Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud

Tapselt ei tea alles tana lahen kodumaale tagasi aga kuna vend sellega tegeleb(jeff01) foorumites.  ise ta ehitab kokku proge ajusid ja turboautosid teistele .siis jh pakub ka teenust aind düno näol kellel huvi.

Postitatud

Ega kellegil pole müüa väikest keevitusgaasi ballooni? Mingi 15L. Või teab kedagi kes müüb?
Ei taha mingi rendiga tegeleda vaid isiklik balloon soetada.

Postitatud (muudetud)

Kui on tõmmits olemas pole seal midagi keerulist. Aga hakkasin mõtlema just, et kas seal laagrit saabki eraldi vahetada, ikka koos rummuga koos see mäng seal.

Muudetud , muutis Aaro
Postitatud

Ma mingit välismaa foorumit korra sirvisin ja seal räägiti ainult laagri vahetusest ja kataloogides on nii laager kui ka rumm müügis. 

Aga tasub vist terve asi välja vahetada. Tundub vähem jebimist. 
 

Postitatud

Mul on komplekt rattalaagreid rullile seismas, sest auto, millele soetatud said, müüsin suvel ära. Toprani omad, siit foorumist kellegi käest sain. Kui on soovi, võin ära müüa, mul vist niipea tarvis ei ole.

Postitatud

See laagri koos rummuga vahetamine nii lihtne et vahet pole, kuid poolmuidu saad need siis võid mitu korda ka vahetada :D Ja originaale olen lammutanud, siis ma küll aru ei saanud et laager eraldi vahetatav oleks olnud. Linki sellele infole?


Ma ostsin mingi tundmatu soome laagri (koivunen oli pakil vist kirjas) ja üle 30k vastu pidanud siiani, ei tunne et petta oleks saanud kui ka hommepäev puruks läheks. Esisillas on ka katse pooleli, kunde pool kaks lemförderi šarniiri, ühel ajal paigaldatud. Juhi pool välimine mingi itaalia ricardo vms :D kõige odavam praht. Aasta kauem all olnud. Enne paigaldust võtsin mütsid maha ja määrisin ära. Et paistab, kas enne annab saba 5 või 15e kolkar. Golfi veermikku remondin samas kõige kallimate juppidega sest need ei maksa suht midagi ja hinnavahed ka väiksemad, tagalaager SKF-i oma 10.80.- ja kõige odavamad mingi 5e kanti.

Postitatud

Peaks sobima ilusti vahele, m50b25 ja m52b28 peaks olema suht sama.

Kiire googeldamine tõi ka välja järgmise info:

I have a well-loved 95 325 conv orignal M50 engined car from California - with recent clutch and driveline. I had tech install a used Getrag 5 speed at clutch replacement, but now 2nd gear is fussy - feels as though synchro is going bad. Rather than rebuilding or trying to find decent used Getrag, thinking of finding M52 trans. 

Does the M52 trans bolt in or must I change clutch or driveline? I just replaced these, so hoping for clean R&R of trans

Thanks Gents.

 

You don't have to replace anything, it will just bolt on. You can use any gearbox from 320, 323, 325, 328 or 3.0L M3.

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f17/m50-m52-transmission-swap-t127400/

  • Meeldib 1

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus