Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

iknowthatfeelbro

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    41
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Kõik, mis iknowthatfeelbro postitas

  1. "müügile tulnud" - kas see pole mitte mingi vana kuulutus? Pildid on küll paar aastat vanad.
  2. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Juhul kui auto vastab minu tingimustele võib pakkuda ka suuremate summade eest.
  3. Mina olen selline natuke totu jah, et ei erista replicat originaalist juhul kui ma näen autot ainult väljaspoolt piltide pealt. Ja kui te tahate oma "see on 318i" argumendiga pressima hakata, siis vabalt võib tegu olla mingisuguse eksitusega (minul on passis 1985. aasta 325I näiteks) Ning seda ma tean, et originaal M-techid on kallimad. Minu point oli selles, et hinnavahe ei olnud suur vanasti aga see selleks.
  4. @karlerik Stangede järgi tundus olevat ning vin koodi me ju ei tea sellel autol. Ning 10 aastat tagasi ei omanud see nii suurt tähtsust e30 puhul kas tal olid M-techi stanged tehasest või mitte (vaata tänapäeval e36, e39 vms - suurt hinnavahet pole kas ta on tehase M-pakett või mitte).
  5. Ma ei tea mis teema siin vene keelega täpsemalt on, aga see tundub mulle libakuulutus. Nimelt anti mulle mõni lehekülg tagasi mõista, et M-tehnikuid polnud võimalik saada aastal 2009 2000 euri eest
  6. iknowthatfeelbro

    O: E30 hobiautoks

    @Tanel_P Nüüd tulevad veel kartellikokkulepete süüdistused ka sulle kaela lisaks sellele pahandamisele, et sa ei ole nõus maksma plankude R4 mootoriga rullikate eest 3. generatsiooni Trans Am-i või Camaro hinda
  7. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Näita mulle ka kust saab 20 aastat vanu, sõidukõlbulikke ja komplektseid 320i-sid 450 euro eest või siis vähemalt samas hinnaklassis (praegusel ajal räägime siis e36 ja/või e46 keredest). Heal juhul saad 700 euriga mingi viiese. Tahan öelda lihtsalt seda, et ei maksa downplayda e30 ülimadalat hinda vanasti argumentidega, et "vana auto ongi odav" vms, sest e30 oli reaalselt samal hinnatasemel ladade ja mossedega.
  8. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Halvas seisukorras keresid saab õnneks praegugi üsna mõistliku hinnaga. Kuid ülemise pildi teeb veel naljakamaks tegelt see, et 3000-eurised kabriohinnad on pigem 2014 aasta teema. Aastal 2009 olid nad seal rohkem 2000 ringis lausa
  9. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Muutsin requiremente veits leebemaks.
  10. @Tanel_P Võta parem mingi korralik M50 swap 2-3 kiloga ja hobiautot kui palju. Ise olen juba ammu alla andnud (korralike) originaalide otsingutel, sest hinnad on neil läinud üle mõistuse.
  11. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Ikka. Olgugi, et mul on võibolla liiga spetsiifilised nõudmised ja siiamaani on vaikus olnud
  12. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Tervist. Sooviksin osta endale e30 kupeed. Tingimused: 1. Auto peaks olema üsna korralik ja originaalilähedane, kuid kindlasti ei otsi prillikivi - need jäävad kalliks minu jaoks (kellel korralikkuse definitsioon häguseks jääb siis: pole ülemäära roostes ning saaks ülevaatuselt läbi / omaks ülevaatust). Viisakas M50 swap on minu jaoks samuti piisavalt originaalilähedane. 2. Eelistatavalt hallikat värvi ning eriti oleks huvitatud Cirrusblau Metallicust. 3. Eelistatavalt facelift (kardan, et pre-d jäävad kalliks, kuid ära ei ütleks muidugi). 4. Hind mõistlik (2000 euro ringis +/- mõnisada). Võin ka vahetuseks pakkuda valget M50B25 mootoriga kupeed (või muid huvitavaid asju). Pakkumised võite postkasti kirjutada, kuid kui kellegil huvi helistada, siis number on 5463-1767.
  13. @Tiit Okei - nii, et kui asfaldi peal driftida või teha kusagil platsi peal sõõrikuid, siis LSD võib veitsa kuluda, kuid selle pärast ei peaks põdema, et ta saba annaks? Muretsema peaks (vaid) teo ja taldriku pärast. Kas ma tõlgendasin õigesti teie lauset?
  14. Kuidas see LSD siis rolli ei mängi? Mulle pealtvaadates tundub see statement sama loogiline nagu öelda, et vahet pole mis sidurit kasutada - enne läheb nagunii käigukast, kui sidur läbi libisema hakkab. Seal LSD sees on ju samamoodi mingid siduriplaadid (või misiganes nimi neil eestikeeles on)
  15. Tere sõbrad. Kas keegi oskab mulle öelda, kui palju pöördemomenti kannatab typ188 LSD (ülekandearvuga 3.73, kui see on samuti tähtis). Esmatähtis polekski vast niivõrd täpne arv kusagilt tabelist, vaid reaalelulised kogemused. Nimelt kas mingi asjalikum turbokas hävitaks selle kiirelt ära (500-600 Nm)? Väga ei taha hakata ise mitmesajaeurise diffriga müüdimurdjaid mängima
  16. iknowthatfeelbro

    M: diffrid

    Lahtine 4.45 on liiga haruldane, et seda 100 eest ära kinkida. Kui lihtsalt ülekannet vaja, siis ehk leian kusagilt mingi kemppi mõistlikuma hinna eest.
  17. iknowthatfeelbro

    M: diffrid

    Tere sõbrad. Leidsin garaažinurgast paar diffrit: Typ188 (hinnad ilma e30 tagakaaneta - seda saab võibolla juurde osta. augutäiteks e34 tagakaaned hetkel): 1. lahtine 2.65 (100 euri) 2. lahtine 4.45 (200 euri) Kraami saab kätte Tartust. Telefoninumber on 5463-1767 (samas võib kirjutada ka - külastan foorumit üsna tihti).
  18. Omg - 1400 euri selle eest. Isegi seda 3000 hinda vaadates ma siin sügan lõuga ja mõtlen kas tasuks ära võtta Aga see on vist see facebooki grupp, kus kogu aeg spämmitakse mingite B5 passatite ja e39 diislitega vms. Nii, et kahjuks seda eriti ei jälgi jah...
  19. Mismõttes "jälle müügis". Vaevalt, et nii hea diil oleks mul varem kahe silma vahele jäänud. Kas varem küsiti mingit kirvehinda ehk?
  20. Nii, et mingi m20b23 on eriti käreda nukaga (272 kraadi durationit), kuid seal samas leidub ka eriti lahjasid m20b23 nukkasid (kõigest 252 kraadi)? Not sure kui tõene see ülaltoodud info muidugi on - võiks mingi source ka postidada, siis saaks edasi uurida. Mina olen ise kuulnud seda juttu, et m20b23 on ainuke "sportnukaga" e30 vms.
  21. iknowthatfeelbro

    O:e30 FL 1000 euri Max

    Miks ta just FL olema peab? Ning kas endal on mootor võtta, et ainult kere soovid? Minul oleks üks tumesinine preface kupee pakkuda 141 kw mootoriga, kui oleksid veitsa rohkem nõus maksma kui 600 euri
  22. Tänan pakkumast, kuid ma õnneks sain eile e32 võimendile pidurisilindri kätte (nii, et mul on nüüd komplektne e32 võim olemas). Mis ei tähenda, et ma e21 võimu ei otsiks. Isegi kui see käiku ei lähe, siis riiuli peale ostaks ikkagi, sest seda vist isegi raskem hankida, kui typ188 tagakaant
  23. Ma ei tea - ärge nüüd lööma tulge, aga mis selle teema mõte siin üldse on, kui iga soovi kohta autost rohkem inffi saada tuleb vastuseks "sellest juba eelmine aasta räägitud" ja/või "mine ise kohale - oma silm on kuningas". Ajal, mil juba mingite random facelift sedaanide eest küsitakse 2-3k euri, tundub see ikka kahtlaselt soodne diil olevat ning tahaks lihtsalt enne kohale minekut mingit confirmationit saada, et "ei - autole pole tehtud maksofleksi pornot ega spreiga värvitud" vms. Õnneks asub auto Tartus, nii et huvilistel pole vast kuigi kaugele vaja minna masinat üle vaatama.
  24. Ülaltoodud võimul polegi võibolla midagi viga. Probleem on selles, et ma ei saanud pidurisilindrit kaasa (mis on arusaadav, sest ma otsisin ju ainult pidurivõimendit ning rumala peaga ei mõistnud pidurisilindrit ka kaasa küsida). Pidurisilinder lubati ka lähiajal järgi saata. Vahepeal ma siiski proovin leida seda õiget, m50 swappijate poolt verifitseeritud, pidurivõimendit Asi on lihtsalt selles, et ma tahaksin võimalikult bolt-on lahendust (Custom lahendustega jebimine võtab aega ning aeg on raha). Muuseas see Golf 2 tundub ka olevat hea variant. Lisaks olen ma lugenud, et mingisuguse aastakäigu Clio oma pidavat ka suht hästi sobima(e30zone.net oli vist allikaks).
  25. No proovime veel otsida. Kes teab - äkki tulebki mul mingeid custom häkke hoopis tegema hakata, kui seda "õiget" pidurivõimu ei saa.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus