Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_133544

Ega keegi ei oska äkki öelda.. söekanister ja vahel vaakumklapp (evap valve, purge valve jms) mis suundub sisselaskesse. Kui pistikust tuleb 12v pinge peale alati (kui mul just juhtmed tagurpidi pole), see tähendab, et klapp on sulgunud tavaasendis - kas nii on õige? Juhtmed on vastupidi siis kukub mootor lonkama nagu võtaks lisaõhku.

Muudetud , muutis jan17

comment_133602

See täisgaasil kindlasti lahti pole. Võib lisaks käivitusele ka aeglustades või tühikäigul perioodiliselt olla, nt e39 535i-l andis tühikäigul vali tigin sellest teada. 

 

Millest see info, et täisgaasil õhulugeja enam rolli ei mängi? Tundub ebaloogiline, sest õhu temperatuur, tihedus ja võimalik filtrist läbi imemise maht on ju kõik muutuvad tegurid.

comment_133615
17.8.2019 kell 18:44, Margo ütles:

No ei pretendeeri täielikule tõele mu jutt, aga täisgaasil mina mootorisse suvalist õhku juurde ei taha :D vbolla kuidagi engine loadiga seotud, et imetakse mingil hetkel veel, kui gaasi maha lased vms ja vaakum suur, aga käivituse hetkel peaks korraks laskma selle lahti igatahes.

 

Kas selle pimeks toppimisel on mõtet? 

comment_133713

Tundub siiski, et saab ka suuremaid velgi ja rehve kasutada.

 

Rehvide kohta on veel hetkel kehtivas määruses öeldud (kood 506):

Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele ja sõidukil kasutatava velje mõõtmetele.

Ja uues 26.08.19 kehtima hakkavas määruses:

Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.

 

Ja velgede kohta on veel kehtivas määruses öeldud (kood 508):

Nõuded: 1) peab kasutama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud ja ETRTO nõuetele vastavaid velgi;

Uues kehtima hakkava määruse sõnastus:

Nõuded: 1) peab kasutama Euroopa rehvide ja velgede tehnilise organisatsiooni (ETRTO) standardi nõuetele vastavaid velgi;

 

Ehk mina loen välja, et enam ei pea veljed ja rehvid ainult sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele vastama ja saab kasutada ka muid standardile vastavaid velgi/rehve.

 

Üle 30 aasta vanustel autodel saab/võib ka pidureid nüüd ise ümber ehitada ja ei pea kasutama ainult valmistaja poolt ette nähtud osi ja sõlmi.

 

Ühesõnaga vähemalt minule tundub, et nõuded on mõistlikuks muudetud ja autoritele võib kiitust ja tunnustust jagada :).

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus