Hüppa postitusse
Postitatud
comment_121093

Nii, tervitus!

Olen elus omanud ühte autot, milleks on 10 a tagasi ostetud viimase otsa e46 320d. The Ultimate Driving Machine on alati meeldinud ja u 4-5 a tagasi tekkis suurem soov mõne vanema BMW järele. Algselt vaatasin E32 mudeleid, seejärel E34, aga lõpuks tundsin kõiki emotsionaalseid ja majanduslikke (sellise auto taastamine on loomulikult väga mõistlik tegevus..) tegureid kokku lüües, et E30 on kõige parem valik.

Sihikindlamalt vaatasin autokuulutusi umbes aasta, aga ühtegi ostetud ei saanud - küll jäin napilt ilma, teine kord jällegi jäid mingid ajuvabad pisiasjad segama. Selle auto ostsin aga puhtalt emotsiooni pealt. Meeldis värvi ja sisu kombo ning et auto on manuaal ning kogu sisustus terve, puhas. Vigu aga muidugi jagub. Either way tuleb nii vanal autol kere lasta ära teha ja seega mind rooste ja mõningad augud pagassi mõlemal pool, juhipoolses nurgas ja kapoti all oleva akuplaadi all ei häirinud. Eesti kliimas näitas muidu 5-vääriline ja ülihästi hoitud ainult 6 aasta vanune E46 juba roostetamise märke. Tehnika liikus üldplaanis normaalselt ning mootori töö kohta suuri etteheiteid ei oska hetkel teha.

Varustuse nimekiri on olematu, välja arvatud manuaalne luuk, elektripeeglid ja kassetihoidja.

Seega:

 

Type AD51
Model 320i - EUR
Development Code E30
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M20
Displacement 2.00
Power 95
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Malachitgruen Metallic - 205
Upholstery Natur Stoff - 0273
Production Plant BORN
Production Date 1987-11-02

 

286 Bmw Lm Rad/bmw Styling Bmw Lm Rad/bmw Styling
311 Elektrischer Beifahrerspiegel Elektrischer Beifahrerspiegel
350 Waermeschutzglas Gruen, Rundum Waermeschutzglas Gruen, Rundum
400 Sliding Sunroof Manual Schiebe-hebedach, Mechanisch

 

Alguses oli kõva barankat ikka üsna kummaline väänata, aga eks näis...

Tulevikus tahaks auto korda teha. Ennekõike häirib kere - kui tegija leian ja rahakott lubab, siis üritaks selle talve jooksul need asjad ära teha.

Pärast seda siis muu loogiline: uued piduri- ja kütusetorud, pidurid ise, veermikud, samuti mootori juures omajagu tegemist, sest viimase 10+ aasta jooksul küll seal keegi midagi väga teinud pole :PKõik tuuningud välistan ja auto jääb, nagu ta on loodud. Heli tahaks panna viisaka ja innovatiivse rõhuasetusel kvaliteet>kvantiteet. Suure kubatuuriga puust subwooferit ei kavatse muretseda.

 

Paar pilti ka pika jutu lõpetuseks. Ja enne kui unustan, massive aitäh GTA-le ja eixile mõnusate vestluste ja põhjalike nõuannete eest! :)

20370653_10159108768970013_1346035892_n.jpg

20227670_10159089407600013_785502351_o.jpg

20227780_10159108772430013_290653740_o.jpg

Muudetud , muutis longero

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_131745

Põlle b-varianti tean, aga osad siin on kirjutanud, et ei istu hästi?
Eks iga rullimees peab ju kord selle etapi läbi tegema "et võtan 10ga ikka lömmis põlle ligi ja ajan sirgemaks kui vabrikust tulles oli". Igal juhul mul on see etapp nüüd lõpusirgel ja eks paistab, millised järgmised on. :D Igal juhul tunnistan oma oskamatust nende tööde puhul, et päris vinks-vonks saada. AGA - attitude peab sellise auto puhul olemas olema. Tasa ja targu, kiiret ka justkui pole.

Vase väänikuid pead täpsustama, ei saanud aru.

Ja kellel heledaid istmeid ja põlle tuulesuunajaid on pakkuda, oleks väga tore :)

Muudetud , muutis longero

comment_131758

Täitsa uskumatu, kui ilusad need autod ikka välja võisid näha uuena. Paljudel juhtudel ei värvita originaalvärvi tagasi, sest tundub inetu, aga uus värv on ikka lahe. Enda oma jätsin ka originaalvärvi (Hennarot), kuigi ei tundunud ka ok plaan eelnevat roosat autot vaadates. Praegu väga rahul otsusega. Ja sinu auto värv ka päris äge ikka :D

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_132221

Vahepeal jamanud väljalaskega ning üritanud aru saada, mis tehtud on ning mida teha saab. Igal juhul varasemast elust on katt küljest lõigatud ja nüüd said oma lolluse tõttu natuke valed jupid tellitud. Vaja veel natuke mõelda, kas lüüa ikkagi kogu set vastavalt kataloogile paika või minna kohendamise teed. Viimane tähendaks siis keskmise püti leegikatele otsa keevitamist.

Nädala lõpuks katsub valmis saada.

 

Muud suurt polegi vahepeal juhtunud. Veidi on tulnud uut kaupa ja tulemas on veel.

60849205_486091322145379_7302705671886077952_n.jpg.641f762ca97a7a546cad4575c951dc4a.jpg

 

Seda peab muidugi ütlema, et täiesti inimese tunne on panna asju kokku selleks ette nähtud juppidega. Nädalavahetusel ladusin kokku mõlemad stanged ning testisin mitu korda külge. Lõpptulemus jäi päris hea.
61012046_880873145610097_2606328284270559232_n.jpg.da437c5ecd7f8249533ade5130607698.jpg

60525470_3402133893145864_6520595185301192704_n.jpg.4c408b381e87fe66264cc5d689733773.jpg60452663_2425162027505488_9022905756868935680_n.jpg.ac3c35a1d6516c58d5018fe9c7b82fd5.jpg60767081_2365576163731519_7520342750084988928_n.jpg.a4eefe9ccb773085b46213185776dff1.jpg

 

Väljalaske tegemise vaimus valmistasin ette veel ühe põhjakaitse, mis sai kuumakindla värviga üle käidud.

60706066_343506503032993_2394375681187250176_n.jpg.95f5430f14c1e521e2b37649c7eb1c44.jpg

 

Samuti vahetasin ära küljes olnud radika, asemele läks Nissensi natuke uuem variant, mis eelmise aasta sünnipäevaks kingiti.

60546364_447491676010635_7656333698282815488_n.jpg.875ad7d3387c3699f0a569cf4fb54987.jpg

60912655_656936168103842_5267505753337364480_n.jpg.4c71cf21d18fbbd239f3b50c3a6b610c.jpg

 

Ja loodetavasti enam-vähem viimaste värvitööde käigus sai üle käidud ka pedaalid. Näevad nüüd päris head välja.

60782717_1229465497230929_7616613063340326912_n.jpg.9d6fd09c0f9c8e492d3846d39350b82e.jpg

 

Ja lõpetuseks vahetasin ära ka kütusepumba, mis tegi viimati töötades ikka nii kõva häält, et salongis oli juba täiesti ebareaalselt valjult kuulda. Sinna juurde leidsin ka ühe natuke uuema alumise filtri, mis õnnestus piisavalt tugevalt pumba alumise otsa külge kinnitada. Eelmine, veidi teise kujuga filter oli juba katki ja tõmbas kogu sodi pumba sisse.

60834318_383784539152144_4352001231875473408_n.jpg.4fa11be6a456104e6e660fd6c4e982ad.jpg

 

Nipet-näpet veel:

61368202_476701753074987_2789916231841349632_n.jpg.ce8606718c28db39b896993e74f74f26.jpg

 

Ladusin kokku ka pagassi ning pesin läbi kõik turvavööd (sealt tuleb ikka korralikult mustust!) ning tagumised said pärast kuivamist oma kohale tagasi. (Nüüd pildilt vaatan, et kõlarikatete kruvidel, krt, rooste paistab. Häbi..)
61471729_1022349724820819_900461256773730304_n.jpg.95409a72c7072859806dc628610296ab.jpg

 

Sellisena ta siis hetkel seisab. Kuna põlle ikkagi nii istuma ei saanud, nagu oleks tahtnud, siis tellisin täna puusalt tutika Klokkeri B-osa ära ning läheb nv kivi ja värvi alla ning laon ümber. Oleks pidanud sellest kohe alustama, aga no oluline on vigadest õppida....

61073702_1701052806860966_8091515499998871552_n.jpg.dbf7f8cad86c1ae4fb978f7c7be82a50.jpg

 

  • Autor
comment_132231

Leidsin telefonist veel pilte. Töö tehtud juba tegelikult ca aasta tagasi. Teine pilt natuke petab valgusega, aga toonivahed on tõesti erinevad enne ja pärast pesu. Põhjavaipa leotasin mitu päeva, kuid roostet lõpuks ikkagi kanga seest välja ei saanud. Alumiselt švammpoolelt lõikasin lihtsalt rämedamad roostekohad õrnalt maha. Lahustiga saab ka natuke paremaks, aga üldiselt heleda kangaga jääb ikkagi näha.

Kui kellelgi selle sisuga asju pakkuda, siis ootan huviga.
61186069_432296997596014_7535535131742699520_n.jpg.08d1045877ad01547b741813cc983690.jpg61684126_1199871363507745_5099286169414270976_n.jpg.9224fcfa6fc13fb09f5a9570e942a09e.jpg

  • Autor
comment_132332

Auto töötab ja esimesed tiirud kodu ümber tehtud! Kuna auto omajagu seisnud, siis väljalaskest tuleb õrnalt kondekat ning valget auru. Loodetavasti kaob see mõne pikema otsaga ära ega pole lõpu algus :D

61858049_457907171654274_6872969605233508352_n.jpg.f4889c861a657e0ec86f084ee3374fbc.jpg

Väljalase sai ise ikkagi selline, et otse leegikatele keskmine pütt peale keevitatud ja siis rear silencer otsa klambriga. Keegi on masinal kati maha lõiganud ja muidugi flantsid ka sellega läinud, seega väga variante ei jäänud. Kokkuvõttes aga uued jupid all ning tulemus hetkel rahuldab. Kui saaks aega algusesse kerida, teeks nagu kataloogis ette nähtud. Äkki tuleb tulevikus üks auto veel?

61643758_1143192685863946_5477707461462851584_n.jpg.f1f233912e1693711ec1f7679d659a13.jpg

Kuna ükski asi ei saa liiga kerge olla, siis nüüd alles õige muinasjutt algab - nimelt ei töötanud autol signaal, ohutuled ega ka ei lähi- ega kaugtuled. Suunad töötasid u 55% ulatuses põhimõttel, et tagumise poolega kõik korras, ka numbrituled ja udukas, aga esimestel täielik ebakorrapära. Esimene FAQ kõne kohe Eixile, kes jutu peale arvas, et ju pistikud valede tarbijate järele ühendatud. Kontrollisin seda juba alguses mitu korda ja kui ka auto juhtmestikku natuke süüvida, siis on seal kimbud juba (vähemalt minu jaoks) loogika ja trajektoori poolest nii üles ehitatud, et väga palju valesti panna ei anna, sest lähi- ja kaugtulede pistikud omavahel ei sobi ning signaalid samuti teistmoodi pistikutega. Jäävad suunad, pargid ja udukad. Kiskusin kõik lahti ja katsetasin eri variante - midagi. Järgmiseks kõik massid üle vaadatud ja ei suutnud ühtegi anomaaliat leida.

Kes hoolikalt juba algusest peale luges, siis nägite ka, et rooli peal ei töötanud signaalinupud. Aga mitte niisama ei töötanud, vaid ikkagi mingil määral töötasid - nimelt kui signaali anda, siis vilgutas auto hoopis suunatulesid - täielik kuradi tsirkuseauto! Sellist kräppi on raske seletada. Mõõtsin veel üle pistikutesse sissetuleva voolu ja ei midagi, raske ka uskuda, et auto lahtivõtmise käigus midagi nii pihta saanud, et selline segadus. Aga erinevaid e30 tule ja signaaliprobleeme netis googeldades võttis üsna nõutuks, sest paljudel häda lambist süttivate piduritulede ja kustuvate lähituledega ning raske viga üles leida. 

Muidugi vaatasin veel tulutult mitu korda üle kaitsmed ja releed ning nende õige paiknemise. Kokkuvõttes jebisin sellega kaks päeva (mitte küll tervet, aga vahelduva eduga) ja lõpuks oli juba idioodi tunne, kui tulin mõttele, et äkki on salongis hazardite ja tagaklaasisoojenduse lülitid vahetuses? Tõstsin ümber ja ohukate lüliti hakkas vähemalt salongis vilkuma (enne põles staatiliselt, kui sisse lülitada - siit oleks pidanud kohe kinni haarama tagant järele tark olles!), samuti oli klemmi küljest lahti tulnud üks ohuka juhtmestiku pruun/valge kaabel (mass, eeldan?), mille sidusin ära ja panin kokku. Tulemuse võite ise ära arvata.

61836374_943376365832597_7099695800598396928_n.jpg.ae9d9f97c9da33a1778b3feeca476469.jpg
 

Selline on siis praegune diagnoos, milleni ise suutsin jõuda. Kui auto juures tagasi, eks siis vaja täiendavad testid teha ning veelkord kõik üle fikseerida.

62162190_508604963011365_7551149768815149056_n.jpg.cf900ad00f547fb24f74fa3c1d4b570d.jpg


 

 

 

 

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132803

Mina ka pole veel päris täpselt aru saanud, kas 320i on alati kindlasti kahe toruga või on ka ühelisi variante. Kuna mul oli keegi juba kati alt lõiganud ja ühese püti alla pannud, siis sai ka nüüd nii tehtud. Aga nagu ka eespool kirjutasin, siis kataloog näitab midagi muud katiga variandi kohta, sest lambda on leegigate küljes olemas autol. Igal juhul seekord siis nii, tulevikus loodetavasti paremini.

Hetkel veel autol mõned asjad kokku laduda, vahepeal sai leitud orig pistik raadiole, mõned puuduvad plastikud ning ühe uduka. Mõtlesin ka elektriakende installile, kuid pole tõstukeid ega vajalikke kaabeldusi. Esimeste uste sisesed juhtmed on olemas.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_133306

Bombaclaat!

Seis siis selline, et eelmisel neljapäeval sai masin ilma ühegi veata ülevaatluselt läbi viidud ning osaleb sellest ajast juba liikluses. Mis kõige parem, siis CO2 täiesti normis (passis ilma KATita ning mõõt vaid tühikäigul). Tegemist vajavatest asjadest oli tulesid vaja natuke regullida, sest kogu süsteem sai toimivaks tehtud ning vardad tänu sellele paigast ära. Other than that ei saanud ühtegi etteheidet ning tänaseks on vahelduva eduga läbitud 408 km :) Emotsioonid on tuusad, sest teele pole jäänud ja suuremaid viperusi pole ka juhtunud. Kuna kere ja veermik uus, siis nii vana auto kohta on juhtimine ulme hea ja liigub väga täpselt, kuid teisest küljest mõnusalt robustne nagu tank, sest roolivõimu ju pole. :) Ja R6 on ikkagi R6. See madal litakas on omaette väärtus.

 

Kokkuvõttes said ostmisest alates täpselt 2 aastat ja nädal, et auto sõidukorda saada. Tuleb muidugi öelda, et tegemist ei ole perfektse autoga ja vigu jagub omajagu, sest mootor ju praktiliselt uuendamata. Aga isegi sellises seisus nagu ta on, on sõidud nii linnas kui ka maanteel olnud mõnusad. Ootasin, et müratase on sellel autol suurem, aga täiesti aktsepteeritav ka lahtise luugi, akende ning all olevate M/S rehvidega, mida pole veel jõudnud paremate vastu vahetada. Sisse kallasin 98 kütust (ma ei tea, kas biolisandiga 95 ka sobiks?) ning mootoris on uus õli ja filter. Küünlad samuti uued koos rootori, kaane ja küünlajuhtmete ning radikaga. Kurvides pole julgenud veel väga selle auto teelpidamist testida, sest rehvid originaalmõõdus ning tundub kuidagi "kõrge", aga arvatavasti harjumise asi. Jutu jätkuks ka paar pilti:

67703260_362092107815466_6077709913063161856_n.jpg.e46e5e42588e5ff23b08ba68c4392f61.jpg

67450302_328842011355905_5837979797971533824_n.jpg.677c64d0b5bc40512fc866b9c827691b.jpg

 

67358832_1102027873518871_2841123009492680704_n.jpg.41e73d22854d5185daa30addca688cb4.jpg

 

67795458_1089773644745317_8717064434255659008_n.jpg.6ffa804c5dae090b43dc8cfb245dc1b2.jpg

 

67496709_2516857278542389_3046676888694030336_n.jpg.7d31083884a35f0da748214b4898cfb0.jpg

 

67419730_2370528219706452_6780701033266937856_n.jpg.5e0c670b29ccdfa5ada3b1bebefe43bd.jpg

 

Nagu piltidelt märgata, siis istmed on õnneks veel täitsa ühes tükis, aga väiksemaid kulumisi ja augukesi hakkab juba tulema. Kui kellelgi sellise tooniga istmeid pakkuda, siis oleksin väga tänulik. Vahepeal sai mingi tondi käest ligi võetud ka kummimatid - mõtlesin, et nendega rikub vähem salongi, aga kuna mul matikinnitused puudu, siis hetkel nad jalge all üsna libedalt seal edasi-tagasi liikumas. Autoga olid kaasas ka heledat tooni veluurmatid - mõtlen, võibolla panen need tagasi, sest sõitmine nagunii ainult suvel.

 

Rool on plaanis ära vahetada ja E30 sportrool (orig) juba ootel, vaja vaid ära tuua ja külge kruvida. M-Tech oleks ka kena, aga see raha oleks õigem pigem mujale panna. Selle originaalbaranka puhul häirib kõige rohkem kaare liiga peenike struktuur - ebamugav kinni hoida.

 

Ilusa jutu jätkuks aga nüüd probleemidest ka:

1) Kõige suurem mure endiselt tühikäik. 800-850 asemel on mul see 450-600 juures. Kõige rohkem aga püsib 500-525 juures. Küünlad uued (NKG ES lõpuga vm, vahed tundusid stockis õiged), rootor, kaas, küünlajuhtmed samuti. Vaakumlekked välistatud - visuaalselt kontrollitud enamik lõdvikutest ning üle käidud ka cleaneriga, kui masin töötab. Tühikäigumootor testitud (sureb välja, kui lahti ühendada ning proovitud ka teist mootorit). Lisaks uus paak, kütusepump, filter ja torud. Lambda anduri lahtiühendamisel ei muutu ka midagi, kuigi katti autol all pole enam. Puhastatud segusiiber ning TPS andur (kuidas see eesti keeles on?) TPSi kontaktide mõõtmisel igal juhul õigeid takistusi kätte ei saanud ning lõhkusin lahti. Plastikud olid nii tugevalt kinni, et ta pigem murdus lahti, mitte ei tulnud ilusti. Sisu oli täiesti triiki õli täis - puhastasin ära, panin kokku ja kruvisin külge, aga takistused endiselt mu arvates valed - seega võiks viga sealt eeldada? Kas kellelgi on mulle töötavat kontrollitud takistustega TPS andurit pakkuda?

Kui enne oli nii ,et tihti stallis pärast gaasi vajutamist (kui pöörded alla tulid), siis TPS anduri puhastamise järel seda enam ei tee, aga pöörded ikka madalad ning +30 juures läks käima, aga suri ka kohe välja. Käik sees ühtegi probleemi pole, kiirendab normaalselt, ei "haki" ega jõnksuta, kui mootoril vedada lasta gaas lahti. Aga närvi ajab see värk - tahaks, et asjad töötaks nii, nagu nad peaks töötama. Või on keegi tühikäigukruvi näppinud?

67135983_675259796283332_5942252094860820480_n.jpg.84876e768cf7d16bb60ebd7a74b7265a.jpg

 

2) Esimeste akende ja ühe tagumised välimised ilmastikuliistud - kuna auto sai endale kõik uued (pre) uksed, siis liistud enam ei sobi ning jäävad väiksed, mille tulemusel on klaasi ja liistu vahel pisike vahe ning vesi tuleb ukse sisse - NOT GOOD!  Kas siin on lahendus päris uued tihendid tellida ja loota, et nad on piisavalt laiad, et tihendavad akna kenasti ära? Igal juhul see on suur mure ja vale oleks lasta seal veel tegutsema hakata, missest et vaid suvel sõidud kavas.

 

3) Näidikuplokk - auto ostes kütusenäidik võbeles ja käis, kuidas jumal juhatas. Nüüd uue paagiga ei tööta üldse. Paaris august läbi sõites korraks viskas justkui õige näidu, aga kadus siis nulli ja rohkem elule ei hakanud. Tuli ei põle. Tagumine kruvi ja jooted visuaalselt üle käidud.  Samuti ei tundu akud olevat lekkinud...AGA...paar probleemi viitavad justkui veel akudele...nimelt ei lähe ka temp andur päris keskele vaid püsib kolmandiku peal (termostaat vahetatud). Samas kui ülevaatlusel kohapeal käis, keris üle normi natuke, kuid tuli kohe alla, kui sõitma hakkasin. Tosool normis, viscot ei tea...aga kas see võiks ka pigem ikkagi vanadele akudele viidata? Viimane asi, mida ka sellega seostan, on inspection tulukudesed. Tegin reseti ära, kuid 5 asemel põleb vaid 3 tuld - normaane või pigem ka mingi muud jura?

67402019_1506377969504263_3455957138512281600_n.jpg.3bf0bdd2dca3969bff3272d50b3bcfe9.jpg

 

4) Klotsiandur - klotsid ja andur uued, aga tuli põleb kenasti armatuuris edasi. Pikema sõidu ajal kustus pärast paarist august läbi kolistamist ära - pistik ei anna piisavalt kontakti, katki või mingi tüüpviga? Ehk keegi on selle vea fixinud? :) Ei tahaks nagu pirni välja keeramise teed minna...

 

5) Raadio - soov OEM makk panna ning kätte sattus üks Bavaria CII. Ühendan järele ning küsib koodi, sisestan, aga viskab ette - - - -. Lasen süüde I astmes ja makk sees seistes resettida nii, et tuleb uuesti CODE. Panen ja vajutan parempoolset SEEK nuppu, kuid viskab ikka - - - -. Ja nii korduvalt. Mingi hetk tuleb ekraanile ka HAL või NA. Makk erroris või teen mina midagi valesti? Koodi sain kahe erineva foorumi erineva kasutaja käest ning need ühtisid. Kui vale kood on, kas siis peab mingi teate ka viskama?
67377940_707319173050179_7373095779231072256_n.jpg.1ec93dea2529baac920fd80882b4d8b2.jpg

 

 

Kui keegi saab nõu ja jõuga abiks olla, siis suured tänud juba ette. 

  • Autor
comment_133316

Kütus  nüüd 98, aga sümptomid olid ka 95ga (enne kui biolisand tuli). Ma ise kahtlustan ikkagi, et mingi õhulugeja ja TPS kombo, sest täna +14 kraadiga olid pöörded tiba kõrgemad - vb isegi 600 peal. +30kraadiga aga laksas kohe 500 peale. Lambda lahtiühendamisel ei juhtunud tühikäigu pööretega midagi...

comment_133317

Silda TPS pistikus vasak ja keskmine klemm ära, vaata kas läheb tühikäik õigeks.

Kui siibri kinni lased, peab väike klikk kostma, ei plõksu siis mikrolüliti nahkas. 

 

Temp seier ei peagi keskel olema, keskmisest kriipsust vasakpoolse kriipsuni loetakse norm töötemperatuuriks, kuna tegu pole lineaarse seieriga. 

Piduri märgulamp silda ära koopas pistikus, kui töötab siis vilets ühendus seal. Kui sõiduajal lamp hõõgub, siis kellaplokis külmjoode. 

  • Autor
comment_133328

Täna sai vähemalt üks (ajutine) lahendus ühele probleemile leitud. Sattus näppu (vist E36?) Alpine, millele kood õnnestus hankida. See töötab nüüd originaalkõlaritega päris mõnusalt. 
Homme töö jätkub.

67401774_452919798879799_422792637838262272_n.jpg.7b44a05054e3831efebce52ff83eb3ca.jpg

Muudetud , muutis longero

  • Autor
comment_133426

Nädalavahetusel sai auto ühe pooleldi lisa juurde. Pooleldi selle pärast, et esimesi lapatseid veel pole.
Külje pealt vaadates on isegi üsna lahe - vast hoiab ka mõne kivi sisenemise värvi ära. Kel esimesed lapatsid üle, võib pakkuda.

 

67969896_1081142625418171_7759952460063440896_n.jpg.52a98da07264d6e1bd21b216cd829ba4.jpg

 

67610312_2689321491157527_956517177056296960_n.jpg.a10dd0c13a1e188176d2e5ac50fff23c.jpg

 

Muudetud , muutis longero

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_137616

Update!

 

Auto on elus ja käivitus ka 2020. aastal edukalt. Eelmisel aastal kogunes läbisõitu 804 km.

 

nüüd vaja teha klapiregull, õlivahetus ning hankida korralikud suverehvid.

 

Kellelgi esimesi porilapateid on pakkuda? Tagumised õnnestus eelmisel aastal leida

2C3F1A10-6558-45F0-9E0B-F47C5B373673.jpeg

Muudetud , muutis longero

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.