Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Sai kunagi isegi kord kahe e30ga koos kalal käidud temaga. Kaastunne omastele...

Meenub nüüd endalegi veel see, oli vist grilliõhtu Mario juures? 

Nojah...see nüüd E30 hindade langemisele kaasa ei aita. :D

 

Kas keegi, kel ligipääs olemas, viitsib täisartikli kuhugi riputada/kopeerida?

On see ajakiri aga jäi tööle , esmaspäeval võin teha ühe pildi .

Mul ka auto valge , pre ja pudelikorgid all ;)

Küsimus oleks coilide ja flantside osas , kas neile on mingeid serte vaja ülevaatuse jaoks ?

Idee poolest ju oleks vaja. Üldiselt sa ei tohi ju muuta miskit ise. Tekib aga küsimus kes Eestis hakkab neid väljastama/kontrollima? Kui läed Maanteametisse siis juba igasugune ümberehituse jutt ehmatab neid nii ära,et vastus tuleb ilma asja läbi mõtlematta juba negatiivne. 

Norras siin ka kõik asjad karmid,kuid igasugune ümber ehitud pannakse kirja ja on ok. Nii suuremad pidurid kui ka turbo mootor. 

 

Kus tead entu, oled läinud?

Kui on vastava auto jaoks paberid olemas ja näiteks saksa Tüv poolt heaks kiidetud, siis peaks passi kirja saama näiteks madalduse. Peavad auto kõrguse üle mõõtma ainult. 

Flantse teevad ka H&R jne, siis peaks nende kohta ka vastavad paberid olema, iseasi kus sa leiad sellise mnt ameti tegelase kes viitsiks sinuga tegeleda, kergem öelda ju et ei saa/pole võimalik/tõmba uttu.

 

Rool peab passis kirjas olema,  siis on okei. Märkuste lahtris siis ümberehitus mingi koodiga. Passi saamiseks peab aga olema mudelile vastavuse sert tootjalt (ilmselt sobib saksa ABE) ja kui auto on tehasest airbagiga olnud siis ei loe see sert ka.

Sama seis on igasugu vedrustuse komponentide ja summutitega jne. ÜV punkt ei hakka hindama asja sobivust, dokumentide esitamine mnt-sse on aga võimalik ja keeldumiseks peab neil mingi parem põhjus olema, kui see et ei viitsi süveneda, ei tohi ja jutul lõpp. 

Mul oli küsimus , kas pean korralise ülevaatuse jaoks vanad amordid tagasi panema ja flantsid eemaldama ?

Ei pea, kui maanteametis Tüv/Abe või mõne muu tootjapoolse paberiga lähed ja lased passi kanda. 

Realselt pole kuulnud et keegi coilide eest oleks pähe saanud. Flantsidega ehk veel. 

Flantsi küll olla ei tohi. Ei usu, et mingit paberit ka saab selle kohta. See, et suured tootjad teevad, ei näita midagi. Racing kraami alla liigitub lihtsalt. Kuigi olenevalt flantsi paksusest ja velje stiilist võib seda üldse keeruline näha olla. Coili väga maha ei keera, siis ma ei usu ka, et keegi midagi kobisema peaks.

Selge pilt , siis võtan flantsid vahelt ja jätan coilid alla .

Ilmselt ei või siis ka 19 veljega kohale libiseda kui on ettenähtud 16 .

Sõltub vast autost ja tugevalt ka härrast. Nt 19 oleks rullika all ilmselge neeger ja tõmbaks tähelepanu. Mõni huiab rehvimõõte mm täpsusega, mõni mitte.

 

Rehvid, flantsid suht lihtsasti vahetatavad ning mina ei võtaks riski minna “valede” tükkidega.

Rooli nuuti mõtled siis see sama kõigil. Puhasta ära korralikult ja kui ei lähe otsa sinna, siis sul vale vahetükk

Ei mõelnud rullikale 19 alla toppida , oleks neegrikas raudselt :grinning-face:

Lihtsalt infi hankida , siin on vähe pädevamad mehed , kes selle kadalipu juba läbi käinud .

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus