Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Kaamerat hoidev latt liigub vabalt 360 kraadi, sõidusuunda tõmbab kaamera peal asuv puri.
Katusekinnituse tegin 3 iminapaga aga minu omad kippusid vahepeal külmaga lahti tulema ja tõmbasin 2 julgestusrihma juurde.
Käisin tegin kaadrist väljapoole jäävast osast pilti (uuesti autole ei viitsinud paigaldama hakata)
Puri on läbipaistev, seega pildilt väga kehvalt näha. Latid tegin kardinapuudest ning 16mm puhul pidi alumise tugilati juurde lisama (muidu hakkas üles-alla kiikuma)

Kiirust ei oska kahjuks öelda

latt.jpg

Teab keegi põhja, vee äravoolu need suured punnid(metallist) mis istme all, toote koodi? Ei suuda bmw fansist kusagilt leida neid.

Mul vaja vl kollektori poldid vaja ära vahetada. Kui vaadata üm-i siis läheb see päris kalliks, seega küsiksin, et kas on mingit olulist vahet ka sellel, kui panna orig poldid või panna mingid suvalised tikkpoldid (ei tea kuidas nende kuumataluvus on - eluiga)?

Muudetud , muutis zero

Tavakasutusega autol võib vabalt mingi 8.8 tugevusega keermelatist ka teha, ilma et midagi juhtuks. Vasemäärdega üle teha ja mutrid otsa. Kui raha rohkem kulutada tahad, siis võid ka mingi 12.9 mustad tikud osta ja pronksmutrid otsa. Siis saab keegi kunagi hiljem kolle ilusti lahti ka. Arp ja üldse roostevaba selles suhtes overkill. Peale selle roostevaba praguneb kergemini kuumaga ja lihtsam puruks keerata, kui kunagi näiteks vaja hoopis turbokolle külge kruttida :D

Mul suurem osa autodel tavalised veneaegsed poldid kasutusel, roostetavad küll kinni, aga enne mädaneb nagunii auto maha kui nood katki lähevad. :)

Tänud vastuste eest. Ei hakka siis nende originaalidega jändama.

Teab keegi kas kusagil M50 mootorile ka püsikiirusehoidjat on paigaldatud rullile?

Gaasiklapi trossi pead võtma alguse aja 325i E36 küljest. On täiesti vahetatav, otsad on samad. Muu süsteem jääb kõik E30 oma.

cruisea2.jpg

cruisea3.jpg

Tänud info eest.

Mäletab nüüd kesse ehitas siin kabriole M3 mootorit vahele? Mootor võeti Z3 pealt Lätist?
Kontakt ei teeks paha. Mul hädasti vaja E36 M3 või Z3 96+ aasta esiõõtsasid.

20 minutit tagasi, Margo ütles:

Z3 tutikad originaalid ca 125eur/tk ja M3 omad ca 50 kallimad.

Unustasin lisada.

Z3 M peab olema, ehk siis need samuti E36 M3 hinnaga.
Mõtlesin leida väheke odavamalt kui 350euri. 
Kindlasti kusagil Eestiski vedeleb osadeks E36 M3, aga vaja see õige üles leida.

See õõts lahendab E36 käändmiku paigaldusel E30nele ratta vale asendi probleemi.

Muudetud , muutis soonikx

8 minutit tagasi, Margo ütles:

Tean jah. Odavam on puksid treida :D Jõgevalt ei saa õõtsasid?

Kui mõtled pukse mida kasutada E30 käändmikuga siis praeguste mõõtmiste kohapealt tundub mulle, et ei saa kuidagi E30 käändmikku 332mm ketta puhul kasutada, see eeldaks ilget flantsi (mida ma lihtsalt 8.5" veljega ei saa lubada), või vähem flantsi ning õõtsa ja rooliotsa kinnituste ümber tegemist. 
Pannes praegu 332mm kettaga E30ne coil velje sisse siis on võimatu kasutada isegi supporitde jaoks adapter flantse sest kõrvad on juba ketta sees, ning coili reguleerimise "mutter" on vastu rehvi kinni nii, et käändmik ei ulata korralikult vastu ketast.
Pole muidugi ka E36 coili proovinud, äkki käib samuti vastu, siis juba tuleb veel järgmist lahendust otsida.

Lahendus oleks ka ette panna 7.5" veljed ning flants. Kuid seljuhul võiks keegi mu praegused veljed ligi võtta :D mingi diiliga.

 

Jõgevalt kellegi kontakti? Tean, et keegi Kert vist tegeleb aga muud ei midagi....

Muudetud , muutis soonikx

E36 käändmiku otsa saab ilma modimata E46 325mm piduriketta ja sadula küll panna. Kuigi ma ei usu, et see sul vastu püstakut käimisele väga mõjub. Pigem see ikkagi õige ET ja laiusega veljevaliku teema.

Ega kellegil ei vedele kuskil m50 mootorile plokikaane poldi seibe? Asjaga suht kiire, üks seib on suutnud kuidagi ära kaduda kaane küljest. Võib ka olla kasutatud. Asjaga üsna kiire, võiks tallinnas asuda.

mul on tarvis m52/m50 väljalaske kollektori tikke koos muttritega 3tk,võiks tallinnas asuda.

sass, kui kasutatud asjad sobivad, siis mul tallinnas on paar tükki pakkuda, kuhu mutter on kinni kasvand

Touring ix-il paak mõlkis, keegi teab kas tagaveolise paak on samasugune ? Esimese pilguga ma erinevusi ei märganud.

Muudetud , muutis TonT

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus