Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

 

Enamus inimesi ei saa keskmistki palka, aga tegelevad ikka hobiautode ja muu värgiga...

Siis tekib lihtsalt selline olukord :D

12295321_1135590879785294_41323597266386

Muidugi jah, elamine tasuta käes on ja igapäeva auto puhul leppida milegi viletsaga saab hakkama, tean omast käest, e30ne soetasin endale ju, kui alles koolipoiss olin.

 

Mis puutub sellesse haruldusse, siis eelpool mainitud SportEvo m3 tehti 500tk aga Alpina C1 2,3 35tk, niiet päris ainult tootmisarvud ka ei maksa ;)

M3 puhul mängib pigem rolli see, et see auto on ise täiesti teine,  ainult kapott ja katuse plekk on samad.  R4 mootor on teisejärguline. Seda sama R4 mootorit saab ju 320iS peal ka näha 141kw-na ja see auto ei maksa kaugeltki nii palju.

 

 

320is maksab ka väga head raha. M3 on kallim, sest ta on M, näeb välja erinev tavalisest e30-st ning on ka tehniliselt teise speciga nii mootori kui vedrustuse osas. Reaalselt oleneb mõlema hind ka suuresti olukorrast.

Muudetud , muutis Flammable
  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

Keegi sellest autost oskab midagi rääkida?
http://www.auto24.ee/used/2144908
Esimese numbrimärgi aluse järgi peaks olema justkui siit pärit? :)

Siinse pikaajalise kasutaja(Snoop) vana masin, oli alles müügis siin mingiaeg tagasi 500€-ga....aga vist keemaminemisprobleemiga

 KUIDAS MA SELLEST JAMAST LAHTI SAAN? CHROMIS KUI SIIN KIRJUTADA TAHAN VAATAB SEE JAMA AUTOMAATSELT VASTU, AINULT EXPLORERIS SAAB LAHTI AGA SEAL POLE ADBLOCKI JA PIDEV VÕITLUS REKLAAMIGA, MODED KUSTUTAGE ÄRA! LOODAN ET PEALE POSTITUST EHK MUUTUB MIDAGI ÄRA

Uhh, mingi totaalne jama, kui soovid tsiteerida ja loobud (kustutad teksti, redigeerid), siis jätab mällu (aegade lõpuni või kui lõpuks postitad, kuvab automaatselt kui midagi kirjutada tahad) ja igal teksti kustutamisel duubeldab ning ei saagi muidu lahti kui kogu selle pasa lõpuks postitad. Vahepeal kirjutasin siia läbi IE brauseri, aga tüütu on.

Muudetud , muutis Midaasja

 KUIDAS MA SELLEST JAMAST LAHTI SAAN? CHROMIS KUI SIIN KIRJUTADA TAHAN VAATAB SEE JAMA AUTOMAATSELT VASTU, AINULT EXPLORERIS SAAB LAHTI AGA SEAL POLE ADBLOCKI JA PIDEV VÕITLUS REKLAAMIGA, MODED KUSTUTAGE ÄRA! LOODAN ET PEALE POSTITUST EHK MUUTUB MIDAGI ÄRA

 

Selle jama nimi on autosave. :thumbsup: Salvestatakse igas teemas postituse sisu kuniks sa vajutad "Postita vastus". Salvestamine toimub sinu enda arvutisse, mitte foorumisse seega teist brauserit kasutades (nagu mainisid Explorer) seda enam ei ilmu. Salvestatud teksti näeb kuniks sa selle kustutad või kuniks tühjendad oma brauseri cache.

Foorumis on reklaamid nähtavad ainult registreerimata kasutajatele juba alates 31. juulist 2015 ning sisse logides ei näe ükski kasutaja ühtegi reklaami. :w00t:

Viimasele jälle 11 km juurde uhatud :) Mul pildid, kus näit on 21 km ja teised pildid kus 247 km. Vahepeal autot näpitud,teine lisa ette kruvitud ja plekid alla pandud pudelikorkide asemel.

Uue F30 baasmudeli  330i saab kätte ca 40 000 euriga,seega kui võtta seda e30 323i tänapäeva mõistes uue autona ja võtta kui F30 analoogi,on e30 kallim.Siiski pole see e30 baasmudel ,ning lisades uuele F30 sportismed ja muud lisavarustust usun ,et hinna vahe muutub olematuks.Need autod ei ole võrreldevad tänapäeva turul,kuid hinnasilt on  sama mis uuel F30 või kasutamatta E30.

Kas selle 323i paisupaak ju peaks  olema lumivalget tooni?

 

 

 

 

 

 

E30 võrdluses peaksime rääkima siinkohal 2. seeria kupeest. F30 on sama suur auto, kui E39.

Tegelikkuses on isegi see 2. seeria E46 kupee mõõtu/kaalu juba ;)

 

Umbes sama kiire/võimas 220i = 40K + 

http://bmw.ee/ee/ee/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/content_h5vco.html

 

Muudetud , muutis oo7

Peab ikka mõne koha pealt tuhm ka olema, et endale 40+ tuhande eest F30 osta. Vaadake kui õudsed need E90 ja F30 välja näevad. M-pakett küll silub natuke, aga peaks neil mudelitel standardvarustuses olema. Top Geari ühes osas ei pandud üht neist isegi stiiliseinal "very uncool" lahtrisse, vaid visati põrandale. 2. seeriast vist ei hakka rääkimagi. Üks kiidusõna oleks M4 ja selle uue neljaukselise kuuese disaineritele. Mõtlesin, et lähebki Daewoode tootmiseks ära.

40k vaba raha eest saaks üsna vahva E30 valmis meisterdada, mis kokkuvõttes siis ka tuttuus oleks.

  • Meeldib 1

Pean kahetsusega tunnistama, et pole ammu E30ga sõitnud, F30ga üldse mitte. Sellega sõit kindlasti mõnus ja sujuv, aga sama sõidunaudingu saab ilmselt ka uutest Tallinna trammidest. Järgi vaadatakse ilmselt umbes samapalju. Ma võib-olla vanakooli austaja või täielik petrolhead, aga natuke põlemata bensiini lõhna kargel hommikul käivitades tekitab mul rohkem tundeid kui vihmasensor esiklaasil või 100in1 kompuuter.

  • Meeldib 3

Uut tänapäevast autot võrrelda 35 aastat vana tehnoloogiaga on surmapatt. E30 on "oldskool", oma aja staar mis tänasel päevalgi veel veidi erutab.

Aga - mulle meeldib rullikas igatahes rohkem, kui hetke Eesti ostetumate uute autode pingerea tipus figureerivad isendid. Ning, kui raha oleks ja ELMO endiselt toetaks, soetaksin tõenäoliselt üldse bensiini ja diislit mittepõletava i3. Rull on ja jääb hobikaks.

Muudetud , muutis kurikristjan

Pean kahetsusega tunnistama, et pole ammu E30ga sõitnud, F30ga üldse mitte. Sellega sõit kindlasti mõnus ja sujuv, aga sama sõidunaudingu saab ilmselt ka uutest Tallinna trammidest. Järgi vaadatakse ilmselt umbes samapalju. Ma võib-olla vanakooli austaja või täielik petrolhead, aga natuke põlemata bensiini lõhna kargel hommikul käivitades tekitab mul rohkem tundeid kui vihmasensor esiklaasil või 100in1 kompuuter.

Selles ongi asi et sa pole ammu sõitnud.ja pole teisega üldse sõita saanudki. Uue BMW rooli tunnetus ja sõidu omadused on hoopis midagi muud kui vanal. Samuti ei saa võrrelda mingite poole odavamate uute esiveoliste nässide või kaubikute vms asjadega mis ka kõik sama "uus pask on"  Inimsed ei maksaks 40-50 tonni auto eest kui see on samasugune, kui Transit või Fiat.

Teiseks mõtle loogiliselt, kui ka ostad selle "tutika" 323i mis on sama kallis, kui M235i (ärme unusta, et uus masin on väga kiire ja võimas), siis sõites sellega aasta ringi läheb see nii korralikult mädanema, et hind langeb tunduvalt kiiremini, kui uuel autol. Hetkel maksab 135i coupe mingi 5a vanana kuskil 25K.

Tsenaarium 2, kui ehitada 40K eest ideaalne e30 (ma ei tea mis see olema peaks), siis reaalselt on selle müügihind mingi 20K. See on kõigi ise ehitatud asjadega nii. Lisaks ei kesta kere. Uute BMW-de roostekindlus on täiesti teine tase, isegi kui e30 on tutikas.

 

E30 on tore muuseumi aparaat ja hobiauto, mida ma väga fännan, aga nimetada inimest kuskilt tuhmiks, sest ostab endale uue ja hea auto, millega sõita on isegi ... tuhmim.

Ainuõige tegu sellise 50K E30 puhul on osta see lihtsalt headesse hoiutingimustesse seisma investeeringuna /.vaatamisväärsusena, ja siis sõita trammiga :D

Ega ma fanaatiliselt maha teha ei üritagi uusi autosid. Sõitsin ükspäev 2011a MB CLS-iga ja ei tekitanud erutust, kuigi isegi käike oli võimalik roolilabadega vahetada. Mersu puhul natuke raske erutuda ka, kuna salongis samad nupud ja kangid nagu w124 aastast 95. Ootaks juba sisse istudes paremat.

E65 ja F10-ga olen ka tiirutanud ja selles suhtes peab tõesti ütlema, et peale BMWga sõitu mõne uue Honda või Nissani rooli istudes saad aru küll, miks hinnavahe on.

Läheb nüüd küll jälle oo7 jutu mahategemiseks, aga ma ei ürita sinuga vaielda vaid räägin oma vaatenurgast:D40k+ eest majanduslikus mõttes raiskamine tutikat tarbeautot osta tänapäeval, kuna samad igapäevasõidud saaks tehtud tutika Skoda või korraliku teiseringi autoga, mille valik 10-15k ümber üsna lai. Investeeringu mõttes saab 35k eest praegu näiteks täielikult taastatud 1976a 6,4L SS Camaro (Nettiauto), mis hiljem tõenäolisemalt võimalik rahaks teha kui sellises vääringus E30.

Loomulikult ma isegi vaba raha olemasolul ei ostaks originaalkonditsioonis 318 rullikat, mis juba üle 5000 maksab. Minu jaoks on hästi tehtud swapiga või järgiaidatud m20 väärtuslikum auto kui originaal, kuna tehnika siiski 20a iganenud, aga disaini poolest veel parim enne möödas pole ;) Tänapäeval erinevad keskklassi autod ainult erineva disainiga lediribaga esitules või stanges. Keredetailid sama disainiga tehtud, lihtsalt paar stantsi vahele jäetud või lisatud.

 

Ma saan aru kõigest sellest ja mulle meeldivad väga vanad autod. Ma olen ise ka märkimisväärse papi enda e30 peale kulutanud.

Lihtsalt need inimesed, kes ostavad uue ja hea auto ei ole kindlasti rumalad nagu väitsid, need autod millest sa räägid ei ole sõitmiseks. Nendega ei sõida praegu siin soola sees. Mina ka ei sõida. Mingi auto peab olema millega reaalselt sõita ka. Või mõtled, et isegi kui oled edukas, siis ikka on rumal osta endale see kallis uus auto, pigem sõita mingi odava räimega ja silitada garaazis häid pille ?  Uute BMW-dega on väga hea sõita ja sellepärast neid ostetakse. Praegu on raha väheke mujale vaja kulutada või kui tõesti teeniks veidi rohkem ostaks ise ka.

 

Suuremjagu inimesi ei kotigi üldse mingid hobiautod, ega nad sellepärast rumalad pole. Pigem vahel mõtlen, et vaata et targemadki :D:D:D  

 

Muudetud , muutis oo7
  • Meeldib 2

Pealtnäha küllaltki söödav 316: http://www.auto24.ee/used/2153748

Porilapatsidki küljes... :memeWink:

Täitsa sile piltide peal, pilte muidugi üleliia palju pole tehtud - tehnikasajand ikkagi. Salongist kahjuks pilte pole. Aasta tagasi oleks ma juba jooksnud.......roolivõim, konks, needsamad lapatsid jne. mida oma masinale juurde ostan, nüüd aga tuleb oma ehitada, alati võiks unistada kõva kerega masinast mis tuleks enda autost 2x odavam. On see teada ajalooga masin või nö pööninguleid?

Muudetud , muutis Midaasja

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus