Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

iknowthatfeelbro

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    84
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Kõik, mis iknowthatfeelbro postitas

  1. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Midagi ei maksa üldjuhul. Keegi ei hakka seda endale vahele swappima. M20 juppe ka kellelgi vaja pole. Ainus väärtuslik M20 küljes olev asi on hooratas ja see on vist ka sellel mootoril raske (loe odav/väärtusetu). Samas kui müügiga kiiret pole ja garaažis ruumi jagub, siis võid enda käes seda hoida mõnda aega. Õigele inimesele võib see isegi mõnisada eurot väärt olla, kuna mootor siiski haruldane.
  2. Peale mõneminutilist googeldamist leidsin, et e30 juures saab nendega ka muud teha kui lihtsalt pagassis kaasa vedada. Kusjuures isegi siinsamas foorumis üks vend pakub tulede riste, mis pidavat sobima e30/e32/e34 mudelitele samamoodi. Ju siis neil tuledel mingi sarnasus olema peaks. Aga noh, eks müüme siis neid edasi e32/e34 tulede nime all ja igaüks ise vaatab kas tema e30-le on need vajalikud või mitte Hind muidugi avatud pakkumistele.
  3. Muutsin esimeses postituses vastavaks Aga need ikka sobivad e30-le? Vähemalt tulede kuplid vms, kui mitte koos raamidega? Vastaval juhul kyll norm ülelend mul olnud
  4. Korrigeerisin mõningaid hindu (boldis) ning lisasin ülevaatlikuma tulede sektsiooni. Võib pakkuda ka oma hinnanägemusi asjadest
  5. iknowthatfeelbro

    ARK

    Teljekoormuse lahtri juures tühjus - midagi kirjas pole? Äkki Maanteeameti taustakontrollist saad teada: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf Ma saan aru, et see peaks olema pmst (registrimass - tühimass) / 2 nii, et saab vahele swappida 200 kilo raskema mootori ilma probleemideta? Ma muretseksin rohkem selle "mootori soetusdokumendi" pärast
  6. Tõstan teemat. Eks katku ajal müümine üks tänamatu töö ole, kuid proovin ikka edasi.
  7. Vabandan, et veits OT vb, aga miks ei taha 8 tollisele 215-st kitsamat panna? Kas lausa 205 poleks mitte ideaalne 8 tollisele (8 tolli on 203 mm)? Ise maadlen veits teise probleemiga muidugi (rooliga võitlemine 245 laia rehviga Tartu rööbastes ), kuid lahendus oleks sama - 205 lai rehv.
  8. Lisasin pildi esimesse postitusse. Ei oska kommenteerida muud. Auto küljes ta mul oli ja tundus, et läbi ei ajanud kusagilt igatahes. Paku mingi mõistlik hind sellele, kui on huvi
  9. Pakkuge ka M20 kolale hindu. Pole neile tarvidust, sest M50 on Master Race
  10. Lisasin veel ühed tagaistmed. Pakkuge istmetele hinda - võtavad ruumi.
  11. Tõstan teemat, palju uusi asju lisandunud. Kindlasti on ka oodatud kommentaarid hindade kohta, et kuidas ikka originaal M-Techi jubinate või LSD eest nii palju küsitakse. Need arutelud on alati nii meeliülendavad.
  12. No poolakad ei ole, aga eestlased on. Jumal teab miks siia neid autosid keegi ei impordi. Kui meil käib siin terav diskussioon kas roostes 316 läheb müügiks 5000 euriga või 4000ga, siis välismaalt saab selle raha eest roostevaba tehase 325.
  13. Väga ei lähe need need otsingud - mul oleks auto kiiremaks tegemiseks vist lihtsam quick spool valve vms installida, kui selle ülekandega diffrit taga ajada Aga siiski ootan veel pakkumisi (eelkõige tavalisele LSD-le, eksperimendi korras võtaks visco soodsa hinnaga).
  14. Tervist. Sooviksin teada saada, mille poolest on tavaline LSD parem kui visco LSD? Kõigi "sellest juba korduvalt räägitud" vendade rahuldamiseks tuhnisin foorumit veits ning tõesti see teema on off hand kommentaarina 10+ aastat tagasi läbi käinud: "Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandil on juba preload algul peal ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad. Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohe külge. See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse. Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga hiljem ei ole enam nagu vahet. Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse. Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist. Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki. Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb. Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt. Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli. Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused. Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada." Kas tõesti nõks varem tavalise LSD rakendumine pälvib ligi 2-kordse hinnavahe või on ka mingid muud eelised? Näiteks haakumise tugevus vms?
  15. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Ma eelistaks inimesi, kes oskavad e30 hinnata. Kardan, et facebookis hakatakse mulle preface kupee vastu Chrysler Sebringuid pakkuma vms.
  16. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Kas siin foorumis keegi (kes teab kedagi), kes oleks huvitatud oma USA auto vahetusest e30 vastu (auto ja/või igasugust e30 stuffi). Oleks vaja mingit normaalset dailyt ka
  17. Tervist. Sooviks osta hea ülekandega (midagi 4-ga) LSD. Vahetuseks võin pakkuda 2.65, 3.45 või 3.73 LSD (ning ehk ka kompensatsiooni). Kirvehinnaga pakkuda pole mõtet, sest selle asjaga mul otseselt ei põle. Lihtsalt tahaks autot natuke teravamaks teha. Mina asun Tartus ning number on 5463-1767.
  18. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Viimane aktiivne püüd midagi leida, sest peale juulikuud olen tõenäoliselt endale ise ühel või teisel moel ihaldatud halli kupee hankinud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus