Tenzki Postitatud 24. jaanuar 2016 Postitatud 24. jaanuar 2016 No kes ligi võtab? facebookis müügis 450 eurot. grupis bmw e28/e30/e32/e34 2
markusH Postitatud 24. jaanuar 2016 Postitatud 24. jaanuar 2016 Kaamerat hoidev latt liigub vabalt 360 kraadi, sõidusuunda tõmbab kaamera peal asuv puri. Katusekinnituse tegin 3 iminapaga aga minu omad kippusid vahepeal külmaga lahti tulema ja tõmbasin 2 julgestusrihma juurde. Käisin tegin kaadrist väljapoole jäävast osast pilti (uuesti autole ei viitsinud paigaldama hakata) Puri on läbipaistev, seega pildilt väga kehvalt näha. Latid tegin kardinapuudest ning 16mm puhul pidi alumise tugilati juurde lisama (muidu hakkas üles-alla kiikuma) Kiirust ei oska kahjuks öelda 3
soonikx Postitatud 25. jaanuar 2016 Postitatud 25. jaanuar 2016 Teab keegi põhja, vee äravoolu need suured punnid(metallist) mis istme all, toote koodi? Ei suuda bmw fansist kusagilt leida neid.
RaidoM Postitatud 25. jaanuar 2016 Postitatud 25. jaanuar 2016 see vist: http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/320i-M20/L-M/apr1990/browse/vehicle_trim/sealing_cap_plug/#pos_5
zero Postitatud 27. jaanuar 2016 Postitatud 27. jaanuar 2016 (muudetud) Mul vaja vl kollektori poldid vaja ära vahetada. Kui vaadata üm-i siis läheb see päris kalliks, seega küsiksin, et kas on mingit olulist vahet ka sellel, kui panna orig poldid või panna mingid suvalised tikkpoldid (ei tea kuidas nende kuumataluvus on - eluiga)? Muudetud 27. jaanuar 2016, muutis zero
Margo Postitatud 27. jaanuar 2016 Postitatud 27. jaanuar 2016 Tavakasutusega autol võib vabalt mingi 8.8 tugevusega keermelatist ka teha, ilma et midagi juhtuks. Vasemäärdega üle teha ja mutrid otsa. Kui raha rohkem kulutada tahad, siis võid ka mingi 12.9 mustad tikud osta ja pronksmutrid otsa. Siis saab keegi kunagi hiljem kolle ilusti lahti ka. Arp ja üldse roostevaba selles suhtes overkill. Peale selle roostevaba praguneb kergemini kuumaga ja lihtsam puruks keerata, kui kunagi näiteks vaja hoopis turbokolle külge kruttida
eix22 Postitatud 27. jaanuar 2016 Postitatud 27. jaanuar 2016 Vasemääre pane kohe kaugemale. Kunagi panin ka lolli peaga ja põleb just täiega kinni, kõig murduvad hiljem ära või tulevad kaanest välja. Õiged mutrid ei maksa palju, et neid mitte kasutada.
-Kaido- Postitatud 27. jaanuar 2016 Postitatud 27. jaanuar 2016 Mul suurem osa autodel tavalised veneaegsed poldid kasutusel, roostetavad küll kinni, aga enne mädaneb nagunii auto maha kui nood katki lähevad.
zero Postitatud 28. jaanuar 2016 Postitatud 28. jaanuar 2016 Tänud vastuste eest. Ei hakka siis nende originaalidega jändama.
kurikristjan Postitatud 28. jaanuar 2016 Postitatud 28. jaanuar 2016 Roostevaba polti ei tasu kindlasti panna ja põhjuseks pole ainult poldi väsimine.
soonikx Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Teab keegi kas kusagil M50 mootorile ka püsikiirusehoidjat on paigaldatud rullile?
Tiit Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Vahet pole millise mootori gaasiklapile see tross külge ühendada, kiiruse signaal tuleb ikka kellaplokist.
Aaro Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Gaasiklapi trossi pead võtma alguse aja 325i E36 küljest. On täiesti vahetatav, otsad on samad. Muu süsteem jääb kõik E30 oma.
soonikx Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Tänud info eest. Mäletab nüüd kesse ehitas siin kabriole M3 mootorit vahele? Mootor võeti Z3 pealt Lätist? Kontakt ei teeks paha. Mul hädasti vaja E36 M3 või Z3 96+ aasta esiõõtsasid.
Margo Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Z3 tutikad originaalid ca 125eur/tk ja M3 omad ca 50 kallimad. 1
soonikx Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 (muudetud) 20 minutit tagasi, Margo ütles: Z3 tutikad originaalid ca 125eur/tk ja M3 omad ca 50 kallimad. Unustasin lisada. Z3 M peab olema, ehk siis need samuti E36 M3 hinnaga. Mõtlesin leida väheke odavamalt kui 350euri. Kindlasti kusagil Eestiski vedeleb osadeks E36 M3, aga vaja see õige üles leida. See õõts lahendab E36 käändmiku paigaldusel E30nele ratta vale asendi probleemi. Muudetud 29. jaanuar 2016, muutis soonikx
Margo Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 Tean jah. Odavam on puksid treida Jõgevalt ei saa õõtsasid?
soonikx Postitatud 29. jaanuar 2016 Postitatud 29. jaanuar 2016 (muudetud) 8 minutit tagasi, Margo ütles: Tean jah. Odavam on puksid treida Jõgevalt ei saa õõtsasid? Kui mõtled pukse mida kasutada E30 käändmikuga siis praeguste mõõtmiste kohapealt tundub mulle, et ei saa kuidagi E30 käändmikku 332mm ketta puhul kasutada, see eeldaks ilget flantsi (mida ma lihtsalt 8.5" veljega ei saa lubada), või vähem flantsi ning õõtsa ja rooliotsa kinnituste ümber tegemist. Pannes praegu 332mm kettaga E30ne coil velje sisse siis on võimatu kasutada isegi supporitde jaoks adapter flantse sest kõrvad on juba ketta sees, ning coili reguleerimise "mutter" on vastu rehvi kinni nii, et käändmik ei ulata korralikult vastu ketast. Pole muidugi ka E36 coili proovinud, äkki käib samuti vastu, siis juba tuleb veel järgmist lahendust otsida. Lahendus oleks ka ette panna 7.5" veljed ning flants. Kuid seljuhul võiks keegi mu praegused veljed ligi võtta mingi diiliga. Jõgevalt kellegi kontakti? Tean, et keegi Kert vist tegeleb aga muud ei midagi.... Muudetud 29. jaanuar 2016, muutis soonikx
Margo Postitatud 30. jaanuar 2016 Postitatud 30. jaanuar 2016 E36 käändmiku otsa saab ilma modimata E46 325mm piduriketta ja sadula küll panna. Kuigi ma ei usu, et see sul vastu püstakut käimisele väga mõjub. Pigem see ikkagi õige ET ja laiusega veljevaliku teema.
zero Postitatud 30. jaanuar 2016 Postitatud 30. jaanuar 2016 Ega kellegil ei vedele kuskil m50 mootorile plokikaane poldi seibe? Asjaga suht kiire, üks seib on suutnud kuidagi ära kaduda kaane küljest. Võib ka olla kasutatud. Asjaga üsna kiire, võiks tallinnas asuda.
sass Postitatud 30. jaanuar 2016 Postitatud 30. jaanuar 2016 mul on tarvis m52/m50 väljalaske kollektori tikke koos muttritega 3tk,võiks tallinnas asuda.
Margo Postitatud 30. jaanuar 2016 Postitatud 30. jaanuar 2016 Mul mõlemad küsitud asjad tegelt olemas, aga mitte Tallinnas, nii et kiirelt ei saaks.
zero Postitatud 30. jaanuar 2016 Postitatud 30. jaanuar 2016 sass, kui kasutatud asjad sobivad, siis mul tallinnas on paar tükki pakkuda, kuhu mutter on kinni kasvand
TonT Postitatud 1. veebruar 2016 Postitatud 1. veebruar 2016 (muudetud) Touring ix-il paak mõlkis, keegi teab kas tagaveolise paak on samasugune ? Esimese pilguga ma erinevusi ei märganud. Muudetud 7. märts 2016, muutis TonT
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse