Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


callaway

Soovitatud postitused

11.12.2018 kell 21:25, Tanel_P ütles:

Kuulge, foorumlased, selgitage mulle lollile sellise müügitegevuse mõttekust/majanduslikku kasulikkust. Ma olen ka Autoscoudi ja Mobile pakkumised läbi vaadanud, isegi excelisse pannud ja mul on tekkinud mingi arusaam, mida enamvähem korralik E30 Saksamaal maksab. Kui lingil viidatud E30 toodi 4a tagasi Saksamaalt ja ta seisukord oli selline, nagu piltidel, siis ilmselt oli isegi Saksast ostmise hind kõrgem kui 2790 eurot. Ükskõik kustotsast vaadata läheb Saksamaalt toomine ja Eestis registreerimine ca 1000 eurot maksma. Mismoodi 4 a hiljem samas seisukorras (müügipiltide järgi) on võimalik, et auto on väärt vaid 2790 eurot? Btw, auto juba müüdud. Samal ajal küsitakse mujal Eestis suvaliste saanide eest 3000+ eurot...

 

https://www.auto24.ee/used/3001071 

 

Nägin täna selle auto siis ära. Ma päris lõpuni ei saanudki aru, kes selle auto Eestisse tõi ja kes on praegu omanik. Müüja müüvat oma sõnade järgi Karksi-Nuia sõbra autot, kes selle ise Saksast 4 a tagasi tõi. Samas, 09.01.18 on toimunud mingi omanikuvahetus - seega, midagi selles loos ei klapi. Aga see polegi peamine.

 

Kere seisukord on kindlasti turu keskmisest ja eriti selles hinnaklassis parem. Ukse ääred ja tagaluuk veel eriti ei roosteta (samas, võib eeldada, et varsti hakkavad, sest mulle tundub, et seda autot on talvelööjana (winterbeater?) kasutatud ja kasutatakse ka praegu. Tänase sogase ilmaga sõites oli lausa kuulda, kuidas rooste krõbistas vaikselt. :) Auto oli küll sopane, aga niipalju ma siiski nägin, et väliselt on ta endiselt üsna sile.

 

Mootori juures väiksed lekked paistsid, aga kuna mootoriruum oli ka alt sõidumärg, siis 100% ei väida, et see kõik õli oli. Käivitus oli veidi kahtlane ja puterdas esimesed 5 sekki ja seda soojalt. Vbl küünlad, vbl jagaja, vbl midagi muud? Müüja jutu järgi pidi külmkäivitus hetkel problemaatiline olema. Midagi muud mootoriruumist kahtlast silma ei torganud. M40 tiksumist polnud kuulda (vähemasti soojalt).

 

Salong. No istmed on küll 360 000 km läbisõidu kohta väga heas korras, kindlasti üle turu keskmise. Samas, muud detailid näitasid väsimise märke ja olid istmete seisukorraga vastuolus. Vbl on juhiiste välja vahetatud. Keskkonsool lipendas igatepidi - tundus, et see on kunagi jõuvõtetega lahti kangutatud, nii et jupid taga. Kindalaegas ka logises. Uksed käisid raskelt, juhi aken ei tahtnud vändast alla minna, taga oli paar vänta juba ära murtud. Katuseluuk oli korras, aga vändanupp puudu. Pildid olid kindlasti salongist paremad. Originaalraadio ka krõbises ja pooled pikslid puudu, nii et aru ei saanud, mis seal mängis. Tagumine kojamees küll liigutas end, aga vett ei tulnud (vbl anum tühi). Pagasiruum oli üldiselt OK, kate veidi väsinud, kuid töötas. Mati alt ja koobastest paistis normaalne. Kõlarikatted olid katki pragunenud, aga no see kõik on parandatav.

 

Kokkuvõttes tundub, et 3500 euro (sellega hetkel müüakse) eest praeguste hindade ja nõudluse juures, on see enam-vähem aus auto. Tähelepanu vajab ja vbl peale ülestõstmist tuleks veel üht-teist välja. Nuia remondimeeste piltide järgi oli ta ilusam, aga sinna seisukorda annab teda pesemise, vahatamise jms-ga viia veel küll. Btw, Facebookis ostetakse E30neid juba stiilis "pakkuge midagi 7000 eest" ja "võib minule kah pakkuda, hinna ülempiiri pole". Mind ennast miskipärast see auto päriselt ei kõnetanud. Võib-olla on kontrast Raido müüdud Design Editioniga liiga suur. Võib-olla peaks ootama, kui turg maha rahuneb, masu peale tuleb ja hinnad taas normaalsemaks muutuvad?

 

 

Muudetud , muutis Tanel_P
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Üldiselt su jutu järgi otsid sa vähe teistmasti autot, kui pea 30 aastat vana autot. :D Keskkonsool lipendas, kindalaegas logises, aknad käisid raskelt? Need käivad kõik ju nii vana auto juurde, mida ei ole otseselt jupideks võetud ja täielikult taastatud. Kõik need on üks haaval likvideeritavad vead, keskkonsoole saada küll (huvipärast vaatasin ja orikas uus on 135 eurot) ja aknatõstukeid saab ka putitada. 3500 eurot korras kerega rullika eest on täna more or less päris hästi saadud ja isegi kui sa Eestis mõne leiad, millal eelnimetatud asjad korras on, siis on tal muud puudused.

 

E30 turg ei rahune maha. 316tesid (vahet pole, mis kerega) leiad mujalt Euroopast, vahel harva tuuakse neid 1k juurde hindlusega Eestisse ka. Juba kaks aastat tagasi oli võrdlemisi keeruline neid leida ja praegune aastaaeg soosib su otsingut kõvasti, kevadel/suvel oli see aasta täiesti tühi, müügil autosid põhimõtteliselt, et ei olnud.

  • Meeldib 4
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tanel_P, E30 turg rahuneb siis, kui rahale väärtus tekib.

E30'sid jääb üha vähemaks, raha tekitatakse miljardite kaupa juurde. Loomulikult võib tasakaalupunkt lühiajaliselt kõikuda, aga kui täna 4000 eest ei saa korralikku autot, siis ainult teoreetiliselt võib seda mõne aasta pärast juhtuda, aga pikemas perspektiivis maksab korralik E30 "pigem 40000 kui 4000." Ja mitte, et E30 nüüd mingiks eraldiseisvaks eriti tootlikuks varaklassiks osutub - raha ise lihtsalt odavneb.

Kui sa tahad endale hobiautot pikaks ajaks, laena pigem raha juurde ja osta tõesti korralik auto kohe alguses. Sest eks kõik remondiga seotu muutub samamoodi üha kallimaks. 

See on kindel, et vanal autol on vigu, vaata suurt pilti. Keskendu kere seisukorrale. Minu jaoks oli ka 6-silindrine mootor üks oluline osa.

Iga heas korras kerega komplektne E30 maksab täna rohkem kui 3500 eur, sest keretööd on äärmiselt kallid.

  

Muudetud , muutis sysi
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sysi, üldiselt sinuga nõus. Eeldame, et edaspidi jätkub normaalne 3-4%dine inflatsioon. Siiski, kui kalevipoegadel ja teistel tekib korrektsiooni või masu tõttu raskusi endale võetud kohustuste teenindamisega, on hobiautod esimene kulude optimeerimise koht. Turule paisatakse tavapärasest rohkem hästi hoitud masinaid ja see lööb turuhinna loodetavasti alla rohkem kui inflatsiooni jagu. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kohustustega seonduvalt paisatakse turule mogodiisel-aakaheksaid, mitte hästi säilinud hobiautosid. Reeglina. Kui sa seda hetke ootama jääd, siis me ei jõua siin nii kaua sinu autoostu teemat jälgida ja sulle kaasa elada :)

Muudetud , muutis sysi
  • Meeldib 4
  • Haha 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma oma hobiautost ka raskel ajal ei loobuks madala hinnaga. Kui ootad minu taga, siis või öelda, et soodsalt sa seda ei saa :). Odavalt tulevad müüki tõenäoliselt hooldamata ja kiirlaenu katteks müüdavad isendid.

Saaremaa kabriolett, mis hetkel müügis tasuks sul siiski üle vaadata, tühja need mõlgid, need teed korda. 

Oma auto tõin samuti Saaremaalt krooniaja lõpus, bussiga sinna ja autoga tagasi. Oleksin ka ilma autota tulnud aga läbi amordid, mõlgid(need sai peale 8a. omamist välja meelitatud) jne. enam ei huvitanud sest auto oli aus. Ehk, Saaremaa pole kaugel, et üht 325-te vaatama minna!

Muudetud , muutis karlerik
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eestist korraliku kerega e30 otsid siis arvesta julgelt 3k. Autod juba vanad ja tahavad nad kõik nokitsemist. Ise kui enda 325ix maha müüsin vaatasin kohe korraliku pilli ja kus väga palju poleks vaja teha. Ja alla 5k ei saanud midagi. Igatahes fbs BMW E30 ONLY leedukate käest leiad ehk midagi paremat. Hetkel neil mõned müügis ka

B5D416CA-6A6C-4D29-BB69-148D979956E7.png

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus