Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

iknowthatfeelbro

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    65
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

iknowthatfeelbro võitis päeva viimati 13. september 2017

iknowthatfeelbro sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

14 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast iknowthatfeelbro

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

1 101 profiili vaatamist
  1. Väga ei lähe need need otsingud - mul oleks auto kiiremaks tegemiseks vist lihtsam quick spool valve vms installida, kui selle ülekandega diffrit taga ajada Aga siiski ootan veel pakkumisi (eelkõige tavalisele LSD-le, eksperimendi korras võtaks visco soodsa hinnaga).
  2. Tervist. Sooviksin teada saada, mille poolest on tavaline LSD parem kui visco LSD? Kõigi "sellest juba korduvalt räägitud" vendade rahuldamiseks tuhnisin foorumit veits ning tõesti see teema on off hand kommentaarina 10+ aastat tagasi läbi käinud: "Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandil on juba preload algul peal ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad. Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohe külge. See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse. Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga hiljem ei ole enam nagu vahet. Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse. Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist. Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki. Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb. Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt. Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli. Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused. Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada." Kas tõesti nõks varem tavalise LSD rakendumine pälvib ligi 2-kordse hinnavahe või on ka mingid muud eelised? Näiteks haakumise tugevus vms?
  3. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Ma eelistaks inimesi, kes oskavad e30 hinnata. Kardan, et facebookis hakatakse mulle preface kupee vastu Chrysler Sebringuid pakkuma vms.
  4. iknowthatfeelbro

    Lobamokkade rubriik

    Kas siin foorumis keegi (kes teab kedagi), kes oleks huvitatud oma USA auto vahetusest e30 vastu (auto ja/või igasugust e30 stuffi). Oleks vaja mingit normaalset dailyt ka
  5. Tere. Said B6 vastu vahetatud, kuid olid korralikud. Paari eest 100 eurot või paku hinda. Asukoht Tartu linn ja number 5463-1767.
  6. Tervist. Sooviks osta hea ülekandega (midagi 4-ga) LSD. Vahetuseks võin pakkuda 2.65, 3.45 või 3.73 LSD (ning ehk ka kompensatsiooni). Kirvehinnaga pakkuda pole mõtet, sest selle asjaga mul otseselt ei põle. Lihtsalt tahaks autot natuke teravamaks teha. Mina asun Tartus ning number on 5463-1767.
  7. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Viimane aktiivne püüd midagi leida, sest peale juulikuud olen tõenäoliselt endale ise ühel või teisel moel ihaldatud halli kupee hankinud.
  8. Eesti kontekstis on see ikka alati olnud rullnokkade auto (juba 90ndatel - siis muidugi vist veel polnud seda terminit). Välismaal kohta on sul vist aga õigus jah - nüüd on siis auto tulemas tagasi oma esialgse sihtrühma juurde
  9. e30 on siiski originaalne rullnoka pill. Millist suhtumist sa siis ootad selle auto keskmiselt omanikult? Noorte hipsterite ja ülem-keskklassi pereisade huvi e30 vastu on alles viimase aja trend (millest ka selline järsk hinnatõus).
  10. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Tõenäoliselt üks viimaseid tõsteid enne kui ma alla annan
  11. iknowthatfeelbro

    O: E30 hobiautoks

    Ma ei tea - kui ma võtan lähiriikide mainstream saidid lahti (ss.lv, nettiauto.fi, blocket.se vms), siis on viisakaid masinaid mõistlikke hindadega ikka suht lademetes. Ehk siis ülehinnatud e30 on ikka rohkem Eesti fenomen. Nüüd kui veel siseneda sügavamale nende riikide e30 maailma, siis võib leida ka paremaid diile. Ei taha mõeldagi kui soodsad võivad veel olla lõunariikide autod, kus vähene rooste on pigem reegel kui erand
  12. @cobra Väga hea pakkumine, aga veidi jääb puudu. Ma oleks aastal 2015 ehk isegi nõus olnud sellise hinnaga, sest siis neid masinaid veel leidus mis selle diffriga tehasest tulid 2.65 on kohta aga niipalju, et ZF (1-1 5. käik) kastiga on maantee pöörded lausa kõrgemad (või vähemalt samad), kui näiteks Getrag 260 ja 3.25 diffri comboga (0,8 5. käik). Nüüd lisa siia veel V8 või diiselmootor, millel ka väänet omajagu ning siis oleks üsnagi asjalik ülekanne.
  13. "müügile tulnud" - kas see pole mitte mingi vana kuulutus? Pildid on küll paar aastat vanad.
  14. iknowthatfeelbro

    O: kupee

    Juhul kui auto vastab minu tingimustele võib pakkuda ka suuremate summade eest.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus