Hüppa postitusse

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    296
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

markusH päevavõit oli viimati 25. jaanuar 2019

markusH sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Hiljutised profiili külastajad

3 500 profiili vaatamist

Kasutaja markusH saavutused

Tõusev täht

Tõusev täht (9/14)

  • Pühendunud
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem
  • Üks aasta foorumis

Hiljutised märgid

72

Reputatsioon

2

Foorumi lahendused

  1. Ostan Motronicu 3 realise 55 pin-iga aju. Leidub enamustel bensiinimootoritega isenditel. (va is ja vanemad pre mudelid) Täpne päritolu, aju kood ja seisukord ei ole oluline - vaja läheb ainult korralike kinnitustega ühenduspesa sealt küljest. 56730135 või pm
  2. Jah, saan teha. M57 töötab muidu õigesti ka r6 bensiinimootori koodipulgaga. Eriti hästi sobivad 325E plokid, mille pöörete vahemik on ka diislile sobilikum (0-5000 ja 0-6000 skaalad)
  3. Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.
  4. Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
  5. Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
  6. Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
  7. markusH

    M: M20B25 aju

    Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
  8. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada. Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade) Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.
  9. https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181
  10. Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..
  11. markusH

    O: peatoed

    Endiselt otsin..
  12. A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.
  13. markusH

    O: E30 hobiautoks

    See on originaal, touringul ongi nii.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus