Hüppa postitusse

tns1

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    109
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    13

tns1 päevavõit oli viimati 26. september 2017

tns1 sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

1 jälgija

Profiili info

  • Minu autod
    e30, e32, e38, e92, Dodge Mirada, MB C124

Hiljutised profiili külastajad

1 134 profiili vaatamist

Kasutaja tns1 saavutused

Entusiast

Entusiast (6/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

94

Reputatsioon

  1. tns1

    Kes, kus ja keda nägi

    Mina jah. Meeles oli valesti siis
  2. tns1

    Kes, kus ja keda nägi

    Täna Kadaka pst tuli keegi vastu ja viskas käppa, pärast vabakal sai tumeda pre-fl kupeega millel m-tech2 koos kulgetud. edit: krt kell juba 00:00 läbi, niiet tegelt toimus see kõik eile
  3. http://www.auto24.ee/used/2713185 See mu sõbra auto. Omanud seda aastaid juba. Tehnika tegi sinna kunagi aastaid tagasi Viimsist ALDriftteamist A. Lätt, läks suht kõik ka tol hetkel uus külge. Üldiselt väga ehe vanakooli e30. Talve ta minuteada pole aastaid näinud. Võin juba "luisata" aga minuteada seal ka LSD all ja igasugu muid huvitavaid pudinaid küljes. Minu arvates on see hind peaaegu, et röövimine hetkel Paneb endalgi käed sügelema
  4. Kasutatud aga korralikud. Asukoht Tallinn Hind 75€ Kontakt 5292686
  5. Minu veljed ringiga järgmise e30 alla jõudnud Vahepeal olid korra ühe e36 all.
  6. tns1

    E30 ostuabi

    See 2.7 on lai mõiste. Kui stroker, siis oleneb kes ja kuidas ehitanud on. Tavaline eta sõidab rõõmsalt ikka väga pikka aega
  7. tns1

    M42 mootri erinevus

    E30 klapikambrikaanel karterituulutuse ots eesotsas, e36-l tagaotsas (kataloogid näitavad esimese otsa e36-le ka sama, aga isiklikult pole näinud kunagi, 36 kollektoriga ei saa ta enivei kuidagi sobida). Samuti pole detoandureid (korduvalt mainitud juba) kellaploki tempiandur on erinev (e30 1-pin, e36 2-pin) nn. õlivõtturid on erinevad, rihmaliin on erinev, genekakronsteinid on erinevad ja veel ilmselt midagi, mis kohe meelde ei tule.
  8. Baltikumi parim Pagasniku kõik plastikud puudu, tiivakaartel mingid kahjustused ilmselt kivikaitsega kaetud (ühelt pildilt on roostet vähe näha ka juba, mis kivikaitse alt välja pugenud), kapoti esimene serv samuti, tagaluuk p**sse keeratud, tagastange lainetab jne. Esipõll samuti sketchy Just hea näide sellest e30 populaarsuse pealt kapitaliseerimisest
  9. Korras autosid lihtsalt turule tekkinud (need on ka väga kiirelt sealt kadunud) ja kuna hea masina eest maksavad inimesed raha, siis arvavad ka need, kelle auto enamasti reaalselt varuosadeks kõlbaks või äärmisel juhul peale kõpitsemist selliseks igapäeva/tarbeliikuriks sobiks, et nende masinad on ka kohe mitmeid tuhandeid väärt. Sõitva odava roima jaoks on turg suht läinud, sest nendele pole väga otstarvet ega ka tahtjaid, talve tulekul ehk veel asjad muutuvad, aga seegi on hooajast tingitud ajutine nähe. Tahetaksegi kas sõna otseses mõttes olematu rahaga varuosadeks endale autot (ilmselt keegi endale 1500 euroga varuosapilli nt ei soovi), või siis tõesti korralike autosid. Need vahepealsed on nt mitmed ka müügis tiksunud viimased vähemalt kuu aega, osad isegi kordades rohkem. Kõige rohkem ju ostetaksegi just head kere, see aga on e30 puhul ikka korralik defitsiit.
  10. Tegelt peaks asjad käima nii, nagu Valgma mainis, ehk siis asjasse mitte puutuv pole nende asi antud hetkel ja üldist teehnonõuetele vastavust kontrollib ülevaatuspunkt... Reaalsus ilmselt on natuke teine, aga teinekord tulebki nendega vaielda.
  11. tns1

    O:e30 Neerud

    Tervitus, Soovin ainult terveid ja originaale. Kinniseid mitte pakkuda. Automaat/kliimaga R4 omad pre-face oleks ideaalne. Kindlasti värvimata ja kroom.
  12. http://www.auto24.ee/2414370 Kellegile varuosadeks äkki? Tiivaääred nii laiali omadega, et ilmselt ülejäänud kere ka, aga M20B25 ja ilmselt saab üht-teist head veel, pildilt paistab nt suht värske 2.0 pütt.
  13. tns1

    M20 nega abi(remont)

    Klapikambrikaane eemaldus M20-nel 10 minuti töö, tõmba maha ja vaata mis sealt üldse vastu vaatab, võib-olla nukk kulunud (kuigi M20-nel nad tihti päris harjavarreks ei muutu) võib-olla mingid muud hädad paista. Halba ei teeks ka kompressiooni mõõtmine. Mõlemad on tööd, mille jaoks lukksepa pabereid just vaja ei ole, eriti veel m20-l, kus ligipääs kõigele suht hea.
  14. Tervist, Selliseid asju vaja, lisaks võib veel pakkuda klapikambrikaant e30 M42 mootorile ja pihustilatti.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus