Hüppa postitusse
Postitatud
comment_121193

Sai siis eelmine nädal rullikas soetatud, mootoriks m40b16, manuaal katuseluugita kupee. Lisad puuduvad, põhja alla pole hetkel veel jõudnud vaadata kuna viibin kaitseväes. Paar auku olen suutnud tuvastada. Salongiradikas arvatavasti lekib, kui see välja jätta on tegu täiesti sõidetava autoga. Ise pole hetkel midagi muud teinud kui spidobloki ära vahetanud. Plaanid on suured (nagu alati) kaalutlen turvakaare panemist, korvistmed, vähe asisem mootor ning ketassild. Velgedeks näen ideaalis xxr527meid. Tuleviku värviks võiks olla lemansi sinine, sees kuldne turvakaar.

IMG_20170918_174148_023.jpg

2017-09-16_11-03-42.jpg

FB_IMG_1505668150384.jpg

  • Vastuseid 107
  • Vaatamisi 11,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Sain täna värvimisest auto kätte. Üle pika aja kannatab auto poole vaadata jälle😀

  • Hooaeg lõppes kahjuks pauguga, tuldi tagant sisse

  • Vahepeal on auto m50 mootori vahele saanud, zf kast, 1massiline hooratas, 36 tdsi kardaan, e21 pidurivõim, e46 roolilatt kuna vana 36 oma lekkis, rooliotsad, coilid, uued piduritorud ja igasugu puksid

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_121226

Tänud :) Kunagi ammu nägin pilti rullika spidoblokist kuhu oli installeeritud voltmeeter ja umbes aastake tagasi nokitsesin valmis. Lõpp resultaat pole küll päris see mida oleks tahtnud aga lähedane. Avastasin veel et uuel spidoblokil ei tööta kütusekulu näidik. Eelmisel spidoblokil kütusekulu seier jõnksutakas koguaeg. Vaja ka see kala likvideerida.

received_2046630342029351.jpeg

comment_121394

Kena auto!

Poolpuuri ja XXR527 kombo mul juba läbitud. Mis mõõtu mõtled? Mul olid ees 17x8.25" ja taga 17x9.75"

Ette läks vaja vähemalt 25mm flantsi, et velje barrell vastu coili ei käiks ning taha vähemalt 10mm, et vastu sisekoobast ei käiks :)

comment_121407

Ses'suhtes see 9.75" natuke totter mõõt. Rehvideks läksid 225/35/17 mida odavama otsa brändid väga ei tooda (Falken kõige odavam ca 100€ tk). 225/40 17" üldse ei toodeta, 225/45 on visuaalselt jama seal peal, 235/40 juba liiga lai ning paks ja hakkab vastu tiiba käima. Kitsama paned, siis lihtsalt naljakas. Ja koopaid tuleb rullida ning pullida ka :)

+ ette oleks vaja selle velje ET pärast camberit juurde saada, sest vastasel juhul jääb 25mm flantsiga koopast välja. Mul oli tol hetkel ees 4,7 kraadi kallet, et visuaalselt kena jääks.

Ühesõnaga pusimist on aga saab väga ilusaks kui viitsid jukerdada :D

 

Muudetud , muutis andreas

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_121576

Kaitsevägi röövib kõik mu aja, pean laskma sõpradel tegeleda sellega. :D Aga väga lihtne, vabaduse pstl üks kodanik enda halli e39 sedaaniga keeras üle mitme rea vasakule hiiu tänava peale. Minu ees olev golf pani pidurid blokki, mina sain seisma, ning 300zx sadas mulle selga. Ette jäi üks golf.

comment_121584

Eks need jaapani sportautod hunnik plastmassi ka. Suuremate kindlustusseltside puhul ei tohiks väga suur peavalu olla, aga kui mingi inges(oma kogemus) kindlustuseks, siis võid und näha, et sulle aksepteeritavas summas midagi korvatakse. Auto väärtus hinnatakse 1k peale enne avariid ja oledki kuses. Vanematele autodele ei soovita kõige soodsamat pakkumist võtta.

comment_121602
15 tundi tagasi, Aaro ütles:

Pilt näitab selgelt jaapani ja saksa auto tugevust, tõesti, mõlemad on puruks aga nissan on ikka täiesti ribadeks. Nissan on ka minu igapäeva liikur ja õhuke plekk ning olematu heliisolatsioon näitab nende kooste kvaliteeti.

Selline tunne ongi ainult pildil. Reaalselt on see rullikas palju rohkem kahju saanud. Kere vajab venitust jne. Stange on ju koos poolraamiga sisse jooksnud. Neljaukseline näitab seda hästi välja , tagaukse vahe jookseb kohe kokku.

Siin on ikka kõva laks olnud. Omal oli kunagi palju kergem kõks, aga ikka kohe poolraamis korts sees ja taga uksevahe koomal.

Nii et pole asi nii lihtne, japs vahetab ninajupid ära ja elu vurab edasi, rullika kere on reaalselt pees.

Tagant otsasõitu ei kannata nad absoluutselt, ees tegelikult sama lugu.

comment_121621

Siinkohal paluks targematelt infot.

Reaalne kalkulatsioon ulatub 2.2k juurde, mille juures arvatavasti kantakse maha.

Kas peaks summat kuidagi väiksemaks meelitama, et on ka reaalne lootus kindlustuselt seda raha saada või saata see kalkulatsioon sellise numbriga ära? 
 

comment_121623

See on täiesti individuaalne lugu saja "agaga".  Mõjutavaid tegureid on nii palju. Tean ,et värvikahjustuse eest on 400 välja makstud ja suurema paugu eest 4000€ isegi. Kindlustusega läbirääkimise küsimus, mis nad välja pakuvad. Odavamat pakkumist pole ikka mõtet viia, kui reaalselt läheb. Esialgse oleku peavad nad igal juhul taastama remondi kinnimaksmisega või uue samaväärse autoga.

Kindlasti ei ole mõtet nõustuda kindlustuse poolt pakutavate ülep*rse tegevate remonditöökodadega.

comment_121637

Jah, tuleb natuke jalgu trampida ilmselt, aga rullikate hinnad õnneks juba piisavalt kõrgel, et 2200 pole üldse ebareaalne saada neilt.

 

Sõitsin vahetult peale pauku mööda ka, tundus jep tol hetkel nagu streetrace gone bad, korralik sadu oli ka. Ma enda rootsi rauda sain ikka korralikult iga gaasivajutusega roolida :D

Ilus auto, rullikat õnneks on lihtne enamvähem taastada ka, tolle "Datsuniga" on ilmselt natuke kehvemad lood...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.