Hüppa postitusse

Flammable

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    19
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Flammable postitas

  1. Flammable

    O:Kapoti hinged

    Vaja oleks sellelt jooniselt ennekõike detaile 16 (kapotihinge otstes plekist fikseerivad plaadid) ja 2 (liigendiga kapotti toetav osa). http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=1231-EUR-09-1986-E30-BMW-325i&diagId=41_0456 PS 55679045
  2. Flammable

    4x100 -> 5x120

    On kellelgi kogemust 5x120 adapter flantsidega? Millised neist asjalikumad? Kannatab nendega natukene rada sõita või on sellised adapterid pigem stäänsipedede teema? Normaalsed pidurid olemas ja selle pärast ei ehita. Vaja lihtsalt 17" rehvi kasutada, aga 4x100 17" valik on mõttetu 5x120 valikuga võrreldes.
  3. Tarmo(collaracer vist oli siin foorumis) toodab rullile normaalse kvaliteediga keredetaile ja stangesid siin samas Tallinnas. Enne Leetu tormamist uuriks natuke, mis kvaliteediga need asjad seal tänapäeval on. Ennevanasti kõlbasid need ainult kuskil rajal betooni sõitmiseks ja hindu vaadates ei jagata seal ka midagi tasuta.
  4. e32 peasilindreid on ikkagi erinevaid. Ühe stiili omad istuvad rullile 1:1, teine otse rulli võimu otsa ei istu. Minu arust on see hüdraulilise võimendi oma, millel augud klapivad. Sauel Igoril peaks silindreid olema erinevaid. Rulli pidurid pole maailma parimad, aga pidurdusjõu puudumise üle küll ajastu kontekstis kurta ei saa. Pigem häirib originaalvõimu puhul esiteks suhteliselt ebamäärane tunnetus(seda mõjutavad ka kummist voolikud ja mitte eriti jäigad sadulad) ning originaalilähedase vedrustuse (siia alla käivad ka igasugused bilsteinid ja muu selline) puhul tahaks tagumisi maha keerata. Originaalmootoritega kaotab rajal ilmselt hiigelpidurite swappide puhul 17" raske velje ja raskemate pidurite tõttu rohkem aega kui enamik mehi tänu piduritele võidab. Korralike klotsidega ja õigesti pidurdades aeglustab 15" ratta jaoks piisavalt ja kaalu/pidurite suhe on enamvähem, et racing vedeliku ja klotsiga ei lähe seal ka midagi üleliia keema.
  5. Flammable

    O: Suur pooltelg

    Võib pakkuda ka utiili, leian otsad.
  6. Vaja 1-2 suurt pooltelge. Võib ka mõistliku lõtkuga pakkuda kui hind mõistlik. 55679045 PS
  7. Vaja peotäis preface tagastange kummiliistu klambreid(kõrvakestega tüüblid, väiksemad kui esistange omad). Võivad olla roostes. Tean, et tutikad on mõni kopikas tk, aga vaja oleks neid selle nädala jooksul 55679045 PS
  8. Vaja preface kõrvalistuja peegliklaasi. Võib ka praoga pakkuda. Lisaks vaja käsipiduri hooba koos plastiku ja lutiga. Sobib suvalises seisukorras. 55679045 PS
  9. FL juhtmestikuga pääsed kasti anduritest ennekõike. Sujuvuse poolest ei ole vanema motronicuga mingit probleemi ja käib ka motronic 1.3 swapiga ok. 126kw vs 125kw mineku mõttes on rohkem kosmeetiline vahe tehnilises passis ja omaniku peas. Kui ükskõik milline komplekt ei käi normaalselt, siis pole asi 99.9% juhtudest ajus ja veel vähem aju põlvkonnas.
  10. Saavutab küll ühtlase töö. Kui mõtled motronic 1.3 swapi ainult juhtmestikku ja vändaandurit peale visates. Testimata on veel lambda anduri ja selle signaaligeneraatoriga küünlajuhtme lisamine, aga käib ka ilma nendeta. Tootekoodide asemel keskendu õhuleketele, reguleeri klapid, vaheta küünlad, juhtmed, jagaja kaas+rootor.
  11. Bronniks kollektori. Saatsin PS.
  12. 320is maksab ka väga head raha. M3 on kallim, sest ta on M, näeb välja erinev tavalisest e30-st ning on ka tehniliselt teise speciga nii mootori kui vedrustuse osas. Reaalselt oleneb mõlema hind ka suuresti olukorrast.
  13. 25k vägagi defka ja uueväärse preface Alpina eest ei ole väga hull hind. Küsida võib kõike, eks lõplik hind on alati kokkuleppe küsimus. Reaalselt on ta kõvasti haruldasem kui tavaline m3 kupee ja tõsiste entusiastide jaoks kindlasti huvitavam auto. Hobiautona klassikalises mõttes võtaks ikkagi M3. Tema võlu ongi see R4 mootor ja üldine fiiling. Reaalselt on sellest stock mootorist kiiremad nii tuunitud m20 strokerid, rääkimata suvalistest turbokatest ja m5x, s5x, m6x jne swappidest. Neid, keda võlub see S14 ja e30 m3 olemus, ei pane aga need r6 ja v8 swapid isegi pead pöörama. Mis cabriote(ja üldse) 4x hinnatõusu puutub, siis eks ajaga see juhtub kunagi nagunii, aga kui nüüd reaalselt üle Euroopa hindu vaadata, siis väärtust hoiavad ja tõstavad kõik ilma igasuguse tuuningu ja näppimiseta originaalsed heas korras autod. Et 4-5a pärast 4x kallimalt müüa, tuleb 2x turuhinnast odavamalt osta. Reaalselt on ka veel USA, Austraalia ja Aasia, kuhu on e30 tohhuijaa vorbitud ning kus on tegelikult heas korras e30 tänu paremale kliimale ja kogu aeg kõrgemal püsinud hindadele ka omajagu säilinud. Kui Euroopas hirmsasti hinda hakkab viskama, siis hakkavad ka autod mujalt siia poole liikuma. Reaalselt on e30 ikka omajagu veel vedelemas ning juppe vedeleb samuti peaaegu igas garaažis, nii et need keskmised "tablakad" ei saa veel nii pea eriliseks defitsiidiks, küll aga on korralik e30 juba mõnda aega suht defka värk.
  14. Üritaks kõigepealt kusagilt lähemalt. See nädal sobiks Saaremaa-Hiiumaa ka hästi, sest olen siinkandis liikvel.
  15. Kas ei oleks viimane aeg viia sisse teiste foorumitega sarnane süsteem, kus müügi- ja ostukuulutused PEAVAD sisaldama telefoni nr? Võib ju teha mingeid erandeid neile, kes näiteks müüvad oma e30 juppideks eesmärgiga omale esimene telefon soetada, aga isegi kui kõneaega ei ole, siis vastu saab kõnesid ikka võtta.
  16. Vaja siis prefacelift tagumist stanget(rooste pole oluline, aga võiks olla sirge), pagassi(väike rooste pole samuti oluline, aga päris rämpsu ei taha), tulede vaheline plastik numbri taha(võiks olla jällegi enamvähem terve) ning 51mm püstaku pealmine mutter, mis fikseerib amordi ära. Asukoht Tallinn, aga transpordi saab alati organiseerida. E: amordimutri sain, aga nimekirja lisandus kapott 55679045 PS
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus