Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

iknowthatfeelbro

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    55
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Kõik, mis iknowthatfeelbro postitas

  1. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Viimane aktiivne püüd midagi leida, sest peale juulikuud olen tõenäoliselt endale ise ühel või teisel moel ihaldatud halli kupee hankinud.
  2. Eesti kontekstis on see ikka alati olnud rullnokkade auto (juba 90ndatel - siis muidugi vist veel polnud seda terminit). Välismaal kohta on sul vist aga õigus jah - nüüd on siis auto tulemas tagasi oma esialgse sihtrühma juurde
  3. e30 on siiski originaalne rullnoka pill. Millist suhtumist sa siis ootad selle auto keskmiselt omanikult? Noorte hipsterite ja ülem-keskklassi pereisade huvi e30 vastu on alles viimase aja trend (millest ka selline järsk hinnatõus).
  4. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Tõenäoliselt üks viimaseid tõsteid enne kui ma alla annan
  5. iknowthatfeelbro

    O: E30 hobiautoks

    Ma ei tea - kui ma võtan lähiriikide mainstream saidid lahti (ss.lv, nettiauto.fi, blocket.se vms), siis on viisakaid masinaid mõistlikke hindadega ikka suht lademetes. Ehk siis ülehinnatud e30 on ikka rohkem Eesti fenomen. Nüüd kui veel siseneda sügavamale nende riikide e30 maailma, siis võib leida ka paremaid diile. Ei taha mõeldagi kui soodsad võivad veel olla lõunariikide autod, kus vähene rooste on pigem reegel kui erand
  6. @cobra Väga hea pakkumine, aga veidi jääb puudu. Ma oleks aastal 2015 ehk isegi nõus olnud sellise hinnaga, sest siis neid masinaid veel leidus mis selle diffriga tehasest tulid 2.65 on kohta aga niipalju, et ZF (1-1 5. käik) kastiga on maantee pöörded lausa kõrgemad (või vähemalt samad), kui näiteks Getrag 260 ja 3.25 diffri comboga (0,8 5. käik). Nüüd lisa siia veel V8 või diiselmootor, millel ka väänet omajagu ning siis oleks üsnagi asjalik ülekanne.
  7. "müügile tulnud" - kas see pole mitte mingi vana kuulutus? Pildid on küll paar aastat vanad.
  8. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Juhul kui auto vastab minu tingimustele võib pakkuda ka suuremate summade eest.
  9. Mina olen selline natuke totu jah, et ei erista replicat originaalist juhul kui ma näen autot ainult väljaspoolt piltide pealt. Ja kui te tahate oma "see on 318i" argumendiga pressima hakata, siis vabalt võib tegu olla mingisuguse eksitusega (minul on passis 1985. aasta 325I näiteks) Ning seda ma tean, et originaal M-techid on kallimad. Minu point oli selles, et hinnavahe ei olnud suur vanasti aga see selleks.
  10. @karlerik Stangede järgi tundus olevat ning vin koodi me ju ei tea sellel autol. Ning 10 aastat tagasi ei omanud see nii suurt tähtsust e30 puhul kas tal olid M-techi stanged tehasest või mitte (vaata tänapäeval e36, e39 vms - suurt hinnavahet pole kas ta on tehase M-pakett või mitte).
  11. Ma ei tea mis teema siin vene keelega täpsemalt on, aga see tundub mulle libakuulutus. Nimelt anti mulle mõni lehekülg tagasi mõista, et M-tehnikuid polnud võimalik saada aastal 2009 2000 euri eest
  12. iknowthatfeelbro

    O: E30 hobiautoks

    @Tanel_P Nüüd tulevad veel kartellikokkulepete süüdistused ka sulle kaela lisaks sellele pahandamisele, et sa ei ole nõus maksma plankude R4 mootoriga rullikate eest 3. generatsiooni Trans Am-i või Camaro hinda
  13. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Näita mulle ka kust saab 20 aastat vanu, sõidukõlbulikke ja komplektseid 320i-sid 450 euro eest või siis vähemalt samas hinnaklassis (praegusel ajal räägime siis e36 ja/või e46 keredest). Heal juhul saad 700 euriga mingi viiese. Tahan öelda lihtsalt seda, et ei maksa downplayda e30 ülimadalat hinda vanasti argumentidega, et "vana auto ongi odav" vms, sest e30 oli reaalselt samal hinnatasemel ladade ja mossedega.
  14. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Halvas seisukorras keresid saab õnneks praegugi üsna mõistliku hinnaga. Kuid ülemise pildi teeb veel naljakamaks tegelt see, et 3000-eurised kabriohinnad on pigem 2014 aasta teema. Aastal 2009 olid nad seal rohkem 2000 ringis lausa
  15. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Muutsin requiremente veits leebemaks.
  16. @Tanel_P Võta parem mingi korralik M50 swap 2-3 kiloga ja hobiautot kui palju. Ise olen juba ammu alla andnud (korralike) originaalide otsingutel, sest hinnad on neil läinud üle mõistuse.
  17. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Ikka. Olgugi, et mul on võibolla liiga spetsiifilised nõudmised ja siiamaani on vaikus olnud
  18. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Tervist. Sooviksin osta endale e30 kupeed. Tingimused: 1. Auto peaks olema üsna korralik ja originaalilähedane, kuid kindlasti ei otsi prillikivi - need jäävad kalliks minu jaoks (kellel korralikkuse definitsioon häguseks jääb siis: pole ülemäära roostes ning saaks ülevaatuselt läbi / omaks ülevaatust). Viisakas M50 swap on minu jaoks samuti piisavalt originaalilähedane. 2. Eelistatavalt hallikat värvi ning eriti oleks huvitatud Cirrusblau Metallicust. 3. Eelistatavalt facelift (kardan, et pre-d jäävad kalliks, kuid ära ei ütleks muidugi). 4. Hind mõistlik (3000 euro ringis +/- mõnisada). Võin ka vahetuseks pakkuda valget M50B25 mootoriga kupeed (või muid huvitavaid asju). Pakkumised võite postkasti kirjutada, kuid kui kellegil huvi helistada, siis number on 5463-1767.
  19. @Tiit Okei - nii, et kui asfaldi peal driftida või teha kusagil platsi peal sõõrikuid, siis LSD võib veitsa kuluda, kuid selle pärast ei peaks põdema, et ta saba annaks? Muretsema peaks (vaid) teo ja taldriku pärast. Kas ma tõlgendasin õigesti teie lauset?
  20. Kuidas see LSD siis rolli ei mängi? Mulle pealtvaadates tundub see statement sama loogiline nagu öelda, et vahet pole mis sidurit kasutada - enne läheb nagunii käigukast, kui sidur läbi libisema hakkab. Seal LSD sees on ju samamoodi mingid siduriplaadid (või misiganes nimi neil eestikeeles on)
  21. Tere sõbrad. Kas keegi oskab mulle öelda, kui palju pöördemomenti kannatab typ188 LSD (ülekandearvuga 3.73, kui see on samuti tähtis). Esmatähtis polekski vast niivõrd täpne arv kusagilt tabelist, vaid reaalelulised kogemused. Nimelt kas mingi asjalikum turbokas hävitaks selle kiirelt ära (500-600 Nm)? Väga ei taha hakata ise mitmesajaeurise diffriga müüdimurdjaid mängima
  22. Lahtine 4.45 on liiga haruldane, et seda 100 eest ära kinkida. Kui lihtsalt ülekannet vaja, siis ehk leian kusagilt mingi kemppi mõistlikuma hinna eest.
  23. Tere sõbrad. Leidsin garaažinurgast mõned jupid: Typ188 diffrid (hinnad ilma e30 tagakaaneta - seda saab võibolla juurde osta paarisaja euri eest. augutäiteks e34 tagakaaned hetkel): 1. lahtine 2.65 (100 euri) 2. lahtine 4.45 (200 euri) Kardaan, mis oli Getrag 260 kasti küljes. 150 cm pikk umbes ning flantsi aukude vahe umbes 7 cm. Hind 200 või pakkuge ise midagi. M51 diisli kast, millel üks bellhousingu kinnitus katki. Seisukorda ei oska kommenteerida ja seega hinnaks 30 euri. Getrag 260, mis ei käi ringi käega ajades. Muud seisukorda ei oska kommenteerida ja seega hinnaks 30 euri. Kraami saab kätte Tartust. Telefoninumber on 5463-1767 (samas võib kirjutada ka - külastan foorumit üsna tihti).
  24. Omg - 1400 euri selle eest. Isegi seda 3000 hinda vaadates ma siin sügan lõuga ja mõtlen kas tasuks ära võtta Aga see on vist see facebooki grupp, kus kogu aeg spämmitakse mingite B5 passatite ja e39 diislitega vms. Nii, et kahjuks seda eriti ei jälgi jah...
  25. Mismõttes "jälle müügis". Vaevalt, et nii hea diil oleks mul varem kahe silma vahele jäänud. Kas varem küsiti mingit kirvehinda ehk?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus