Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

JTL

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    43
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

2 meeldimist

Kasutajast JTL

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    88a E30 320i kupee

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. JTL

    O: tagaluugile tiiba

    1 punane lip kuskil vanemate juures on. Pühapäeval käin läbi, siis saan sulle pildid saata.
  2. JTL

    M: 17x7 veljed + rehvid

    16x9 veljed müüdud. Ülejäänud kraam alles
  3. JTL

    M: 17x7 veljed + rehvid

    Müüa 1 jooks velgi rehvidega. 1. MIM toodang 17x7 et 32 rehvid on suhteliselt pastlad. Suurust hetkel ei mäleta 150eur Erinevad jooksud rehve: 1. ContiPremiumContact2 205/60r16 paku hind 2. Marki ei mäleta kulunud 225/45r17 paku hind 3. Nokian Nordman4 195/55r15(naelad alles ja mustrit korralikult) -100eur Pildid lisan hiljem
  4. JTL

    O:M-tech2 rool

    Pakkuda suure diameetriga E34 pealt. Sobib E30le. Rohkem infot pmi
  5. JTL

    M: 16x9 4x100

    pakkuda 17x7
  6. Soovin osta Zinnoberrot kapotti ja tagaluuki. Lisaks võib pakkuda ka samat värvi katuseluuki ja esitiibu.
  7. JTL

    320i kupee '88 - JTL

    Tervist, Ei ole olnud ammu aega kirjutada. See, et auto mõnikord ei tahtnud liikuda, oli selles, et idur jäi peale. Vahetasin ära rattapoldid, kettad ja klotsid, ning kohe oli too viga kadunud. Summuti panin keskelt kinni poltide ja mutritega. Palju parem lahendus. Aga nagu kõik inimesed siin teavad, siis E30 on paras nokk kinni saba lahti pill. Summuti kinnitus lõpus on pees. Taga pidurivoolik/toru lekib(tänu sellele sain teada, et pidurivedeliku tasemeandur töötab ja armatuuris selle tuli samuti ). Homme läheb tõstukile, siis saab uurida, mis täpsemalt. Uued veljed ka all. MIM toodang 17x7 ET32 kui mäletan. Rhvid 195/40r17, mis näeb päris viisakas välja. Taha aga sooviks laiemat velge või flantsi. Homme loodan veel ka töö kõrvalt vahetada esi õõtsade tagumised puksid koos kõrvadega. Praegu kahjuks polüuretaan lahenduse jaoks finantsi pole. Tulevikus tuleb Ketassild, kõik uued puksid jne. Lisaks avastasin, et see mis mul seda jubedat laginat teeb, kui burni lasta on arvatavasti diffripuks. Sisse sai pandud suure diameetriga mtech 2 rool. Sai ostetud uued kõlarijuhtmed(pole aega olnud vedada). Tuleb ka uus makk ja uued kõlarid. Plaane on palju, aga kahjuks on selle jaoks ka üks kulda väärt ütlus: "I have taste for champange, but money for beer" Kerge pilt ka velgedest
  8. JTL

    Müüdud

    Mis suurus rehv peal on?
  9. JTL

    M: 195/50 15" suverehvid

    Hind?
  10. JTL

    320i kupee '88 - JTL

    Tahaks proovida kellegi m20b25 või strokerit. Silme ees hetkel üks must touring ka, millel see moto vahel aga too tuleks v8 projekt. Alati olen tahtnud v8 e30 touringut
  11. JTL

    320i kupee '88 - JTL

    Ei tea veel. Mõtteid on palju, aga hetkel läheb sinna M50b25 poole ja siis hiljem võib olla stroker. Tuttav juba hakkas mainima, et tal on võib olla üle üks e46 m3 mootor aga selle jaoks kindlasti raha pole.
  12. JTL

    320i kupee '88 - JTL

    Tere jälle. Ei ole kaua midagi postitanud, kuna auto on garaažis talvitunud. Nüüd hakkab asi jälle pihta. Pühapäeval sain garaažist minema alles kell 01.00, sest jagelesin diffri vahetusega. Imelik oli see, et 3st poldist 4 sain ilusti kinni, aga 4 ei lähe, natukene vales asendis. Üritasin parandada aga no ei saa. Proovisin peale vahetust ka veits talda anda. kui rattad all tühja käisid siis käis sellinne laks laks laks, nagu midagi oleks lahti. Muidu sõites ja kiirendades seda ei ole. Vahetuse käigus võtsin summuti klambritest lahti, et oleks natukene manööverdamise ruumi. Siit ka küsimus: Kas originaalis ta ongi kinni tikkpoltidega, millel kummagil pool mutrid? Väga halb lahendus. Limiteeritud vahendite tõttu ta hetkel natukene lahti. Sees istudes on sõidu ajal selline väikelennuki tunne Mõned vead on veel. Pidurisüsteem vajab ülevaatamist. Uued kettad ja klotsid siis ka juba ühtlasi laagrid ja igaks juhuks ka mõned puksid( tean, et esimese õõtshoova tagumine puks on vasakul läbi). Siis teinekord poob nii, et 5käik 2500pööret ja kui pedaali põhja paned, siis kiirus ei tõuse. püsib sama. Teinekord liigub ilusti. Selle vea kollet pole veel leidnud. Ei tea kas differ, lambda, või vaakumis õhu leke. Kui kellegil veel ideid, siis ootan neid huviga. See aasta/kevad/suvi plaanis: Eemaldada pindmist roostet ja värvida üle ( ilmselt samat värvi). Pole jõudnud vaadata, kas esitiivad vajavad ka vahetust. Uus kapott ja tagaluuk. juba selle poolest, et keegi on embleemi kohad eemaldanud. Ei eelista seda clean looki Veljed ilmselt 16x9. Tahaksin väga 17" Style 5 velgi aga selleks vaja 5x120. Ei pea seda vajalikuks. Pigem Borbet. Vedrustus: Kas Coilid või mingid Bilsteinid ja jätan madaldus vedrud. Selles osas küsin ka nõu. Kas on mingi hea Amort+madaldusvedru kombinatsioon, mida soovitate? Sisu: Tagaiste välja ja selle asemel midagi huvitavad, aga mitte mingit pornot või nahk diivan käetoega. Käetuge vaja puhtalt, et bass liiguks salongi. Esi istmed korda. Juhi oma on veits räbal. Heli. Korralikud kõlarid. Viisakas Sortpütt. 2sisse ja 2välja. Ei taha mingit vihmaveetoru. Palju tulemas
  13. JTL

    O: 16x9 veljed, Borbet jne

    up
  14. JTL

    esi kapott ja pagasniku luuk / E30

    Sooviks pilte mõlemast.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus