Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    286
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    8

markusH võitis päeva viimati 7. detsember 2017

markusH sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

54 meeldimist

Kasutajast markusH

  • Tiitel
    Vana kala

Hiljutised profiili külastajad

1 315 profiili vaatamist
  1. markusH

    M20b25 aju juhtmestiku infot?

    Valge on c131 - autom. kasti kangi positsiooni lüliti (+ toited tõenäoliselt) must c136 - konditsioneeri signaalid ajju.
  2. markusH

    O: peatoed

    Tere Sooviks osta 211 kangaga peatuge(sid). PS või 56730135 Vastu võin pakkuda 2 sorti peatugesid, kui kellelegi augutäiteks vaja.
  3. markusH

    Ülevaatuse teema

    Maanteeameti lehel piisab nüüd ainult numbrimärgist, et kogu sõiduki kohta käivat infot näha (varem oli vin koodi ka vaja) Olen isegi piilunud kus mõni fööniga või suurema mootoriga auto üv-l käinud on
  4. Müüa 20+kg kaaluv kummipuksidel ballast, mis käib e30 kabriolettidele kõrvalistujapoolsesse pagassi nurka. Kaasa tuleb raskuse peale kinnituv plekitükk (mis on veidi kõver ja roostene). 50e, Tartu, 56730135
  5. markusH

    O: Touringule lage

    Katuseluugiga lagi pakkuda, tasuta. Asub Karksi-Nuias.
  6. markusH

    M: v8 ja r6 koodipulk

    Pakkuda v8 ja r6 mootoritele koodipulkasid. Sobib neile, kes on teinud mootorivahetuse ning pöörded valetavad. Samuti neile, kes on m3 (või muu aftermarket) suurema (või ka väiksema) skaalaga tahhomeetri paigaldanud. Soovi korral saan teha ka originaali kloone (kloonitavat pole vaja) ning kõiksugu erilahendusi. v8 koodupulk 35€ r6 koodipulk 25€ Asuvad Tartus, 56730135 Sobivad uuematele spidoplokkidele, mille eespool all paremal serval asub valge ümbrisega koodipulk. NB! Kõik minult ostetud vanema versiooni koodipulgad vahetan soovi korral tasuta uuema vastu!!
  7. markusH

    Mis ülekanne

    Kui rehvimõõdu annad siis saaks täpselt välja arvutada aga tundub, et 2.79 lähedale.
  8. markusH

    M: 325i touring varuosad

    Tõstaks vana teema, äkki kellelegi on midagi vaja.
  9. markusH

    M: 188 differ ja tagumised kaaned

    Up
  10. markusH

    M20b25 mootor lonkab

    Paha ei tee ka gaasiklapi lülitite korrasoleku kontroll. Aju tühikäigul õhulugejat ei loe, kuid kui lüliti vigane, võib üritada lugeda ja mingit jama genereerida. Tühikäigu jaoks on ajus eraldi kütuse ja süütetabelid ka veel.. EDIT: Õhulugeja väide on vale jah, imelik et see mul nii meelde oli jäänud...
  11. markusH

    M42 voolikud ja salongiradikas

    Külmemate ilmade saabudes saate siis ühisteema teha, et miks auto soojaks ei lähe. Salongiradikal on alumine (7) pealevool ja ülemine (13) tagasivool. Valesti ühendamisega ei ole kuidagi võimalik mootorit ära lõhkuda - halvimal juhul ei toimu seal lihtsalt tsirkulatsiooni, mida ei toimu ka siis kui temp. on külma peale keeratud ja solenoid kinni.
  12. markusH

    M: 188 differ ja tagumised kaaned

    Pakkuda korralik 3,64 ülekandega lahtine 188 differ e30-le, 225 € 188 diffri otsakaaned eraldi 150 €/tk
  13. markusH

    Sahin-Kahin tagasillas

    Peavõllil on laagreid 2. Nende vahetuseks läheb kindlalt vaja veel uut simmerit ja vaheflantsi (crush sleeve), mis kinni keeramisel paika deformeerub. Kui nii suur töö juba ette võetud, tasuks ka väljundite laagrid ja simmerid korraga vahetada ning mitte osta komponente eraldi, vaid terve repair komplekt. Kunagi ebayst leidsin ühe Eesti müüja, kes komplekte müüs. (168 ja 188 olid olemas vähemalt) Kontaktid on lehe all ning usun, et ilma ebay ja paypali vahenduseta saab isegi hinda paremaks küsida. https://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-E34-E38-Z1-Z3-Differential-Reparatur-Kit-Typ-188-Lagersatz-/132499197416 Mis puudutab vahetust siis internetis on piisavalt palju detailseid õpetusi. Ise vahetades on suurimateks takistusteks ilmselt väljundi poolel olevad distantsseibid. Või õigemini nende puudumine. Erineva paksusega distantsseibidega reguleeritakse paika nii ülekande hambumine kui väljundvõllide laagrite eelpinged. Distantsseibide assortiisid on ka eraldi saada kuid ühe diffri remondiks pole neid kuigi otstarbekas osta. Õnne korral võib originaal seibidega kõik paika ka jääda. Vaja läheb ka väikese skaalaga njuutonvõtit, laagrite eelpinged algasid mäletamistmööda 1-2nm-st.
  14. markusH

    O:ABS AJU PRE. AUTOLT!

    Kas mitte pre ja fl abs ajud samad pole? Mul peaks üks fl oma üle olema..
  15. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Ma tegelen ainult olemasoleva remappimisega. Pole väga isu ~30a vanale tehnikale "pimesi" mingeid kive tegema hakata või teiste kloone müüa. Teiste tuuning kivide süüte ja kütusetabeleid olen põhjaks võtnud ja mootorile vastavalt paika keeranud. Kes tahab uut kivi ainult sellepärast, et oleks "chipitud" siis selleks on ebay. Huvitav on alati neid "peale uut kivi läks kõvasti paremaks" postitusi lugeda. Ma ei tea kas asi on ainult minus, kuid dynos mõõdetud +12hp /25nm polnud sõites küll mingit arvestatavat vahet tunda. Minu üks markantsem lugu oli ühe Dinani 2532 kiviga sõitva e30-ga seotud, mille sisu oli mul au lugeda. Omaniku sõnul oli vahe originaal kiviga ikka väga suur jne jne. Hiljem kivi sisu analüüsides oli näha, et Dinani kivis olid muudetud ainult WOT (segusiiber täiesti lahti) tabelid. Ja siis mõõtsime, et segusiibri lüliti oli külmjoodetega ja ei toiminud - mis tähendab, et aju ei kasutanudki neid tuunitud tabeleid. Midagi Platseeboefekti sarnast. Annan veel teada, et olen eneseharimise mõttes huvitatud erinevate tuuning-kivide andmete lugemisest.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus