Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,2m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Kust saab 100kW is'ile gaasitrossi? UM'ist saadeti suvel M40'ne tross, mis pole identne M42 omaga. Kui kellelgi kodus miskit üle, võib PM-i infot visata.

Käisin uksi hiilimas touringule kasutaja grimes endise ix küljest,sellest autost pole enam midagi järgi täitsa luukere.

 

 

9 tundi tagasi, eix22 ütles:

Tavaliselt komistavadki jobukesed 3selliste otsa nagu eestiski, vaja ikka alati mingi ulme ehituste või mootoritega autod ära n*ssida, ei osata väärtustada ega hinnata, tuli ju " odavalt" kätte ka.

Nagu ta rääkis, tal üks uuem M3 juba olemas. Ja tuleb tõesti odavam S52 osta, millest poole rohkem pauku tuleb. S14 liiga haruldus ja ülikallis. Ilmselt oleks võinud terve M 3 osta, kui raha laialt käes.

Kuna mootorit ju polnud, siis selle leidmine suht aeganõudev ja kulukas. No odav oleks S52 puhul ka muidugi jutumärkides. Ma saan aru, kui sellele oleks m50 vahele pandud, siis oleks kuidagi nigel see asi, aga ///M mootor sobib igaljuhul hästi. Usa puhul poleks ise ka eriti paremat varianti mõelnud, seal S50B32 ei müüdud. Ja paremini käib see S52 S14st ju nagunii edasi, seega miks mitte:D Neid S54 CSL variandi mootoriga ka müügis (252kw), ma ütleks küll, et hoopis lisaväärtus see "vale" mootor. M3 peab ikka kiire olema ka tänapäeva mõistes.

Teatud seltskonnas ainult. Müügil olevaid m3-esid vaadates on odavad paari- kolmekümnetonnised pillid vahetatud mootoritega ja niisama ära n*ssitud. õiged emmid originaalseisus maksavad kuni mitusada tuhat. See jutt võimsast mootorist omab pointi  tava 316 vs m50 puhul, taskukohane ehitada ka.

M3 on erinevad. Need mitu sada tonni on 178kw sportevod, mis juba päris võimsad on tegelikult.

 

 

No teema oli ikka selles, et seal leitud autol polnudki mootorit. Loomulikult ei võtaks töötavat asja  kapoti alt välja. Ma usun, et paljud swapitud M3 sellepärast ongi, et originaal lasti kokku vms ja mõttetu taastada, kui sama raha eest parema asja saab sinna.

Muidu S54 teeb E30 peal täiesti toredat sõitu :

 

 

 

 

 

Kui ajastukohane M5 mootor toppida peale selle tavalise 147kw asemele, siis seda väga hulluks rüvetamiseks ei peakski. Omal ajal Hartge neid valmistas ka veidi ;)

 

h35_24_motor.jpg

 

Fotor0923161838.png

Muudetud , muutis oo7

Ette oli vist 5mm flantsi vaja, üleüldse istuvad muidu taga ka liiga sees. Mul kunagi olid all.

Kuna mul hetkel peale E30 muud autot ei ole ja ma seda soolaga ei retsi, siis sõidan juba teist päeva töökaaslase Patroliga. Õudneeeee! :D Vett, vilet ja metsa näinud vana 4x4 ei ole ikka minu rida, aga tuleb ära kannatada vist., ega jalgrattaga parem ei ole tööl käia.:rolleyes:

Mul oli üks nädalavahetus au vanema ZJ Jeep Cherokeega sõita. Ulme. Üle 90 maanteel kurvides tundus kahtlase väärtusega ettevõtmine, kallutasin niigi vastu. Kütusekulu ehk 5,4L moto vms kohta norm (30,3 linnas), maanteel sain mingi 250km jooksul 13-14 peale, kui ökotada. Väänet oli meeldivalt, aga kuskil allosas linnas foori alt foori alla tallates. Rohkem väänas ikka kütust paagist, kui asi seda väärt. Sellise tarbimise juures peaks summutites põleva kütusega juba lisareaktiivjõud olema. Kojameeste nuppu otsisin vihmaga päris pikalt ja tundus üldse ohtlik kogu see nupupaigutus. Üks asi meeldis ka - väike laekompu näitas kompassi kui peaks ära eksima :D

Teadmiseks kõigile, et kasutajate profiilis, kus on kirjas "Jäta sõnum *keegiKasutaja* seinale" kirjutades, postitate uue STAATUSE UUENDUSE. Tegemist ei ole personaalsõnumiga kasutajale! Need samad sõnumid ilmuvad ka foorumi esilehel "Hiljutised staatuse uuendused" alajaotuses.

Margo, minu käes oli kunagi au omada Jeep grand cherokeed, sama mootoriga 5,4 bensiin ja automaat kast. Ameeriklaste elekter oi jumal, minu üksikud hallid karvad peas said hulga kaaslasi. 

Esimene sõit selle masinaga, mida vittu, see ei ole võimalik, lainetab kui jube.

Harjub ära, eriti kui veel nupust lased tava kasti reziimi välja ja läheb spordi peale. Ma kunagi peale väsitavat tööpäeva ja vaimult vihasena foori taga kiirendasin mersuga võidu sellega, tegu oli mingi uuema asjaga, pähe sain muidugi aga rsk kus läks nagu elajas, 4 x vedu ja vääne. Ütleme nii, et häbi küll ei tundnud aga pole selle foorumi jutt.

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.