Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_132965

Kes kihutab (peenestab) oma 1,6 karburaatorit  kungla tänavast alla minnes ? 

Tumedam 4 ukseline ?

Just hetk tagasi 17.30

 

Tea , et siin on 30 km/h , lapsed liiguvad ja all on laste mänguväljak , kehtib parema käe reegel !

Korduvalt olen näinud .

Märgid , kui sa ei tea on posti küljes !

Muudetud , muutis ryan

comment_133059

Kellegil on infot, kust selliseid või sarnaseid karbikatteid odavamalt saada?

 

https://catuned.com/e30-bmw-factory-is-side-skirts

 

 

Edit: AC S omad on päris lähedased, kuid päris kirve hinnaga ikka, ilmselt odavamaks ei lähe 😄

 

https://www.classiceuroparts.com/product/bmw-e30-ac-schnitzer-sideskirts-euro-coupe-sedan-estate-316-318-320-323-324-325/

Muudetud , muutis jan17

comment_133101

Novot siinkohal su viga ongi. Mistahes uus B osa ei kesta kauem kui kasutatud originaal.

 

Mul kestis M54B30 all ruville B osa 4 päeva ja 1 200m burnouti.

läks “uus” kasutatud pooltelg alla ja rohkem ei vahetanud. Sai lastud piduriga kohapeal ka 1-2-3 käik.

ja tegu oli trummelsillaga.

 

10 euriga soovin edu, isegi trummelsilla pooltelgi ei saa selle rahaga enam.

 

 

lisaks sôidab sôber trummel sillaga + m52b25 drifti ning pole veel pooltelge vahetanud.

Muudetud , muutis Hendri

comment_133111

Eks muidugi nii on. Kõikide kasutatud asjade eluiga sõltub nende eelnevast kasutusest, aga fakt on see, et vähegi mõistlikus olukorras kasutatud originaal kestab kauem kui uus B osa. Korduvalt läbi katsetatud tee pooltelgedega.  M50/M52/M54 (ja ka M60)  mootoritega hävitatud ära lugematu arv rehve ning vahetatud ühe käe sõrmedel loetav pooltegede kogus. Pole see kulu tavamasinal nii ebareaalne midagi (jättes välja slikiga launchimised või tugevalt võimsamad mootorid).

 

Aga vaatamata margo kasutule kommentaarile on küsimus endiselt õhus. Ei ole plaan rikastuda vaid sooviks kellelegi edasi ärida, kellel neid reaalselt vaja on. Lappasin läbi lehekülgede kaupa varuosa teemasi.. mitte ühtegi müügikuulutust ja mitu ostukuulutust jämedatele pooltelgedele... Kui müügiks pakkuda soovivad kõik tasuta saada aga kui endal vaja on siis maksavad hingehinda...

Muudetud , muutis Hendri

comment_133115

Solvusin ära. Mul muide su "müügiteema" kõige kasulikum kommentaar, ehk on pakutud reaalne hinnanumber kauba eest. Meil on muidu varuosade rubriik olemas, kus saab asju müüa, aga seal on reegel, et müüja peab määrama hinna. Facebookis vohav hinnakompamise taktika siin foorumis ei toimi. Kes ikka ütleb sulle, et müü tonniga, kui omal vaja neid. Pigem seetõttu kommenteerisingi. Kui sa rikastuda ei soovi, siis pane varuosadesse mingi enda peas mõeldud hinnaga müüki ja jää kliente ootama.

comment_133117

Kirjutasin meelega enne siia, mitte ei teinud müügiteemat sisuga "paku hinda". Kuna pole ise aastaid rullika asjadega tegelenud ei teanud kuhu suunda turg arenenud on ja eeldasin, et vähemalt siit foorumist võiks saada mõistliku vastuse.  Ei kirjutanud  "reklaamimise" jaoks vaid reaalselt lappasin läbi 12 lehekülge varuosade kuulutusi ja  ei leidnud ka ÜHTEGI müügisolevat 188 pooltelge või selle teemat/kuulutust kust  paralleele võtta ning enda asjade hind määrata. Samas oli aga mitmeid mitmeid teemasi nende ostusoovi osas.

 

Saad ju isegi väga hästi aru, et 10 eurot see mõistagi ei ole ning fakt on see, et nende järgi nõudlus on kõvasti suurem kui pakkumisi on. Oleks kasutu prügi nagu Sa kirjeldasid, ei otsiks keegi ka neid taga.

 

 

Kena õhtu jätku.

comment_133120

Nõudlus nende järgi on suur, sest need 30a vanad tükid lastakse pilbasteks igasuguste põletamiste, kemppi difrite jms lõhkumisega. Liiga suured lõtkud ja katkised kaitsekummid ainult kiirendavad protsessi. Reaalselt pole enamusel nendest netis otsijatest ja ostjatest tegelt vahet, kas jäme või peenike pooltelg - nagunii kavatseb ta selle ära lõhkuda, mis omakorda suurendab veelkord nõudlust. GSP saab küll juba 50eur/tk kätte, samas kui SKF omad hakkavad 100 eurist, mis tundub väga mõistlik hind uue asja eest. Originaali pakutakse ka 450eur eest, mis võib aga vabalt ka seesama 100eurine SKF olla BMW karpi pakituna. See, et tootja A-osad vastu ei pea, näitab pigem autofirma koonerdamise poliitikat, kui et kõik uued asjad ongi sitemad.

comment_133262

Keegi teab, kuidas G240 316i M40 pealt istuks M52 otsa? Kas M20 hooratas istub sisse või mis oleks parim variant? Kardaani kohta ka kuskil infot? 316i swapi kohta nii vähe infot liikvel, kaevan foorumis veel, ehk leian midagi.

Muudetud , muutis jan17

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus