Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

27.2.2019 kell 17:18, C4V6 ütles:

Kes teadis, kes ei teadnud. 

Kellele läks korda, kellele mitte.

 

Pean kurvastusega tõdema, et sain väikese viitega teada- paraku on meie seast raske haiguse tagajärjel lahkunud kasutaja eesnahkhiir.

https://foorum.e30.ee/profiil/316-eesnahkhiir/

 

Olin temaga siin ikka pidevas suhtluses ning jamagagi kursis kuid kui täna temaga rääkima läksin ei vastanud minule enam paraku tema.

 

Olgu rullikaparadiisis tal viskit lõputult ja masin igikestev....

Ja kes kuulnud ja mäletab lugusi kuidas härra selle rulliga kalal käis :)

139926582_Babakadundu.jpg.cb93f31984d5b7bf15eec404be7d7ec0.jpg

  • Meeldib 3
  • Aitäh 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

MAANTEEAMETI TEHNOOSAKONNA JUHI Jürgo Vahtra sõnul on lootust, et autode ümberehitamise nõuded muutuvad juba sel aastal. Muidugi ei maksa muudatusi oodata kohe, sest Maanteeameti ettepanekud on alles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi koostatavas eelnõus, mis jõuab varsti riigikogu ette. Kehtima hakkavad need alles siis, kui eelnõu vastu võetakse. Mis täpsemalt muutub, saate lugeda Autolehe värskest numbrist.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma küsisin just ühelt autolehe toimetajalt, et kas nüüd võib teised veljed panna või ? :D

Vastus oli, et nii hulluks ei maksa ka minna 

Just for kicks, 
Sain MNT'st ametliku vastuse, et teise (euroopa) riigi seadustega kooskõlas oleva autoga saab Eestis liigelda trahvivabalt. 
Ma võin vihjeks anda, et nii Rootsis kui Soomes on võimalik legaliseerida vajadusel liikluse jaoks nii turvapuur, 4- linik vedrustus kui ka slikk rehvid. 

Lisaks on veel selline värk, et Soomes peaks see aasta jõustuma seadus kus 40+ aastat vanale autole (vanasõiduk nende mõistes mis on sealt uuena ostetud või orginaalmasin, nö. uunikum) ei pea enam ülevaatust üldse tegema.  Rootsis kehtib juba seadus kus 30+ aastat vanad autod peavad käima iga 3 aasta tagant. 

Muudetud , muutis C4V6
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

1 tund tagasi, ryan ütles:

MAANTEEAMETI TEHNOOSAKONNA JUHI Jürgo Vahtra sõnul on lootust, et autode ümberehitamise nõuded muutuvad juba sel aastal. Muidugi ei maksa muudatusi oodata kohe, sest Maanteeameti ettepanekud on alles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi koostatavas eelnõus, mis jõuab varsti riigikogu ette. Kehtima hakkavad need alles siis, kui eelnõu vastu võetakse. Mis täpsemalt muutub, saate lugeda Autolehe värskest numbrist.

@ryankas seda saab kusagilt netist ka lugeda? 

Muudetud , muutis harcore
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Lugesin ka seda artiklit. Pikk jutt, s**t jutt seega lühidalt: “Vabamaks läheb näiteks pidurisüsteemi ja roolisüsteemi muutmine ning mootori võimsust ja kubatuuri reguleerinud protsentidest loobutakse”

 

Samuti oli juttu vanemates autodes algupäraste istmete vahetusest.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mis muutub autode ümberehitamises?
Maanteeamet on praegu määrust muutmas, et anda autode ümberehitajatele rohkem vabadust. Vabamaks läheb näiteks pidurisüsteemi ja roolisüsteemi muutmine ning mootori võimsust ja kubatuuri reguleerinud protsentidest loobutakse. "Ettepanek oli selline, et me ei peaks vanemate sõidukite korral lähtuma tootja nõuetest. Kui mingisuguse 1930ndate autole oli pandud kaasaegse BMW pidurisüsteem, ütlesime varem, et see ei sobi, aga nüüd ütleme, et see sobib. Samuti võib autole panna peale teise mootori," selgitab Vahtra. Ka võib ümberehitamisel tulevikus panna oma autosse algupärasest erinevad istmed. Uus määrus hakkab kehtima autodele, mis on Eestis arvele võetud enne 1997. aastat või või välismaises registris arvel olnud vähemalt 30 aastat. Seega uuemate autode ümberehitusel jäävad kehtima vanad ja karmimad nõuded. Nagu öeldud, on leebemate ümberehitusreeglite kehtestamine alles eelnõu faasis. Vahtra sõnul võiks seadusemuudatust oodata siiski tänavuse aasta jooksul.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Uus määrus hakkab kehtima autodele, mis on Eestis arvele võetud enne 1997

ebaaus !

mul on 325 1998a reg eestis .

e21 on 94 aastal regatud , seda saaks modida . Mootor ja pidurid , hea seegi .

 

Võiks olla ikkagi väljalaskeaasta alusel , mitte eestis esmalt regatud alusel :@

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ei saa aru selle ümberehituse süsteemi poindist. Minu meelest täiesti idiootne. Kes iganes selle välja mõtles, oli vist väga paha unega, hommikul tõustes komistas ja kukkus peaga väga kõvasti vastu hästi mürakat suurt kivi. Neli korda. 

 

Tuues praegu no nii u. 89 ehitatud auto Eestisse, on selle ringiehitamiseks siis erisoodustused. Sama mudel 5a varem Eestis registreerituna enam ei kõlbaks, kuna 30 aastat välismaal pole täis ja Eestis esmane reg 14. Selge, et ajast ja arust nõudmisi tuleb uuendada, aga see mis siin kirja pandi, on ikka totter. 

 

 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus