Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    305
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

markusH võitis päeva viimati 25. jaanuar 2019

markusH sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

69 meeldimist

Kasutajast markusH

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Hiljutised profiili külastajad

2 020 profiili vaatamist
  1. Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
  2. Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
  3. Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
  4. markusH

    M: M20B25 aju

    Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
  5. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada. Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade) Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.
  6. https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181
  7. Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..
  8. markusH

    O: peatoed

    Endiselt otsin..
  9. A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.
  10. markusH

    O: E30 hobiautoks

    See on originaal, touringul ongi nii.
  11. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Sirvisin 72a vene tehnika remondi- ja hooldusraamatut. Eks tol ajal leitigi probleemidele lahendus käesolevate vahenditega, kuid muigama ajab ikka.
  12. markusH

    LSD kestvus

    Lsd mängib ikka rolli. Satelliidid on väiksemad, kuid väiksemaid satelliit hammakaid on 2x rohkem. Eks see üks diffri nõrgim koht ole. Sellegipoolest on 188 väga vastupidav. Isegi kui midagi järgi annab siis varuosi on saada.
  13. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Originaal asi see pole. Tundub, et õli tagasivoolu koht sinna tekitatud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus