Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Flammable

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    19
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

4 meeldimist

Kasutajast Flammable

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

327 profiili vaatamist
  1. Flammable

    O:Kapoti hinged

    Vaja oleks sellelt jooniselt ennekõike detaile 16 (kapotihinge otstes plekist fikseerivad plaadid) ja 2 (liigendiga kapotti toetav osa). http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=1231-EUR-09-1986-E30-BMW-325i&diagId=41_0456 PS 55679045
  2. Flammable

    4x100 -> 5x120

    On kellelgi kogemust 5x120 adapter flantsidega? Millised neist asjalikumad? Kannatab nendega natukene rada sõita või on sellised adapterid pigem stäänsipedede teema? Normaalsed pidurid olemas ja selle pärast ei ehita. Vaja lihtsalt 17" rehvi kasutada, aga 4x100 17" valik on mõttetu 5x120 valikuga võrreldes.
  3. Tarmo(collaracer vist oli siin foorumis) toodab rullile normaalse kvaliteediga keredetaile ja stangesid siin samas Tallinnas. Enne Leetu tormamist uuriks natuke, mis kvaliteediga need asjad seal tänapäeval on. Ennevanasti kõlbasid need ainult kuskil rajal betooni sõitmiseks ja hindu vaadates ei jagata seal ka midagi tasuta.
  4. e32 peasilindreid on ikkagi erinevaid. Ühe stiili omad istuvad rullile 1:1, teine otse rulli võimu otsa ei istu. Minu arust on see hüdraulilise võimendi oma, millel augud klapivad. Sauel Igoril peaks silindreid olema erinevaid. Rulli pidurid pole maailma parimad, aga pidurdusjõu puudumise üle küll ajastu kontekstis kurta ei saa. Pigem häirib originaalvõimu puhul esiteks suhteliselt ebamäärane tunnetus(seda mõjutavad ka kummist voolikud ja mitte eriti jäigad sadulad) ning originaalilähedase vedrustuse (siia alla käivad ka igasugused bilsteinid ja muu selline) puhul tahaks tagumisi maha keerata. Originaalmootoritega kaotab rajal ilmselt hiigelpidurite swappide puhul 17" raske velje ja raskemate pidurite tõttu rohkem aega kui enamik mehi tänu piduritele võidab. Korralike klotsidega ja õigesti pidurdades aeglustab 15" ratta jaoks piisavalt ja kaalu/pidurite suhe on enamvähem, et racing vedeliku ja klotsiga ei lähe seal ka midagi üleliia keema.
  5. Flammable

    O: Suur pooltelg

    Võib pakkuda ka utiili, leian otsad.
  6. Flammable

    O: Suur pooltelg

    Vaja 1-2 suurt pooltelge. Võib ka mõistliku lõtkuga pakkuda kui hind mõistlik. 55679045 PS
  7. Vaja peotäis preface tagastange kummiliistu klambreid(kõrvakestega tüüblid, väiksemad kui esistange omad). Võivad olla roostes. Tean, et tutikad on mõni kopikas tk, aga vaja oleks neid selle nädala jooksul 55679045 PS
  8. Vaja preface kõrvalistuja peegliklaasi. Võib ka praoga pakkuda. Lisaks vaja käsipiduri hooba koos plastiku ja lutiga. Sobib suvalises seisukorras. 55679045 PS
  9. FL juhtmestikuga pääsed kasti anduritest ennekõike. Sujuvuse poolest ei ole vanema motronicuga mingit probleemi ja käib ka motronic 1.3 swapiga ok. 126kw vs 125kw mineku mõttes on rohkem kosmeetiline vahe tehnilises passis ja omaniku peas. Kui ükskõik milline komplekt ei käi normaalselt, siis pole asi 99.9% juhtudest ajus ja veel vähem aju põlvkonnas.
  10. Saavutab küll ühtlase töö. Kui mõtled motronic 1.3 swapi ainult juhtmestikku ja vändaandurit peale visates. Testimata on veel lambda anduri ja selle signaaligeneraatoriga küünlajuhtme lisamine, aga käib ka ilma nendeta. Tootekoodide asemel keskendu õhuleketele, reguleeri klapid, vaheta küünlad, juhtmed, jagaja kaas+rootor.
  11. Bronniks kollektori. Saatsin PS.
  12. 320is maksab ka väga head raha. M3 on kallim, sest ta on M, näeb välja erinev tavalisest e30-st ning on ka tehniliselt teise speciga nii mootori kui vedrustuse osas. Reaalselt oleneb mõlema hind ka suuresti olukorrast.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus