Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


callaway

Soovitatud postitused

Ma nii huvi pärast küsin, Eix, kas sa annaksid mõne enda e30-ne, mis on siis täieti prillikivi, 6000€-ga ära? Kui vaadata üldist turgu PRAEGUSEL hetkel, siis ~5000-6000 eest saad sa heas korras auto, mitte prillikivi. Minge vaadake James Bondi venna auto üle, seal kirjutatud roostet pole.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mu venna autot on väga paljud näinud k.a antc vist ise ka. Vahepeal see rooste küll pole läinud ja on selline nagu koguaeg on olnud.

 

Venna auto hinna piirab ka see, et tegu pole õige 325i-ga, vaid 316-st ehitatud asjaga, beezi sisuga auto on aga originaal. Arvestades kui ilusti see värvitud on ja võimsust, siis ei ole minumeelest küsitud 5K müstiline summa.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Antc, milline siis sinuarust peaks olema?

Mul on tunne, et sa ajad hetkel sassi numbri taga oleva ühiku, seal ei ole kroon, vaid euro.

Minul ei ole ühtegi prillikivi ja need müügis olevad kalli hinnaga autod on enamus üle tähtsustatud seisukorra ja hinna suhtes.

Uus ja ilus värv ei tee autost korralikku autot.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Lisaks veel, et need on kõik kuntslikult üles kergitatud, see on ju äri.

Autoplats müüb, paari tuhande eest kätte saadud, natuke kõpitsetud ja nätaki.

Kõik need nuias müügil olevad ( viimases autolehes ka juttu ja pilte) ja üleüldse kallima otsa omad on ikka alati olnud erinevate vigade ja roostega, aga kuulutuses kirjas pms ideaaliga tegu. Vot see ongi põhjus, miks mina isiklikult siin alati sel teemal sõna võtan.

Kuulutuses kirjas üks, reaalne seisukord hoopis teine ja ei vasta absoluutselt hinnale.

Mina ja möned tuttavad on korralikud autod saanud just odavama hinnaga millegipärast, on see juhus , või mis, ei tea.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mu vend jääb küll sellega korralikult kahjumisse, mingit kasu selle 5K eest ta ei saa. Seda vast teab igaüks, kes neid autosid siin ehitanud on, enda auto peale ka üle 5K ära läinud, kuigi mul oli paremas seisus, kui selle sain.

 

Keevitustööd sai sisse ostetud, lisaks originaal plekid ja mootoreid sinna ka omajagu ehitatud..

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eix, saan väga hästi aru sellest. Jälgin turgu nii siin, kui seal pool piiri. Seda enne ka rõhutasin, et praegune turu olukord on selline. Kui tahetakse saada viisakat rullikat, siis hinnad alagavdki ~4000€. Ega need hinnad taevast pole võetud, järelikult ostetakse ja miks peaks odavamalt andma, kuna aina vähemaks jääb neid nkn. Ja üleüldine elu on juba nii kallis, et 1000€ eurosest rullist vähegi viisakas pill teha kulub 4000€ väga kiiresti, eriti kui võimalust endal teha pole.

Eix, mis hinnaklassi oma touringut ja ix-i paigutad?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eixil ei ole minu teada ühtegi säilinud nö prillikivi. Milleks üldse sellist jura ajada. Ta pigem ehitab odavama hinnaga originaalina säilinud rulli üles kui ostab sellises seisus nagu see must 325i ja kulutab endale sobivasse seisukorda viimiseks sama summa.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Keskmine Eestlase auto hind on ~4800 Eurot. Lugesin sellest kuskilt. Kui me nüüd vaatame milline on keskmise eestlase auto ja neid siin siis maitea, pole mõtet nüüd mingi mõnda tonni taga nutta ja selle pärast kuskil garaazis aastaid kügeleda, selle ajaga teenib juba terve uue auto raha kokku. Normaalse pilli kradi hooldus on juba 500-600 eurot :D

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ja lõpu point ongi see, et see kuuetonnine tuleb samamoodi ribadeks kakkuda ja uuesti ehitama hakata, sest pole ju korralik.

Seepärast ongi üle hinnatud seisukorda arvesse vöttes.

Ma ostan tonnise ja laon 5k sisse, löpuks on korras, siin maksad 6k ja laod ikka 5 k sisse.

Erx, mõni siiski on , kasvöi see viimane kokkutulekul, enamus asju oli konkreetse auto originaal (välja arvatud värv, galvaanika, armatuur, kapotialused paagid ja radikas)

Oleks kannatanud ka niisama tupsutada ja poleerida, aga ideaalis oli parim variant ikka uus värv, nagu ka selle 6k auto puhul.

E

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eix, tonnisel pillil läheb see 4 tonni kohe sisse, et üldse kannataks kriitikat, aga 5 tonnisega sõidab nii, et ei ole häbi poe ees välja astuda nii mõnegi aasta.

Sina räägid molekulideks võtmisest, kus lõpuks tõesti peab arvatavasti kõik üle käima.

Muudetud , muutis antc
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui lasta autot teha siis 4 tonni eest ei saa mingit molekulideks võtmist, minu auto 2 nädalase "taastamisprotsessi" või õigemini värskenduskuuri ametlik arve oli 4 kilo. See sisaldab siis täieliku ülevärvi ja veidi keevitamist. Auto oli enne selline pleekinud-poodi-mitte-häbi-minna pill nagu siin kirjas.

 

 

Kui tonnise laiba viid reaalselt töökotta ja ootad sealt uut autot siis arvesta pigem 7-8 kanti, kui keegi üldse selle ette võtab.  Mingid Ameerika pillid on üle 10 tonni ka läinud..

 

Siis kui mul seda tehtud sai, olid seal sees veel totaalselt perses Volvo Amazon ja kõige esimene Porsche 911, ma ei taha teada mis nende arved võisid pärast olla

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Võin öelda, et kallimalt ostetud rullile kui 5k saab ka tuimalt 4k sisse toppida :D kui uusi tükke kasutada :D Mõtetu vaidlus teil siin :D Rull on nigunii raha auk, olgu ta 200 eurine või 4000 eurine. Nõudlus ja pakkumine määravad hinna anyway :D Hinnad siin kui ka saksas suht sama tase v.a. et seal pakkumisi rohkem. Mis te tühja vaidlete, üks õlu parem :D

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kallis Eesti E 30 seltskond, siin puudub võibolla natukene struktuur.

 

Hinnas on praegu "high-end" masinad, lahtised - eriti prefacelift  - pigem 325 kui 320, M 3 ja M-Technik masinad.

 

Mingi 316, kas ta nüüd on korralik või mitte - ei maksa isegi 3500,- Euro - miks? Kes otsib endale hobiauto, tema tahad seda mis kõik tahavad, mitte mingi karburatooriga isend nagu (316/318 M10).

 

Korralikud Touringud on vähe - kas nüüd IX, Design Edition või lihtsalt korralik 325 isend - neid lähevad suht kiiresti müügis - aga üks "harilik" 320, isegi heas korras -  jääb pigem tagareale seisma.

 

Erandid on siis uuemad 318i kabriolettid - "Textmarker" , 318 is, 320 IS - sealt otsib teadlik seltskond teatud masinad.

 

Kui keegi nüüd taastub mingi harilik 316/e.a. 1985 - ja ladub kas nüüd 3, 4 või 6 tuhat Euro sisse, palun väga - aga seda raha ei tule iialt tagasi - lihtsalt raha põletamisviis, sest valmis ja korralik prillkivi, mis veereb Saksa vanaisa garassist välja on soodsam ja sellepärast parem diil.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Aga kõik need autod peabki üle käima.

Kas te ei saa aru millele mas viitan? Ega see hinnanumber ei määra seisukorda.

Tonnine auto ei pruugi üldse olla hullem raibe kui see 6 tonnine. Number ei määra seisukorda.

Kert, ma ikka pidasin silmas auto korda tegemist, mittd uute asjadega üle külvamist ja lisadesse tõstmist.

See värvimine on omaette teema, ma ei paneks iialgi 3k euri sellise asja peale magama.siin küsivad juba kuuriall värvijad ka sama hinda, et lihtsam juba ise teha.

Sama kehtib ka kõige muu kohta, kui käed persest kasvanud või raha palju, siis muidugi, miks mitte lasta iga liigutus kellegil teha ja õelda ka et mul palju raha kulunud autole ja seega körge väärtus. Õlivahetuse eest võib ka maksta ju mitusada euri või 50€, eks igaüks otsustab.

Paraku selliste eriteed mindud hoolduse või remondiotsuste põhjal ei saa tee määrata auto väärtust. Suvaliselt pandud hind ja väärtus on ikka eri asjad.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sinu loogiga on see, et vahet pole mis hind on, auto on ikka piiksus.

Müüja määrab hinna. Viisakas oleks foorumis hinna üle arutamine ära jätta. Kõigile ei saagi kõik meeldida.

Muudetud , muutis antc
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selle loogika järgi poleks mõtet üldse siis E30 ostagi vaid see täiesti nullist ise teha  :D  :D  :D Lihtsalt hakata UM-ist juppe ostma, või isegi need ise teha.

 

 

Mingi vend ju tegi Lambo oma keldris valmis, kulus 13a selleks.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus