Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

USDM prillid äkki? Neil olid ju sealed beam tuled ja bürokraadid arvasid et tule ülemise serva katmine on liiga radikaalne 🧐

Saabusid kaua oodatud kolvid usa-st :)

Postituse mõte on tegelikult selles, et järelturult antud kolve enam osta ei saa ning tasub veel kiiresti käpp peale panna kui kusagil ripakil. Eu-st minul enam midagi leida ei õnnestunud. Loomulikult esindusest / h2-st saab aga seal hinnaks ca 150 eur (8.8 surveaste) ja 300 + eur vanema tüübi omad. Võrdluseks, et paar aastat tagasi olid hinnad vastavalt ca 75 ja 117 eur. 

Arvestades masinate ja mootorite vanust siis enamusel on silindrid ja kolvid nii kulunud, et rõngaste vahetusest ei piisa.

Alternatiiviks on custom kolvid, mis on saada jällegi ainult usa-st ja kõige paremini sobivate hind on 1300 dollarit + saatmine + toll 25%. Ehk päris kalliks läheb m20 mootori töökorras hoidmine.

C4200294-AB36-4CB8-9E3E-CE7F3DD816E3.jpeg

Muudetud , muutis group

Rmeuropean.com oli koht kust kolvid ostsin ja maksid 530$ 6tk. Hetkel on seal järel veel 3tk ja nad ei saada otse eestisse. Saatmiseks kasutasin shipito.com, mis annab sulle usa aadressi ja saadab asjad edasi. See on tegelikult päris äge teenus, saad kõik oma kaubad sinna kokku tellida ja 1 pakiks kokku komplekteerida. Saadmine dhl-ga maksis 98$, kaal oli 4kg ja tuli 2 päevaga.

 

Ebays on ka veel kolbe müügil (usa-s), oli ka veel üks saksa müüja aga tal oli 5tk ja enam ta ka ei paista. Mul on siiski viimase kontakt olemas ja saaks otse küsida kui keegi huvi tunneb.

Muudetud , muutis group

Esmasel vaatlusel see IX muidugi blank, aga VIN seitse viimast 1888364 ja seal kolm lisa roheline klaasiring 350, tangitud paak 850 ja lisasuunad 860. Aga vaata eelmist 1888363, siis see kull jumala blank zinnoberrot ix, aga vaata uleeelmist 1888361, siis lisasi pea full set kui panna sellele juurde veel kirjed 301, 361, 530 ja 540 vastavalt siis orig. signa, vent. aknad, kont ja tempomaat. Sellel konkreetsel isendil on veel see huvitav, et paremat el. peeglit ka pole. Aga korraks aitab jutust.

Tere kaaskannatajad,spido rmp ka KMH ja temp kargab üles/alla oma tahtmisejärgi.

Mis viga?

 

 

Ega keegi teie seast ei juhtu tundma mõnda elektritarka meest Tallinnast või kedagi kes viitsiks tulla Tallinna ja mingi summa eest mootorijuhtmestku ära teeks. Autoks fl kupee ja peale sai 2,5i e34ja pealt. Olemas töökoda kus saab ilusti toimetada, olemas kõik võimalikud mõõtmisseadmed, autodata ja esitronic, et skeeme jne vaadata. Endal lihtsalt jääb ajast ja natuke ka oskustest puudu. Mis puudutab rauaosa, on kõik kökimöki aga elektritööd pole kunagi meeldinud😀 tahaks hea meelega see aasta ka Oorele jõuda aga hetkel seisab asi juhtmestiku taga kinni. Enda tuttav elektrik ütles, et ei viitsi tegeleda sellega ja isegi kui viitsiks, siis pole ennem augusti algust aega tegeleda. Seega äkki keegi ulatab sõbraliku abikäe normaslse summa eest. 

 

Parimat JR 

Äkki tal M50? Kuigi sealgi midagi über keerulist ei ole, ühe ja teise otsa õiged pinnid kokku ja tuld. Eluks vajalikke seal palju polegi.

Muudetud , muutis Max.

5 tundi tagasi, eix22 ütles:

Mis seal viga? Pinid peaks sama asetusega olema ja kui ei ole, siis värvid peaksid klappima.

Pistiku emane ja isane pool erinevad, pluss veel asjaolu, et mootor 525automaadilt pärit, kuid ennem minuni jõudmist oli preface e30ne peal. Omal kerejuhtmestikul pistik küljest lõigatud ja ei tea täpselt mis juhtmestiku järgi Kaspar selle viimati teha lasi kas pre või face järgi. Igatahes ei taha sellega ise tegeleda. Lihtsam teha asju mida oskan hästi ja anda võimalus kellelegi teha seda mida tema hästi oskab. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus