Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

1 tund tagasi, Max. ütles:

 

Googeldad 'bmw vin decoder'. võtad meelepärase saidi, ntks bimmer.work ja sisestad oma vin koodi 7 viimast numbrit ja/või tähte.

tänud

Friday, December 02, 2016 kell 18:34, Chulo ütles:

Ilma rullimata koopasse ei mahu kindlasti. Mul taga 25/50 R16xJ8 ET16 ja käib vastu.

Prefacele saab rohkem tuunida, enne kui vastu hakkab käima, nii et see suhteline.

Keegi on juba seal koobastega mingit nahka teinud ja ääred rõvedalt üles keeranud, vbl mahub (235/40R17). Proovin.

Aga kas abs vms ei lähe lolliks kui erineva kõrgusega rehvd ees-taga?

Mingi vana pann,mu kuut sama värvi nii ,et voin m3 märgi külgejätta küll.

M on M

 

Vahe ongi selles et teed selle korda on see M3, teed enda oma korda maksab see heal juhul 5 kilo.

 

Võimalused olemas tasub sellise timmimine ära, sest hinda koorivad suht korralikult . Lasta teha kindlasti mitte..

Muudetud , muutis oo7

Tasub mõne varuosapoega siis vist ühendust vōtta ja ehk saavad tellida kui piisavalt huvilisi on. 

Kas keegi Tallinnas saaks suurt obc-d testida? Tahaks lihtsalt näha kas pildi võtab ette.

 

Kirjutage privasse.

Mis praegu mihkli garages valmimas on ? Kas see roostes kabrio moodi asi on ka edenenud ?  

Avastan siin veel autot:

Ma ei kahtle 80-ndate bmw inseneride loomingus aga kas see 22kg kaaluv pomm "vibration damper" on kabrio pakiruumis tõesti vajalik lisa?

vd.jpg

Pidi olema. Millegi pärast arvutasid bemmi insenerid, et kabrio tagaots pidi rohkem vibreerima kui sedaani oma. Aku ka selle pärast ees. E36 kabriole tehti spets aku, mida võib pagassi panna. Ilmselt nüüdsed geelakud kõlbaks ka.

Ära pulli, paak ja toru on täitsa tutikad ja kinnitused kõvad, see väike täpike seal küll asja ei muuda :)

Ega ma end bmw inseneridest targemaks ei pea, läheb pomm tagasi pagassi.

See täpp on läbi kere mädanenud tanketoru kinnitus, tõsi küll, püsib ilmselt veel aastaid küljes, aga on läbi.

Kinnitus ise võib tugev olla, aga pole kasu tast kui kere küljest lahti roostetanud :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Scuttle_shake
Nagu aru saan siis jäigastava elemendi ehk katuseta on kere kergemini resonantsvibratsioonidele alluv ja selle vältimiseks/leevendamiseks on insenerid näind palju kurja vaeva. Mitte ainult pagassis pole see vibra vaid tuntav rohkem esiotsas siis.

Aga kas mitte M3 cabriotel pole aku pagassis juba? Mis lahendusi neil kasutatud on siis et loogika teine on? :D

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus