Olen elus omanud ühte autot, milleks on 10 a tagasi ostetud viimase otsa e46 320d. The Ultimate Driving Machine on alati meeldinud ja u 4-5 a tagasi tekkis suurem soov mõne vanema BMW järele. Algselt vaatasin E32 mudeleid, seejärel E34, aga lõpuks tundsin kõiki emotsionaalseid ja majanduslikke (sellise auto taastamine on loomulikult väga mõistlik tegevus..) tegureid kokku lüües, et E30 on kõige parem valik.
Sihikindlamalt vaatasin autokuulutusi umbes aasta, aga ühtegi ostetud ei saanud - küll jäin napilt ilma, teine kord jällegi jäid mingid ajuvabad pisiasjad segama. Selle auto ostsin aga puhtalt emotsiooni pealt. Meeldis värvi ja sisu kombo ning et auto on manuaal ning kogu sisustus terve, puhas. Vigu aga muidugi jagub. Either way tuleb nii vanal autol kere lasta ära teha ja seega mind rooste ja mõningad augud pagassi mõlemal pool, juhipoolses nurgas ja kapoti all oleva akuplaadi all ei häirinud. Eesti kliimas näitas muidu 5-vääriline ja ülihästi hoitud ainult 6 aasta vanune E46 juba roostetamise märke. Tehnika liikus üldplaanis normaalselt ning mootori töö kohta suuri etteheiteid ei oska hetkel teha.
Varustuse nimekiri on olematu, välja arvatud manuaalne luuk, elektripeeglid ja kassetihoidja.
Seega:
Type
AD51
Model
320i - EUR
Development Code
E30
Chassis
LIM
Steering
LL
Doors
4
Engine
M20
Displacement
2.00
Power
95
Drivetrain
HECK
Transmission
MECH
Color
Malachitgruen Metallic - 205
Upholstery
Natur Stoff - 0273
Production Plant
BORN
Production Date
1987-11-02
286
Bmw Lm Rad/bmw Styling
Bmw Lm Rad/bmw Styling
311
Elektrischer Beifahrerspiegel
Elektrischer Beifahrerspiegel
350
Waermeschutzglas Gruen, Rundum
Waermeschutzglas Gruen, Rundum
400
Sliding Sunroof Manual
Schiebe-hebedach, Mechanisch
Alguses oli kõva barankat ikka üsna kummaline väänata, aga eks näis...
Tulevikus tahaks auto korda teha. Ennekõike häirib kere - kui tegija leian ja rahakott lubab, siis üritaks selle talve jooksul need asjad ära teha.
Pärast seda siis muu loogiline: uued piduri- ja kütusetorud, pidurid ise, veermikud, samuti mootori juures omajagu tegemist, sest viimase 10+ aasta jooksul küll seal keegi midagi väga teinud pole Kõik tuuningud välistan ja auto jääb, nagu ta on loodud. Heli tahaks panna viisaka ja innovatiivse rõhuasetusel kvaliteet>kvantiteet. Suure kubatuuriga puust subwooferit ei kavatse muretseda.
Paar pilti ka pika jutu lõpetuseks. Ja enne kui unustan, massive aitäh GTA-le ja eixile mõnusate vestluste ja põhjalike nõuannete eest!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Nii, tervitus!
Olen elus omanud ühte autot, milleks on 10 a tagasi ostetud viimase otsa e46 320d. The Ultimate Driving Machine on alati meeldinud ja u 4-5 a tagasi tekkis suurem soov mõne vanema BMW järele. Algselt vaatasin E32 mudeleid, seejärel E34, aga lõpuks tundsin kõiki emotsionaalseid ja majanduslikke (sellise auto taastamine on loomulikult väga mõistlik tegevus..) tegureid kokku lüües, et E30 on kõige parem valik.
Sihikindlamalt vaatasin autokuulutusi umbes aasta, aga ühtegi ostetud ei saanud - küll jäin napilt ilma, teine kord jällegi jäid mingid ajuvabad pisiasjad segama. Selle auto ostsin aga puhtalt emotsiooni pealt. Meeldis värvi ja sisu kombo ning et auto on manuaal ning kogu sisustus terve, puhas. Vigu aga muidugi jagub. Either way tuleb nii vanal autol kere lasta ära teha ja seega mind rooste ja mõningad augud pagassi mõlemal pool, juhipoolses nurgas ja kapoti all oleva akuplaadi all ei häirinud. Eesti kliimas näitas muidu 5-vääriline ja ülihästi hoitud ainult 6 aasta vanune E46 juba roostetamise märke. Tehnika liikus üldplaanis normaalselt ning mootori töö kohta suuri etteheiteid ei oska hetkel teha.
Varustuse nimekiri on olematu, välja arvatud manuaalne luuk, elektripeeglid ja kassetihoidja.
Seega:
Alguses oli kõva barankat ikka üsna kummaline väänata, aga eks näis...
Tulevikus tahaks auto korda teha. Ennekõike häirib kere - kui tegija leian ja rahakott lubab, siis üritaks selle talve jooksul need asjad ära teha.
Pärast seda siis muu loogiline: uued piduri- ja kütusetorud, pidurid ise, veermikud, samuti mootori juures omajagu tegemist, sest viimase 10+ aasta jooksul küll seal keegi midagi väga teinud pole
Kõik tuuningud välistan ja auto jääb, nagu ta on loodud. Heli tahaks panna viisaka ja innovatiivse rõhuasetusel kvaliteet>kvantiteet. Suure kubatuuriga puust subwooferit ei kavatse muretseda.
Paar pilti ka pika jutu lõpetuseks. Ja enne kui unustan, massive aitäh GTA-le ja eixile mõnusate vestluste ja põhjalike nõuannete eest!
Muudetud , muutis longero