Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

rlend

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    42
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

rlend võitis päeva viimati 6. detsember

rlend sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast rlend

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    '89 320

Hiljutised profiili külastajad

410 profiili vaatamist
  1. rlend

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    https://www.okidoki.ee/item/bmw-320/7982873/
  2. rlend

    316 m20b25 '87 - young fanatik

    Selle jõunumbri jaoks mis antud mootorist suurema tõenäosusega välja pigistatakse, on M50 kepsud enamgi kui piisavad.
  3. rlend

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    https://www.auto24.ee/used/3001071
  4. rlend

    Stroker

    Küsin siin samas, ehk on keegi õlipumba ajami võlli saalesid m20 plokil vahetanud? Sain saaled esinduse kaudu kätte, kuid nüüd pole tegelast kes need ära vahetaks Tartus Astromoto ei olnud nõus seda igatahes proovimagi.
  5. rlend

    M20b25 aju juhtmestiku infot?

    Nagu üleval kirjas, tegu OBC pistikutega.
  6. rlend

    Stroker

    Soov jah 86mm silindriga mängimist proovida. S50 kolvid ~4x soodsam lahendus kui selles mõõdus sepiskolb. Antud komboga käib kolb 1.8mm üle ploki serva, see juba treiali teha. 85mm tihend töötab ilusti 86mm silindriga, isegi standardne 84mm tihend töötaks. Ettevõte nagu Metric Mechanic müüb juba väga pikka aega 86mm stroker kit-e kus kasutavad tavalist 84mm tihendit, mille ainuke modifikatsioon on porditud veekanalid. M5x kepse võiks ka vabalt kasutada, on tõepoolest veidi kergemad. Jääb vabalthingavaks. Jämedalt arvutades tuleks surveaste ~9,5:1 kuid võin ka natuke eksida group - Väntvõlli ja kepsudega saab veel ümberarvutusi teha vastavalt sellele mis turul saada. Vabalthingava puhul ei pea 86mm silindrit kartma ja olen kursis MLS tihendite hindadega. M43B19 kolbide kasutamine paistab tõesti esmapilgul väga huvitav, mis on mul kahe silma vahele jäänud
  7. rlend

    Stroker

    Enne kui oma lollusega jätkan, küsin igaks juhuks siin samas üle. Plaanis siis kasutada järgmist sisu: 885 kaas (juba 0,25mm maha võetud) 85mm kaanetihend M51B25 väntvõll (82,8mm) M20 keps (135mm) S50 86mm kolb (ch 31,6mm) Nüüd loodangi et keegi ehk "kogenum" ütleb, et nii ei saa ja tuleb teha midagi teisiti
  8. rlend

    m42 318is mootori tuuning.Palun abi.

    https://www.rally.ee/?a=a032&b=46508
  9. rlend

    Stroker

    lynxi idee on väga hea, kuid ilmselt müügis olevad kolvid on 21mm sõrme avaga mis loob omakorda järgmised probleemid 😀
  10. rlend

    Stroker

    M20B25 - realoem annab kõige suuremaid remontmõõdus kolvirõngaid 84,480mm ehk +0,50mm ülemõõtu. Väga ebameeldiv on mõelda et pool millimeetrit suuremaks puurimine ei nõua suuremaid kolbe, või ei ole tõesti veel selle mõõduga kolvi ristilõtku ohtu?
  11. rlend

    Ekstsentrik puksid

    Endal kasutusel 31129064875 koodiga E36 M3 puksid. Olid ~23€ komplekt ja leidub neid igal normaalsel autovaruosade edasimüüjal.
  12. rlend

    O: Käsipiduri trossi ots

    Joonisel number viiega (5) märgitud ollus. Tarvis oleks kahte, ehk on kellegil üle? Asukohaks võiks olla Tartu, pole aega posti oodata. Head!
  13. rlend

    O: FL M20 paisupaak

    Olemas!
  14. rlend

    O: FL M20 paisupaak

    Tarvis facelift paisukat Tartus või selle lähistel. Head!
  15. rlend

    M20B25 juhtmestik

    Nii, kes ütleb mulle mis juhtmetega tegu? Eelmine meistrimees on need lahtiselt rippuma jätnud...
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus