Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

9 tundi tagasi, eix22 ütles:

Tavaliselt komistavadki jobukesed 3selliste otsa nagu eestiski, vaja ikka alati mingi ulme ehituste või mootoritega autod ära n*ssida, ei osata väärtustada ega hinnata, tuli ju " odavalt" kätte ka.

Nagu ta rääkis, tal üks uuem M3 juba olemas. Ja tuleb tõesti odavam S52 osta, millest poole rohkem pauku tuleb. S14 liiga haruldus ja ülikallis. Ilmselt oleks võinud terve M 3 osta, kui raha laialt käes.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kuna mootorit ju polnud, siis selle leidmine suht aeganõudev ja kulukas. No odav oleks S52 puhul ka muidugi jutumärkides. Ma saan aru, kui sellele oleks m50 vahele pandud, siis oleks kuidagi nigel see asi, aga ///M mootor sobib igaljuhul hästi. Usa puhul poleks ise ka eriti paremat varianti mõelnud, seal S50B32 ei müüdud. Ja paremini käib see S52 S14st ju nagunii edasi, seega miks mitte:D Neid S54 CSL variandi mootoriga ka müügis (252kw), ma ütleks küll, et hoopis lisaväärtus see "vale" mootor. M3 peab ikka kiire olema ka tänapäeva mõistes.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Teatud seltskonnas ainult. Müügil olevaid m3-esid vaadates on odavad paari- kolmekümnetonnised pillid vahetatud mootoritega ja niisama ära n*ssitud. õiged emmid originaalseisus maksavad kuni mitusada tuhat. See jutt võimsast mootorist omab pointi  tava 316 vs m50 puhul, taskukohane ehitada ka.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No teema oli ikka selles, et seal leitud autol polnudki mootorit. Loomulikult ei võtaks töötavat asja  kapoti alt välja. Ma usun, et paljud swapitud M3 sellepärast ongi, et originaal lasti kokku vms ja mõttetu taastada, kui sama raha eest parema asja saab sinna.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Muidu S54 teeb E30 peal täiesti toredat sõitu :

 

 

 

 

 

Kui ajastukohane M5 mootor toppida peale selle tavalise 147kw asemele, siis seda väga hulluks rüvetamiseks ei peakski. Omal ajal Hartge neid valmistas ka veidi ;)

 

h35_24_motor.jpg

 

Fotor0923161838.png

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mul oli üks nädalavahetus au vanema ZJ Jeep Cherokeega sõita. Ulme. Üle 90 maanteel kurvides tundus kahtlase väärtusega ettevõtmine, kallutasin niigi vastu. Kütusekulu ehk 5,4L moto vms kohta norm (30,3 linnas), maanteel sain mingi 250km jooksul 13-14 peale, kui ökotada. Väänet oli meeldivalt, aga kuskil allosas linnas foori alt foori alla tallates. Rohkem väänas ikka kütust paagist, kui asi seda väärt. Sellise tarbimise juures peaks summutites põleva kütusega juba lisareaktiivjõud olema. Kojameeste nuppu otsisin vihmaga päris pikalt ja tundus üldse ohtlik kogu see nupupaigutus. Üks asi meeldis ka - väike laekompu näitas kompassi kui peaks ära eksima :D

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Teadmiseks kõigile, et kasutajate profiilis, kus on kirjas "Jäta sõnum *keegiKasutaja* seinale" kirjutades, postitate uue STAATUSE UUENDUSE. Tegemist ei ole personaalsõnumiga kasutajale! Need samad sõnumid ilmuvad ka foorumi esilehel "Hiljutised staatuse uuendused" alajaotuses.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Margo, minu käes oli kunagi au omada Jeep grand cherokeed, sama mootoriga 5,4 bensiin ja automaat kast. Ameeriklaste elekter oi jumal, minu üksikud hallid karvad peas said hulga kaaslasi. 

Esimene sõit selle masinaga, mida vittu, see ei ole võimalik, lainetab kui jube.

Harjub ära, eriti kui veel nupust lased tava kasti reziimi välja ja läheb spordi peale. Ma kunagi peale väsitavat tööpäeva ja vaimult vihasena foori taga kiirendasin mersuga võidu sellega, tegu oli mingi uuema asjaga, pähe sain muidugi aga rsk kus läks nagu elajas, 4 x vedu ja vääne. Ütleme nii, et häbi küll ei tundnud aga pole selle foorumi jutt.

 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus