Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    295
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

markusH võitis päeva viimati 25. jaanuar 2019

markusH sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

72 meeldimist

Kasutajast markusH

  • Tiitel
    Vana kala

Hiljutised profiili külastajad

2 216 profiili vaatamist
  1. Jah, saan teha. M57 töötab muidu õigesti ka r6 bensiinimootori koodipulgaga. Eriti hästi sobivad 325E plokid, mille pöörete vahemik on ka diislile sobilikum (0-5000 ja 0-6000 skaalad)
  2. Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.
  3. Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
  4. Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
  5. Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
  6. markusH

    M: M20B25 aju

    Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
  7. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keev
  8. https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181
  9. Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..
  10. markusH

    O: peatoed

    Endiselt otsin..
  11. A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.
  12. markusH

    O: E30 hobiautoks

    See on originaal, touringul ongi nii.
  13. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Sirvisin 72a vene tehnika remondi- ja hooldusraamatut. Eks tol ajal leitigi probleemidele lahendus käesolevate vahenditega, kuid muigama ajab ikka.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus