Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_102636

Kaamerat hoidev latt liigub vabalt 360 kraadi, sõidusuunda tõmbab kaamera peal asuv puri.
Katusekinnituse tegin 3 iminapaga aga minu omad kippusid vahepeal külmaga lahti tulema ja tõmbasin 2 julgestusrihma juurde.
Käisin tegin kaadrist väljapoole jäävast osast pilti (uuesti autole ei viitsinud paigaldama hakata)
Puri on läbipaistev, seega pildilt väga kehvalt näha. Latid tegin kardinapuudest ning 16mm puhul pidi alumise tugilati juurde lisama (muidu hakkas üles-alla kiikuma)

Kiirust ei oska kahjuks öelda

latt.jpg

comment_102743

Mul vaja vl kollektori poldid vaja ära vahetada. Kui vaadata üm-i siis läheb see päris kalliks, seega küsiksin, et kas on mingit olulist vahet ka sellel, kui panna orig poldid või panna mingid suvalised tikkpoldid (ei tea kuidas nende kuumataluvus on - eluiga)?

Muudetud , muutis zero

comment_102753

Tavakasutusega autol võib vabalt mingi 8.8 tugevusega keermelatist ka teha, ilma et midagi juhtuks. Vasemäärdega üle teha ja mutrid otsa. Kui raha rohkem kulutada tahad, siis võid ka mingi 12.9 mustad tikud osta ja pronksmutrid otsa. Siis saab keegi kunagi hiljem kolle ilusti lahti ka. Arp ja üldse roostevaba selles suhtes overkill. Peale selle roostevaba praguneb kergemini kuumaga ja lihtsam puruks keerata, kui kunagi näiteks vaja hoopis turbokolle külge kruttida :D

comment_102833
20 minutit tagasi, Margo ütles:

Z3 tutikad originaalid ca 125eur/tk ja M3 omad ca 50 kallimad.

Unustasin lisada.

Z3 M peab olema, ehk siis need samuti E36 M3 hinnaga.
Mõtlesin leida väheke odavamalt kui 350euri. 
Kindlasti kusagil Eestiski vedeleb osadeks E36 M3, aga vaja see õige üles leida.

See õõts lahendab E36 käändmiku paigaldusel E30nele ratta vale asendi probleemi.

Muudetud , muutis soonikx

comment_102838
8 minutit tagasi, Margo ütles:

Tean jah. Odavam on puksid treida :D Jõgevalt ei saa õõtsasid?

Kui mõtled pukse mida kasutada E30 käändmikuga siis praeguste mõõtmiste kohapealt tundub mulle, et ei saa kuidagi E30 käändmikku 332mm ketta puhul kasutada, see eeldaks ilget flantsi (mida ma lihtsalt 8.5" veljega ei saa lubada), või vähem flantsi ning õõtsa ja rooliotsa kinnituste ümber tegemist. 
Pannes praegu 332mm kettaga E30ne coil velje sisse siis on võimatu kasutada isegi supporitde jaoks adapter flantse sest kõrvad on juba ketta sees, ning coili reguleerimise "mutter" on vastu rehvi kinni nii, et käändmik ei ulata korralikult vastu ketast.
Pole muidugi ka E36 coili proovinud, äkki käib samuti vastu, siis juba tuleb veel järgmist lahendust otsida.

Lahendus oleks ka ette panna 7.5" veljed ning flants. Kuid seljuhul võiks keegi mu praegused veljed ligi võtta :D mingi diiliga.

 

Jõgevalt kellegi kontakti? Tean, et keegi Kert vist tegeleb aga muud ei midagi....

Muudetud , muutis soonikx

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus