oo7 Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 Mingi 50 EUR on uus klaas. Kui nqni kraabitud siis..
kurikristjan Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 Harcore, kui jutt 324td-st, siis ma leidsin teise võtme üles. Võin saata 1
m20b20 Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 (muudetud) Võibolla on siin värskemat verd kes ei tea veel, aga classikutes mõnusaks lugemiseks üks E30 teema. Viimases postis mainitud kutt vist siin värske teemaga kui ei eksi http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?f=1&t=7936&start=80 Muudetud 14. november 2016, muutis m20b20 2
Margo Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 Kas rullikal deadlocki pole kesklukusüsteemil, et nuppu ei saa üles tõmmata ja lingist ka ei avane?
TrvP Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 Lingi kohta ei oska öelda, aga nupuga üles-alla võib vehkida nagu hing ihkab.... Mul muidugi palju anomaaliaid jne ka, niiet selliselt ei pruukinud tehasest välja tulla
madka007 Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 (muudetud) Minu vanal tranduletil ka igatahes nupust sai seestpoolt kesklukku avada (juhi omast) Aga link käis vist tühjalt, kui õieti mäletan.......... Muudetud 14. november 2016, muutis madka007
GTA Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 Deadlock/double lock on olemas aga puldist lukustades sinna näiteks ei lähe ja lukk tuleb konkreetselt risti keerata. Tavaliselt seda asendit ei kasutata kuna a) mugavam on võtit ju väikse nõksu jagu keerata ja b( lukutrummel nahkas ja selle tagant on juba suurem osa vajalikke tükke murdunud. Sellisel juhul tavaliselt õnnestub lukustada aga lahti saada enam mitte. Nupp topeltluku asendis kindlalt ülesse ei tulnud, mis ongi selle mõte sisuliselt, et igasugused riidepuu ja traatsilmustega aferistid autosse sisse ei murraks nagu pea kõigis hollivuudi filmides siiamaani asi käib Pilt on E36st aga põhimõttelise joonisena kehtib ka E30 kohta. 1
harcore Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 8 tundi tagasi, kurikristjan ütles: Harcore, kui jutt 324td-st, siis ma leidsin teise võtme üles. Võin saata jah jutt 324td oleks hea jah kui saaksid kuidagi saata ise hetkel türi kandis tööl.
sass Postitatud 14. november 2016 Postitatud 14. november 2016 (muudetud) Järgmisena võiks arutleda kus keegi kodus sularaha hoiab ja mis siis saab kui võtmed on tuppa unustatud ja koju ei pääse.Lisage joonised ja pildid ka interneti avarustes hea turvaline teema mida jagada. Muudetud 14. november 2016, muutis sass 1
MartinRoo Postitatud 15. november 2016 Postitatud 15. november 2016 Haah kristjan pani iile täpi ? esiteks elu joppamine. Teisalt aga huvitav kui paljudel vedeleb kodus oma müüdud auto tagavara võtmeid ??
m20b20 Postitatud 15. november 2016 Postitatud 15. november 2016 Mul on vist 3 v 4 võtit ja pole õrnaaimugi millise auto omad
kurikristjan Postitatud 15. november 2016 Postitatud 15. november 2016 Arvestades, kui paljudel autodel on vaid 1 võti, siis pea igas kodus ilmselt mõni üleliigne võti vedeleb. Mõnikord sahtlit koristades tuleb igasugu unustatud tavaari välja. Oma autole on mul terve peotäis võtmeid, tundub, et keegi pole enda kätte midagi unustanud.
Margo Postitatud 15. november 2016 Postitatud 15. november 2016 Sass, see hoopis õpetuseks varastele, et mõttetu akent sisse peksta, kuna deadlocki korral ei saa ikka ust lahti. Muidugi e30 ja e36 puhul see üsna nõrk süsteem, mida siin väga arutama ei hakka. Alles E46 ga vist tekkis konsooli "Lock/Unlock" nupp, millest sai deadlockist lahti uksed, ja sedagi vaid siis, kui süüde sisse keeratud. See siis selle variandi korral, kui mingi jama ja ise sisse murrad.
Max. Postitatud 18. november 2016 Postitatud 18. november 2016 Woopwoop http://uudised.err.ee/v/majandus/f92e1ae4-ed4d-4c6d-815a-b28b8cb40dc8/auto-registreerimismaksuks-kujuneb-ilmselt-25-eurot-kw-kohta
m20b20 Postitatud 18. november 2016 Postitatud 18. november 2016 Nigunii enamus ostavad 1.6/1.8 ja swapivad neid
-Kaido- Postitatud 18. november 2016 Postitatud 18. november 2016 Kaob varsti see kurikuulus ütlus ära, et "kas sul on see ükskuus vä?"
Margo Postitatud 18. november 2016 Postitatud 18. november 2016 Ega meil peale Kerdi ei muutu sellest midagi, veetaksegi vähem Eestisse neid.
Paap Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Kas BCW powertech veljed omavad mingit väärtust? Kapslid puudu. Kas on kuskilt saada? Olemas ühed 16*7,5 ET30 veljed, mis sprayga üle tõmmatud aga vajaks korraliku liivapritsi ja uut värvi.
Tiit Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Powertechidel oli vist keskava nii suur, et poldiaugud loperguseks väänab? Kaido teab täpsemalt ja veel mõni. Iseenesest ju viisakas velg, kuigu ET on selline, et nutab flantsi järele.
GTA Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Minul oli üks paar Powerteche ilma tsentrirõngata ja plekkvelje poltidega ära rikutud. Teisel kahel paaril seda muret polnud. Kui asi on korras siis kasutada rõngaid ja õige profiiliga koonuspolte ja probleemi ei teki. Aga kui juba mõrad sees ja augud lopergused siis remont on kulukas, ilmselt mõttetu. Tänu topeltavadele saavad 4x108 mehed neid edasi tarbida.
Paap Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Keskava väänab poldiaugud loperguseks? Mida kuradit see peaks tähendama Velje keskava küll midagi ära ei riku. Rikub kas vale paigaldus või valed vahendid. See, et koonused peavad klappima võiks olla ikka elementaarne.
Tiit Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Ehk on siis lada all tarbitud mingil ajahetkel.
GTA Postitatud 22. november 2016 Postitatud 22. november 2016 Ütleme siis nii, et kainet mõistust ignoreerides on võimalik need kergemini p**sse keerata kuna tehas on loonud selleks head eeldused - õhuke südamik, suur 76mm keskava - mis iseenesest ei oleks midagi erilist kui 4x100 auguvalem sellel nii serva peal poleks. Normaalne inimene ei hoora muidugi 4x98 auto alla neid ja kasutab tsentreerivaid seibe keskavale, valib poldid ka vastavad aga leidub igasuguseid. Ostes tasub lihtsalt tähelepanelik olla, muud midagi.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse