  4. oo7

    320i’90 - chrislinsepp

    V8 läheb täpselt max piiridesse oma 3.0 mahu ja 160kw, sellel on 3,5L ja siis ei saa ! Sinna 3.0 kirjaga sisselase ajutiselt toppida siis eitea kas läheb läbi ja saab 3.0 138kw arvele Üldiselt M30 mootor näeb nii vana välja, et kas üldse selle pärast põdeda, kahtlen, et keegi kuskil ülevaatusel üldse aru saabki, kui see 3.5 sealt maha käiata
  5. oo7

    325i M-technik 1 '86 - Hiis

    Ma eemal olnud asjast, pange ehk väike lühikokkuvõte mis asjast see auto nüüd lõpuks valmis v palju vanast käiku läks
  6. oo7

    Lobamokkade rubriik

    Ma vb olla pigem arvan, et seal artiklis kirjeldatakse mingeid tarbe-auto pedereerijaid. St neid kes tugevalt kahaneva väärtusega kulumaterjali koguaeg timmivad. Tahaks nagu teha aga ei oska paremini ka, ning siis kiletavad tulesid ja viivad numbrimärki teisele kohale jne.
  7. oo7

    318 (m20b25 stroker) '90 - eliise22

    Päris hea, mis aju seda kremplit juhib, mis pihustid on ? Kui originaal, siis saab selle õige kiibiga päris vägevalt lippama. 2,8L ntx on korraliku juhtimisega kõvasti kiirem kui 141kw
  8. oo7

    318 (m20b25 stroker) '90 - eliise22

    siis põle b25 vaid b27
  9. oo7

    318 (m20b25 stroker) '90 - eliise22

    Palju tal töömahtu on siis kui b25 stroker on ?
  10. oo7

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    FL 316i sedaan on kindlalt kõige odavama hinnatasemega e30 mudel. Selle hinnaga, kui inflatsioon sisse arvestada ei osta seda keegi ka 5++a pärast kahjuks. Veelvähem sellisest riigist nagu Läti, kus on vaja arenenud maale impordiks taguda korralike makse
  11. oo7

    Bmw 316 87a Jäärajaauto.

    +1 Lisa sinna veel hiina BBS, mis tavaliselt alla soetatakse ja mis täiesti vales mõõdus ning koopaid äestab Teine asi on see ka, et hoolimata, et tegu on vana keremudeliga on tavaliselt kahjuks tegu ka mingi 518 v 520-ga mis ei maksa ega hakka ka kunagi eriti midagi maksma. Isegi E12 mis palju ilusam ja vanem on ei maksa plank mudel kuskil kuuriall vedelenuna suurt kahjuks midagi..
  12. oo7

    Lobamokkade rubriik

    Graafiku nihutamine annab võimsust juurde, kuna see läheb mitte ainult paremale vaid ka kõrgemale Lisaks avamisajale avab sprotnukk ka klappe rohkem , s.t tõus on suurem ehk tuleb ikkagi ka jõudu juurde. Kuskil 4000rpm pealt läheb masin juba palju paremini edasi, kui enne. Mingi 284 v 288 on tänaval veel sõidetavad asjad, mitte 9000rpm mootori kraam. Niisama sinna sisse seda toppida ei soovita, kuna eelpool mainitud modifikatsioone tegemata ei muuda ta suht midagi peale lonkava tühikäigu. 885 kaanel kanaleid lõikama/portima hakata on mõttetu, kunagi ühel kaanel sai tehtud ja mingit vahet küll tunda polnud. Need seal niigi parajalt suured Tänaval sõita on jh see 2.8L setup parem muidugi kõvasti vs M20b25 sportnukaga, aga selleks peab mootori lahti kiskuma, teisel juhul ainult pea maha võtma, mille mingi 1,5 tunniga lauapeale laiali saab, kui piisavalt palju seda maha kiskunud oled . Kes kõike tahab korraga saada ja raha mitte väga kulutada, pange mingi uuem topelt vanostega mootor peale (ntx 3.0 170kw) ja on igast asendist tõmme olemas
  13. oo7

    Lobamokkade rubriik

    Ple vaja seda nuka teemat väga üle mõelda, töötab tavaliste asjadega ka, Schricki 284 võib tuimalt sisse lükata originaal vedrude jne värkidega ja lasta tal 7000rpm käia, ning sõita nagu oleks selle auto varastanud ei juhtu midagi, venna oma sõidab Taanis edasi ka praegu veel mingi 4ndat aastat selle setupiga. Igatahes kiirenduse mõttes M20B25 tavaline kange nukaga, suure gaasiklapi, M30 lugeja ja pihustite ning 7000rpm piirajaga ajuga oli umbes sama kiire, kui 2.8L M20 ilma nende asjadeta, aga mootori iseloom äärmiselt erinev. Esimene siis tühikäigul lonkab ja alla 2000rpm on nagu 316, samas 7000 pealt rebib korralikult, teine tõmbab kohe algul hästi ja lõpp vajub ära. Ehk tänaval sõita parem. Muidugi 2.8L koos selle eelpool loetletud kraamiga oli päris korralik, lonkas küll tühikäiku, aga jõudu oli terves pöördevahemikus hästi. M20b25-t koos ülal mainitud setupiga proovisin ka enda 330Ci-ga joonele ja oli kiirem. Diffriks 3.45 ehk 7000rpm masina jaoks veidi kiire
  14. oo7

    316 (m20b25) '86 - siimp

    Ma võin väga eksida, aga Matul vist kuskil vedeleb selle originaalmootor veel v küsi kus ta pani selle. Minuarust peaks kuskil seisma alles
  15. oo7

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Kõige huvitavama lisa valimine oli kindlasti väga hea mõte, mis ilmselgelt rahvahääletusena ei õnnestu, kuid eksperdi poolt hinnatuna pakkus kokkuvõttes päris suure üllatuse, isegi võitjale endale. Et inimestele rohkem hääletusel pinget/tegevust pakkuda, laske neil parem arvata objektiivseid asju, millele on Teil reaalselt vastus olemas zürii poolt, sellisel juhul oleks ka päris suur huvi seda reaalselt ise hääletades otsida ja hiljem teada saada, nagu see seekord tegelikult oli.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus