Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_112473

Deadlock/double lock on olemas aga puldist lukustades sinna näiteks ei lähe ja lukk tuleb konkreetselt risti keerata. Tavaliselt seda asendit ei kasutata kuna a) mugavam on võtit ju väikse nõksu jagu keerata ja b( lukutrummel nahkas ja selle tagant on juba suurem osa vajalikke tükke murdunud. Sellisel juhul tavaliselt õnnestub lukustada aga lahti saada enam mitte. 

Nupp topeltluku asendis kindlalt ülesse ei tulnud, mis ongi selle mõte sisuliselt, et igasugused riidepuu ja traatsilmustega aferistid autosse sisse ei murraks nagu pea kõigis hollivuudi filmides siiamaani asi käib :D

DoubleLocked.jpg

 

Pilt on E36st aga põhimõttelise joonisena kehtib ka E30 kohta.

comment_112488

Järgmisena võiks arutleda kus keegi kodus sularaha hoiab ja mis siis saab kui võtmed on tuppa unustatud ja koju ei pääse.Lisage joonised ja pildid ka :P interneti avarustes hea turvaline teema mida jagada.

Muudetud , muutis sass

comment_112515

Sass, see hoopis õpetuseks varastele, et mõttetu akent sisse peksta, kuna deadlocki korral ei saa ikka ust lahti.

Muidugi e30 ja e36 puhul see üsna nõrk süsteem, mida siin väga arutama ei hakka. Alles E46 ga vist tekkis konsooli "Lock/Unlock" nupp, millest sai deadlockist lahti uksed, ja sedagi vaid siis, kui süüde sisse keeratud. See siis selle variandi korral, kui mingi jama ja ise sisse murrad.

 

comment_112736

Minul oli üks paar Powerteche ilma tsentrirõngata ja plekkvelje poltidega ära rikutud. Teisel kahel paaril seda muret polnud. Kui asi on korras siis kasutada rõngaid ja õige profiiliga koonuspolte ja probleemi ei teki. Aga kui juba mõrad sees ja augud lopergused siis remont on kulukas, ilmselt mõttetu. Tänu topeltavadele saavad 4x108 mehed neid edasi tarbida.

comment_112739

Keskava väänab poldiaugud loperguseks? Mida kuradit see peaks tähendama :)

Velje keskava küll midagi ära ei riku. Rikub kas vale paigaldus või valed vahendid.

 

See, et koonused peavad klappima võiks olla ikka elementaarne.

comment_112742

Ütleme siis nii, et kainet mõistust ignoreerides on võimalik need kergemini p**sse keerata kuna tehas on loonud selleks head eeldused - õhuke südamik, suur 76mm keskava - mis iseenesest ei oleks midagi erilist kui 4x100 auguvalem sellel nii serva peal poleks. Normaalne inimene ei hoora muidugi 4x98 auto alla neid ja kasutab tsentreerivaid seibe keskavale, valib poldid ka vastavad aga leidub igasuguseid.

Ostes tasub lihtsalt tähelepanelik olla, muud midagi.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus