Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

1.3.2019 kell 9:04, zaddam ütles:

Meenub nüüd endalegi veel see, oli vist grilliõhtu Mario juures? 

Kuskil peaks neid pilte veel olema :)

27.2.2019 kell 17:18, C4V6 ütles:

Kes teadis, kes ei teadnud. 

Kellele läks korda, kellele mitte.

 

Pean kurvastusega tõdema, et sain väikese viitega teada- paraku on meie seast raske haiguse tagajärjel lahkunud kasutaja eesnahkhiir.

https://foorum.e30.ee/profiil/316-eesnahkhiir/

 

Olin temaga siin ikka pidevas suhtluses ning jamagagi kursis kuid kui täna temaga rääkima läksin ei vastanud minule enam paraku tema.

 

Olgu rullikaparadiisis tal viskit lõputult ja masin igikestev....

Ja kes kuulnud ja mäletab lugusi kuidas härra selle rulliga kalal käis :)

139926582_Babakadundu.jpg.cb93f31984d5b7bf15eec404be7d7ec0.jpg

Käisin hiljuti ülevaatusel, coilide kohta neil polnud kûll midagi öelda.

mis varuosa tootja juppe soovitate kasutada juhtimissüsteemis? Sharniirid, sisemised ja valimised rooliotsad, hinnad suht olematud neil😀 Silma jäi moog, lemförder, trw, ruville

MAANTEEAMETI TEHNOOSAKONNA JUHI Jürgo Vahtra sõnul on lootust, et autode ümberehitamise nõuded muutuvad juba sel aastal. Muidugi ei maksa muudatusi oodata kohe, sest Maanteeameti ettepanekud on alles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi koostatavas eelnõus, mis jõuab varsti riigikogu ette. Kehtima hakkavad need alles siis, kui eelnõu vastu võetakse. Mis täpsemalt muutub, saate lugeda Autolehe värskest numbrist.

....Ilmselt võib uue lõhnakuuse panna , kui seadus vastu võetakse :face-with-tears-of-joy:

Ma küsisin just ühelt autolehe toimetajalt, et kas nüüd võib teised veljed panna või ? :D

Vastus oli, et nii hulluks ei maksa ka minna 

Just for kicks, 
Sain MNT'st ametliku vastuse, et teise (euroopa) riigi seadustega kooskõlas oleva autoga saab Eestis liigelda trahvivabalt. 
Ma võin vihjeks anda, et nii Rootsis kui Soomes on võimalik legaliseerida vajadusel liikluse jaoks nii turvapuur, 4- linik vedrustus kui ka slikk rehvid. 

Lisaks on veel selline värk, et Soomes peaks see aasta jõustuma seadus kus 40+ aastat vanale autole (vanasõiduk nende mõistes mis on sealt uuena ostetud või orginaalmasin, nö. uunikum) ei pea enam ülevaatust üldse tegema.  Rootsis kehtib juba seadus kus 30+ aastat vanad autod peavad käima iga 3 aasta tagant. 

Muudetud , muutis C4V6

1 tund tagasi, ryan ütles:

MAANTEEAMETI TEHNOOSAKONNA JUHI Jürgo Vahtra sõnul on lootust, et autode ümberehitamise nõuded muutuvad juba sel aastal. Muidugi ei maksa muudatusi oodata kohe, sest Maanteeameti ettepanekud on alles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi koostatavas eelnõus, mis jõuab varsti riigikogu ette. Kehtima hakkavad need alles siis, kui eelnõu vastu võetakse. Mis täpsemalt muutub, saate lugeda Autolehe värskest numbrist.

@ryankas seda saab kusagilt netist ka lugeda? 

Muudetud , muutis harcore

Lugesin ka seda artiklit. Pikk jutt, s**t jutt seega lühidalt: “Vabamaks läheb näiteks pidurisüsteemi ja roolisüsteemi muutmine ning mootori võimsust ja kubatuuri reguleerinud protsentidest loobutakse”

 

Samuti oli juttu vanemates autodes algupäraste istmete vahetusest.

2 tundi tagasi, harcore ütles:

@ryankas seda saab kusagilt netist ka lugeda? 

 

Kui värske autolehe ostad , siis saab lugeda , netist saab lugeda ainult raha eest .

Mis muutub autode ümberehitamises?
Maanteeamet on praegu määrust muutmas, et anda autode ümberehitajatele rohkem vabadust. Vabamaks läheb näiteks pidurisüsteemi ja roolisüsteemi muutmine ning mootori võimsust ja kubatuuri reguleerinud protsentidest loobutakse. "Ettepanek oli selline, et me ei peaks vanemate sõidukite korral lähtuma tootja nõuetest. Kui mingisuguse 1930ndate autole oli pandud kaasaegse BMW pidurisüsteem, ütlesime varem, et see ei sobi, aga nüüd ütleme, et see sobib. Samuti võib autole panna peale teise mootori," selgitab Vahtra. Ka võib ümberehitamisel tulevikus panna oma autosse algupärasest erinevad istmed. Uus määrus hakkab kehtima autodele, mis on Eestis arvele võetud enne 1997. aastat või või välismaises registris arvel olnud vähemalt 30 aastat. Seega uuemate autode ümberehitusel jäävad kehtima vanad ja karmimad nõuded. Nagu öeldud, on leebemate ümberehitusreeglite kehtestamine alles eelnõu faasis. Vahtra sõnul võiks seadusemuudatust oodata siiski tänavuse aasta jooksul.

Põhimõtteliselt siis kõik rullikad on ukse taga järtsus oodates mil v8 na arvele saab 😁 kui see asi jõustuma peaks.

Veidi tähtsam küsimus on, et palju nüüd rullika hinnale võiks juurde panna seoses Autolehe artikli ilmumisega? :memeMeGusta:

Uus määrus hakkab kehtima autodele, mis on Eestis arvele võetud enne 1997

ebaaus !

mul on 325 1998a reg eestis .

e21 on 94 aastal regatud , seda saaks modida . Mootor ja pidurid , hea seegi .

 

Võiks olla ikkagi väljalaskeaasta alusel , mitte eestis esmalt regatud alusel :@

 

Ei pea olema ju Eestis arvel olnud aastast 97.

Uus määrus hakkab kehtima autodele, mis on Eestis arvele võetud enne 1997. aastat või välismaises registris arvel olnud vähemalt 30 aastat.

Ei saa aru selle ümberehituse süsteemi poindist. Minu meelest täiesti idiootne. Kes iganes selle välja mõtles, oli vist väga paha unega, hommikul tõustes komistas ja kukkus peaga väga kõvasti vastu hästi mürakat suurt kivi. Neli korda. 

 

Tuues praegu no nii u. 89 ehitatud auto Eestisse, on selle ringiehitamiseks siis erisoodustused. Sama mudel 5a varem Eestis registreerituna enam ei kõlbaks, kuna 30 aastat välismaal pole täis ja Eestis esmane reg 14. Selge, et ajast ja arust nõudmisi tuleb uuendada, aga see mis siin kirja pandi, on ikka totter. 

 

 

No asi alles eelnõu faasis ja ehk mõtlevad selle lõpuks ise välja, mis me siin ammu rääkinud oleme. Kui ei, siis Amper Garaazist keegi ka surus asjameeste ringis igast vanasõidukite totrate reeglite leevendamist, ehk võetakse kuulda siis sealtpoolt ka.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus