Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_122478

Kangem nukk,sisse ja vàljalase portida. Kindlasti 1mm suuremad klapid. Kui tugevama nuka paned siis moistlik panna ka tugevamad vedrud ja kangemad nookurid mis vastu peavad kuna m20 omad tùkivad niisamagi murduma. Eeldan et siis ka tuleks aju nàppida ja kùtuse ja òhu kogustega màngida,ning siis juba kannataks ka pòòret tòsta vàheke. 

Kui asjad uuena osta ja ntx rootsist PPF tellida siis odav see olema ei saa.Uued osad + tòò maksumus veel juurde.

 

Stage 2 nukk-470€

Klapid.12tk 1mm suuremad tugevad-360€

Tugevamad stage2 vedrud ja raldrikud komplekt -254€

Tugevamad nookurid-450€ komplekt.

 

Muudetud , muutis extreme327

comment_122485

Ple vaja seda nuka teemat väga üle mõelda, töötab tavaliste asjadega ka, Schricki 284 võib tuimalt sisse lükata originaal  vedrude jne värkidega ja lasta tal 7000rpm käia, ning sõita nagu oleks selle auto varastanud :D ei juhtu midagi, venna oma sõidab Taanis edasi ka praegu veel mingi 4ndat aastat selle setupiga.

 

Igatahes kiirenduse mõttes M20B25 tavaline kange nukaga, suure gaasiklapi, M30 lugeja ja pihustite ning  7000rpm piirajaga ajuga oli umbes sama kiire, kui 2.8L M20 ilma nende asjadeta, aga mootori iseloom äärmiselt erinev. Esimene siis tühikäigul lonkab ja alla 2000rpm on nagu 316, samas 7000 pealt rebib korralikult, teine tõmbab kohe algul hästi ja lõpp vajub ära. Ehk tänaval sõita parem. 

 

Muidugi 2.8L koos selle eelpool loetletud kraamiga oli päris korralik, lonkas küll tühikäiku, aga jõudu oli terves pöördevahemikus hästi.

 

M20b25-t koos ülal mainitud setupiga proovisin ka enda 330Ci-ga joonele ja oli kiirem. Diffriks 3.45 ehk 7000rpm masina jaoks veidi kiire :)

 

Muudetud , muutis oo7

comment_122488

Nuka kraadidest ju jõudu juurde ei tule, olemasolevat saad lihtsalt liigutada graafikul sinna kuhu rohkem vaja. Eeldan, et sa ehitad tänavaautot? extreme327 loetletud asjade peale võib siis mõelda, kui mingi autospordiga tegeled. Samamoodi on see pöördetõstmine siis vajalik, kui sa autot seal vahemikus kasutama ka hakkad. Nagu oo7 ütles, et sul võib 7000rpm peal hea rebimine olla oma uue setupiga, aga tavapöördel ei käi asi edasi. Tänavale tundub suht mõttetu, kui sa just Vin Diesel pole ("Hold it under 9000rpm and you're good") :D

comment_122494

Graafiku nihutamine annab võimsust juurde, kuna see läheb mitte ainult paremale vaid ka kõrgemale :D Lisaks avamisajale avab sprotnukk ka klappe rohkem , s.t tõus on suurem ehk tuleb ikkagi ka jõudu juurde. Kuskil 4000rpm pealt läheb masin juba palju paremini edasi, kui enne. Mingi 284 v 288 on tänaval veel sõidetavad asjad, mitte 9000rpm mootori kraam. 

 

Niisama sinna sisse seda toppida ei soovita, kuna eelpool mainitud modifikatsioone tegemata ei muuda ta suht midagi peale lonkava tühikäigu. 885 kaanel kanaleid lõikama/portima hakata on mõttetu, kunagi ühel kaanel sai tehtud ja mingit vahet küll tunda polnud. Need seal niigi parajalt suured 

 

Tänaval sõita on jh see 2.8L setup parem muidugi kõvasti vs M20b25 sportnukaga, aga selleks peab mootori lahti kiskuma, teisel juhul ainult pea maha võtma, mille mingi 1,5 tunniga lauapeale laiali saab, kui piisavalt palju seda maha kiskunud oled :D

 

Kes kõike tahab korraga saada ja raha mitte väga kulutada, pange mingi uuem topelt vanostega mootor peale (ntx 3.0 170kw)  ja on igast asendist tõmme olemas  :D 

 

 

comment_122551
28.11.2017 kell 10:39, oo7 ütles:

Kes kõike tahab korraga saada ja raha mitte väga kulutada, pange mingi uuem topelt vanostega mootor peale (ntx 3.0 170kw)  ja on igast asendist tõmme olemas  :D 

 

M54B30 liigutab E30 kerget kere päris nobedalt tõesti. Torukollega saab vangi jäänud jõud ka vabaks lastud, kuna originaal kolle on täielik pudelikael. Kahjuks ei olnud võimalust stock väljalaskega tõmmet teha aga torukollega oli +3kw ja 18nm lisa võrreldes tehaseandmetega.

comment_122603

Keegi rulli tavaari tahab mingi sümboolse summa eest? Lõuna Eestis Tõrvas.
Vedeleb igasugu asju:
ukseliiste, koopa plastikuid, musta lae päiksesirmid, rummusid, kässari süsteemi osasid, kindalaegast ilma lukuta, FL tuli ja mõlema tule tagused,  numbripaneel must jne.24323971_1590551497657495_895349708_o.jpg.8175926cd0db1db3c3660846b7253958.jpg24321703_1590551517657493_1479319596_o.jpg.324a020c162ccec58872a477bf563209.jpg24321903_1590551614324150_1561019946_o.jpg.675f70127f199a89a34650b82215dbd3.jpg24322077_1590551637657481_776551291_o.jpg.639eba428cfa5060c9fa284aad280c0d.jpg

comment_122817

no armatuuris läheb põlema õlikann, seega pole ikka õige. Andur ja õlifilter on uus. Õli pole väga vana ka, aga huvipärast võiks õlipumba ära võtta ja uurida, kas leidub midagi. Ja tühikäigul võiks ikka rõhk olla suurem kui 1 bar.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus