Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

MairoG

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    379
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

MairoG võitis päeva viimati 29. juuni 2013

MairoG sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

8 meeldimist

Kasutajast MairoG

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. MairoG

    Kellegil kogemusi Aeromotors poega?

    Aeromotors poega on ainult positiivsed kogemused, palju olen neilt kaupa võtnud ja võtan edaspidigi !!! Aga näiteks Forssi on võimatu telefonis kätte saada !!!!!!! Kohale minnes istuvad kõik niisama jne.... ( varuosade müügis ) Aeromotors on minusilmis väga positiivne. Asi on konkreetne ja väga hea.
  2. MairoG

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Ei ole vihane, ega muud säärast, aga foorumis oleks ilmselgelt tahetud saada 350.- euro eest suht.....koht tutikat autot jne... Ja seda enam, et selle auto müük oli lihtsalt korraks uitmõte ja läinud too pill oligi. Nagu näha, siis siin müüakse autosid 400 euroga mida müüakse suht pikalt ja mis on kõvasti paremas olukorras, aga keegi ei taha. Siin kohal tekibki mõttekoht, kas foorumis müüa, või siis.... mujal ? OFF TOPIC: Aga niipalju ütlen küll, et kui muidu olin foorumis ( ka hängidel vanasti ) tihe külastaja, . Aga peale foorumi kujunduse uuendamist, on näha, et ka paljud teised vanad olijad on lahkunud siit kahjuks. Nii ka mina, kuigi käin vahel uurimas jah.
  3. MairoG

    O: kupeele numbrituled KIIRE!

    Tutikad numbrituled saad tellida näiteks Fixusest ja need on ülimalt odavad. Kvaliteet on neil samutigi vägagi 5+. Ka tule ja kerevaheline tihend on kaasas ilusti. Ehk on info abiks ?
  4. MairoG

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Varem kuulus see auto foorumlasele herr Eesnahkhiir
  5. MairoG

    126kw sädemeprobleemi tuvastamine

    Hoorattast pole vahetanud ? 126kw moto hoorattal on vändaasendi jaoks peale hammasvööd veel üks metallist " tila " püsti, esimene kasti andur loeb hammasvööd, teine loeb seda tila. On juhtunud varemgi, et see " tila " on lihtsalt minema lennanud, kui andurid ise korras on. Esimese rihmaseibi andur ongi diagnostika jaoks, selle puudumine või rikkis olemine ei mõjuta kuidagi mootori tööd.
  6. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Väga kahju Kahju kuulda sellist uudist
  7. MairoG

    E30-le 2.5 tds?

    Vaadake siia http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8868
  8. MairoG

    Soojendus puhub kylma

    Valesti reguleeritud tross põhjustabki nuppu iseenesliku tagasi keeramise, kuna tross jääb ülepingesse. Ning lisaks saavad samuti ka muud detailid ülepinge, mille tõttu nupp pöörabki end tagasi teatud määral.
  9. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Selles osas ma sinuga hetkel ei vaidle. Aga pold ka väidetud, et millise m20 seeria bmw keretüübiga karteripõhjaga võrreldi, seega on siis alternatiiviks kasutada ka seda ilmselt ?
  10. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Faceliftil läheb ju õlivarras otse karterisse. Mitte ploki. ( m20 mootor )
  11. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Eksid, Facelift m20-l on samuti varras põhja ehk karteri küljes.
  12. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Rikuti ära jah
  13. MairoG

    Lobamokkade rubriik

    Tv6-s hetkel, Top Gearis 325E
  14. MairoG

    2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)

    Mis aasta masin sul üldse on ? Kas on originaal juhtmestik ? Või on ka seda vahetatud ?, Pihustid võisid ju käija ultrahelis, aga see ei välista nende lekkimist. Mis mudeliga on tegu tehasepoolt ? Mootor võib ju olla M20B25, aga kirjuta ka mis mootoriga tehasest väljunud, kui näiteks ei olnud originaalis B25, võis saada juhtmestik kogematta vigastada vahetuse käigus jne. Väga raske on midagi pakkuda, kui on teada auto kohta vaid seda, et seal on M20B25 mootor. See puuduv info oleks palju rohkem abiks sulle
  15. MairoG

    2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)

    Minul oli kunagi m20b25 mootori pika käivitumise põhjuseks kusevad pihustid, vahel käivitus ilusti, vahel ainult gaas põhjas, meeletu bensu hais oli üleval, peale vahetust oli kombes. Kontrollisin nõnda, et võtsin koos latiga need maha, ühendasin uuesti kütusevoolikud tagasi ning ka pistikud, süütepoolilt samuti juhe maha. Käivitades töötasid ilusti aga peale süüte välja keeramist need jäid edasi tilkuma üpris tugevalt, mida nad teha ei tohi.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus