extreme327 Postitatud 6. detsember 2019 Postitatud 6. detsember 2019 Huvitav mis 325ix to siuke. mis plaanid tollega. oleks omalegi vaja doonor kere
MairoG Postitatud 6. detsember 2019 Postitatud 6. detsember 2019 Ei noo selle ostis ka mu vennalt sama sõber ära, kes mult kupee😁
Renx Postitatud 8. detsember 2019 Postitatud 8. detsember 2019 Antud Masinad jah sõbra käes nüüdseks. Nii 142MCJ, kui 932ATD. rohelisega läheb aega, vaikselt korrastatakse..teha on tohutult, aga on seda väärt. Esialgne plaan oli Imolarot tooniga lõpptulemus, eks näis. Touring sai veidi turgutust ja üle 10a seismist.. peale pidurite korrastust, numbritulede lisamist, pirnide vahetust ja puhastust läks ka Ülevaatuselt ametlikult läbi. eks nokkimist/sättimist on sealgi mõnuga, aga esialgu toimib ja on kasutuses põhiauto kõrvalt ka praegu😎. viskan paar klõpsu ka...Viimane pilt siis aastate tagant, kui olid veel masinad mõlemad sõidus ja vendade MairoG ja Zhaft käsutuses. Hetkel kõik 2
eix22 Postitatud 8. detsember 2019 Postitatud 8. detsember 2019 Millal sina miskit soetad ja tagasi ridadesse? 1
devil86 Postitatud 9. detsember 2019 Postitatud 9. detsember 2019 Krt auto garaaziz ja nokitsen aga koer tahab juba sõitma minna😂 4 3 1
RDMU Postitatud 9. detsember 2019 Postitatud 9. detsember 2019 (muudetud) Ei tea kas siit on juba läbi käinud, aga jäi silma selline huvitav asi, et vist poolas tehakse mtech 2 replica osasi abs plastikust. Ei osanud kuhugi mujale seda postitada, aga kui keegi arvab, et see info võiks kuskil mujal olla, siis saab ümber tõsta või kopeerida. Facebook.com/berninae30 ja instagramis e30_body_mtech2_manufacturing Hinnad kirjas sellised Prices MTech2 ABS plastic: Front bumper with the lower part - 120 € Rear bumper - 120 € Side skirts (sedan, coupe, convertible) - 90 € Door pods (sedan) - 90 €Total price 420 euro Muudetud 10. detsember 2019, muutis zaddam facebook.com/berninae30 1
sass Postitatud 12. detsember 2019 Postitatud 12. detsember 2019 (muudetud) FB, Vististi tegu Remusega. Muudetud 12. detsember 2019, muutis sass
kurikristjan Postitatud 14. detsember 2019 Postitatud 14. detsember 2019 Saksas selline maasikas saada. 😂 1 1
Margo Postitatud 16. detsember 2019 Postitatud 16. detsember 2019 Oleks võinud siis polditavad tükid teha vähemalt. Nüüd ei saa esitiiba ka kätte enam. Samas kui sellise asjaga tegeleb, siis väga kainet mõistust ei saagi loota. 2
eix22 Postitatud 16. detsember 2019 Postitatud 16. detsember 2019 See tiib on nüüd kereosa nagu näiteks tagatiib, mida polegi vaja enam kätte saada Paljudel autodel tehasest juba tiivad keevitatud ja ei ole seda lihtsat vahetamise luksust. 1
tisler Postitatud 17. detsember 2019 Postitatud 17. detsember 2019 Nimelt E30 UK grupis jutt, et kuna võetakse vastu ULEZ eelnõu aastal 2021, mis piirab teatud heitgaasidega autodega (ehk autodega, mis euro4 nõuetele ei vasta) Londonis sees sõitmist siis hakkab vist E30 turg seal liikuma, kuna trahvid ja päevased maksud päris kõrged. https://www.bbc.com/news/uk-england-london-47815117
Margo Postitatud 17. detsember 2019 Postitatud 17. detsember 2019 Eix, katalüsaator tähendab bensukal alles Euro1. Euro4 sai kohustuslikuks alles 2005, aga üldiselt kõik tegid 2004 ära selle. Mu 2003a E60 isegi Euro3 veel.
Reino Postitatud 18. detsember 2019 Postitatud 18. detsember 2019 (muudetud) Vaevalt see turg kuhugi liigub seal, neid tsoone mujal euroopas juba mitmeid (pariis nt euro 2/3 ja üles). Pealegi korralikumad ja parema varustusega pillid ei liigu ka seal igapäevaselt vaid on hobikad. Labasematel igapäevakatel kered sama kehvad nagu meilgi sõitnutel. Hinnad just inglismaal viimase 5-6 aastaga mitmekordistunud, umbes niipalju aega tagasi sai sealt veel komplektseid hapu kere aga hea varustusega mtech 325i 1000-1500£ eest, praegu ei saa poolikut m-paketi spoilaringi isegi mitte. USA veel see tore koht kust leiaks kõva varustuse ja viisaka kerega eksemplare hea hinnaga aga tolli ja transaga jauramine on tüütu ja kui ise enne kohalejõudmist ei näe võib igasugu jama välja kooruda. Samas kui juba üles vuntsitud ja diileri käest läbi käinud maksavad seal ka viiekohalisi summasi. poola/rumeenia/ukraina/hispaania jms. x-riikides võib trehvata vast häid pakkumisi aga samuti tundmatuvõitu maa ja protseduurid. Üle ilma juba e30 mingiks hipster-rullnoka meelisautoks muutunud. Muudetud 18. detsember 2019, muutis Reino 1
extreme327 Postitatud 18. detsember 2019 Postitatud 18. detsember 2019 Keskonsooli valgustuse neid väikseid pirne kuskohast osta saab?
extreme327 Postitatud 18. detsember 2019 Postitatud 18. detsember 2019 Ok,üritan silmad lahti hoida. Mõnes auto tarvikute poes käinid täna aga pole silma jäänud. Mõned pirnid üleöö ära kustund.
jan17 Postitatud 27. detsember 2019 Postitatud 27. detsember 2019 Milline mastiks peaks välja nägema, kui ta on tehasest? Endal maha höörudes tuleb musta alt välja kollakas kummikas kiht ning siis hallikas - on see tehase poolt või ületehtud?
kurikristjan Postitatud 27. detsember 2019 Postitatud 27. detsember 2019 Tehasekrunt on beez. Hallikas ilmselt juba siis kaitsemass ise. Üldiselt põhja alla sattunud auto värvimisest kerevärvi udu ka, aga nt paaki eemaldades on näha vabrikukrundi värv, kuna sinna muud ei sattunud. Heledamatel autodel vist võõbati koopaid ka mustemaks.
iknowthatfeelbro Postitatud 30. detsember 2019 Postitatud 30. detsember 2019 (muudetud) Kas siin foorumis keegi (kes teab kedagi), kes oleks huvitatud oma USA auto vahetusest e30 vastu (auto ja/või igasugust e30 stuffi). Oleks vaja mingit normaalset dailyt ka Muudetud 30. detsember 2019, muutis iknowthatfeelbro
Max. Postitatud 30. detsember 2019 Postitatud 30. detsember 2019 Lõustakas on kindlasti igasugu vahetajaid.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse